Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bihor Companii

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • angajam tehnician sisteme de securitate specialist

    Tehnician sisteme de securitate care să stăpânească bine cunoștințe de configurarea sisteme supraveghere video, alarmare la efracție, sisteme detecție incendiu, rețea date și voce .Sau măcar 2 din 4 enumerate mai sus.

  • 54

    Angajam 4 persoane necalificate si 20 tamplari si 50 montatori cadre 2 maistri calitate si productie

    Fabrica de mobila din oradea Str.Matei Corvin nr 402 angajeaza 4 persoane necalificate pentru incarcare si descarcare camioane si mai angajam si : 20 tamplari cu experienta 50 montatori cadre mobila cu sau fara experienta 1 maistru calitate cu experienta 1 maistru productie Adresa firmei este in oradea strada matei corvin nr402 Se asigura transport Salarizare atractiva angajeaza 4 persoane necalificate pentru incarcare descarcare tiruri cu mobila.

  • 25

    FABRICA DE MOBILA ANGAJEAZA 20 tamplari,maistru calitate si productie si 50 montatori cadre

    Fabrica de mobila angajeaza : 20 tamplari cu experienta 50 montatori cadre mobila cu sau fara experienta 1 maistru calitate cu experienta 1 maistru productie Adresa firmei este in oradea strada matei corvin nr402 Se asigura transport Salarizare atractiva

  • 1

    Angajam mecanic camioane

    Angazam mecanic camioane in oradea strada matei corvin nr 402 Orar de lucru 9 dimineata pana ora 17 De luni pana vineri Salarizare in functie de ceea ce stie sa faca si vechine

  • 7

    Angajam personal (doamne si domni) pentru curatenie

    ANGAJAM PERSONAL (DOAMNE SI DOMNI) PENTRU CURATENIE Pentru scari de bloc, spatii comerciale si spatii de birouri. Cautam persoane serioase, responsabile, cu experienta in domeniu, atente la detalii, obligatoriu studii medii (scoala profesionala, liceu sau liceu cu diploma de bac) in urmatoarele conditii: - norma de lucru: 8 ore/zi; Personal care e dispus sa lucreze 8 ore pe zi, cu un salariul de la : 1900 Ron Net/luna + decontare cheltuieli mijloc de transport. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la numarul: Telefon

  • Begonia Garden Center angajeaza Reprezentant Vanzari

    Suntem încântați să anunțăm că la Begonia Garden Center ne mărim echipa de vânzări! Dacă ești pasionat de plante și de interacțiunea cu clienții, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine! Căutăm persoane entuziaste, motivate și cu o pasiune pentru frumusețea naturii să se alăture echipei noastre. Dacă te simți inspirat să faci parte dintr-o echipă dinamică și să oferi clienților noștri experiențe extraordinare, trimite-ne CV-ul tău la adresa de mail sau vino direct la sediul nostru pentru mai multe detalii. Hai să creștem împreună și să aducem bucuria plantelor în viețile oamenilor!

  • Angajam agent vanzari cu experienta in domeniul confectiilor textile pentru casa si HORECA

    Angajam agent vanzari cu experienta in domeniul confectiilor textile pentru casa si HORECA. Asteptam CV-urile la adresa de e-mail . Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon .

  • 1

    Angajam Quality Manager

    Companie multinationala ce activeaza in domeniul auto, angajeaza Manager al sistemelor de management al calitatii. Cunostintele in domeniul IATF 16949 reprezinta avantaj. Programul de lucru este luni - vineri de la 08:00 - 16:30. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la nr de telefon si sau sa ne trimiteti CV-ul la adresa de e-mail Va asteptam cu drag!

