Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Trattoria Borghese, angajeaza bucatar cu experienta, program 2 cu 2, salariu 5000 lei + tips, sau 5 cu 2, 7500 lei, contract, bonus performanta. Pentru interviu, mesaj whatsapp sau la locatie, str Dambului 155 (la 20 metri de Mc Donalds Brancoveanu)
-
Promovat
DESCRIERE Cautam pentru o locatie noua, din Paulesti : BRUTAR Cerinte: - studii- minim 10 clase sau liceul absolvit - studii cursuri pentru patiser brutar - experienta obligatorie de min. 1 AN - prezenta fizica agreabila, ingrijita, proactiva, curata - persoana dornica sa invete si sa fie proactiva - de preferat masina personala sau domiciliul zona Paulesti - PROGRAM DE LUCRU- 1 SCHIMB- 8 ORE DE LA 6-14 Beneficii: salariul net- minim 3300 - 3800 maxim , in functie de experienta tichete de masa decont naveta Vom contacta doar persoanele care indeplinesc cerinta de experienta de minim 12 luni.
-
Promovat
FAST FOOD DIN SUCEAVA ANGAJEAZĂ ÎN CONDIȚII AVANTAJOASE : COLEGĂ CASIER / DISPECER Shaormerie nouă în Suceava (situată pe strada Mărășești, pe lângă Policlinică) angajează coleg pentru postul de PREPARATOR SHAORMA OFERIM : transport seara acasă (dacă e cazul) pe raza municipiului Suceava și împrejurimi; program de lucru de 2 zile muncite, 2 zile libere; forme legale de muncă; carte de muncă FULL-TIME; disponibilitate : imediat; mâncare zilnic ; echipament muncă; posibilitate reală de avansare, in funcție de dvs; salarii începând de la minim 2500 lei în mână, (diferă în funcție de experiență și disponibilitate). procent din vânzări Detalii despre job la telefon.
-
Promovat
Operator Buldozer CAT D5 - NOU Operator Autogreder CAT 120 - NOU Doar cu experienta ( sistem Trimble ) Excavatorist
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Salutare, Suntem în căutarea unui nou coleg pe postul de barista Căutăm o persoană organizată, prietenoasă, energică și dornică să învețe lucruri noi și faine. Jobul este unul permanent, pe perioadă nedeterminată. Pe scurt, vei avea de făcut următoarele: - Preparat produse din cafea; - Zâmbit și servit clienții; - Aruncat un ochi peste stocurile de marfă; - Păstrat curățenia în jurul tău. Experiența în domeniu ar fi perfectă, dar dacă nu ai, nu-i chiar așa mare bai. În cazul în care experiența lipsește, dar există dorința de a învăța lucruri noi, suntem pregătiți să îți oferim cunoștințele noastre despre cafea și despre prepararea ei, nu îți face griji! Trimitene CV-ul tău pe
-
Promovat
Candidatul Ideal Tehnician Interventii Utilaje Caterpillar Pentru candidati care pot avea domiciliul in vecinatatea orasului Constanta - Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială) - Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate electronică, hidraulică - Experienţa de minim 2 ani în reparaţia de utilaje de construcţii, industriale sau agricole sau în domenii conexe - Cunoştinţe operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor) - Cunoştinţe minime de limba engleză domeniul tehnic - Permis de conducere categoria B - Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate - Atitudine orientată către client; corectitudine profesională; rigurozitate - Nivel ridicat de inițiativă - Disponibilitate pentru deplasări in zona alocata (deplasări de maximum 2-3 ore dus, 2-3 ore întors) Descrierea jobului - Efectuează, în locaţia clientului, activităţi de reparare, revizie şi întreţinere a utilajelor şi echipamentelor din toată gama (din punct de vedere mecanic, hidraulic şi electric) - Pune diagnosticul de stare tehnică a maşinii şi realizează analize de anomalii - Identifică piesele de schimb necesare intervenţiilor şi le comandă - Realizează puneri în funcţiune şi expertizări atât ale utilajelor noi, cat si ale celor second-hand (de ocazie) - Întocmeşte documentaţia şi rapoartele de intervenție Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Promovat
