Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti doar cu poze Experienta: Experienta 1-3 ani-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
DESCRIERE Cerințe: -Experiență profesională minim 1 ani în domeniul producției de mobilier. -Cunoașterea tipurilor de materiale: PAL, MDF; PFL,STICLA, LEMN -Cunoștințe elementare de interpretare a desenelor tehnice. -Capacitatea de a învăța repede. -Perseverență și determinare în obținerea de rezultate excelente. -Organizat, eficient și atent la detalii. -Sociabil și capabil de a lucra în echipă. -Seriozitate și punctualitate Responsabilități: -participa la operatiunile specifice unei sectii de productie mobila -Montarea mobilierului pe baza schiței tehnice in sectia de productie -Manipularea cu grijă a produselor de mobilier. -Folosește diverse utillaje pentru tăiat, găurit, frezat. -Găsește soluții în remedierea situațiilor neprevăzute. -Respectă procedurile din cadrul companiei. -Abordarea unei atitudini în măsura promovării companiei. -Păstrează confidențialitatea informațiilor legate de firmă. Beneficii:: -Îmbunătățirea cunoștințelor în domeniu și creșterea profesională. -Mediu de lucru plăcut. -Salariu motivant, BONURI DE MASA, DIVERSE BONUSURI Descrierea companiei: Compania Unican înființată în anul 1998 , oferă clienților săi servicii complete de inalta calitate . Se pune accentul pe detalii și întotdeauna atenți la dorințele clienților noștrii. Unican se ocupă cu realizarea proiectelor de mobilier personalizat de de concept pana la implementare completa Fiecare proiect este atent lucrat, reprezentănd o adevărată provocare pentru echipa noastră. Mobilierul se realizează din diferite materiale (lemn, sticla,metal), iar rezultatele sunt întotdeauna peste așteptările clientilor noștrii.
-
Promovat
Restaurant Stradale Miro isi mareste echipa Locatie: Soseaua Bucuresti-Ploiesti, nr. 89 (zona mall Baneasa) Posturi disponibile: Bucatar-grill Ce cautam: Persoana atenta la detalii, Rabdatoare, Organizata Cu experienta Studii medii, diploma bucatar Responsabila Comunicativa Cooperanta Ce oferim: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Masa asigurata -Pauza de masa -Program de luni pana vineri -Program de la ora 7:00-15:00 ( full-time 8h) -Bonusuri in functie de performanta -Posibilitate de avansare in cadrul companiei -Sarbatori legale libere - 21 de zile de concediu de odihna Cine suntem noi? Noi suntem echipa Stradale cu 25 locatii deschise in Bucuresti si peste 300 angajati, in Cluj 5 locatii cu 70 angajati si o locatie la Timisoara. Street food, live cooking si felurile tale preferate, reinterpretate = Stradale, restaurantul tau pentru breakfast si lunch. Echipa Stradale reinventeaza in fiecare zi preparatele tale preferate, pentru o pauza de pranz delicioasa. Fiecare membru al echipei are o pasiune, fie ca este vorba despre gratar, fie despre dulciuri, iar impreuna sunt combinatia perfecta de pasiune si experienta Vrei sa cunoastem? Ne gasesti la adresa de e-mail: SAU La numarul de telefon: 0761456830 Ia-ti zambetul pe buze si hai sa faci parte din echipa noastra!
-
Promovat
Pozitie : Specialist marketing Responsabilitati : Stabileste si implementeaza strategia de promovare online si offline - promovarea firmei pe retelele de socializare Facebook, Linkedin, Tik Tok etc -realizeaza site ul firmei -Campanii de emailing -Promovare pe google ads si pe alte canale online -Realizeaza documentatia de promovare online si offline (cataloage) -organizeaza evenimente cu clientii Targeteaza si identifica noi clienti B2B atat pe plan local cat si european CERINTE: Persoana tanara, implicata, minima experienta 2-3 ani de zile in domeniu Abilitati pe partea de lucru online OFERTA SALARIALA SE DISCUTA IN CADRUL INTERVIULUI. Adresa sediu si depozit : str. GHETU ANGHEL 1 , sector 3, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii.
-
Promovat
RESTAURANT STRADALE CAMPUS 6 ISI MARESTE ECHIPA Locatia : B-dul Iuliu Maniu nr. 6F, Campus 6, sector 6, Bucuresti, Skanska Posturi disponibile: Angajam Manager Restaurant pentru noul Restaurant Stradale CAMPUS 6 Cautam persoana cu experienta in conducerea unui restaurant ca Manager Restaurant. Locatia se afla in B-dul Iuliu Maniu nr. 6F, Campus 6, sector 6, Bucuresti, Skanska Cautam persoana cu cunostinte calculator si experienta CE CAUTAM: Persoana atenta la detalii, Rabdatoare, Placerea de a lucra in echipa Organizata Calificat Studii medii superioare Punctuala Responsabila Acuratete Amabilitate Cu experienta CE OFERIM: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Masa asigurata -Pauza de masa -Program de luni pana vineri -Program de la ora 7:00-15:00 ( full-time 8h) -Bonusuri in functie de performanta -Posibilitate de avansare in cadrul companiei -Sarbatori legale libere - 21 de zile de concediu de odihna CINE SUNTEM NOI? Noi suntem echipa STRADALE cu 25 locatii deschise in Bucuresti si peste 300 angajati, in Cluj 5 locatii cu 70 angajati si o locatie la Timisoara. Street food, live cooking si felurile tale preferate, reinterpretate = Stradale, restaurantul tau pentru breakfast si lunch. Echipa Stradale reinventeaza in fiecare zi preparatele tale preferate, pentru o pauza de pranz delicioasa. Fiecare membru al echipei are o pasiune, fie ca este vorba despre gratar, fie despre dulciuri, iar impreuna sunt combinatia perfecta de pasiune si experienta Vrei sa cunoastem? Ne gasesti la adresa de e-mail : SAU La numarul de telefon : 0729820580 IA-TI ZAMBETUL PE BUZE SI HAI SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA !!!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC ABM Concept Internațional SRL,cu sediul în București,sect.5, angajaza șoferi profesioniști categoria C+E ,ptr.curse interne RO-RO. Salariul prima lună 6500 lei, apoi se negociază în funcție de abilitățile șoferului. Angajăm șoferi și ptr.curse locale București.
