Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2021-10-05-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm Lucrător Comercial Merchandiser, pentru magazine de tip Hypermarket si Cash&Carry, pentru următoarele activități: Vei aproviziona și vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei lucra în strânsă legătură și vei menține comunicarea cu reprezentanții locali ai clienților și ai magazinului; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei și a prețurilor. Ruta Mobila: Cora pantelimon + Selgros Pantelimon; Program de lucru : Full Time - LUNI VINERI 8h zi si SAMBATA - 4h zi; Ofertă : Pachet salarial lunar NET 2920 Lei (Salariu fix + Tichete de masa + Decont de transport); Loc de muncă stabil, contract individual de muncă pe durata nedeterminată; Program de instruire la angajare.
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatie: Sector 6 Salarizare și beneficii: Pachet salarial Net 2700 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Promovat
DESCRIERE Cerințe: -Experiență profesională minim 1 ani în domeniul producției de mobilier. -Cunoașterea tipurilor de materiale: PAL, MDF; PFL,STICLA, LEMN -Cunoștințe elementare de interpretare a desenelor tehnice. -Capacitatea de a învăța repede. -Perseverență și determinare în obținerea de rezultate excelente. -Organizat, eficient și atent la detalii. -Sociabil și capabil de a lucra în echipă. -Seriozitate și punctualitate Responsabilități: -participa la operatiunile specifice unei sectii de productie mobila -Montarea mobilierului pe baza schiței tehnice in sectia de productie -Manipularea cu grijă a produselor de mobilier. -Folosește diverse utillaje pentru tăiat, găurit, frezat. -Găsește soluții în remedierea situațiilor neprevăzute. -Respectă procedurile din cadrul companiei. -Abordarea unei atitudini în măsura promovării companiei. -Păstrează confidențialitatea informațiilor legate de firmă. Beneficii:: -Îmbunătățirea cunoștințelor în domeniu și creșterea profesională. -Mediu de lucru plăcut. -Salariu motivant, BONURI DE MASA, DIVERSE BONUSURI Descrierea companiei: Compania Unican înființată în anul 1998 , oferă clienților săi servicii complete de inalta calitate . Se pune accentul pe detalii și întotdeauna atenți la dorințele clienților noștrii. Unican se ocupă cu realizarea proiectelor de mobilier personalizat de de concept pana la implementare completa Fiecare proiect este atent lucrat, reprezentănd o adevărată provocare pentru echipa noastră. Mobilierul se realizează din diferite materiale (lemn, sticla,metal), iar rezultatele sunt întotdeauna peste așteptările clientilor noștrii.
-
Promovat
Candidatul Ideal: *Persoana cu abilitati tehnice si dorinta de a invata si progresa. *Abilitati de a lucra in echipa. *Experienta in domeniul instalatiilor electrice. Constituie avantaj: *Permis categoria 'B' constitue un avantaj *Disponibilitatea de deplasare in tara *Locul de domiciliu, Bucuresti. Descrierea jobului: *Desfasurarea activitatilor specifice de mentenanta intretinere si reparatii a instalatiilor electrice destinate cladirilor de birouri sau spatii comerciale (depozite, magazine) *Acivitati de mentenanta ale instalatiilor electrice precum: schimbarea unei prize sau al unui intrerupator, cablat un circuit nou, instalat o siguranta... *Intocmirea rapoartelor de intretinere, reparatii in baza de check-list. *Program de lucru: 08:00-17:00( pauza de masa) - poate fi flexibil - suntem intelegatori. Oferim: *Salariu atractiv in functie de abilitati începând cu 4000lei NET *Bonuri de masa *Masina de serviciu pentru deplasări *Scule specifice *Echipament protectie (salopeta, bocanci, manusi, etc) Va rog sa ne lasati un mesaj whatsapp la numarul din anunt.