Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-07-21-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
-
Promovat
Firma noastra de curatenie se extinde cu noile noastre proiecte si este in cautarea unor colegi noi, dedicati si profesionisti, pentru a se alatura echipei noastre. Daca esti o persoana meticuloasa si responsabila, care isi propune sa creeze un mediu curat si primitor pentru clientii nostri, te invitam sa aplici pentru pozitia de operator de curatenie. Alatura-te noua si contribuie la succesul proiectelor noastre Ce Cautam? Pasionati de Curatenie pe Masina cu Om la Bord: Daca iubesti sa conduci si sa vezi rezultate imediate ale muncii tale, acest rol este pentru tine! Esti responsabil pentru mentinerea stralucirii si curateniei mediilor noastre de lucru, folosind echipament de ultima generatie. Specialisti in Pardoseli Stralucitoare: Cu ajutorul mopului nostru automat, misiunea ta va fi sa transformi fiecare colt al spatiului nostru intr-o capodopera de curatenie. Fie ca ai experienta sau esti la inceput de drum, noi te vom invata cum sa faci magie. De Ce Sa Te Alaturi Echipei DHAMANY? Mediu de Lucru Pozitiv: La DHAMANY, cultura noastra este centrata pe sprijin si dezvoltare. Ne mandrim cu un mediu de lucru inclusiv si prietenos. Oportunitati de Dezvoltare: Suntem dedicati cresterii personale si profesionale a fiecarui membru al echipei. Oferim formare continua si posibilitati de avansare. Pachet Competitiv de Beneficii: Oferim salarii competitive, bonusuri de performanta si alte beneficii care sa reflecte importanta ta pentru noi. In plus, fiecare membru al echipei primeste echipament de lucru de inalta calitate pentru a asigura confortul si eficienta in munca. Flexibilitate: Cautam persoane pentru angajare full-time si part-time. Daca esti in cautarea unui program flexibil, DHAMANY este locul potrivit pentru tine! Cum Sa Aplici? Esti entuziasmat sa te alaturi echipei noastre? Ai doua optiuni simple de aplicare: Sună-ne Direct: Daca preferi o abordare personala, suna-ne la numarul de telefon . Suntem gata sa raspundem intrebarilor tale si sa iti oferim mai multe detalii despre rol. Alatura-te DHAMANY azi si sa facem lumea un loc mai curat, impreuna!
-
Promovat
Manpower angajează pentru o companie din Timisoara operatori linie productie cu sau fara experienta Pachetul de beneficii include urmatoarele: - salariul de incadrare: 5074 brut -bonus de relocare 1200 brut - majorare salariala periodica; - tichete de masa de 40 lei zi lucrata; - al 13-lea salariu; - bonus de productie (pana la 1200 lei brut); - bonus de recomandare; - spor pentru orele de noapte 25%; - asigurare medicala privata. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne sunati pe numarul de telefon afisat in anunt.
-
Promovat
Angajez muncitor necalificat cu cunostinte mecanice de nivel mediu pentru functia de ajutor mecanic. Salariu 3.500 lei in mana cu posibilitate de marire in functie de competentele acumulate.Relatii numai la tel
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Pe litoral in Costinesti angajam ajutor de zugrav, necalificat, zugrav pentru zugraveli simple cu var. va rugam sunati, NU TRIMITETI MESAJE.
-
Pe litoral, la mare in Costinesti angajam lucrator necalificat, ajutor pregatire spatii de cazare pentru turism. Oferim salariu, cazare si masa. Rog seriozitate. Sunati. Nu sms, nu mesaj, Va rugam sunati, NU TRIMITETI MESAJE
-
Societatea Confind cauta un sofer de buldoexcavator pentru a se alatura echipei noastre . Activitatea se va desfasura pe santier. Cerinte: -Studii medii -Calificare experienta -Disponibilitate pentru deplasari -Abilități bune de comunicare si lucru în echipă Atributii: -Executarea diverselor lucrări repartizate de către șeful de echipă în scopul realizării sarcinilor planificate -Efectuarea săpăturilor -Manipularea și gestionarea corectă a reperelor, subansamblelor și produselor Ce iti oferim? -Salariu motivant si pachet de beneficii atractiv -Transport asigurat sau decontat la si de la domiciliu -Bonusuri pentru respectarea termenelor de executie -Plata sigura si punctuala -Program de munca in conditii de santier cu respectarea normelor de munca -Prime de sarbatori si nu numai -Diurna pentru deplasare in santier -Suport constant din partea companiei Cei interesati vor depune o cerere de angajare si un CV la sediul societatii din Campina , str. Progresului , nr.2 sau mesaj la anuntul postat.
