Anunțuri
Cereri locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
-
Promovat
Camera Notarilor Publici Cluj organizează în data de 20.04.2024 (sambata) ora 09,3o la sediul Camerei, str. I. B. Deleanu nr. 72, Cluj-Napoca, jud. Cluj, interviu si probă practica testarea de operare pe calculator - pentru ocuparea următorului post pe perioada nedeterminata: - ARHIVAR SECRETAR la sediul din mun. Cluj-Napoca al Camerei Notarilor Publici Cluj Conditii de participare: - studii medii - cunosţinţe de operare P.C. Dosarul de inscriere se depune personal la sediul institutiei noastre din mun. Cluj-Napoca, str. I. B. Deleanu, nr 72, Jud. Cluj, in fiecare zi lucratoare, in intervalul orar: 08.30-15.00, până la data de 18.04.2024 inclusiv, si va contine urmatoarele inscrisuri: - cerere de participare la interviu, - Curiculum Vitae, - cazier judiciar, - copie legalizata dupa ultima diploma de studii - acord pentru prelucrarea datelor cu caracter personal - acte de stare civila - C.I. copie simpla Va rugam sa aplicati pentru acest post conform anuntului prin depunerea dosarului la sediul Camerei Notarilor Publici Cluj si nu pe site! Relaţii suplimentare la telefonul: - sediul Cluj-Napoca.
-
Promovat
Angajam personal calificat pentru lucrari de service si mentenanta sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 3 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de service sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de service; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de mentenanta la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate (verificari periodice, curatare, reparatii, testari functionalitate, punere in functiune, etc.); - deruleaza activitati de service la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat instalate (constatare cauza defect, propune si implementeaza solutia tehnica pt. rezolvare defect, propune lista de piese de schimb, a echipamentelor si a consumabilelor); - intocmeste rapoartele de mentenanta precum si rapoartele de service pentru interventiile efectuate; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii necontractuali; - deleaga sarcini asistentului de service si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4300-5450 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cuplu casatoriti, 39-38 ani, curati, discreti, cautam de munca in state , in orice domeniu, avem experienta in curatenie in michigan si new jersey dar putem incerca si altceva, vorbim engleza si germana, permis de conducere amandoi, preferam ceva pe termen lung, se poate si doar parte masculina pt termen mai scurt. sau Canada
-
Doamna empatica, calma, vesela, intelegatoare,responsabila,punctuala,sunt in cautarea unui partener partenera de joaca sa petrecem momente placute si sa ne jucam de luni pana vineri 8-9 ore pe zi.Locuiesc in Militari (zona Lujerului). Pentru mai multe detalii noul partener partenera ma poate contacta la tel, sms,sau mesaj pe site.
-
caut colaborare cu un electrician care are nevoie de ajutor
-
caut loc de munca ca gestionar centru de colectare deseuri reciclabile nepericuloase
-
Angajam ingineri studenti pentru proiectare instalatii gaz, apa -canal si intocmire devize. Daca esti o persoana responsabila, serioasa si cu simtul raspunderii asteptam sa ne contactezi! Cerinte: - Permis conducere categoria B. - Proiectare in AutoCad - Autorizarea ANRE se poate face si la locul de munca. - Seriozitate si atentie la detalii Beneficii: - Salariul se negociaza in functie de experienta; - Bonusuri in functie de performanta - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 08.30-17.00
-
cuplu cautam de munca olanda depozit ambalat etichetat etc eu am si permis cat b c e nu stim engleza rog ofer seriozitate plecare dupa paste
-
Pensionar 68 ani doresc angajare part time in Timisoara . Am atestat paza . poset auto.
-
-
Caut de muncă șofer B transport colete și persoane România-Anglia am experiența în domeniu din București sau apropiere
-
Se cauta fete pentru studio foto, prezentare articole vestimentare, clipuri publicitare, salariu foarte atractiv, deplasări pe litoral și în alte zone ale țării și posibilitatea de avansare. Sunt binevenite fete din toată tara Minim 2000 euro lunar plus multe alte beneficii și cazare inclusă.
-
Asigur paza numai în ture de noapte.Daca aveți nevoie de paznic de noapte serios,punctual,nu consum băuturi alcoolice.Apelați cu încredere.Varsta 47 ani.Ma deplasez in București și ilfov-Snagov,Ghermanesti,lipia,Gruiu,Ciofliceni,Otopeni.Ofer și cer seriozitate.
-
Vrei să câștigi bani fără nici un fel de investiție Oameni buni nu este vrăjeala chiar funcționează Apasă linkul de jos sau copiază-l și intra înregistrează-te și începe a câștiga https: m.payquiz.top 478727353215830
-
Caut loc de munca ca tehnician dentar! Experienta în proteze acrilice 2 ani, puțin in prelucrat metal și exocad!
-
Sunt în căutarea unui loc de muncă în Ploiesti , part-time . Mai multe detalii la telefon .
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Caut loc de muncă full-time în București sau Ilfov : operator calculator, administrator site web, content editor produse, responsabil pentru magazin online sau un job din domeniul E-commerce. Am experiență în lucrul cu platforme precum Joomla, Wordpress, OpenCart, PrestaShop pentru : adăugare produse, management categorii, administrare site, modificări în design, promovare prin site-uri de anunțuri, optimizare SEO intern, editare poze și bannere, dar și alte operațiuni necesare (back-up pentru site-uri, actualizare sau implementare module etc). De asemenea, am cunoștințe legate de Google Analytics și Google Search Console. Dacă locația jobului este în Ilfov sau zone greu accesibile, doresc să mi se asigure transport. Profilul meu : Nefumător, neconsumator de alcool Experiență în domeniul E-commerce Deschis pentru asimilarea unor cunoștințe noi Capabil să lucrez individual, cu o minimă supervizare Rezistent la task-uri repetitive, cu un volum mare de date Abilități : Nivel mediu în HTML, CSS, PHP, cPanel, Mysql, Web Design, Seo intern Familiarizat în lucrul cu diverse platforme online de comerț și modulele acestora Design grafic în Adobe Fireworks (este similar Photoshop) Bineînțeles MS Office, Outlook etc Alte detalii legate de viitorul job se vor stabili la interviu, sau telefonic.
-
-
Fost navigator, actualmente sofer partener Uber, 60 ani, vorbitor limba engleza, serios si punctual solicit angajare.
-
Caut loc de munca în domeniul construcțiilor ma pricep la orice fel de domeniul tencuieli zugraveli tot felu lucrez doar in judetul timis pot veni la orice ora din zi lucrez individual
-
Am 47 de ani,in ultimii ani am lucrat prin Germania si Italia, experienta pe camioane pana la 12 to. Am lucrat pe frigo si basculante nearticulate.(8x4) Nu am experienta pe 40 to (tir sau remorca) Domiciliu in sector 2.