Candidatul ideal Tehnician Interventii Utilaje Caterpillar Pentru candidati care pot avea domiciliul in vecinatatea zonei: Galati. - Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială) - Bune cunostinte de mecanică, electricitate electronică, hidraulică - Experienta de minim 2 ani în reparatia de utilaje de constructii, industriale sau agricole sau în domenii conexe - Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor) - Cunostinte minime de limba engleză domeniul tehnic - Permis de conducere categoria B - Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate - Atitudine orientată către client; corectitudine profesională; rigurozitate - Nivel ridicat de inițiativă - Disponibilitate pentru deplasări in judete aflate in imediata apropiere a localitatii de domiciliu Descrierea jobului - Efectuează, în locatia clientului, activităti de reparare, revizie si întretinere a utilajelor si echipamentelor din toată gama (din punct de vedere mecanic, hidraulic i electric) - Pune diagnosticul de stare tehnică a masinii si realizează analize de anomalii - Identifică piesele de schimb necesare interventiilor si le comandă - Realizează puneri în functiune si expertizări atât ale utilajelor noi, cat si ale celor second-hand (de ocazie) - Întocmeste documentatia si raportările necesare Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Disponibil online
Work from home,call center ,germana,italiana,japoneza,spaniola,franceza+engleza,italiana+engleza
Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) din oricare oras din Romania , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA,SPANIOLA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, FRANCEZA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA ,PORTUGHEZA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris) -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE +Angajam agenti din oricare oras din Romania, se lucreaza de acasa permanent -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D,in intervalul orar 09.00-24.00 ,weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Se ofera salariu atractiv -Vouchere de vacanta in valoare de 2800 lei -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : remote, work from home, de oriunde din Romania -Asigurare medicala privata -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010@ yahoo. com.Va multumim!
-
Promovat
Tehnicianul va avea activitate de teren pentru instalarea sistemelor de ghidaj Trimble pe utilaje de constructii. Deplasarile vor avea loc de Luni pana Vineri, cu sau fara cazare in functie de situatie. Studii medii tehnice (electromecanica mecanica agricola mecanica auto, mecanica industriala) Experienta de minim 1 an activitate de teren in domeniul utilajelor de constructii, sistemelor de ghidare; Experienta in urmatoarele activitati: service, mecanizare, lucrul cu documentatia tehnica; Permis de conducere categoria B; Cunostinte de mecanica, electricitate, electronica, hidraulica nivel mediu; Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor); Cunostinte de limba engleza ; cunostinte minime de limba engleza tehnica; Cunoasterea produselor Trimble, reprezinta un avantaj; Capacitatea de a citi si interpreta o schema sau un plan tehnic; Abilitati de comunicare si relationare; Spirit comercial si de echipa; Capacitate organizatorica. PROFIL CANDIDAT Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate; Autonomie, discretie; Atitudine orientata catre client; corectitudine, rigurozitate; Nivel ridicat de initiative; Disponibilitate pentru deplasari. Descrierea jobului Efectueaza vizita de constatare a starii sistemului de ghidare; Efectueaza, in locatia clientului, activitati de instalare, calibrare si punere in functiune a sistemelor de ghidare; Pune diagnosticul de stare tehnica a sistemului si realizeaza analize de anomalii; Identifica piesele de schimb necesare interventiilor si le comanda; Efectueaza toate operatiile de reparatii curente, inlocuiri de piese si reglaje pe teren; Urmareste problemele sistemului pentru instiintarea clientului; Completeaza ordinul de misiune dupa vizita la client; Ia in primire retururile de piese de schimb inlocuite in garantie sau neutilizate; Este responsabil de buna utilizare si intretinere a autovehiculului de serviciu si a uneltelor si dispozitivelor care ii sunt incredintate; Este responsabil de asigurarea unei bune prezentari in relatia cu clientul, precum si de furnizarea de servicii de calitate catre clienti in munca de zi cu zi; Informeaza superiorul cu privire la stadiul interventiei si documenteaza in sistemul informatics; Isi imbunatateste in permanenta cunostintele in domeniul instalarii, calibrarii si repararii sistemelor de ghidare Trimble. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu, telefon, laptop. Descrierea companiei Sitech Romania Construction Technology, parte a retelei internationale Sitech, este unicul dealer Trimble pentru sisteme de ghidare automata a utilajelor de constructii si topografie de santier, pe teritoriul Romaniei si al Republicii Moldova.