-
Obiectivul de activitate al societații CONFIND SRL este de fabricarea de constructii metalice si parti componente ale structurilor metalice . Cu peste 30 de ani de experienta , avand1000 de angajati , CONFIND este unul dintre cei mai importanti furnizori de echipament petrolier si servicii din Romania,fiind implicat in sectorul de productie si rafinare. Prin urmare, va oferim serioazitate si sansa de a avea siguranta unui loc de munca stabil , pe termen lung . Posturi disponibile : -Sudor (WIG+electric , MIG-MAG) -Lacatus confectii metalice&teava -Operator CNC (freza si strung) Ce iti oferim noi ? -Salariul motivant si pachet de beneficii atractiv ; -Tichete de masa ; -Consult si analize mediale la CM Sanconfind in cuantum de 500 lei an -Transport asigurat sau decontat la si de la domiciliu ; -Bonusuri ; -Posibilitate de marire a salariului (ore suplimentare,sambete-nu este obligatoriu) -Plata sigura si punctuala (avans si lichidare) ; -Program fix de luni pana vineri (un singur schimb) -Prime de sarbatori si nu numai ; -Suport constant din partea companiei; -Oportunitati de dezvoltare profesionala. Ce vrem de la tine ? -Capacitate de lucru in echipa si individual ; -Spirit de observatie; -Capacitate de rezolvare a problemelor; -Promptitudine fata de incadrarea in termene ; -Experienta intr-un post similar. Salarizare: -Sudor: 5000-6000 net -Lacatus confectii metalice: 4200-5500 net -Operator CNC: 4500-5500 net Cei interesati vor depune o cerere de angajare si un CV (curriculum vitae) la sediul societatii din Campina , str. Progresului , nr.2 . sau mesaj la anuntul postat . Va asteptam cu drag in echipa Confind !
-
Cerinte: -Autorizatie macara Grupa A, carnet de conducere categoria C; -Cunostinte si abilitati privind manevrarea macaralelor legislatia rutiera; -Disponibilitate pentru deplasari; -Abilități bune de comunicare si lucru în echipă. Oferta: -Salariu lunar 7000 lei -Transport asigurat sau decontat la si de la domiciliu -Bonusuri pentru respectarea termenelor de executie -Plata sigura si punctuala -Program de munca in conditii de santier (9 1- h zi) cu respectarea normelor de munca -Prime de sarbatori si nu numai -Diurna pentru deplasare in santier -Suport constant din partea companiei Cei interesati vor depune o cerere de angajare si un CV la sediul societatii din Campina , str. Progresului , nr.2 sau mesaj la anuntul postat.
-
ANGAJĂM cu contract de muncă sau contract de colaborare pentru șantierele din București muncitori constructori. - zidari, pentru placări fațade cu polistiren. - zidari finisori, pentru glafuri, aplicat masă de șpaclu și tencuială decorativa - colaborăm cu PFA sau SRL, - puncte de lucru: București, Sectoarele 4, 5. Sunați sau mesaj, dacă vreți să faceți parte din echipa noastră.
-
ANGAJĂM doamnă pentru îngrijire doamnă în vârstă de 81ani, bunica este deplasabilă, coerentă, plăcută. Doamna trebuie să-i administreze tratamentul (medicamentele), să gătească pentru două persoane, să mențină curățenia. Cerem și oferim seriozitate.
