Lucian
Telefon validat
Bucuresti Sector 1
Pe site din 25.09.2018
Ultima activitate 29.03.2024
- 4 anunturi
-
Profil candidat: - Studii tehnice medii sau superioare - Experienta profesionala de minim 1 ani de zile in domeniu - Bune abilitati de comunicare, exprimare clara, personalitate deschisa - Inclinatii spre invatarea de noi tehnologii si produse - Carnet de conducere auto categoria B (experient a minim 1 an); - Disponibilitate de a face deplasari in tara. Cunostinte tehnice necesare: - Instalare si configurare echipamente CCTV, Control acces, Efractie, Incendiu, AV - Cunoasterea operatiunilor de instalare si sertizare pentru tipuri de cabluri de retea (UTP, FTP, SFTP, Cat 5 5e, Cat 6 6a, fibra optica, coaxial, etc) Responsabilitati: - Instalare si punere in functiune de instalatii electrice de joasa tensiune, curenti slabi (CCTV, Retea date, Control acces, Efractie etc) si de automatizare - Service si mentenanta pentru sistemele livrate - Diagnosticarea corecta a problemelor reclamate de client - Gasirea solutiilor optime de remediere a sistemelor, instalatiilor - Instruirea operatorilor pentru sistemele si produsele livrate de companie - Imbina activitati de birou cat si de teren (50 - 60% teren; de ex. montaj pe autostrazi) Se ofera salariu fix, diurne pentru deplasari, prime de sarbatori, abonament medical.
-
Companie de automatizari industriale Descrierea jobului: - Imbina activitati de home-office cat si de teren in principal Aeroport Iasi - Emiterea de documentație: raport de service, procese verbale, manuale de utilizare - Vizite la clienti periodice sau la solicitarea acestora pentru verificarea sistemelor aflate in funcțiune. - Instalare si punere in funcțiune de sisteme de automatizare, echipamente de control access (turnicheti, porti automate) - Execută lucrări de instalare tubulatura, cablare, montaj echipamente, conexiuni electrice, configurari si PIF - Diagnosticarea corecta a problemelor reclamate de client - Găsirea soluțiilor de remediere optima a sistemelor, instalațiilor - Identificarea evenimentului aparut, documentarea, urmarirea rezolvarii lui, re-testare - Instruirea operatorilor Candidatul ideal: Capabil sa execute activități de instalare, punere în funcțiune, suport tehnic, instruire si mentenanță pe care compania le derulează in tara si strainatate - Studii tehnice medii sau superioare - Experienta profesionala de minim 2 ani de zile in domeniu - Cunoștințe teoretice si practice in domeniul mecanicii si electromecanicii - Cunoștințe teoretice si practice in domeniul instalațiilor electrice de joasa tensiune si curenți slabi - Cunostiinte teoretice si practice in domeniul IT - Cunostinte de limba engleza la nivel mediu - obligatoriu - Bune abilitati de comunicare, exprimare clara, personalitate deschisa - Disponibilitate pentru munca de teren - Inclinatii spre invatarea de noi tehnologii si produse - Carnet de conducere auto categoria B (experiența minim 1 an).
-
Responsibilities: - Assessment of cadastral status and information regarding specific land zone in focus, preparation of respective datasheets, maps, and presentations. - Clean up of cadastral issues (including registering plots in land book or eTerra) - Tasks linked to Permitting of solar and wind projects Ideal candidate: - At least 5 years of experience as a Land Surveyor; - Authorized Land Surveyor would be an advantage; - Available for one - day trips outside Bucharest around 2 days week; - Driving licence B cat.; - MS Office knowledge; - English knowledge at least medium level. Company specialized in development of green energy projects.
-
Responsibilitati: Aproba, centralizeaza si urmareste comenzile către clienti; Verifica zilnic stocurile de marfă; Verifica si urmareste derularea contractelor actele aditionale cu clientii şi se asigură că acestea servesc în totalitate interesele companiei; Prelucreaza si trimite oferte pentru clientii din zona sa de activitate; Ţine evidenţa şi centralizează situaţia de credite către clienti, urmăreşte plăţile si monitorizează limitele de credite; Intocmeste si actualizeaza baza de date a departamentului comercial; Indosariaza si arhiveaza documentele gestionate; Urmăreşte evoluţia vânzărilor si încasarilor de la clientii din zona sa de activitate. Cerinte: Cunostinte de utilizare a programelor din pachetul Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, etc.); Experienta in lucrul cu baze de date (introducere actualizare date) reprezinta un avantaj; Persoana creativa, organizata, atenta la detalii; Persoana orientata catre dezvoltare.
Utilizatori pe care Lucian ii urmareste
Informații utile
© 2024 Romjob.ro
24.03.28.e06d02e