Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil imediat-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm montator mobilier PAL MDF, rafturi. Se lucrează pentru atât pentru proiecte private, cât și pentru amenajarea interioara a supermarketurilor. Oferim: Salariu de la 4.500 lei net, în funcție de experiență; Diurnă și cazare în deplasări; Echipament de lucru. Cerințe: Disponibilitate la deplasări; Seriozitate și fidelitate; Atenție la detalii și implicare; Spirit de echipă; Permis de conducere cat. B (optional) .
-
Promovat
Buna ziua, Angajez personal cu experienta sau fara in domeniul ventilatiilor industriale, Cunostinte desen tehnic Experienta minima 3-4 ani, Permis de conducere cat B ar fii un plus, Se vor executa urmatoarele operațiuni de montaj: -Tubulatura regtangulara si spiro circular tabla zincata; -Tubulatura flexibila izolata si neizolata; -Accesorii (Clapeti antifoc,antiretur,reglaje,atenuatoare zgomot s.a); -Difuzoare,plenumuri grile si grile liniare; -Ventilatoare de orice tip,desfumari,presurizari,depresurizari; -Perdele de aer poliester cu microperforatii; -Tubulatura inox (hote,cosuri de evacuare gaze simple dublu izolat); -Tubulatura ALP; -Pozitionarea si asamblarea unitatilor BTU; -Izolarea conductelor de aer cu izolatie tip K-flex,vata bazaltica sau vata minerala; Avem lucrari in punctele: Bucuresti, Brasov,Sibiu, Franta,Germania, Avantajele salariale o sa le discutam telefonic sau stabilim o intalnire, Mai multe detalii la telefon! -Adrian Mihai
-
Promovat
Candidatul Ideal: *Persoana cu abilitati tehnice si dorinta de a invata si progresa. *Abilitati de a lucra in echipa. *Experienta in domeniul instalatiilor electrice. Constituie avantaj: *Permis categoria 'B' constitue un avantaj *Disponibilitatea de deplasare in tara *Locul de domiciliu, Bucuresti. Descrierea jobului: *Desfasurarea activitatilor specifice de mentenanta intretinere si reparatii a instalatiilor electrice destinate cladirilor de birouri sau spatii comerciale (depozite, magazine) *Acivitati de mentenanta ale instalatiilor electrice precum: schimbarea unei prize sau al unui intrerupator, cablat un circuit nou, instalat o siguranta... *Intocmirea rapoartelor de intretinere, reparatii in baza de check-list. *Program de lucru: 08:00-17:00( pauza de masa) - poate fi flexibil - suntem intelegatori. Oferim: *Salariu atractiv in functie de abilitati începând cu 4000lei NET *Bonuri de masa *Masina de serviciu pentru deplasări *Scule specifice *Echipament protectie (salopeta, bocanci, manusi, etc) Va rog sa ne lasati un mesaj whatsapp la numarul din anunt.
-
Promovat
DESCRIERE Cerințe: -Experiență profesională minim 1 ani în domeniul producției de mobilier. -Cunoașterea tipurilor de materiale: PAL, MDF; PFL,STICLA, LEMN -Cunoștințe elementare de interpretare a desenelor tehnice. -Capacitatea de a învăța repede. -Perseverență și determinare în obținerea de rezultate excelente. -Organizat, eficient și atent la detalii. -Sociabil și capabil de a lucra în echipă. -Seriozitate și punctualitate Responsabilități: -participa la operatiunile specifice unei sectii de productie mobila -Montarea mobilierului pe baza schiței tehnice in sectia de productie -Manipularea cu grijă a produselor de mobilier. -Folosește diverse utillaje pentru tăiat, găurit, frezat. -Găsește soluții în remedierea situațiilor neprevăzute. -Respectă procedurile din cadrul companiei. -Abordarea unei atitudini în măsura promovării companiei. -Păstrează confidențialitatea informațiilor legate de firmă. Beneficii:: -Îmbunătățirea cunoștințelor în domeniu și creșterea profesională. -Mediu de lucru plăcut. -Salariu motivant, BONURI DE MASA, DIVERSE BONUSURI Descrierea companiei: Compania Unican înființată în anul 1998 , oferă clienților săi servicii complete de inalta calitate . Se pune accentul pe detalii și întotdeauna atenți la dorințele clienților noștrii. Unican se ocupă cu realizarea proiectelor de mobilier personalizat de de concept pana la implementare completa Fiecare proiect este atent lucrat, reprezentănd o adevărată provocare pentru echipa noastră. Mobilierul se realizează din diferite materiale (lemn, sticla,metal), iar rezultatele sunt întotdeauna peste așteptările clientilor noștrii.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez instalator termic și sanitare, cunoștințe medii despre domeniul instalațiilor.
