Belanco Maria
Telefon validat
Timis Timisoara
Pe site din 30.07.2018
Ultima activitate 12.04.2024
- 4 anunturi
-
Angajam instalatori- instalatii apa, instalatii de stingere cu hidranti/ sprinklere si muncitori necalificati Cerem si oferim seriozitate Salar atractiv Prima de Pasti si Craciun Program de luni- vineri intr-un singur schimb 8-16
-
AGENT VANZARI Detaliile postului CANDIDATUL IDEAL -Persoana sociabila; -Persoana deschisa sa inveti lucruri noi; -Persoana care are nevoie de un job full time; -Persoana optimista si care face lucruri cu pasiune; -Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; -Capacitatea de asimilare rapida, initiativa si amabilitate; -Punctualitate, responsabilitate; -Auto-motivat, orientat spre rezultate; -Permis de conducere obligatoriu; DESCRIEREA JOBULUI -Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre client; -Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; -Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; -Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; -Promovarea si prezentarea produselor/ serviciile noastre BENEFICII: -Pachet salarial motivant,telefon si masina de servici -Atmosfera placuta de lucru intr-o echipa tanara, dinamica si ambitioasa, in plina expansiune -Mediu de lucru profesional , suport logistic si tehnic
-
A. Profilul candidatului: Experienta anterioara ca tehnician in instalatii sanitare- constituie avantaj; Absolvent studii cu profil tehnic; Certificare ARTS (constituie un avantaj); Abilitati tehnice si cunoasterea notiunilor pentru instalatiile sanitare si cele de limitare si stingere incendiu; Cunoasterea normativelor si standardelor aplicabile (constituie un avantaj); Disponibilitate pentru deplasari; Persoana capabila si dornica sa-si ridice nivelul tehnic profesional dobandit; Seriozitate, responsabilitate, atentie la detalii, spirit de echipa si abilitati tehnice de analiza si planificare; Permis de conducere categoria B. B. Principalele obiective de indeplinit: Deplasarea la sediul clientilor pentru realizarea lucrarilor de instalare, punere in funcțiune, mentenanta si service a instalatiilor sanitare i de stingere a incendiilor; Instalarea si punerea in functiune a sistemelor; Diagnosticarea si repararea sistemelor si echipamentelor; Asigurarea mentenantei si service-ului conform reviziilor planificate; Verificarea respectarii parametrilor functionali ai diferitelor componente ale instalatiilor; Completarea fiselor de interventie si mentenanta efectuate; Respectarea si aplicarea normelor de protectia muncii conform precizarilor tehnice; Instruirea beneficiarului asupra utilizării si intretinerii sistemelor/echipamentelor; Intocmirea listei de piese de schimb, a echipamentelor si a consumabilelor in functie de necesitati; Asigurarea desfasurarii activitatilor conform planificarilor si termenelor contractuale. C. Beneficiile alaturi de noi: Contract individual de munca incheiat pentru perioada nedeterminata; Pachet salarial atractiv; Telefon mobil de serviciu; Instruire tehnica, pentru a intelege specificul echipamentelor; Posibilitati de dezvoltare profesionala si avansare; Mediu de lucru placut intr-o echipa profesionista si dinamica.
-
Candidatul ideal - Bune abilități de comunicare în relația cu clienții și colegii; - Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate; - Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului; - Capacitate de a lua decizii corecte și rapide; -Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - Capacitate de a respecta termene limită - Atenție către detalii - Spirit de echipă; - Simțul răspunderii; - Rezistență la stres; - Cunoștințe juridice minime pentru redactarea și întocmirea documentelor; - Cunoștințe minime de contabilitate primară; - Stapânirea la nivel minim a limbii engleze, atât scris, cât și vorbit; - Cunoșterea pachetului Office - Cunoașterea limbii române la nivel avansat (scris-vorbit); Descrierea jobului - Planifică și organizează activitățile de birou; - Întocmește și urmărește agenda managerului de vanzari; - Stabilește împreună cu managerul programul zilnic al activităților; - Notează programările întâlnirilor managerului și urmărește respectarea acestora; - Organizează ședințe și întâlniri, asigură protocolul și materialele necesare; - Asigură secretariatul sedințelor desfășurate în cadrul grupului; - Gestionează documentele de interes general ale departamentelor aflate in ; - Supervizează respectarea normelor interne și procedurilor de lucru; - Asistă managerul și șefii de departamente în implementarea și dezvoltarea de noi proiecte; - Centralizează informațiile care ii sunt oferite, le prelucrează și le prezintă managerului în forme clare și accesibile; - Face demersuri necesare optimizarii activității de colectare a datelor; - Difuzează într-un mod clar și coeziv informațiile primite de la manager către persoanele vizate; - Oferă asistență managerului în supervizarea temelor și sarcinilor în lucru din cadrul departamentelor din subordine; - Elaborează și redactează documente, situații și rapoarte; - Preia, înregistrează și distribuie documente la compartimentele implicate; - Scanează, copiază, îndosariază și arhivează documente; - Supervizează modul de arhivare fizică și electronică a documentelor din cadrul proiectelor și departamentelor; - Redactează și difuzează corespondența; - Pregatește și redactează documentele tehnice; - Actualizează baze de date; - Supervizează respectarea procedurilor și fluxurilor de lucru; - Asigură suportul administrativ pentru toate departamentele grupului; - Menține legătura cu furnizorii și colaboratorii; - Menține legătura cu instituțiile publice ISU BANAT ; ITM; ANAF; PRIMARIE; - Efectuează deplasări în interes de serviciu; - Ajuta si pregătește documentațiile necesare depunerii la licitatii; ISU; ITM Cerinte obligatorii: - permis categoria B -comunicativa, prezenta de spirit; abilitati de relationare cu colegii si colaboratorii societatii; Se ofera: loc de munca stabil; salariu atractiv; laptop; telefon de serviciu; suport tehnic si logistic;
Informații utile
© 2024 Romjob.ro
24.04.18.47d7619