Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2020-08-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal calificat pentru lucrari de instalare sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 2 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de instalare sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de instalare; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de instalare si punere in functiune la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date) in conformitate cu proiectul sau sarcinile primite de la superior. - intocmeste documente privind echipamentele instalate si predarea acestora; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii contractuali; - deleaga sarcini asistentului de instalare si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4000-4850 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Promovat
Se cere: Cunostinte de operare in sistem informatic SAP-minim 3 ani experienta Minim 3 ani experienta in contabilitate financiara si de gestiune, Studii superioare de profil (contabilitate) Cunoștințe temeinice de legislație fiscală, contabilitate financiară și de gestiune Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Excel, Word) Cunoasterea limbii engleze nivel mediu Experiența într-o firmă de contabilitate constituie avantaj Capacitate de respectare a termenelor limită Capacitate de sinteză și atenție la detalii Responsabilități: Implementare SAP si contabilitatea stocurilor Răspunde de consemnarea și înregistrarea corectă și la termen a documentelor justificative în contabilitate conform fisei postului Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe dinamice si profesioniste - Activitatea profesionala se desfasoara in Timisoara - Tichete de masa (20 lei/zi) - Mediu de lucru placut - Instruiri asigurate de angajator Doar cei selectați vor fi contactați.
-
Promovat
Picker Depozit Mogosoaia 2 persoane 1 tura de zi si 1 tura de noapte Program tura zi: de luni-vineri Program tura noapte: o zi da una nu Salariu: 2500-3500 Cine suntem noi? Compania noastră, pe langa numele atat de cunoscut cu care ne mandrim si eticheta curata, este si un grup integrat din punct de vedere organizațional, cu 2600 de angajați, care activează și performează în toate liniile de business-producție de preparate din carne, preparate din lactate, ready meal, fermă de animale, podgorie, ospitalitate si firmă de contrucții civile industriale. Cea mai importantă valoare pe care o avem, o apreciem și o prețuim sunt oamenii. Oamenii Cris-Tim. Echipa! Ce iti oferim? Un job intr-o companie de renume Posibilitatea de a te dezvolta Stabilitate Posibilitatea de avansare Contract pe perioada nedeterminata Transport asigurat de companie Instrumente utilaje de lucru performante Doua mese pe tura asigurate Pachet salarial motivant, (compus din salariu fix + bonus in functie de performanta) Abonament medical clinica privata Pachete de beneficii conform politici de resurse umane Grija pentru oameni Ce cautam? O persoana pozitiva si optimista cu bune abilitati de comunicare, dinamism, adaptare usoara la schimbare, initiativa, empatie, atitudine pozitiva si o conduita corecta, civilizata fata de toate persoanele cu care intra in contact. Ce ne dorim de la tine? Studii minime - 10 clase Experienta intr-un post asemanator constituie un avantaj Disponibilitate la program flexibil, spirit organizatoric, sociabil si comunicativ Rezistenta la temperatura controlata 5-8 grade celsius Ce vei face tu? Respecti principiile de livrare FI-FO Executi activitati de pregatire a comenzilor, incarcarci si descarcarci mijloacele de transport Realizarea igienizarii in zona de desfasurare a activitatii
-
Promovat
OFERIM SERVICII PENTRU PROIECTE DE AUTORIZARE A CONSTRUCTIILOR Avem răbdarea necesară pentru soluția ideală și suntem alături de dumneavoastră la fiecare pas pentru a materializa proiectul dorit. Oferim consultanță și soluții personalizate. Servicii: - Proiectare arhitectură și desgin 3d; - Consultanță și prezentare virtuală în toate stadiile de dezvoltare ale proiectului; - Conceptualizare de arhitectură și design de interior având ca punct de plecare discuțiile si deciziile luate impreună; - Obținere acte/avize necesare; - Proiectare construcții rezidențiale / Construcții cu destinație comercială sau industrială /Spălătorii auto self-service; - Proiecte de demolare; Contactați-ne pentru mai multe detalii: tel. :
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal GESTIONAR DEPOZIT Cerinte: - studii medii; - experienta minim 6 luni intr-un post similar; - persoana organizata, atentie la detalii; - atestat de stivuitorist constituie avantaj Descrierea jobului Responsabilitati: - receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice; - intretinerea stocului; - evidenta gestiunii; - intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerere Oferta (bonusuri, beneficii): - posibilitate de dezvoltare profesionala - tichete de masa - mediu de lucru profesionist Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Agentia imobiliara angajeaza Secretara sau Asistenta manager cu sau fara experienta. Program flexibil part time sau full time, Salariu: - 6800 lei Echipa tanara, dinamica, sediul in zona Pietii Universitatii. Se cauta fata inteligenta, responsabilă și orientată catre cerintele clientului, aspect fizic placut, open minded. Aptitudini de lucru în echipă Program: Luni -Vineri
-
Angajez vânzătoare magazin mixt în zona IREG, în dreptul casieriei RENEL. Este o afacere de familie în care ne respectăm atât clienții cat și angajații. Dorim seriozitate, corectitudine și dorința de a munci. Oferim la rândul nostru seriozitate, salariu, corectitudine și toate drepturile achitate la timp. Relații la telefon .