-
DESCRIERE Cofetaria Amareto cu laborator propriu din sector 2 Bucuresti,sos. Stefan cel Mare 36 (zona Circului de Stat) angajam vanzatoare cu experienta minima in domeniu. Program de lucru 2 zile cu 2 zile si 2 weekend-uri libere pe luna (Vineri-Sambata-Duminica). Adica: .Intr-o saptamana se lucreaza 2 zile (Miercuri si Joi) si in urmatoarea saptamana 5 zile, Luni+Marti si Vineri+Sambata +Duminica. Program 8-20 (L-S) si 9-19 D. Cerinte: aranjarea cat mai atractiv a produselor in vitrine, emiterea de bonuri fiscale (casa de marcat clasica cu taste si coduri produse), incasare cu numerar sau card bancar (POS), comunicare cu laboratorul, preluare de comenzi de la clienti. Mijloace de transport: Metrou M1 statia Stefan cel Mare, STB linii 33
-
Salon cu clientela de 20 ani anjqjqm urgent coafeza si frizer cu experienta. Program o zi cu o zi un weekend liber unul lucrat.
-
Responsabilități: - Elaborarea soluțiilor tehnice pentru sistemul tehnic de detecție si semnalizare la efracție și control acces, incendiu și televiziune cu circuit închis (TVCI); - Proiectarea sistemelor de securitate: detecție si avertizare la efracție, control acces, supraveghere video și interfonie, detecție incendiu; - Proiectarea sistemelor de comunicații: voce și date; - Monitorizarea execuției și verificarea proiectului tehnic; - Întocmirea studiilor de prefezabilitate și de fezabilitate; - Întocmirea ofertelor tehnico-comerciale la proiecte; - Întocmirea bugetelor aferente proiectelor aflate în derulare; - Execută vizite on site și culege informații pentru procesul de ofertare; - Analizarea în permanență a pieței; - Întocmirea devizelor de ofertă și elaborarea proiectelor tehnice în vederea participării la licitații publice; - Studierea și întocmirea documentației pentru clienți: caiete de sarcini, fișe de date, planuri, memoriu tehnic, pentru sisteme integrate de securitate; - Programarea și organizarea echipamentelor demo cu producătorii; - Asigură, la nevoie, coordonarea derulării lucrărilor conform contractelor încheiate, normativelor în vigoare, urmărind buna gestionare a resurselor umane și materiale; - Elaborarea de proceduri de operare a sistemelor integrate de securitate: În relația cu clienții: - Oferă consultanță de specialitate clienților firmei pe toate canalele de comunicare; - În cazul solicitărilor venite din partea clienților, realizează clarificările tehnice. Cerințe: - Studii tehnice absolvite profil electric: inginerie electrică, electronică, electrotehnică, electroenergetica, construcții; - Reprezintă avantaj - autorizare ARTS inginer sisteme de securitate / proiectant inginer sisteme de securitate; - Alte cunoștințe în domenii de activitate conexe (Ex. HVAC, automatizări, BMS, instalații electrice) sunt apreciate; - Minim 2 ani experiență în ofertare și derulare contracte; - Cunoașterea brand-urilor importante de pe piața sistemelor de securitate și incendiu (AXIS, Bosch, Honeywell, Schrack, Securiton, Dahua, DSC); - Abilitați foarte bune de comunicare și negociere; - Capacitate ridicată pentru analiză, sinteză și planificare; - Cunoștințe solide operare PC: MS Office, Autocad, MS Project; - Bune cunoștințe de limba engleză în special vocabular tehnic; - Spirit de echipă și de colaborare; - Personalitate energică, proactivă, cu atitudine pozitiva; - Permis de conducere auto categoria B. Beneficii: - Salariul motivant - Tichete de masă; - Pachet servicii medicale; - Abonament sala de sport - Participare la cursuri de pregătire; - Prime si tichete cadiu de sarbatori - Logistică și echipamente pentru buna desfășurare a activității. Locația jobului: București
