Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Carnet conducere: B-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Se ofera bonuri de masa in valoare de 30 de lei pe zi(600 lei luna) + tips.Candidatul ideal trebuie sa detina o atentie sporita la detalii si sa fie pregatit pentru efort fizic, pentru incarcarea si descarcarea masinii si transportul produselor catre clienti. Experienta anterioara in domeniul livrarilor este considerata un avantaj, Daca sunteti o persoana energica, responsabila si dornica sa faceti parte dintr-o echipa dinamica, va incurajam sa aplicati pentru acest post. Este necesar permis de conducere cat. B. Program de lucru 6-8 ore pe zi, de luni pana vineri.
-
Promovat
Pozitie : Specialist marketing Responsabilitati : Stabileste si implementeaza strategia de promovare online si offline - promovarea firmei pe retelele de socializare Facebook, Linkedin, Tik Tok etc -realizeaza site ul firmei -Campanii de emailing -Promovare pe google ads si pe alte canale online -Realizeaza documentatia de promovare online si offline (cataloage) -organizeaza evenimente cu clientii Targeteaza si identifica noi clienti B2B atat pe plan local cat si european CERINTE: Persoana tanara, implicata, minima experienta 2-3 ani de zile in domeniu Abilitati pe partea de lucru online OFERTA SALARIALA SE DISCUTA IN CADRUL INTERVIULUI. Adresa sediu si depozit : str. GHETU ANGHEL 1 , sector 3, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii.
-
Promovat
Cerinte -Experiență anterioară în domeniul facturării sau într-o poziție similară este preferată -Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă -Abilități bune de gestionare a timpului și a priorităților -Atent la detalii și capabil să lucreze cu precizie -Cunoștințe de bază de operare a computerului și abilitatea de a lucra cu programe de facturare și software de contabilitate -Abilitatea de a lucra eficient atât de sine stătător, cât și în echipă Responsabilitati -Emiterea facturilor pentru serviciile și produsele furnizate clienților noștri în conformitate cu termenii și condițiile contractuale -Verificarea atentă a datelor de pe facturi pentru a asigura corectitudinea și completitudinea acestora -Gestionarea informațiilor despre clienți și actualizarea bazelor de date cu datele relevante -Monitorizarea plăților și transmiterea memento-urilor de plată în cazul întârzierilor -Comunicarea eficientă cu clienții pentru rezolvarea problemelor legate de facturare și pentru furnizarea de asistență în legătură cu întrebări sau solicitări -Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru obținerea informațiilor necesare pentru procesul de facturare Alte informatii Alte informatii: 3500-4000 LEI NET 700 LEI TICHETE DE MASA BONUS DIN VANZARI DECONT TRANSPORT ABONAMENT MEDICAL CLINICA PRIVATA CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA MASINA DE SERVICIU Program: L-V: 09:00-17:30
-
Promovat
Buna ziua, Angajez personal cu experienta sau fara in domeniul ventilatiilor industriale, Cunostinte desen tehnic Experienta minima 3-4 ani, Permis de conducere cat B ar fii un plus, Se vor executa urmatoarele operațiuni de montaj: -Tubulatura regtangulara si spiro circular tabla zincata; -Tubulatura flexibila izolata si neizolata; -Accesorii (Clapeti antifoc,antiretur,reglaje,atenuatoare zgomot s.a); -Difuzoare,plenumuri grile si grile liniare; -Ventilatoare de orice tip,desfumari,presurizari,depresurizari; -Perdele de aer poliester cu microperforatii; -Tubulatura inox (hote,cosuri de evacuare gaze simple dublu izolat); -Tubulatura ALP; -Pozitionarea si asamblarea unitatilor BTU; -Izolarea conductelor de aer cu izolatie tip K-flex,vata bazaltica sau vata minerala; Avem lucrari in punctele: Bucuresti, Brasov,Sibiu, Franta,Germania, Avantajele salariale o sa le discutam telefonic sau stabilim o intalnire, Mai multe detalii la telefon! -Adrian Mihai
