Anunțuri
Cereri locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Club din Ploiesti angajează ospatarita,dansatoare, animatoare!!!Se oferă un salariu de 4500 de lei ,cazare la nevoie+procent din consumatie! Pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon !!!!
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
Promovat
Firma cu domeniul în producție mobilă își mărește echipa,avem nevoie de personal calificat sau necalificat în asamblare mobilă. Dacă ești îndrăzneț,deschis în comunicare și sociabil te așteptăm în echipa noastră . Program 8 ore Salar atractiv,prime de sărbători ,concediu plătit .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Executăm lucrări de săpături manuale pentru orice tip de șanț,fose, beciuri,etc.Ne deplasăm în orice locație, în funcție de volumul lucrărilor.
-
caut un băiat serios să mă ajute prin gospodărie și cu caii la pădure pe perioadă mai lungă poate să fie și familie
-
Doresc să lucrez ca muncitor necalificat în construcții cu 250 Ron la zi plata la săptămână rog maxima seriozitate tel .
-
Meserias serios, cu experienta, execut lucrari de calitate in amenajari interioare: placari cu gresie si faianta, parchet, gleturi, tinci. Ofer servicii la pretul pietei usor negociabil. Pot colabora si cu firme, emit facturi pe manopera.
-
Economist specializare management general , experienta antreprenoriala vasta in multiple domenii complexe si de anvergura , spirit antreprenorial dezvoltat , indraznet , hotarat care nu se impiedica de asa-numitul imposibil , imi ofer serviciile . Posesor permis de conducere categoria B ( 1991 ) ,C & E ( 2021 ) , atestat transport marfuri generale , disponibil ptr. deplasari externe / interne , referinte exceptionale , externe si interne scrise si usor verificabile pentru confirmari . Serviciile oferite includ operatiuni diverse cautate de clienti , unele dintre acestea poate nefiind posibil de indeplinit de catre alti prestatori . Astept cu placere necesarul dvs de servicii :)
-
- curs specialist SSM - 80 ore - experienta in domeniu aprox 2 ani (3 santiere) - absolvent studii superioare - domeniu tehnic - posesor carnet conducere categ. B - curs manager resurse umane - abilitati in utilizarea calculatorului (programe de grafica, office, gestiune si altele) Sunt interesat de un loc de munca in Brasov, de preferat in c-tii. Poate fi un job atat cu norma intreaga cat si part-time. Astept oferte la nr. de telefon din anunt.
-
caut SA MA ANGAJEZ ca sofer cat.B. Curse interne. Program NON-STOP! nu consum alcool, cazier curat! Permis auto din 1988. Exclus firme de curierat! DOAR PE INTERN! Experienta pe distributie in tara din 1991!
-
Șofer categoria b caut de lucru, am 46 de ani și o experienta de conducere de peste 26 de ani.
-
-
OFER LOCURI DE MUNCA IN ITALIA LA INGRIJIRE BATRANI SE OFERA SaLar 1000 EURO CAZARE MASA ASIGURATA PLUS O ZI LIBERA PE SAPTAMANA CU CONTRACT DE MUNCA LEGAL PE TERITORIUL ITALIEI OFER SI CER SERIOZITATE MAXIMA .VARSTA MAXIM 60 ANI.plecarea cu autocar pana în fata agenției. FARA NICI UN COMISION.
-
Se ofera locuri de munca in Italia pentru ingrijire batrani la domiciliu . Cazare masa asigurata salar 1000 euro plus contract de munca legal in Italia plecari sptamanale ofer si cer seriozitate fara comision la plecare plecarea este cu autocar pana la destinatie .varsta maxima 60 ani
-
Caut de lucru,șofer pot și ocazional categoria B pe prelata,microbuz,camioneta,etc ,paza,meseriaș construcții interioare exterioare,ajutor gospodării orice fel, nivelat pământ pt gazon,săpat și plantat arbuști și pomi fructiferi etc.Ofer și cer seriozitate.