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Va rog sunati intre orele 10.00-19.00 de luni pana vineri. Angajam familie serioasa. Sotia pentru menaj/gatit iar sotul pentru activitati administrative,tehnice(handyman) Cerinte: permis conducere catrg B, recomandari, cazare la propietate(interni), buni gospodari, cu o minima experienta, seriosi, muncitori iubitori de flori si animale , fara cazier judiciar,administrare .Se ofera cazare si salariu 2000 lei( de persoana),angajarea se face pe baza de contract de munca.Pentru mai multe detalii si programare la interviu
-
Societate structuri metalice angajeaza operator pod rulant cu comanda de la sol in Bucuresti Pentru relatii puteti apela la tel 0728975236 sau email :
-
Promovat
Candidatul Ideal: *Persoana cu abilitati tehnice si dorinta de a invata si progresa. *Abilitati de a lucra in echipa. *Experienta in domeniul instalatiilor electrice. Constituie avantaj: *Permis categoria 'B' constitue un avantaj *Disponibilitatea de deplasare in tara *Locul de domiciliu, Bucuresti. Descrierea jobului: *Desfasurarea activitatilor specifice de mentenanta intretinere si reparatii a instalatiilor electrice destinate cladirilor de birouri sau spatii comerciale (depozite, magazine) *Acivitati de mentenanta ale instalatiilor electrice precum: schimbarea unei prize sau al unui intrerupator, cablat un circuit nou, instalat o siguranta... *Intocmirea rapoartelor de intretinere, reparatii in baza de check-list. *Program de lucru: 08:00-17:00( pauza de masa) - poate fi flexibil - suntem intelegatori. Oferim: *Salariu atractiv in functie de abilitati începând cu 4000lei NET *Bonuri de masa *Masina de serviciu pentru deplasări *Scule specifice *Echipament protectie (salopeta, bocanci, manusi, etc) Va rog sa ne lasati un mesaj whatsapp la numarul din anunt.
-
Angajez vanzatoare pentru mini market in zona Piata Delfinului- Sos. Pantelimon. Program in ture ( 2 zile lucrate-2 zile libere) Mediu de lucru placut Salariu 2500 lei net (in mana). Contract perioada nedeterminata.
-
Firmă de paza , angajează agenți de pază , femei și bărbați, cu sau fără atestat, șefi tură și dispeceri la obiective , centrale - administrative .
-
Vanzatoare magazin mixt alimentar situate in Militari Residence!! Domiciliu in apropiere un avantaj! Salariul 3000 lei. in mana! Program; O saptamana 06 30- 14 30 O saptamana 13 30- 21 30 Salariul 3000 lei in mana.
-
Angajez vanzatoare cu experienta magazin alimentar mixt situat in Militari Residence! Salariu 3000 lei in mana! Magazinul cu program NON STOP. Doua zile 07-19 00 Doua zile 19 00- 07 00 Doua zile liber.
-
Firma Elite Worker cauta electricieni independenti (PFA II SRL ZZP Gewerbe etc. chiar si cu forma juridica si din alta tara) sau firme care activeaza in domeniul electric cu angajati proprii si sunt interesate de proiecte in Germania sau Austria. Se oferă: Contract de colaborare; Salariu motivant incepand de la 20 euro oră, negociabil in functie de proiecte si experienta fiecarui candidat; Proiecte flexibile in functie de disponibilitatea fiecaruia; Organizare cazare; Persoană de contact(limba română). Responsabilități: Instalații electrice; Tragerea cablurilor electrice; Construirea și conectarea tablourilor electrice; Diagnosticarea sistemelor și dispozitivelor. Depanarea sistemelor și dispozitivelor etc. Pot fi proiecte industriale,rezidentiale, automatizari etc. Cerințe: Limba germană la nivel A2 B1 - obligatoriu, cel putin o persoana din echipa; Diploma de electrician și sau experiență în domeniu; Avantaj autorizatie ANRE; Disponibilitatea de a călători; Seriozitate și punctualitate; Permis de conducere și mașină - constituie un avantaj. Pentru a aplica și pentru a afla mai multe detalii trimite CV-ul la adresa de mail sau ne puteți contacta la numărul de telefon