-
Angajam electricieni si tehnicieni sisteme de securitate pentru realizarea lucrarilor de instalare, intretinere, programare si service a sistemelor de securitate supraveghere video, videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, detectie incendiu. Salariu in functie de performante si cunostinte, bonuri de masa, bonusuri de performanta, masina si laptop. Se ofera cazare pentru persoanele ce nu sunt din Bucuresti. Cerinte: - experienta in domeniul instalatiilor electrice (montaj cablu, montaj canal cablu pat cablu, conexiuni); - abilitati tehnice demonstrate; - studii medii in domeniul electric, constituie un avantaj; - certificat tehnician sisteme de securitate constituie un avantaj (ARTS sau similar); - cunostinte operare PC, Windows si Microsoft Office - permis de conducere cat. B, constituie un avantaj; - capacitatea de citire scriere a unui plan de lucru pentru traseele d cabluri; - disponibilitate pentru deplasari. Responsabilitati: - efctuarea de cablaje, conexiuni, montare de echipamente pentru sisteme de securitat si curenti slabi conform unui plan de lucru; - realizarea lucrarilor de instalare , intretinere, programar si service a sistemelor de securitate (supraveghere video si monitorizare CCTV), videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, sisteme de detectie a incendiului); - rezolvarea interventiilor aparute, respectarea termenelor de executie in functie de gradul de prioritate stabilit de superiorul direct si indeplinirea atributiilor stabilite pentru ziua respectiva; - instruirea clientului in vederea utilizarii sistemelor instalate in locatiile acestuia; - mentinerea in buna functionare a echipamentelor de lucru si a echipamentelor de protectie;
-
Compania este în căutarea unor profesioniști dedicați pentru poziția de șofer de furgon, specializați în transportul de produse alimentare. Oferim un program de lucru atractiv, structurat pe parcursul a 4 zile lucrătoare, urmate de 3 zile de odihnă, incluzând weekend-ul.
-
Igiena Serv angajeaza operatori de teren pentru deplasari in tara. Deplasarile au loc de luni pana vineri. Se lucreaza in echipe de 2 persoane. Se executa lucrarile conform program. Obligatoriu permis conducere categoria B de minim 3 ani. Operatorii vor efectua servicii de dezinsectie, deratizare, curatare cosuri de fum, sobe, hote, conform serviciilor afisate pe site-ul nostru. Operatorii trebuie sa fie calificati in toate aceste domenii, insa noi va oferim aceste calificari. Daca esti serios, harnic, capabil sa inveti lucruri noi si iti doresti un loc de munca stabil si in plus, sa vizitezi intreaga tara, te asteptam in echipa noastra. Asiguram carte de munca! Salariul 3500 lei bonuri de masa incluse.