-
64 ani , din Bucuresti , permis B de o viata + auto, super rezistent la traficul din Bucuresti , posesor atestat transport alternativ / posesor atestat agent securitate , extrem de punctual / serios / surd - mut - orb la ce se intampla in jurul meu ( cand este cazul ) , solicit job ferm / ocazional . Fara obligatii contractuale ( am cont ANAF - imi platesc singur taxele si contributiile catre stat ). Daca nu raspund la telefon , inseamna ca nu pot sa vorbesc in clipa aia. Sun eu.
-
Sofer categoria B din București sector 6 Drumul Taberei, virsta 60 de ani fara cazier judiciar sau auto doresc angajare la o familie sau grădinița, nu mă interesează contact de muncă, șofez auto cu cutie de viteza automata, tiptronice, și manuale. Serios, punctual, respectuos. Tel. fer și doresc seriozitate.
-
Sofer cat b caut angajare la o familie sau firma PLIMB CATEI , fără cazier judiciar sau auto, virsta 60 de ani serios , punctual, se poate folosi și de mașina mea . personală. Absolvent al liceului Dumitru Petrescu din București. Ofer seriozitate.
-
am muncit ca îngrijitoare la o gradinita de copilași dar sa inchis gradinita am absolvit un curs ca bona de bebelusi copilasi batrini si psihologie sa muncesc ca femeie de servici sau ca ingrijitoare la cresa camin maternitate azil orfelinat spital scoala dispensar policlinica etc sau la gradinita cu carte de munca la stat sa fac curat sa ingrijesc etc am virsta de 46 de ani sint rominca makedoanca sunați la telefon la sau trimiteti mesaje
-
Caut de lucru ca și șofer. Dețin cat. B,D(atestat și card). Experiență transport marfă , transport personale și colete (8+1), transport persoane (22+1, 36+1). Sunt din Galați. Mulțumesc.
-
Caut loc de muncă full-time în București sau Ilfov : operator calculator, administrator site web, content editor produse, responsabil pentru magazin online sau un job din domeniul E-commerce. Am experiență în lucrul cu platforme precum Joomla, Wordpress, OpenCart, PrestaShop pentru : adăugare produse, management categorii, administrare site, modificări în design, promovare prin site-uri de anunțuri, optimizare SEO intern, editare poze și bannere, dar și alte operațiuni necesare (back-up pentru site-uri, actualizare sau implementare module etc). De asemenea, am cunoștințe legate de Google Analytics și Google Search Console. Dacă locația jobului este în Ilfov sau zone greu accesibile, doresc să mi se asigure transport. Profilul meu : Nefumător, neconsumator de alcool Experiență în domeniul E-commerce Deschis pentru asimilarea unor cunoștințe noi Capabil să lucrez individual, cu o minimă supervizare Rezistent la task-uri repetitive, cu un volum mare de date Abilități : Nivel mediu în HTML, CSS, PHP, cPanel, Mysql, Web Design, Seo intern Familiarizat în lucrul cu diverse platforme online de comerț și modulele acestora Design grafic în Adobe Fireworks (este similar Photoshop) Bineînțeles MS Office, Outlook etc Alte detalii legate de viitorul job se vor stabili la interviu, sau telefonic.
-
Caut job in Campina sau Ploiesti Experienta profesionala: 28 de ani ca si operator calculator si programator Cunostinte PC: pachetul OFFICE(Word,Excel) AdobePhotoshop Lirmba engleza avansat(citit,scris,vorbire) Germana,franceza mediu Rog seriozitate!!!
-
Am 21 ani, caut loc de munca in Bucuresti (sector 2 3) si Ilfov, detin permis cat. B, ofer si cer seriozitate. Astept oferte din partea dumneavoastra. Sunt un baiat muncitor, responsabil si invat foarte repede, ma adaptez oricarei situatii.!