-
Ne extindem afacerea și acum căutăm: Tehnician întreținere instalații sanitare, încălzire, aer condiționat, accent pe încălzire (m f d) pe șantier Alternativ: tehnician în instalații sanitare, încălzire și aer condiționat, instalator de încălzire și maestru instalator, tehnician în încălzire și aer condiționat (m f d) sau montator senior. Locație: Lahr Schwarzwald, Germania - cu relocare Program: Full Time Salariu: 2000-2500 euro net luna Profilul tău: - Formare profesională absolvită instalații sanitare, încălzire și aer condiționat (h f d) - Experienta ca montator senior (m f d) de dorit; - Mod de lucru independent și orientat spre soluții, precum și gândire analitică; - Permis de conducere cat B si disponibilitate deplasări la clienții companiei Cerințe pentru solicitanți: Cunoștințe avansate: întreținere, reparații, calcul și planificare a utilizării resurselor Cunoștințe de specialitate: tehnologie de încălzire Cunoștințe de engleză sau germană Responsabilități: - Managentul construcțiilor - Te ocupi de conducerea profesionistă a șantierelor pe șantier și ești responsabil pentru echipa ta, achiziția materialelor, măsurători și rapoarte - Sunteți primul punct de contact pentru constructori și vă veți ajuta cu orice întrebări. - Coordonezi munca cu celelalte meserii. - Îți folosești colegii în așa fel încât să poată fi productivi în funcție de punctele lor forte. Munca: - Demontarea profesionala a sistemului de încălzire existent - Mutarea sistemului dismantat cu scara telescopica si alta parate unelte; - Transferul si instalarea noului sistem (pompa de căldura) - Instalarea noului sistem Țevi; - Tratarea apei conform VDI 2035; - Izolați noile țevi cu izolație din vată de rocă - cablaj electric; - Echilibrarea hidraulică a distribuției căldurii (radiatoare și încălzire prin pardoseală) - Punerea in funcțiune a sistemului: pompa de căldura sau aer conditionat Beneficii: - Plata competitiva si punctuala - 30 de zile de vacanta inclusiv 3 săptămâni de vacanta de companie vara - Asistenta in găsirea locuinței apartamentului - Program de lucru flexibil, de exemplu 3 luni și 1 lună liber - cont Flexitime - Oportunități de îmbunătățire - Împărțire a profitului - Loc de munca mobilat modern - Lucru digital cu tableta si smartphone - Muncă rezistentă la criză - Atmosferă de lucru familiară, armonioasă, pozitivă - O echipă cu sentiment de NOI - Educație inițială și continuă - Optimizarea constantă a proceselor de afaceri fluxurilor de lucru (Nu: Întotdeauna am procedat așa ) Tehnicianul se ocupă de instalația de instalații sanitare, de încălzire și de aer condiționat și se concentrează pe instalația de încălzire (de cele mai multe ori instalator și tehnician).
-
Graph Productie cauta colegi noi! Cautam persoane sociabile, ce au mai lucrat in domeniu publicitar pentru productia de litere volumetrice, firme luminoase si colantari. Permisul de conducere reprezinta un avantaj. Oferim: - salariu in functie de experienta 3000 - 5000 lei - ore suplimentare platite - carte de munca - program 9-18 (1 ora pauza 12-13) Sediul Ion Sahighian nr 2, sector 3 (aproape de statia de metrou Republica si Ratb 102)
-
Salon de infrumusetare , zona Drumul Taberei , angajeaza personal pentru: coafor , frizerie , cosmetica , manichiura-pedichiura.Relatii la telefon .
-
Salon de infrumusetare , zona Drumul Taberei , angajeaza personal pentru: coafor , frizerie , cosmetica , manichiura-pedichiura.Relatii la telefon .