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp DESCRIERE DESPRE NOI: CORIL este o companie privata cu 25 ani de activitate si experienta in Romania cu o prezenta puternica pe piata integratorilor de sisteme din zona solutiilor de infrastructua IT, retele electrice, telecomunicatii si a cablarilor structurate date-voce pentru spatii de birouri, spatii comerciale, industriale, data-center, recruteaza personal calificat cu experienta pentru postul de: -MANAGER DE PROIECT PENTRU OFERTARE SI IMPLEMENTARE PROIECTE DE RETELE ELECTRICE JOASA TENSIUNE, CABLARE STRUCTURATA DATE-VOCE, FIBRA OPTICA, CURENTI SLABI, ECHIPAMENTE ACTIVE DE RETEA-TELECOMUNICATII, UPS, AUTOMATIZARI. CONDITIILE DE MUNCA: Program de lucru flexibil de luni-vineri; Activitatea se desfasoara in Bucuresti la birou sau pe teren daca situatia o impune; Ritmul muncii este unul dinamic, antrenant, necesita abilitate si putere de organizare pentru incadrare in termene-limita. Activitatea poate fi planificata in general zilnic sau saptamanal, planificarea modificandu-se in functie de prioritatile aparute; Colectiv tanar, entuziast dinamic un mediu de lucru de profesionisti; ATRIBU II PRINCIPALE: Întocmește soluțiile tehnice și comerciale; Urmareste implementarea, derularea contractelor si respectarea termenelor contractuale; Menține și dezvoltă legătura cu clienții si furnizorii existenți; Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienti; Identifică și contactează potențiali noi furnizori de solutii pentru creșteriea cotei de piață a companiei; Configureaza, oferteaza proiecte/retele electrice de joasa tensiune, retele curenti slabi, retele de date-voce, sisteme de cablare structurata, echipamente active de retea, UPS, etc; Coordoneaza si monitorizează cheltuielile realizate în implementarea proiectului; Promovează i comercializează produsele si serviciile companiei; Propune si coordoneaza activită i i metode de lucru, SSM, etc; Gestioneaza resursele necesare pentru finalizarea proiectelor aferente fiecarui proiect; CERINTE: Experiență minim doi ani în domeniu de preferinta pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B; Operare PC (MS Office); Cunostinte de lucru in programe de grafica si desen (constituie un avantaj); Cunoasterea limbii Engleze (nivel mediu); Aptitudini/cunostinte de project management, ofertare solutii tehnice, presales; Experienta in ofertare si/sau vanzari (constituie un avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Cunostinte tehnice de nivel mediu; (exemplu: retele electrice, voce-date, curenți slabi, fibră optică, automatizari, echipamente active, solutii complementare); Atitudine serioasă, placută, profesionistă, cu încredere în sine; Abilități de comunicare si negociere, fire intreprinzatoare; Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză; Punctualitate, seriozitate; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Capacitate de concentrare, analiza și sinteză; Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Disponibilitate pentru activitati ocazionale de teren; Deținerea de certificari/atestate, autorizari sau recomandari in domeniu (constituie un avantaj); NIVEL DE STUDII: Studii medii cu diploma de absolvire: Calificari, certificari; Studii superioare (prezinta un avantaj); PREZINTA UN AVANTAJ PENTRU PACHETUL SALARIAL (punctual): Studii superioare; Experienta pe un post similar mai veche de 2 ani; Certificari in domeniu /atestate / recomandari sau autorizari; Certificari si experienta pe echipamente de verificare PRAM si LAN; Certificare ANRE sau in proiectare instalatii electrice, automatizari; Cunostinte avansate de lucru in programe software de grafica si desen; Experienta si certificari pe echipamente complementare, proiectare, auditare; OFERTA (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv la nivel specialist, motivant, negociabil la interviu (vezi prezinta un avantaj ); Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca; Bonus de performanta; Laptop, telefon și mașină de serviciu; Dotari si instrumente de lucru performante; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelen ă; Acees la cursuri, certificari si specializari pentru dezvoltare prfesionala; Traininguri de specializare; Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp
-
Firma specializata in import materiale electrice, proiectare si executie de tablouri electrice si automatizari, service grupuri electrogene. Candidatul Ideal: Absolvent scoala profesionala, studii medii tehnice-calificare electrician, tehnician Experienţă în domeniul echiparii de tablouri electrice si de automatizari. Capacitate de a citi si interpreta scheme electrice. Persoana serioasa, responsabila, simt tehnic, indemanare, spirit de echipa. Responsabilitati: - echiparea tablourilor electrice conform documentatie. - executare teste de fuctionare. - mentenanta generatoare electrice Beneficii - se acorda bonuri de masa - decont transport - prime de sarbatori - salariu motivant in functie de experienta 1000 - 1200Euro