-
Promovat
HOTEL EVIA*** DIN EFORIE NORD ANGAJEAZĂ: PERSONAL ASIATIC. 20 Mai---15 Septembrie CAMERISTE, MUNCITORI NECALIFICATI. 10 PERSOANE OFERIM CAZARE SI MASĂ GRATUIT, CONTRACT DE MUNCĂ. SALARII F.BUNE.
-
M&Co HR Services recrutează pentru clientul său, unul dintre cei mai mari distribuitori de anvelope din România, colegi pentru poziția de AJUTOR GESTIONAR pentru puntul de lucru din Pantelimon. Responsabilitățile principale: - Efectuarea recepţiei cantitative şi calitative a mărfurilor. - Asigură monitorizarea stocului de produse; - Realizează inventarierea periodică a stocurilor de mărfuri existente în magazie. Cerințe: - Persoană cu bune abilităţi de organizare, planificare şi coordonare a activităţii. - Cunostinte de operare PC ,si folosirea dispozitivului electronic PDA; - Disciplină și Spirit de echipă. - Disponibilitate de a urma o perioada de training de 3 luni in Pantelimon. Ofertă: - Salar fix 3000 ron net +bonuri de masă 30 ron zi lucrata, - Vouchere de vacanta 250 ron luna; - Loc de muncă pe termen lung cu posibilitatea de avansare. Pentru mai multe detalii, vă rugăm sunați la numărul de telefon: (Luni-Vineri) Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către M&Co HR Services în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Termenul de păstrare al acestora este de 30 de zile. Puteți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa companiei oricând. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere.
-
Compania MarsoRom angajează pentru postul de Manipulant marfă, în depozitul de anvelope din Pantelimon (strada Gara Pasărea, nr. 11). Pentru acest post, ne căutăm 4 colegi. Beneficii: Angajare cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Pachet salarial 2500 ron net; Bonuri de masă 30 ron zi lucrată; Vouchere de vacanță 250 ron lună; Mediu de lucru plăcut cu posibilitatea de dezvoltare profesională pe termen mediu și lung. Programul este de luni până vineri, de la 8:30 până la ora 17:00, cu pauză de masă de jumătate de oră. Dacă ești serios și harnic și îți dorești un loc de muncă pe termen mediu sau lung, te așteptăm în echipa MarsoRom. Pentru mai multe detalii, te rugăm să ne lași un număr de telefon sau ne poți apela la numărul . Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către M&Co HR Services în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Termenul de păstrare al acestora este de 30 de zile. Puteți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa companiei oricând. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere.
-
Compania MarsoRom angajează pentru postul de Vulcanizator, într-un service auto cu echipament modern din București, sector 3, strada Balta Doamnei, nr. 14-20. Sunt bineveniți la interviu atât candidații cu experiență cât și cei care nu au deloc experiență în domeniu. În cazul în care persoana nu deține experiență, compania poate oferi cursuri pentru obținerea calificării ca vulcanizator. Beneficii: Angajare cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Pachet salarial atractiv; Bonuri de masă - 30 ron zi lucrată; Vouchere de vacanță - 250 ron lună; Mediu de lucru plăcut cu posibilitatea de dezvoltare profesională pe termen mediu și lung; Programul este de luni până vineri, de la 8:30 până la ora 17:00, cu pauză de masă de jumătate de oră. Dacă ești serios și harnic și îți dorești un loc de muncă pe termen mediu sau lung, te așteptăm în echipa MarsoRom. Pentru mai multe detalii, ne poți apela la numărul . Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către M&Co HR Services în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Termenul de păstrare al acestora este de 30 de zile. Puteți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa companiei oricând. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere.