-
Promovat
Candidatul ideal Tehnician Interventii Utilaje Caterpillar Pentru candidati care pot avea domiciliul in vecinatatea zonei: Bucuresti - llfov. - Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială) - Bune cunostinte de mecanică, electricitate electronică, hidraulică - Experienta de minim 2 ani în reparatia de utilaje de constructii, industriale sau agricole sau în domenii conexe - Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor) - Cunostinte minime de limba engleză domeniul tehnic - Permis de conducere categoria B - Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate - Atitudine orientată către client; corectitudine profesională; rigurozitate - Nivel ridicat de inițiativă - Disponibilitate pentru deplasări in judete aflate in imediata apropiere a localitatii de domiciliu Descrierea jobului - Efectuează, în locatia clientului, activităti de reparare, revizie si întretinere a utilajelor si echipamentelor din toată gama (din punct de vedere mecanic, hidraulic si electric) - Pune diagnosticul de stare tehnică a masinii si realizează analize de anomalii - Identifică piesele de schimb necesare interventiilor si le comandă - Realizează puneri în functiune si expertizări atât ale utilajelor noi, cat si ale celor second-hand (de ocazie) - Întocmeste documentatia si raportările necesare Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Te așteptăm în echipa noastră!! Preparam împreună #gustul desăvârșit din Sibiu. NU SE CERE EXPERIENTA!! Fete și băieți. Masa la locul de munca. Program in ture. Transport la terminarea programului. Va rugam sa faceti programare telefonica, pentru interviu. Între orele: 10:00-15:00 de luni pana vineri.
-
Se angajează personal, meseriasi cu experienta în amenajați interioare și exterioare.
-
Oferim servicii de recrutare si plasare personal ingrijire varstnici bolnavi la domiciliu in orice zona din Bucuresti sau in zonele limitrofe : Ilfov, Baneasa, Pipera, Pantelimon, etc.. pentru orice Tip de program de lucru cautat de Dvs: Program de lucru INTERN ( Permanent ) unde se va oferii obligatoriu : Cazare + masa + salariu 4000 Lei + 2 Weekend-uri libere luna . Program de lucru FULL-TIME ( 8 ore ZI, Luni-Vineri ) - Salariu oferit va fi 3200 Lei luna . Program de lucru PART-TIME ( 2 sau mai multe ore zi ) - Salariu variaza in functie de orele lucrate zi. Program de lucru in Weekend ( Vineri seara - Duminica seara ) - Se ofera 400 Lei . Program 1 ora dimineata si 1 ora seara + 2 Weekend-uri - Se ofera 2200 Lei luna . Varstnici sau personele bolnave pot sa fie mobilizate sau neimobilizate la pat ! Toate femeile cu care colaboram aduc un dosar cu urmatoarele acte obligatorii : Copie Act de identitate + Cazier Judiciar + Adeverinta medic de familie ca sunt clinic sanatoase + Copie dupa ultimele studii efectuate ( Minim 8 clase ). Daca au obtinut referinte de la locul anterior de munca sunt binevenite . Oferim mai multe detalii si informatii suplimentare la numarul de telefon : ( Retea Vodafone )
-
Suntem o agentie cu vechime de peste 13 ani pe piata care oferim servicii rapide, eficiente in cel mai scurt timp de la soliocitarea dvs, servicii de recrutare si plasare personal cu experienta in domeniu de ingrijire varstnici bolnavi la domiciliu pentru orice tip de program de lucru cautat : - INTERN unde se ofera obligatoriu ( Cazare + Masa + Salariu + 2 Weekend-url libere luna ) - Clientii interesati sa acopere si cele 2 weekend-uri trebuie sa ne anunte de la inceput . Salariul oferit variaza de la caz la caz si variaza intre 4200 - 4500 Lei luna . - INTERN 2 sapt luna se lucreaza si 2 sapt luna liber . Salariu oferit este de 2600 Lei luna. - FULL-TIME ( 8 ore zi, Luni- Vineri ) Salariul variaza intre 3000 - 3200 lei luna. - PART-TIME ( 2-3 zile sapt ) - WEEKEND ( Vineri dimineata - Duminica seara ) - Ajutam si persoanele care au nevoie cateva ore zi - Ajutam si persoanele care sunt in spital ! Acte obligatorii pentru ingrijitoarele care doresc colaborare rapida : ( Copie act de identitate + Cazier judiciar + Adeverinta medic de familie ca sunteti clinic sanatoasa + copie diploma de studii ( Minim 8 clase ! ) Oferim mai multe informatii si detalii zilnic pana in ora 20: 00 si sambata pana in ora 14:00 la telefon : , sau puteti vizita site-ul nostru : www.bonesimenaj.ro unde aveti posibiltatea sa completati formularul online !