-
Promovat
Se ofera bonuri de masa in valoare de 30 de lei pe zi(600 lei luna) + tips.Candidatul ideal trebuie sa detina o atentie sporita la detalii si sa fie pregatit pentru efort fizic, pentru incarcarea si descarcarea masinii si transportul produselor catre clienti. Experienta anterioara in domeniul livrarilor este considerata un avantaj, Daca sunteti o persoana energica, responsabila si dornica sa faceti parte dintr-o echipa dinamica, va incurajam sa aplicati pentru acest post. Este necesar permis de conducere cat. B. Program de lucru 6-8 ore pe zi, de luni pana vineri.
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.
-
RentBus Romania,firma de transport turistic,cauta sa angajeze un sofer categoria B,cu experienta pe vanuri de 8+1 locuri. Cursele pe care le efectuam sunt turistice,atat prin tara cat si prin Bucuresti,la dispozitia clientilor nostri. Fiind vorba de curse ocazionale,la cererea clientilor,nu avem un program de lucru fix.Putem avea cereri la sfarsit de saptamana si zile libere in timpul saptamanii,functie de solicitari. Soferul trebuie sa aiba un comportament decent iar microbuzul trebuie sa fie permanent curat. Asteptam cv-urile dvs insotite de foto si va multumim anticipat.
-
Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (90%), PENNY, CORA, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. MAX, DM, Noriel, Animax, Decathlon, Kitchen Shop, English Home, Sabin, Leonidas, etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-12 comenzi zilnic.Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie.De asemenea îți oferim: -20 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră !
-
Candidatul Ideal Cautam: - O persoana de incredere, onesta, responsabila, disciplinata, riguroasa , organizata - cu capacitate de asimilare de noi cunostinte, de comunicare si relationare cu clientii companiei si implicata in toate aspectele legate de munca - de preferat studii medii (liceu/ scoala tehnica) - experienta nu este obligatorie, se poate dobandi pe parcusul colaborarii - cunostinte tehnice generale reprezinta un mare avantaj Descrierea jobului - efectueaza operatiuni de intretinere curenta (service/mentenanta) la echipamente de aer conditionat, ventilatie si climatizare (aparate mono si multisplit, centrale de tratare aer, chillere, etc.) in diferite locatii; - verifica / identifica probleme / repara / inlocuieste componente specifice sistemelor de ventilatie si climatizare ( pe masura experientei/ calificarii ); - completarea formularelor si proceselor verbale tipizate; Se ofera mediu de lucru dinamic si captivant ce vine la pachet cu multiple beneficii financiare si oportunitatea de dezvoltare personala si profesionala. Descrierea companiei Inter Heat este o firmă românească în domeniul instalațiilor, înființată în noiembrie 2012. Fiecare client Inter Heat, indiferent de dimensiune, primește același nivel ridicat de profesionalism pentru sistemele și soluțiile pe care le oferim. Deși ne-am extins de-a lungul anilor și intenționăm să continuăm creșterea strategică, realizăm că succesul nostru se bazează pe angajamentul de a avea relații pe termen lung, reciproc avantajoase cu clienții noștri. Dorim să continuăm să extindem serviciile atât pentru clienții noi, cât și pentru cei existenți. Compania Inter Heat, prin intermediul personalului tehnic calificat asigură o gamă variată de instalatii: ventilatie si climatizare, termice, instalații frigorifice (camere frigorifice, patinoare și formare gheață), sanitare, electrice, fotovoltaice pentru construcții, caldiri industriale si civile: centre de afaceri, birouri, magazine prezentare și comerciale, restaurante, spitale, hale de productie si depozitare, vile rezidențiale. Furnizam servicii diverse de la comercializare echipamente (splituri, centrale de tratare aer, chillere, sisteme VRV volum variabil refrigerent, etc), montaj mentenanta si service, pana la servicii de management al cladirilor , consultanta tehnica, proiectare instalatii, audit si management de proiect. Inter Heat asigura confort, eficienta si calitate oferind solutii integrate in domeniul instalatiilor!
