Anunțuri
Cereri locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Promovat
Suntem în căutarea unui inginer topograf, pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă aveți experiență în domeniul topografiei și sunteți dornic să vă dezvoltați abilitățile într-un mediu stimulant, atunci aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Mediu de lucru stimulant Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare Program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță în anumite situații
-
Promovat
Club din Ploiesti angajează ospatarita,dansatoare, animatoare!!!Se oferă un salariu de 4500 de lei ,cazare la nevoie+procent din consumatie! Pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon !!!!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Permis categoria B,atestat iscir, caut de lucru in orice domeniu, prestez si munca necalificata.Rel. La tel .
-
Certificat de Competenta Profesionala pentru Transportul Rutier de Marfa, (Manager Transport) Ofer colaborare pentru firmele de Transport Marfa in vederea eliberarii Licentei de Transport Marfa si Copiile Conforme ale acesteia. Licenta valabila pana in anul 2028.
-
zero sapte trei noua sase opt patru unu doi unu . SÂMBĂTĂ SI DUMINICĂ sunt liber
-
Doamnă serioasă, educată, responsabilă, calmă, iubesc copii , experienta 13 ani doresc sa am grija de un copil indiferent de vârstă la o familie serioasă calda , prietenoasă cu un program de 8h/zi de L -V cu disponibilitate la ore suplimentare ocazional !! Doresc sa am activitati doar ce tine strict de copil , activități distractive, plimbat în parc , schimbat , pregătirea meselor , culcat și jocuri educative și distractive în funcție de vârstă copilului , exclus menaj în casa familiei !! Mulțumesc!!O alta varianta pot sta cu copilul și la mine acasă cu un program de 8- 10 h/ zi dacă familia dorește și aceasta varianta unde am confort, elegant curat !!
-
șofer b c+e card atestat experiență camion 12 t 18 t 40 t caut de lucru circuit L-V RO sau Tur retur cu revenire la Buzău fara magneți alte carduri etc . drumuri bune disponibil imediat
-
Solicit loc de munca imediat ca operator calculator , exclus contabilitate si facturare , e mail , world , power point .introducere si valdare date introducere salariati in revisal , introducere facturi . disponibilitate imediat ! CONT SPV , domiciliu Craiova
-
Agent securitate cu experienta solicit angajare in Craiova imediat EXCLUS MAGAZINE sau centre comericiale sau LA PROGRAM DE 24 H , detin atestat si experienta , cazier curat , studii liceu , locuiesc in Craiova abilitati de lucru bune pe calculator pentru control de persoane si introducere marfa e mail tabel excel , evidenta marfa si persoane . disponibilitate imediat .
-
Doamnă nefumătoare, experiență, doresc să lucrez intern sau extern in domeniul ingrijirii și companiei persoanelor in etate sau copiilor, sau in domeniul culinar pentru prepararea meniului familiei, disponibilitate indiferent de localitate pentru intern, doar in Bucuresti pt extern.
-
Promovat
ANGAJAM SUDORI PENTRU CONTRACTE IN OLANDA Cerinte: - Experienta pe functie - Certificat de sudura valabil - Capacitate de lucru independent - Cunostinte de limba Engleza - Detinerea unui permis de conducere reprezinta un avantaj Se ofera: - Salariu atractiv cu plata saptamanala - Contract in Olanda - Cazare asigurata in conditii bune - Asigurari medicale platite - Contractul se semneaza cu firma olandeza
-
caut un loc de muncă unde să pot lua și copila cu mine rog seriozitate fara telefoane inutile
-
-
Caut să mă angajez ca excavatorist pe vola sau mini excavatorist am experienta si dețin atestat ofer si rog seriozitate în timișoara.
-
53 ani,serios,onest,studii superioare, permis categ.B, caut colaborare sau angajare part time.
-
Caut de lucru in Resita ,in domeniul curateniei (birouri,cabinete medicale,farmacii) experienta de 8ani absolventa liceu cu diploma de bacalaureat contact pe wats up
-
Doresc angajare sofer permis b.c.e experienta peste 25ani atestat marfa card tacograf 52ani locuiesc sector3 bucuresti zona republica
-
Caut lucrari sau integrarea intr o echipa amenajari int ext.detin experienta si scule
-
caut loc de munca ca șofer permis b.c.e atestat marfa card tacograf 52ani din București sector 3 zon republica doresc seriozitate ofer seriozitate
-
Tanar in varsta de 38 de ani caut loc de munca cu plata la Zi indiferent de domeniul de activitate Țin să menționez că nu am vicii Alcool si mai menționez ca sunt o persoana open mind am prestat diferite activități de muncă Agent de securitate muncitor necalificat muncitor la diferite evenimente etc. Ma adaptez foarte repede in orice situatie atât fizica cât și în condiții de stres, sunt un băiat muncitor în care va puteți baza pe mine. Cei care au nevoie de mine ma pot contacta la numărul de telefon . Sunt disponibil la un program de zi, atat cât și de noapte. Multumesc. Cu multa considerație.
-
Promovat
Camera Notarilor Publici Cluj organizează în data de 20.04.2024 (sambata) ora 09,3o la sediul Camerei, str. I. B. Deleanu nr. 72, Cluj-Napoca, jud. Cluj, interviu si probă practica testarea de operare pe calculator - pentru ocuparea următorului post pe perioada nedeterminata: - ARHIVAR SECRETAR la sediul din mun. Cluj-Napoca al Camerei Notarilor Publici Cluj Conditii de participare: - studii medii - cunosţinţe de operare P.C. Dosarul de inscriere se depune personal la sediul institutiei noastre din mun. Cluj-Napoca, str. I. B. Deleanu, nr 72, Jud. Cluj, in fiecare zi lucratoare, in intervalul orar: 08.30-15.00, până la data de 18.04.2024 inclusiv, si va contine urmatoarele inscrisuri: - cerere de participare la interviu, - Curiculum Vitae, - cazier judiciar, - copie legalizata dupa ultima diploma de studii - acord pentru prelucrarea datelor cu caracter personal - acte de stare civila - C.I. copie simpla Va rugam sa aplicati pentru acest post conform anuntului prin depunerea dosarului la sediul Camerei Notarilor Publici Cluj si nu pe site! Relaţii suplimentare la telefonul: - sediul Cluj-Napoca.
-