  • 5

    Angajam Consultant vanzari piese auto

    Service auto si magazin piese auto angajam CONSULTANT VANZARI piese auto cu urmatoarele responsabilitati: - identificarea pieselor auto din cataloagele de specialitate - asigura comenzile si necesarul de piese si matereiale pentru service - intocmeste devizele de reparatii in service - monitorizeaza si compara preturile pieselor auto - pastreaza si dezvolta leguturile cu clientii si furnizorii societatii Cerinte: Seriozitate maxima, respectarea programului de lucru, cunostinte in domeniul tehnic auto, cunostiinte medii in utilizarea P.C. si Office, experienta in utiliizarea programelor de specialitate constituie avantaj, abilitati in comunicare si vanzare , mentine si dezvoltarea relatiei cu colegii de lucru. Oferim : -Contract de munca full time intr-un mediu de lucru placut. -Asistenta si cursuri de dezvoltare profesionala -Colectiv de munca agreabil si dinamic -Salarizare in fuctie de performantele realizate -Program de lucru fix Asteptam C.V. - ul tau

  • Asistent manager

    Firma din domeniul construcțiilor modulare oferă sponsorizare unei studente pe parcursul studiilor pentru angajare pe post de asistent manager cu program part-time . Selecția se efectuează doar dupa ce se atașează un C.V. cu foto la acest anunt sau whatsApp

  • 1

    Agent servicii clienți cu limba engleză

    Căutăm Agent servicii clienți pentru firma noastră TAX JOBS LEGAL RO SRL Cerinte: -Cunoașterea limbii engleze formă scrisă și vorbită la un nivel mediu -experiența în utilizarea calculatorului (internet, Microsoft Office - nivel mediu) si a canalelor de comunicare (email, WhatsApp, Facebook, telefon) -bune abilitati de comunicare si relaționare -Persoană meticuloasă, cu atenție la detalii -Studii medii sau superioare Descriere job: -Contactează clienții care sunt în sistem și oferă informații despre serviciile companiei -Prezintă avantajele și beneficiile serviciilor noastre într-un mod convingător; -Ascultă și înțelege nevoile clienților, oferindu-le soluții personalizate; -Înregistrarea, procesarea înregistrării noilor clienți în conformitate cu procedurile aplicabile ale companiei și legile conexe -solicită documentele necesare pentru clienți de la instituțiile statului român -Actualizează informațiile despre clienți în sistem (adresa, număr de telefon, persoana de contact etc.) și introduce datele clienților noi (se oferă training); -Comunica cu clienții si departamentele companiei, telefonic și în scris (în engleză), pentru soluționarea rapidă a solicitărilor apărute -Munca administrativă, înregistrarea datelor și crearea de înregistrări pentru agenții din sisteme (de exemplu: CRM, Excel, Word) -Îndeplinește obiectivele individuale și de echipă stabilite de conducerea companiei; -Raportează regulat rezultatele și activitățile specifice către supervisorul direct. Beneficii : -ONBOARDING - sistem de pregatire generala si profesionala initiala -EVENIMENTE OBLIGATORII - de ex. chestionare, proiecte sociale, petreceri, diverse activități, etc. -Mediu de lucru pozitiv si sustinator. -Mediu de lucru tanar, dinamic, placut -Sarbatori legale libere Locatie : Office-Oradea (Grigorescu) Program lucru : Full time (8:30-17:00 -30 min pauză) Dacă sunteți interesați, așteptăm CV-ul dumneavoastră.

  • 16

    Angajam Sofer tir categoria C + E tel

    Angajam Sofer tir categoria C + E In vederea dezvoltarii flotei actuale avem nevoie de colegi noi pentru transport tur -retur , comunitate si INTERN ptr semiremorci prelata Cerinte minime: -Permis de conducere C, E -Constituie avantaj atestat ADR colete -Certificat de transport rutier de marfa -Avize ( medical si psihologic ) valabile -Oferim stabilitate si salarizare atractiva Pentru mai multe detalii va rog sa ma contactați telefonic