-
Am nevoie doar de 3 ore pe zi de luni-vineri de la 12:00 la 15:00 pentru a lua fetita de la școală și a sta în grija ei pana vine sora ei mai mare...mai multe detalii la tel
-
Oferim servicii de recrutare si plasare personal ingrijire varstnici bolnavi la domiciliu in orice zona din Bucuresti sau in zonele limitrofe : Ilfov, Baneasa, Pipera, Pantelimon, etc.. pentru orice Tip de program de lucru cautat de Dvs: Program de lucru INTERN ( Permanent ) unde se va oferii obligatoriu : Cazare + masa + salariu 4000 Lei + 2 Weekend-uri libere luna . - Program de lucru FULL-TIME ( 8 ore ZI, Luni-Vineri ) - Salariu oferit va fi 3200 Lei luna . - Program de lucru PART-TIME ( 2 sau mai multe ore zi ) - Salariu variaza in functie de orele lucrate zi. - Program de lucru in Weekend ( Vineri seara - Duminica seara ) - Se ofera 400 Lei . - Program 1 ora dimineata si 1 ora seara + 2 Weekend-uri - Se ofera 2200 Lei luna . Batrani sau persoanele bolnave pot sa fie mobilizate sau neimobilizate la pat ! Toate femeile cu care colaboram aduc un dosar cu urmatoarele acte obligatorii : Copie Act de identitate + Cazier Judiciar + Adeverinta medic de familie ca sunt clinic sanatoase + Copie dupa ultimele studii efectuate ( Minim 8 clase ). Daca au obtinut referinte de la locul anterior de munca sunt binevenite . Oferim mai multe detalii si informatii suplimentare la numarul de telefon :
-
Promovat
Deziclean este o societate specializata in prestarea de servicii profesionale de curatenie. Compania noastra asigura servicii de curatenie in aproape toate orasele mari din Romania. In prezent suntem in cautarea unui Operator Facturare pentru a ne reintregi echipa. Responsabilitati: Asigură înregistrarea corectă și la timp a documentelor primare în softul de contabilitate- SAGA; Emite facturi (pe baza calculației primite de la clienți) si avize de însoțire marfă; Intocmește și urmărește diverse situații: consum producție, consumuri diverse și verificari de stocuri; Verifică fișe și confirmări de solduri, pentru a identifica erorile și a face corecții; Oferă suport colegilor de pe teren; Monitorizează contractele cu clienții și furnizorii asigurarea respectării termenelor si condițiilor contractuale, oferă asistență clienților și furnizorilor în legătură cu întrebări legate de contracte, facturare și alte aspecte administrative; Generează rapoarte periodice referitoare la derularea contractelor, încasări, sau alte aspecte relevante pentru management; Responsabil de arhivarea fizică și electronică a documentelor financiar- contabile. Profil candidat: Experiență anterioară într-o poziție similară constituie avantaj; Cunoasterea unui soft de contabilitate - Saga, sau ERP constituie avantaj; Cunostințe operare PC: pachetul Office, navigare internet; Dorința de învațare și dezvoltare permanentă, cu abilitatea de a rezolva simultan sarcini multiple; Persoană analitică, organizată, meticuloasă, atentă la detalii; Capacitatea de a respecta termene limita. Beneficii oferite: Pachet salarial motivant + sporuri; Posibilitatea dezvoltarii profesionale; Abonament la o retea medicala private; Tichete de masa; Prime in functie de performanta, prime de sarbatori. Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, asteptam cu drag CV-ul tau.