-
Cautam sa ne marim echipa cu un coleg care are experienta in pregatirea comenzilor online. Persoana potrivita pentru acest post trebuie sa stie sa utlizeze un program de facturare si sa emita documente de transport (AWB). Fisa postului: facturare comenzilor online pregatirea comenzilor (impachetarea in colete) aranjarea produselor in depozit Orar de lucru 8 ore zi, de luni pana vineri, intre 9.30 si 18.00 (include 30 minute pauza) Nu se lucreaza in weekend
-
Căutăm bucătari care să lucreze în IOlanda sau Irlanda! Dacă vorbești engleză și ai cel puțin 2-3 ani de experiență ca si bucatar, te căutăm! Alătură-te nouă și devine membru al unei super-echipe! Așteptăm CV-uri cu poza ale candidatilor pentru funcțiile de bucatar, bucatar chef ( chef de partie) în următoarele domenii: Restaurante olandeze, hoteluri Restaurante și hoteluri în Irlanda Ceea ce oferim: contracte de muncă pe durată determinată (6-9-12 luni) se asigură cazare și masă ajutam sa-ti faci aranjamente de călătorie asistență în administrarea completă oportunitate de câștig: 11-13 euros oră Conditii de angajare : experiență profesională anterioară în același loc de muncă Cunoașterea limbii engleze Dacă consideri că îndeplinesti criteriile de mai sus și doresti să aplici sau pentru mai multe informatii despre aceasta oportunitate te rugam sa trimiți CV-ul la adresa : crew( arond) crew.hu !
-
Angajam ASISTENTA MANAGER in Bucuresti . Salariu net lunar 2.800 Ron Dorim doar candidati cu experiență. Cerinte - bune abilită i de organizare, spirit de echipă; - flexibilitate, foarte bune abilită i de comunicare; - disponibilitate pentru deplasari zilnice pe teren; - experien a in vanzări; - permis de conducere categ. B (de minim 6 luni) Responsabilitati - recrutarea si pregatirea reprezentantilor companiei in vederea indeplinirii obiectivelor in ceea ce prive te cre terea numărului de clienti si a gradului de satisfactie a acestora; - coordonarea si motivarea unei echipe de reprezentanti pentru a valorifica oportunită ile de afaceri; -monitorizarea si evaluarea săptăminala a performantelor inregistrate in zonele in care isi desfăsoară activitatea, in scopul identificării dificultătilor existente si solutionării eficiente a acestora. Alte informatii -oportunitatea de dezvoltare profesionala Tristeti CV in limba romana format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.
-
ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrator si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.
-
Domeniu de activitate Serviciu Clienți Tip jobFull time (normă întreagă) Nivel carierăJunior/Entry Level S.C. Octopuss srl Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vânzări -disponibilitate de lucru cu publicul - capacitatea de a promova în Social media -utilizator experimentat PC - competențe informatice dovedite Condiții: - comisioanele ajung până la 4.000 Euro + bonusuri de performanță -posibilitati de training la locul de muncă si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de prezentări zilnice si atingerea obiectivelor zilnice. - planul de performanță lunara stabilit de directorul de vânzări -consilier a clientilor privind varianta optima a produselor si furnizarea de informatii complet asupra produselor; -oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea alegerea produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresa de email sau Wathsap.
-
Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF. Publi24_1613811509
-
ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrato si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.
-
CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA ALIMENTARA - Angajeaza Urgent Personal Tehnic pentru Postul de: Manager in siguranta Alimentelor HACCP, pentru implementarea procedurilor si editarea, emiterea Manualului HACCP, individual pentru clientii din unitati de alimentatie publica - Resturant si unitati de Productie tip Catering, Cantina, Laborator de Cofetarie patiserie. Candidatul ideal: Minim studii medii - de specialitate Absolvent Facultate Manager in siguranta Alimentara Tehnician HACCP in Calitatea Produselor Alimentare, Instruirea personalului operator prin Audituri, crearea Manualului de Bune Practici si implementarea propriuzisa. Competente cunostinte in metodologia implementarii Procedurilor ISO 22000 conform HACCP din industria alimentara, experienta constituie un avantaj; Experienta in Managementul Comunicarii. Carnet Conducere Categoria B - se asigura auto; Cunostinte operare PC; Bune abilitati de organizare, atentie la detalii, completarea documentelor specifice, tipizate; Atitudine proactiva in ceea ce priveste calitatea si procesul de imbunatatire continua; Bune abilitati de comunicare cu operatorii economici din domeniul - Restaurant, Patiserii, Catering, Carmangerie, Procesare Carne, Industria Alimentara, etc; Bune abilitati de lucru in sistem individual, independent, fara un program bine determinat, planificarea lucrarilor in sistem independent; Persoana dinamica, riguroasa; Integritate profesionala, responsabilitate, Corectitudine;