-
RESPECT SECURITY SRL angajeaza TEHNICIENI SISTEME DE SECURITATE. Cerinte: detinere certificat, experienta in domeniu. Programari interviu la . Rugam seriozitate.
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. Condiții angajare: minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE Servicii de resurse umane oferite GRATUIT Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal Plata săptămânală cash sau virament bancar Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18. Contact:
-
RESPONSABILITATI - Intocmirea ofertelor de pret in baza cererilor primite de la beneficiari; - Analiza, selectia si negocierea ofertelor primite pentru materiale, echipamente si lucrari - Verificarea corectarea listelor de cantitati din planuri - Urmarirea executiei proiectelor si a echipelor de executie - Propunerea de solutii constructive pentru lucrari de instalatii CERINTE - Studii superioare tehnice (Instalatii in Constructii); - Experienta ca inginer ofertare executie instalatii HVAC si Sanitare constituie un avantaj - Cunostinte desen tehnic, operare PC (MS Office, AutoCad); - Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj - Capacitatea de a lucra independent, fara supervizare sau indrumare, dar si in echipa - Personalitate energica si flexibila. BENEFICII OFERITE - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial motivant in functie de experienta
-
Candidatul Ideal - Studii medii, - Experienta minima intr-un post similar -Abilitati de comunicare cu clientii, telefon, mail, social media etc -Atitudine pozitiva, profesionala, orientata spre client -Capacitatea de a lucra in echipa - Responsabilitate si seriozitate - Capacitate d acumulare rapida a informatiilor - Seriozitate, punctualitate si dorinta de a te dezvolta si invata lucruri noi; - Cunoasterea pachetului Microsoft Office. Alte programe, precum Photoshop, Editor, reprezinta un avantaj; - Permis de conducere categoria B constituie un avantaj Descrierea jobului: - Administrare, inregistrare, pregatire, ambalare comenzi plasate - Gestionarea comenzilor provenite de la retelele de magazine sport, hypermarketuri, platforma Emag Marketplace si restul clientilor cu care lucram. Colectarea din depozit, ambalarea produselor și pregătirea coletelor pentru livrare - Emitere Proforma Facturi Aviz, generarea documentelor pentru livrare (AWB, facturi) - Predarea coletelor catre curier - Aranjeaza produsele bax-urile in depozit, activitate ce poate presupune un efort crescut. - Participa la receptia marfii si inventarele semestriale. - Respecta indicatiile transmise de personalul ierarhic superior Locatie: Bucuresti, Calea Rahovei 266-268 (in incinta Electromagnetica), prezenta exclusiva la birou. Program de lucru: 9,00 - 17,00 de luni pana vineri, cu pauze pe parcursul programului Salariu: salariul net total porneste de la 2.800 RON si poate ajunge la 3.500 RON Primele 2 luni 2.800 RON net pe card, dupa prima luna se adauga bonuri 20 RON zi In functie de calificarea candidatului se poate creste la bonuri 40 RON pe zi si salariu net 3.000-3.500 RON NEW SPORT SOLUTIONS SRL este unic importator distribuitor pentru Romania al brandurilor de sport, WILSON, SUUNTO, SUNFLEX, LOB SPORT www.newsport.biz Va rugam sa ne trimiteti CV pe mail-ul firmei sau aici, pentru programare interviu.