-
Promovat
Angajam in Bucuresti, Sector 4, statia de metrou Dimitrie Leonida: Operatori Productie: Mecanici, Montatori Subansamble Cerinte: - experienta in productie; - colaborare lucru in echipa; - corectitudine; - eficienta si responsabilitate operationala; - flexibilitate; - rezistenta la efort; - disponibilitate pentru lucrul in 3 schimburi - contract individual de munca pe durata de 12 luni de zile cu posibilitate de prelungire Beneficii: - Salariu motivant in functie de calificare si experienta; - Tichete de Masa - 840 lei luna; - Spor de Noapte - 25%; - Plata orelor suplimentare - 225% - Abonament medical; - Pana la 31 zile concediu anual, in functie de vechime; Sunati la
-
Angajam un ospatar pe durata nedeterminata. Aplicantii pentru acest post trebuie sa poata face naveta cu masina personala( i se va deconta cheltuielile cu transportul la valoarea consumului de combustibil), sau sa aiba domiciliul in localitatea unde se afla unitatea de lucru. Programul de lucru este in ture. Orarul unitatii este vara intre orele 8.30-9.00 si 22.30-23.30, iar in extrasezon intre orele 9.30-10.00 si 22.00 - 22.30. Salariul este de 2500 lei net plus alte avantaje extrasalariale. Ne dorim o persoana cu studii medii, volubila, corecta, loiala cu simtul raspunderii( daca are vechime in profesie, este un plus la angajare), amabila cu colegii de lucru si cu clientii. Unitatea se afla in orasul Baile Govora - Restaurantul Cascade. Va rugam sa ne apelati la nr telefon: , sau sa va prezentati la unitate intre orele: 10.30-14.30, pentru a discuta cu administratorul.
-
Esti student, angajat dar ai nevoie de un venit suplimentar, nu esti angajat si ai nevoie un job part-time sau full-time, doresti sa devii independent din punct de vedere financiar, dorești un job remote, doresti propria afacere cu profituri lunare consistente și timpul liber mai mult pentru tine sau familie, ești la început și nu stii ce sa alegi? Acesta afacere online este cea mai buna solutie! Aceasta metoda, deja testata si care a dat rezultate excelente pentru toti cei care au aplicata si testata este solutia. Cere detalii acum! Tel. , e-mail: , https: www.facebook.com edupentruprofit.
-
Suntem prezenti in Timisosra de peste 15 de ani si ne marim activitatea , si de aceea cautam coleg colega pentru postul de consilier vanzari in showroom cu mobilier italian. Alatura-te unei echipe serioase si profesioniste din lumea amenajarilor interioare , si ajuta-ne sa dezvoltam si mai bine, ceea ce facem deja din 2009 . Vei invata , si vom invata inca multe impreuna , te vei simti apreciat pentru rezultatele tale, si vei avea apropae o echipa care te va sprijinii si sustine pt a deveni cat mai profesionist. Ne dorim sa fi dinamic a, sa fi amabil a, profesionist a, perseverent a sa ai abilitati excelente de comunicare, de negociere , rabdare si adaptare la nou. Experienta in domeniul vanzarilor te va ajuta , dar putem invata si impreuna. Limba engleza si eventual italiana nivel incepator te va ajuta in viitor ,pentru comunicarea comenzilor catre furnizori. Pe langa salar , iti vom putea oferii : -procent din vanzari -un program flexibil cu un orar de lucru foarte agreat de toti colegii -prime de sarbatori -training-uri de specialitate in Italia -daca esti pasionat pasionata de sport , iti vom sustine abonamentul pt un an intreg la sala de sport unde vrei tu sa mergi. - impreuna, anual , vom face vizite la cel mai mare targ de mobila din lume, care se desfasoara la Milano ,unde vei vedea noutatile expuse ,si vei ramane in pas cu tot se se intampla in lumea amaenajarilor. Cunoașterea bună a programelor de tip office: email, Office Word, Excel, Arhicad, Scetchup, etc.. te vor ajuta sa te dezvolti si mai repede in acest domeniu. Te asteptam.