-
Cautam personal, cu EXPERIENTA, in administrarea platformelor de tip dating! Program flexibil , se lucreaza pe baza de procentaj de 20% , respectiv 40% pt pereche !
-
Angajam personal din Republica Zimbabwe in domeniul horeca pentru litoral !
-
Fabrica din sectorul 4, angajaza personal cu experiență pe un post similar, masini-linie producție. Se lucrează in 3 schimburi. Salarizare 3700 lei (salariu fix+bonuri de masa) + 25% spor de noapte. NU se oferă transport și nici cazare
-
Fabrica in industria automobilelor angajaza personal masculin pentru producție. Programul este de 8 ore de Luni până Vineri, în ture.(Zi Noapte). Pachet salarial de la 3100 lei (2500 net+600 bonuri de masa) în funcție de experienta Nu necesita munca fizica, doar atenție. Cerințe minim 10 clase-profesionala Locația - sector 4 Bucuresti Nu se oferă transport si nici cazare
-
Cel mai longeviv night club din Romania (deschis din 1992), situat in centrul Bucurestiului (Piata Victoriei), angajeaza animatoare / dansatoare / strip. Plata zilnic pe baza de comision. Posibilitate cazare.
-
Se caută personal calificat pentru următoarele posturi INSTALATOR ELECTRICIAN TEHNICIAN MENTENANTA Locația se afla în orașul Pantelimon,Ilfov Cerințe: calificat, experiență pe un post similar, permis cat B, disponibil pentru deplasări Se oferă: 5500 net (bonuri de masa incluse) diurna, cazare
-
CERINȚELE POSTULUI: Studii medii; Experienţă diversă de lucru în depozit (ambalare, manipulare marfă, coletărie, aranjare marfă pe rafturi) constituie avantaj; Atenție la detalii; capacitate și rezistență la efort fizic; DESCRIEREA POSTULUI: Pregătirea comenzilor pentru livrare, ambalarea în conformitate cu comanda de livrare și expedierea mărfii, conform procedurii stabilite; Manipulează marfa conform dispozițiilor primite și a fluxului de lucru în depozit; Menținerea și păstrarea ordinii din depozit. BENEFICII: Salariu competitiv pe piața muncii; Bonusuri de performanță în funcție de realizări; Tichete de masă; Tichete de vacanță, abonament clinică privată sau pensie privată; Prime de sărbători; 7 Card; Posibilitatea de a lucra și a te dezvolta în cadrul unei companii de succes, cu posibilități de promovare și dezvoltare profesională continuă; Posibilitatea de a lucra într-un depozit modern cu utilaje de ultimă generație; Suportul întregii echipe.
-
SIMMIT MPWR Constanța caută ELECTRICIENI calificați care să lucreze în Țările de Jos. Oferte: ELECTRICIAN calificat, ȚĂRILE DE JOS Denumirea postului: Electrician industrial, tensiune medie înaltă, infrastructură Denumirea postului: Electrician naval (schepen) - nave și iahturi Denumirea postului: Electrician construcții locuințe (woningbouw) utilități Denumirea postului: Electrician construcții panouri electrice (Panel builder) Salariu NET pe săptămână: 660 - 745 cu mașina proprie incluzând Km până în Țările de Jos.. 600 - 640 cu mașina angajatorului. Dacă se pun două persoane în mașina angajatorului șoferul primește între 20 - 30 net pe săptămână. SALARIUL include: - cheltuielile de călătorie din țara de origine în Țările de Jos și înapoi Exclude 20 de zile de concediu pe an. Data de începere muncă: săptămâna 14 (01.Apr.2024), apoi săptămânal.... Durata proiectului: termen lung Cerințe: Posesor BSN și certificat VCA. Putem ajuta pentru obținerea BSN și VCA, dacă este necesar. Experiență ca electrician în domeniul respectiv de instalații electrice. Limba engleză: cel puțin B2 mediu. Ce oferim:: o Transportul local asigurat prin mașinile din flota auto a angajatorului o Cazare asigurată și plătită de angajator, (singur în cameră + bucătărie disponibilă) o Asigurare medicală asigurată prin contract; o Echipament de lucru pentru siguranța ta la locul de muncă Dacă sunteți disponibil și interesat, trimiteți CV în Engleză adus la Zi prin e-mail sau prin WhatsApp! Ori aplicați direct pe Website-ul nostru https: www,simmitmpwr.ro E-mail: WhatsApp mobil . Echipa Simmit MPwr Constanța
-
Candidatul ideal: Orientare și deschidere către client; Experiența anterioară în comerț constituie avantaj; Responsabilitate și seriozitate; Dinamism și spirit de inițiativă; Flexibilitate și spirit de echipă; Capacitate de adaptare și comunicare. Descrierea jobului: Întâmpină clientul cu amabilitate Aprovizionează în mod corect şi eficient rafturile din magazin; Realizează în mod corect inventarele; Asigură amplasarea corectă a mărfurilor pe rafturi; Depozitează şi manipulează în mod corespunzător marfa; Verifică şi întreţine ordinea, curăţenia in magazin. Asigură o imagine plăcută a magazinului.