-
-
CERINTE * Abilitati de comunicare, relationare si organizare cu oamenii persoana dinamica, rezistenta la stress si indeplinirea sarcinilor cu prioritizare. * Bune abilitati de utilizarea aplicatiilor Microsoft Office- Excell, Word, PowerPoint; * Buna cunoastere a gramaticii limbii Romana, cunosterea limbii Engleza * Persoana deschisa, pozitiva, spontana, orientata catre rezultat, open-minded. * Abilitati bune de comunicare si de lucru in echipa. BENEFICII: * Pachet salarial motivant si negociabil * Bonuri de masa * Decontare transport * Contract de munca pe perioada nedeterminata; * Respectarea cu strictete a zilelor de plata a salariului; * Program de lucru de luni pana vineri in tura de zi.
-
Firma Electroexpert Proinstal specializata in montajul si reparatia sistemelor de interfoane - videointerfoane , angajeaza tehnician cu experienta in domeniu. Sarcini cu caracter tehnic : Cablare , montaj , configurare , mentenanta sistemelor de securitate : interfoane , videointerfoane , sisteme supraveghere , yale electromegnatice , amortizoare hidraulice. Dorim serioziitate , capabil de a invata lucruri noi ., punctual . In proportie de 90 % activitatea firmei noastre se desfasoara la asociatiile de proprietari Salariu : 2800 -3500 lei cu posibilitatea de prelungire in functie de implicare si cunostintele avute Bonusuri pentru fiecare lucrare efectuata
-
CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA ALIMENTARA - Angajeaza Urgent Personal Tehnic pentru Postul de: Manager in siguranta Alimentelor HACCP, pentru implementarea procedurilor si editarea, emiterea Manualului HACCP, individual pentru clientii din unitati de alimentatie publica - Resturant si unitati de Productie tip Catering, Cantina, Laborator de Cofetarie patiserie. Candidatul ideal: Minim studii medii - de specialitate Absolvent Facultate Manager in siguranta Alimentara Tehnician HACCP in Calitatea Produselor Alimentare, Instruirea personalului operator prin Audituri, crearea Manualului de Bune Practici si implementarea propriuzisa. Competente cunostinte in metodologia implementarii Procedurilor ISO 22000 conform HACCP din industria alimentara, experienta constituie un avantaj; Experienta in Managementul Comunicarii. Carnet Conducere Categoria B - se asigura auto; Cunostinte operare PC; Bune abilitati de organizare, atentie la detalii, completarea documentelor specifice, tipizate; Atitudine proactiva in ceea ce priveste calitatea si procesul de imbunatatire continua; Bune abilitati de comunicare cu operatorii economici din domeniul - Restaurant, Patiserii, Catering, Carmangerie, Procesare Carne, Industria Alimentara, etc; Bune abilitati de lucru in sistem individual, independent, fara un program bine determinat, planificarea lucrarilor in sistem independent; Persoana dinamica, riguroasa; Integritate profesionala, responsabilitate, Corectitudine;
-
Angajam tamplar universal PAL Melaminat MDF salariu negociabil în funcție de abilități și cunoștințe Candidatul ideal -serios -abilitati de comunicare -profesionist in ceea ce face Descrierea jobului: -PROGRAM 8 ORE LUNI-VINERI -Sa aibe experienta in productia de mobilier in lucrul cu scule de mana specifice -Abilitatea de a intelege si urma schitele de montaj intocmai -Atent la detalii si cu simt de raspundere, dedicat muncii sale -Foarte atent la montaje, la mediul in care se face montajul ( peretii, parchetul, gresia clientului ) -Dorinta de a lasa in urma mobila de calitate, totul functional, intr-un cuvant "montaj exceptional" -Este o persoana sociabila, prietenoasa cu clientii, apta de a se integra intr-un grup -Permis Cat.B reprezinta un avantaj Descrierea companiei Mobilier la comanda cu accesorii de calitate ( numai BLUM ) din PAL Melaminat EGGER si MDF vopsit