-
-
BAR BLECHDESIGN SRL angajaeaza lucrator comercial - gestionar. 1. Denumirea compartimentului: COMPARTIMENTUL PRodictie 2. Denumirea postului: LUCRĂTOR COMERCIAL 3. Se subordonează: DIRECTOR DE PRODUCTIE 4. Pregătirea și experiență: NIVEL DE STUDII: minim liceul (diplomă de bacalaureat) EXPERIENȚĂ: - Nu este obligatorie; - Au prioritate persoanele cu experiență în domeniul comercial APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: - Percepție vizuală; - Atenție: concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; - Rapiditate; - Spirit practic; - Coordonare manuală bună; - Memorie vizuală bună; - Abilități de comunicare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoană de încredere; - Implicare în activitate; - Dorință de a munci; - Capacitatea de a se descurca în condiții de stres; - Rezistență la sarcini repetitive; - Rezistență la oboseală; - Capacitatea de a munci în echipă; - Autocontrol mediu; - Motivație. 5. Responsabilități și sarcini: ATRIBUȚII PRINCIPALE (și sarcini aferente): 1. Asigură necesarul de materii prime si materiale auxiliare productiei; - Aduce materii prime si materiale auxiliare din depozit; - Pregateste materiile prime necesare productiei; - Ambaleaza produsele finite; - Urmăreștecomenzile intrate pentru productie - Compară preturile de achizitie, sortează și verifică materiile prime receptionate. 2. Adaptează etichetele și afișele în funcție de cerințele curente - Actualizează etichetele in depozit RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: - Răspunde de asigurarea volumului de materii prime si auxiliare productiei - Răspunde de ritmicitatea deservirii productiei - Răspunde de raportarea pierderilor de orice fel (rebuturi, furturi) - Răspunde de condițiile de igienă a materii prime si materiale - Răspunde de informarea superiorilor - Răspunde de rezolvarea problemelor și de satisfacerea cerințelor productiei - Răspunde de pregatirea necesarului de aprovizionat - Identifică acele materii prime, auxiliare, etc. care au un rulaj lent in vederea luarii uonor masuri adecvate - Respectă instrucțiunile verbale și scrise date de superiori Verifică calitativ și cantitativ produsele primite; Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit; Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă; Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului; Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului; Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege; Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației; Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului; Ambalează și securizează marfa pentru a fi livrată; Întocmește necesarul de acte și materiale necesare pentru a livra marfa. Calități și aptitudini: Aptitudini bune de comunicare; Atenție distributivă; Cunoștințe de contabilitate primară; Aptitudini de calcul matematic; Aptitudini de lucru în echipă; Rezistență mare la stres; Cunoștințe minime de operare PC; Punctualitate; Aptitudini de a lucra cu documente; Abilități bune de organizare a timpului și activităților; Cunoștințe minime de legislație gestiune stocuri; Spirit de inițiativă; Deschidere spre a învăța lucruri noi. Atributii sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu sa ingrijeasca gestiunea patrimoniului sa se asigure ca primeste solicitarile clientilor pentru a afla necesitatile reale ale acestora in raport cu produsele si serviciile oferite sa se asigure ca identifica produsele rapid si corect pentru satisfacerea solicitarii clientilor prin consultarea listelor de produse, a stocurilor si prin vizualizare sa se asigure ca prezinta produsele solicitate prin atributele lor de calitate, in scopul informarii corecte a clientilor sa se asigure ca identifica documentele specifice activitatii de vanzare in vederea completarii cu exactitate a vanzarilor efectuate : borderouri, facturi etc. sa se asigure ca facturile sunt inregistrate corect conform procedurilor interne si legale sa se asigure ca asigura monitorizarea stocului de produse :cantitatile de produse din stoc sunt verificate zilnic conform normelor interne si a prevederilor legale sa se asigure ca intocmeste necesarul de produse cu promptitudine in vederea aprovizionarii sa se asigure ca verifica starea produselor din stoc periodic conform normelor interne si a normelor de calitate ale producatorului sa se asigure ca verifica stocul de produse la sfarsitul fiecarei zile de lucru pentru actualizare sa se asigure ca depoziteaza produsele din stoc cu respectarea NPM si PSI pentru prevenirea accidentelor etc. Permis de conducere: cat. B eventual si autorizatie ISCIR pentru stivuitor.
-
-
-
profi din cartierul Craiovei angajează casier program 8h 5 zile 7 alte detalii și interviu in magazin între orele 08-16 de Luni- Vineri
-
Sala De Jocuri Din Sibiu Angajeaza Agent Securitate! -Cei care nu detin atestat vor fi inscrisi in scolarizare! -Mai Multe Detalii La Tel!
-
Societate comercială angajează electrician cu experiența in Instalatii electrice interioare pentru clădiri rezidențiale, birouri, hale, spații comerciale. Se oferă toate formele legale, mediu de lucru plăcut, salariu motivant! Anunțul vizează atât persoane cu experiența cat si persoane tinere, dornice sa învețe meseria de electrician.
-
Angajez camerista cu experiența in regim hotelier full time sau part time -in programul 9-16.
-
Angajez camerista pentru camere în regim hotelier - în centrul istoric al BRASOVULUI la un program de 8 ore pe zi (9-17a.m) cu 2 zile libere pe săptămână - se lucrează și duminica -preferam doamne cu experiență în curățenie obligatoriu sa locuiască în BRASOV .Acceptam și studente sau pensionare în program de 4 ore.
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
Firma angajez muncitori Calificați pentru lucrări la acoperise.( dulgheri cu munca la înălțime) Salariul bun și se plătește la timp. salariul 2500-5000 lei