-
Angajez operator casa de amanet: Cerinte: Caut o persoana atenta la detalii, fire comunicativa si orientata spre relatia cu clientii, sa detina bune cunostinte de utilizare a calculatorului. De preferat o persoana de sex feminin, pentru o mai buna empatie in relatia cu clientii. Atribuții: Evaluarea obiectelor Intocmirea contractelor Vânzare aur/argint Diverse rapoarte necesare Curățenia și îngrijirea spațiului de lucru cât și a vitrinelor de prezentare Va oferim un mediu de lucru sigur, respectând standardele de securitate a angajaților. Pachet salarial atractiv + bonus din vanzari. Programul de lucru :luni - vineri: 09-17; două sambete pe luna: 10:00 - 14:00. Pentru mai multe detalii va stau la dispozitie.
-
Restaurant Sunquest din statiunea Venus angajeaza Manager Restaurant. Persoanele interesate trebuie sa trimita CV-ul pe WhatsApp la numarul afisat in anunt.
-
Angajăm șofer profesionist, pentru transport marfă, curse de tip tur-retur. Oferim contract de muncă pe perioadă nedeterminată, program de lucru de luni până vineri, weekend-ul fiind liber. Se oferă salariu fix, plus diurnă. Pentru detalii apelați numărul de telefon:
-
Suntem firma Curat Rapid Group Srl si cautam motostivuitorist. Cautam o persoana care sa se alature echipei noastre din Sacosu Turcesc, Jud. Timis. Programul de lucru este de luni pana vineri de la 08-16. Candidatul ideal: - Autorizatie ISCIR - Experienta min. 1 an - Persoana organizata, punctuala - Orientare catre eficienta Oferim: Transport din Timisoara (Calea Buziasului) pana la punctul nostru de lucru si retur. Tichete de masa; Contract pe perioada nedeterminata Program de lucru intr-un singur schimb, de luni pana vineri 08-16 Descrierea jobului: - Incarcarea stivuirea descarcarea in conditii optime de siguranta a marfurilor paletilor - Operarea utilajelor in conditii de siguranta si eficenta. Descrierea companiei: Incepand cu 2012 SC Curat Rapid Group SRL,cu sediul in judetul Timis, activeaza in domeniul managementului integrat de mediu si este autorizata de Agentia de Protectie a Mediului pentru a se ocupa cu colectarea, transportul,depozitarea, tratarea si reciclarea deseurilor nepericuloase ,iar incepand cu anul 2021 si a deseurilor periculoase. Principalele faze ale procesului tehnologic folosit de societatea noastra sunt: colectarea deseurilor de pe amplasamentul generatorilor de deseuri cu care avem incheiate contracte, sortarea, compactarea, balotarea, macinarea, extrudarea deseurilor de plastic expandat (polistiren), stocarea temporara la punctul de lucru autorizat al SC CURAT RAPID GROUP SRL , transportul deseurilor cu mijloacele de transport proprii autorizate , catre operatorii economici autorizati in vederea valorificarii. Incepand cu anul 2021 dispunem si de un echipament pentru procesarea depanelarilor rezultate din debitarea PCB-urilor. De asemenea noi asiguram si serviciul de trasabilitate pentru categoria deseurilor de ambalaje.