  • 21

    Angajez Expeditor transport marfa Dispecer

    Dorim sa ne mărim echipa! Firmă de transport ,într-o continua creștere și dezvoltare, cautam noi colegi Dacă: - ești o persoana sociabila, dinamica, ambițioasă - dacă ai bune abilitati de comunicare si relationare -dacă ai capacitate de auto organizare si gestionare de obiective multiple - îți dorești să lucrezi într-un mediu plăcut - ai cunoștințe de limba engleza franceza germana - ai cunoștințe de operare pc Responsabilități: - Organizeaza, coordoneaza si conduce activitatea de transport din compartimentele pe care le gestioneaza - Cunoasterea programului de condus al soferilor -Activitati aferente departamentului alocat -Sa preia si sa accepte comenzile de transport primite - Optimizeaza rutele si transmite soferilor cele mai bune trasee -transmiterea detaliilor despre transport conducatorilor auto si mentinerea legaturii cu acestia, coordonarea si indrumarea lor. - Se implica in solutionarea problemelor aparute pe parcursul livrarii marfii catre clienti Îți oferim: - training și suport - salariu atractiv -bonusuri in functie de performanta Așteptăm să ne trimiți CV-ul tău la adresa (fara spatii)

  • Specialist Resurse Umane

    Candidatul Ideal Absolvent studii superioare; Atestat Inspector Resurse Umane; Cunoștințe avansate despre legislația muncii; Bună înțelegere a procedurilor, proceselor și a Codului muncii; Minim 2 ani experiență pe un post similar MS Office avansat; Abilități de comunicare avansate; Atenție la detalii. Permis cat B Descrierea jobului Întocmirea documentelor de angajare, încetare, modificare a contractelor de muncă etc; Efectuarea calculului salarial şi întocmirea statului de salarii pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, modificări salariale, alte beneficii) si a declaratiei 112, etc. Gestionarea registrului REVISAL, conform legislației în vigoare; Este responsabil de derularea relației cu autoritățile și companiile partenere, de întocmirea tuturor documentelor necesare ITM, AJOFM, CAS, Casa de Pensii etc; Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata salar 3500 - 4000 net , in functie de experienta telefon si masina de serviciu

  • 14

    Operator/Agent/Expeditor in Transnporturi marfa

    Dorim sa ne mărim echipa ! Firmă de transport ,într-o continua creștere și dezvoltare, cautam noi colegi Dacă: - ești o persoana sociabila, dinamica, ambițioasă - dacă ai bune abilitati de comunicare si relationare -dacă ai capacitate de auto organizare si gestionare de obiective multiple - îți dorești să lucrezi într-un mediu plăcut - ai cunoștințe de o limba straina HU/EN/DE/FR - ai cunoștințe de operare pc (pachet office ) Îți oferim: - training și suport - salariu atractiv -bonusuri in functie de performanta Așteptăm să ne trimiți CV-ul tău la adresa (fara spatii) pastur_oradea @ pastur ro

  • 42

    Angajam URGENT in Oradea - CONTROLOR CALITATE (3 sau 4 schimburi)

    Angajam URGENT in Oradea CONTROLOR CALITATE Responsabilitati: -Efectueaza verificarile produselor conform planului de control -Urmăreşte şi răspunde pentru identificarea stadiului de verificare al produselor pe flux. -Răspunde pentru identificarea adecvată a produselor. -Întocmeşte fişele de neconformitate şi acţiune corectivă în cazul constatării unor abateri. -Participă la analiza reclamaţiilor clienţilor. -Verifică condiţiile de impachetare (cantitativ) ale produselor. CERINTE: - Disponibilitate pentru lucru in 3 sau 4 schimburi AVANTAJE: – Salariu motivant – Tichete de masa – Decontarea transportului – Majorari salariale bazate pe performanta – Conditii de lucru la standarde europene, intr-o echipa tanara. – Posibilitati de dezvoltare si evolutie profesionala CV-urile se pot depune la sediul firmei din Oradea, str. Petre Carp, nr. 18 (parcul industrial) sau prin e-mail: Mai multe informatii la telefon: 0740 309 631 sau 0359 088 212

Salvează căutarea