-
Companie cu peste 40 de ani experiență în proiectarea și execuția instalațiilor de răcire, filtrare și tratare a apei, caută un Asistent manager dedicat și proactiv, pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Responsabilități: - Contabilitate primară, înregistrarea documentelor justificative: NIR-uri, bonuri de consum, deconturi cheltuieli, registru de casă. - Preluarea apelurilor, a solicitărilor telefonice și a e-mailurilor, gestionarea corespondenței și al fluxului de documente. - Înregistrarea și arhivarea electronică a contractelor și a comenzilor - Organizarea protocolului, programarea întâlnirilor, întâmpinarea vizitatorilor - Suport pentru organizarea deplasărilor angajaților companiei - Organizarea expedierilor, gestionarea curierilor, preluarea coletelor sosite la adresa companiei - Păstrarea ordinii în spațiile de lucru și coordonarea cu serviciul de curățenie - Evidența termenilor de scadență pentru asigurări auto, rovignete, autorizări personal tehnic Cerințe: - Studii medii superioare absolvite cu diplomă de bacalaureat licență - 2-3 ani experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj - Abilități bune de comunicare și organizare - Cunoștințe de contabilitate primară - Cunoștințe limba engleză - Cunoștințe operare PC: Word, Excel, Outlook - Atitudine proactivă, flexibilitate și abilități de rezolvare a problemelor Beneficii: - Pachet salarial atractiv - Colaborare pe termen lung - Program de lucru: Luni-Vineri, 9:00-18:00(1 h pauză de masă) - Locație: Sector 3, București lângă București Mall. Persoanele interesate le rugăm să trimită CV-ul cu poză prin platformă(Aplică rapid mesaj) sau la adresa de e-mail:
-
GTF INSTALL, o companie de renume in domeniul instalarilor si montajelor de aer conditionat, cauta persoane motivate si pricepute sa se alature echipei noastre din Bucuresti. Suntem in cautarea unor instalatori si montatori cu sau fara diploma in frigotehnica, iar detinerea unui carnet de sofer constituie un avantaj. Responsabilitati: - Instalarea si montarea sistemelor de aer conditionat conform specificatiilor si standardelor companiei. - Diagnosticarea si remedierea eficienta a problemelor tehnice. - Respectarea procedurilor de siguranta si a normelor de lucru. Cerinte: - Experienta anterioara in instalarea si montarea sistemelor de aer conditionat (experienta similara constituie un avantaj). - Abilitati tehnice si cunostinte in domeniul frigotehnic. - Capacitatea de a lucra eficient atat independent, cat si in echipa. - Permis de conducere valabil (constituie un avantaj). Beneficii: - Oportunitati de avansare in cadrul companiei. - Pachet salarial competitiv, in concordanta cu experienta si performanta. - Mediu de lucru dinamic si stimulativ. Daca sunteti dornic sa va alaturati unei echipe profesioniste si sa va dezvoltati cariera intr-un mediu dinamic, va incurajam sa ne contactati, mentionand pozitia pentru care aplicati. GTF INSTALL este un angajator care ofera sanse egale si promoveaza diversitatea in locul de munca. Toate candidaturile vor fi tratate cu confidentialitate si vor fi luate in considerare indiferent de originea, etnia, religia, genul, orientarea sexuala sau varsta candidatului. Te asteptam in echipa noastra! Echipa GTF INSTALL
-
Suntem Inovo Mobili. Suntem o echipa unita, ambitioasa, care construiește mobilier de calitate, premium, la comanda. Am pornit totul în urmă cu 12 ani, dintr-o pasiune de a transforma lemnul in produse care reflecta personalitatea, nevoile și preferințele clienților noștri. Excelența noastră se extinde dincolo de produsele noastre. Specialiștii noștri sunt alături de client încă de la consultarea inițială și inclusiv până la livrare și montaj. În echipa Inovo Mobili fiecare dintre noi își are locul său și contribuim cu toții la a crea o experiență de neuitat. Inovo Mobili este o afacere de familie cu tradiție. Lucrăm cu lemn nobil, folosind materia primă într-un mod sustenabil. Siguranța și calitatea reprezintă nu doar ce anume producem, dar și cum colaborăm. Misiunea ta Echipa noastră reprezintă un mediu stabil - iar echipa de montaj nu face excepție: lucrăm împreună de peste 6 ani. În rolul de Montator de mobilier premium, tu ești persoana care dă viață mobilierului creat, asigurând asamblarea în casa clientului. Nu este suficient să avem doar un produs excepțional. Din mâinile tale dibace se înalță și prinde viață la client atât visul său, cât și promisiunea noastră oferită prin design încă de la început, dar și măiestria echipei de producție Inovo Mobili. Tu ești cel care lasă