-
DIVIZIA SCOLI STRADALE ISI MARESTE ECHIPA DE SOFERI Sediu : Str. Elena Vacarescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti Posturi disponibile: SOFER cu experienta minim 3 ani. CE CAUTAM: -Organizate -Studii medii minime -Permis conducere categoria B -Punctuale -Responsabile -Seriozitate CE OFERIM: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Masa asigurata -Pauza de masa -Program de luni pana vineri -Program de la ora 7:00-15:00 ( full-time 8h) -Bonusuri in functie de performanta -Sarbatori legale libere - 21 de zile de concediu CINE SUNTEM NOI? Noi suntem echipa STRADALE cu 25 locatii deschise in Bucuresti si peste 300 angajati, in Cluj 5 locatii cu 70 angajati si o locatie la Timisoara. Street food, live cooking si felurile tale preferate, reinterpretate = Stradale, restaurantul tau pentru breakfast și lunch. Echipa Stradale reinventează în fiecare zi preparatele tale preferate, pentru o pauză de prânz delicioasă. Fiecare membru al echipei are o pasiune, fie că este vorba despre grătar, fie despre dulciuri, iar împreună sunt combinația perfectă de pasiune și experiență Vrei sa cunoastem? Ne gasesti la adresa de e-mail : SAU La numarul de telefon : IA-TI ZAMBETUL PE BUZE SI HAI SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA !!!
-
- Permis de conducere - categoria B(obligatoriu) - Abilități excelente de comunicare și negociere; - Proactivitate sporită; - Abilități foarte bune de organizare și planificare a activității; - Studii medii superioare finalizate; - Rezistenta la efort fizic. Descrierea companiei : CENTRUL DE CARTE STRAINA SITKA s-a infiintat la sfarsitul anului 1999 ca raspuns la cererea din ce in ce mai mare de publicatii pentru invatarea limbilor straine de larga circulatie. In momentul infiintarii noastre doar unele dintre marile edituri britanice erau prezente pe piata si niciuna din Franta sau Germania,de exemplu. Ne-am propus, deci, sa oferim publicului din Romania cele mai noi materiale educationale produse de renumite edituri specializate in domeniul invatarii limbilor straine. Colaboram cu cele mai prestigioase edituri din lume. Ne-am implicat intens in promovarea publicatiilor editurilor pe care le reprezentam organizand seminarii si workshop-uri,prezentare de carte, expozitii cu vanzare, participand activ la conferintele, consfatuirile, cercurile pedagogice, reuniunile profesorilor de limbi straine. Am fost prezenti la toate targurile de carte organizate in Bucuresti sau in alte orase ale tarii, targuri precum Bookfest, sau Gaudeamus. Prezenta noastra a fost deosebit de apreciata de vizitatori. Nu in ultimul rand,am invitat delegati pedagogici si teacher trainers internationali ai editurilor ai caror parteneri suntem organizand conferinte in diverse orase ale tarii si in Bucuresti. In expozitia permanenta de la sediul nostru central din Piata Romana profesorii, elevii, publicul in general a fost intampinat cu caldura oferindu-i-se consultanta de specialitate. De aici realizam distributia catre toate punctele tarii, primind comenzi prin e-mail, posta, telefon, on-line, expedierea facandu-se cu rapiditate.In cazul in care stocul nu este suficient sau nu este disponibil ne straduim sa aducem cartile in cel mai scurt timp posibil. Reprezentatii si consultantii nostri din tara au stat si stau la dispozitia tuturor celor interesati de publicatiile pe care le oferim. Ne straduim permanent sa mentinem la standarde inalte activitatea noastra.