-
Angajăm muncitori calificați și necalificați, cu experiență, pentru muncă în construcții. Șantierele noastre sunt în municipiul Satu Mare, în Carei și împrejurimile acestor orașe. Firma are o vastă experiență și un colectiv de peste 30 de muncitori, majoritatea angajați de minim 3 ani. Facem lucrări mari - cartiere rezidențiale, blocuri, hale, etc, dar deservim si beneficiari privați de la stadiul de proiectare până la cheie. Informații la telefon sau prin mesaje pe platformele sociale. #constructii #munca #santier #profesionisti #finisori #calificati #necalificati #structuristi #fierari #zidari
-
Hop Acasă angajează agent de vânzări! Ești pasionat de domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții? Ai experiență în vânzarea acestor produse? Ai permis de conducere și mașină personală? Dacă răspunsul este da, atunci te așteptăm să te alături echipei noastre! Hop Acasă este o companie care oferă soluții complete pentru amenajarea locuințelor, de la materiale de construcții, până la mobilier și decorațiuni. Ne dorim să avem o echipă de vânzări dinamică, profesionistă și orientată către clienți. Ce îți oferim noi? * Un salariu de pornire bun, în funcție de experiența ta * Un bonus de vânzare între 1% și 3% din vânzările realizate * Un program flexibil, care îți permite să îți organizezi timpul după nevoile tale * Un mediu de lucru plăcut și prietenos, unde vei avea oportunitatea să înveți și să te dezvolți Ce așteptăm de la tine? * Să ai experiență în domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții * Să ai abilități bune de comunicare și negociere * Să ai spirit de inițiativă și să fii orientat către rezultate * Să ai permis de conducere și mașină personală - mașina personală constituie avantaj, nu condiție de excludere * Să fii responsabil, serios și punctual Dacă te regăsești în acest profil și vrei să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău la adresa noastră de email sau suna-ne la numărul de telefon din anunț. Te așteptăm cu drag!
-
HopAcasă! angajează agent de vânzări cu experiență Dacă ești pasionat de construcții, atunci te așteptăm în echipa noastră! HopAcasă! este o companie de construcții și amenajări interioare, care oferă servicii personalizate și de calitate clienților săi. Avem nevoie de un agent de vânzări profesionist si serios, pentru a ne completa echipa. Ce îți oferim: - Un venit lunar foarte bun, în functie de volumul de vânzări. Comisionul acordat este de 1% 2%, în funcție de vânzările lunare. - Un program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și creativă - Acces la cele mai noi tehnologii și instrumente de lucru Ce ne dorim de la tine: - Experiență suficientă și dorința de a învăța - Cunoștințe de operare PC si sau aplicatii mobile pentru munca la distanță - Atenție la detalii, rigurozitate și respectarea termenelor - Spirit de inițiativă, capacitate de adaptare și rezolvare a problemelor - Disponibilitate pentru comunicare și colaborare cu ceilalți membri ai echipei Dacă te regăsești în acest profil și vrei să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu cu lucrările tale la adresa hopacasa arond gmail com sau ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! *Notă:* Angajăm atât full-time, cât și part-time, în funcție de disponibilitatea și preferințele tale.