impresia finală: calitate, precizie, încredere. Lucrul bine făcut este o mândrie pentru persoana care l-a realizat. Mândria ta se va reflecta și în ochii omului care primește în casa sa mobilierul Inovo Mobili. Pentru noi, inclusiv în fata clientului nu ești doar un montator : Ești persoana cu expertiză, care știe sa citească schițele tehnice și care a câștigat încrederea și respectul clientului. Ești cel care știe să acorde atenția la detalii care face diferența - grija cu care vei lucra și dragul de a-ți face rolul cu excelență, se va vedea în îmbinări perfecte, integritatea mobilierului și va face diferența. Ești și cel care demonstrează alături de noi, că serviciile de calitate oferite în termenul stabilit, există și în România. De ce ai nevoie ca să ai succes în acest rol: Siguranță vine din experiență - vei face un lucru de calitate dacă ai lucrat minim 2 ani într-un rol similar Cunoștințe tehnice bune - proceduri de montaj, ușurința de a citi schițe tehnice Te știi un om dibace Relație bună cu clienții - ești un om care înțelege să ofere respect ca să primească respect și știi cum sa faci experiența de montaj una plăcută de ambele părți Spirit de lucru în echipa - vei lucra alături de persoane de încredere care ne sunt alături de mai bine de 6 ani Carnet cat B Ce oferim Loc de munca stabil Mediu de lucru dinamic în care vei învăța lucruri noi Salariu motivant Tichete de masa Prima de Sarbatori Orice om care se mândrește cu ceea ce iese de pe munca mâinilor sale, are nevoie de trusa de lucru de calitate. În acest fel, vei putea să lucrezi eficient și mai ușor. Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, dă-ne un semn la numărul de telefon și vom stabili pașii următori!
-
Angajam Pizzer ,Bucatar vanzator pe linia si femeie la vase. Angajam personal pe cele 4 posturi mentionate mai sus Program de la 7 la ora 16 de luni pana vineri . Salariul de la 2500 de lei net plus bonusuri. Va rog sa ma contactati pe watzap la
-
Firma de distribuție,angajează reprezentant vânzări în București Ilfov. Salariu compus din salariu fix+comision.
-
-
Societate cu experienta in domeniul instalatiilor sanitare, termice si de climatizare. DORIM SA ANGAJAM INSTALATORI CU EXPERIENTA Cerinte: Permis de conducere categoria B (constituie un avantaj); Abilitati de comunicare; Deschis catre noi tehnologii; Responsabil in activitatile de zi cu zi pe care le presteaza; Responsabilitati: Extecutarea lucrarilor de instalatii sanitare si termice de orice tip; Oferta noastra: Ne dorim sa fim un angajator atractiv si sa le oferim viitorilor nostri colegi un pachet de beneficii cat mai extins precum si posibilitati de dezvoltare si crestere profesionala Promovam increderea, bazata pe valori, traditie si stabilitatea noastra; Oferim un mediu de lucru placut si punem accent pe munca in echipa; Program Luni-Vineri-8ore-Weekend-urile sunt libere SALARIUL ESTE ATRACTIV.
-
GM RECRUITMENT AGENCY, se extinde și căutăm un Reprezentant de Vânzări talentat și cu experiență pentru a se alătura echipei noastre energice și inovatoare. Dacă ești pasionat de vânzări, ai un spirit antreprenorial și vrei să-ți dezvolți cariera într-un mediu competitiv și susținător, acest rol este pentru tine! Responsabilități: Dezvoltarea și întreținerea relațiilor cu clienții existenți, precum și identificarea și atragerea de noi clienți. Înțelegerea profundă a produselor serviciilor companiei și prezentarea eficientă a acestora către clienți. Negocierea contractelor și închiderea vânzărilor. Attingerea și depășirea obiectivelor de vânzări stabilite. Analiza tendințelor de piață și adaptarea strategiilor de vânzări pentru a maximiza rezultatele. Cerințe: Experiență demonstrată în vânzări, de preferință în [domeniu specific industrie]. Abilități excelente de comunicare și negociere. Capacitatea de a lucra independent și în echipă. Orientare puternică către atingerea rezultatelor și satisfacția clienților. Cunoștințe solide de utilizare a CRM-ului și a altor instrumente de vânzări. Permis de conducere valabil și disponibilitatea de a călători, dacă este necesar. Oferim: Un pachet salarial competitiv, cu un sistem de bonusuri atractiv. Oportunități de dezvoltare profesională și formare continuă. Un mediu de lucru pozitiv și susținător. Flexibilitate și autonomie în gestionarea activităților de vânzare. Cum să aplici: Trimite-ne CV-ul și o scrisoare de intenție la contact @ gmrecruitmentagency . ro, specificând de ce ești candidatul ideal pentru acest rol. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să te avem în echipa noastră!
-
GM RECRUITEMNT AGENCY, un lider inovator în recrutare si plasare personal Asiatic, caută un Specialist Marketing pasionat și creativ pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești un profesionist în marketing dornic să-și pună amprenta într-o companie în plină expansiune, te vrem în echipa noastră! Responsabilități: Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pentru promovarea produselor serviciilor companiei. Gestionarea campaniilor de marketing digital, inclusiv SEO SEM, marketing pe rețelele sociale și email marketing. Analiza tendințelor de piață și adaptarea campaniilor de marketing pentru a răspunde cerințelor clienților. Colaborarea cu alte departamente pentru a crea materiale promoționale și campanii integrate. Monitorizarea și raportarea performanței campaniilor de marketing. Gestionarea bugetului de marketing și optimizarea cheltuielilor pentru maximizarea ROI. Cerințe: Experiență relevantă în marketing, preferabil în [domeniu specific]. Abilități excelente de comunicare, atât în scris cât și verbal. Cunoștințe solide în marketing digital și utilizarea instrumentelor și platformelor relevante. Creativitate, gândire analitică și abilitatea de a lucra într-un mediu rapid și în schimbare. Studii superioare în Marketing, Comunicare sau domenii relevante. Oferim: Un mediu de lucru stimulativ și oportunități de creștere profesională. Pachet salarial competitiv. Acces la programe de formare și dezvoltare profesională. O cultură organizațională bazată pe inovație, respect și colaborare. Aplică acum! Trimite-ne CV-ul tău și o scrisoare de intenție, în care să ne povestești despre cele mai reușite campanii de marketing la care ai lucrat, la adresa contact @ gmrecruitmentagency. ro Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să te avem în echipa noastră!
-
Quick Top Service angajează urgent identificator ofertant piese auto. Program de lucru: **L-V ora 09.00-18.00 cu 1 oră pauză **O sâmbătă da, una nu ora 09.00-13.00 Cerinte: **studii medii superioare de specialitate; **cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail); **bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii **persoana adaptabila, organizata si cu bune capacitati de a lucra in echipa; **capacitate de a acumula cunostinte noi; **cunostinte in programe de specialitate identificare piese auto constituie un avantaj RESPONSABILITATI : **identificarea pieselor de schimb pentru autoturisme și autoutilitare in programe specializate **ofera consultanta tehnica clientilor despre operatiunile din atelier; **colaborarea cu ceilalti colegi in vederea identificarii pieselor necesare clientului; Oferta beneficii: **oportunitatea de a lucra intr-un colectiv tanar si dinamic; **un job de lunga durata; **salariu atractiv.
-
Angajăm pentru Spălătorie auto, full time sau Part time,Zona Floreasca, aspect fizic plăcut si îngrijit, condiții bune de muncă, contract de munca 8 ore, se lucrează individual la mașină, câstiguri suplimentare foarte atractive prin prisma potențialului de zona, vad format de 10ani(posibilitate de cazare gratuit), posibilitate de câstiguri foarte atractive pentru cei care au cunoștințe de Polish si Tapițerie auto, salariu 2000 - 2600ron lunar, câstiguri totale intre 5000 - 8000ron lunar. Exclus cei ce au probleme cu Drogurile,bautura si cei ce lipsesc nemotivat.