-
Candidatul Ideal Ești candidatul ideal dacă ai: *Experiență anterioară pe un post similar în vânzări (constituie un avantaj); *Studii superioare finalizate (avantaj); *Spirit de echipă și capacitate de organizare a activității; *Implicare, asumarea responsabilității și seriozitate; *Cunoștințe în efectuarea operațiunilor de încasare și înregistrări în sistemul de management al vânzărilor; *Cunoștințe de operare PC și contabilitate primară; *Bune abilități de învățare și flexibilitate; *Limba engleză (avantaj). Esti o persoana: *Comunicativă, organizată și cu atenție la detalii; *Eficientă, perseverentă în atingerea obiectivelor; *Atentă la nevoile clientului, amabilă; *Orientată către identificarea de soluții; *Iți dorești să lucrezi într-un mediu profesional de lux ? Vino în echipa Bravo și vei beneficia de: *Contract de muncă full-time, pe perioadă nedeterminată sau part time *Pachet salarial competitiv în funcție de experiență; *TS bonus - 5% lunar - conform procedurii interne; *Bonusuri vânzări; *Bonus pentru recomandare angajati, conform politicii interne; *Discount angajat la achizitia de bijuterii - conform procedurii interne; *Program în ture (locație mall); *O perioadă de acomodare și introducere în comunitatea noastră; *Training dedicat pentru a fi pregătit, specializarea te va ajuta să te dezvolți atât pe plan profesional și cât și pe plan personal. Descrierea jobului Printre atribuțiile tale: *Vei fi brand amsabador Roberto Bravo în relația cu clientul; *Identifici dorința clienților de a cumpăra și îi asiști în alegerea bijuteriilor; *Vei consilia clienții prin recomandari individualizate; *Ești un reprezentant al brandului, construim un portofoliu de clienți fideli; *Finalizezi vânzarea și eliberezi documente justificative; *Participi la inventarierea mărfii din magazin; *Vei efectua activități administrative de gestionare a activității magazinului inclusiv efectuarea zilnică a operațiunilor de casă (registru de casă, raport de gestiune, fișă de inventar etc.) Descrierea companiei **ROBERTO BRAVO o piatră prețioasă în mixul de magazine din Promenada Mall. Roberto Bravo este o companie fondată în anul 1948, câștigându-și notorietatea internațională cu fiecare din cele peste 130 de magazine din întreaga lume. Fiecare colecție Roberto Bravo spune o poveste în toată complexitatea ei, prin fiecare piesă de bijuterie care are ca inspirație o temă din natură sau istorie, ilustrată în toată complexitatea ei, iar numele alese pentru colecţii ilustrează exact autenticitatea brandului: Monarch Butterfly, Swan Lake, Gallica, Global Warming, Le Grand Bleu sau Noah s Ark. Inspirate din stilul renascentist, fiecare din ele având o poveste magică, bijuteriile Roberto Bravo se disting prin designul inovator şi prin valoarea materialelor folosite pietre preţioase şi semipreţioase, diamante, email şi metale nobile precum aur sau argint. Piesele sunt lucrate manual si poarta amprenta a trei generaţii de creatori pasionaţi de bijuterii. Colectiile Roberto Bravo se bucură de un design îndrăzneț, rafinat și de combinații pline de creativitate. Ele introduc iubitorii de bijuterii într-o lume fascinantă, misterioasă și plină de culoare. Fii unic ! Fii Bravo !
-
DHL Deutsche Post CONTRACT DIRECT Angajează Șoferi Categoria B ( femei , bărbați și cupluri) Salariul : 14,93 ora brutt, posibilitatea de a face ore suplimentare Salariul nett 1900-2200 luna Training plătit 2 săptămâni Cazare oferită contra cost (350 ) Cerințe : Permis categoria B Limba engleză și sau germana minim conversațional Lucru in echipa Va oferim posibilitatea de a avea un loc de munca sigur și de lung durata , va ajutam cu toate documentele necesare: Anmeldung Asigurare de sanatate din prima zi Alocație copii Suport pe toată perioada șederii Dvs in Germania ! ATENȚIE Nu percepem comision Detalii la.
-
Candidatul Ideal Experiență minimă 1 an în design grafic, cu accent pe prepress și DTP, dovedită printr-un portofoliu; Cunoștințe solide despre procesul de tipar și pregătirea fișierelor pentru tipar (prepress); Cunoștințe solide de operare a programelor Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe Photoshop; Experiență în pregătirea fișierelor pentru print digital si offset; Creativitate și atenție la detalii; Abilități bune de comunicare, organizare și planificare; Dorință de a face parte dintr-o echipă tânără și ambițioasă; Capacitatea de a lucra cu termene limită strânse și de a coordona mai multe proiecte simultan; Perseverență și capacitatea de a înțelege cu ușurință nevoile și dorințele colegilor și superiorilor; Organizare eficientă a timpului pentru a maximiza productivitatea la locul de muncă; Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu sau avansat este un plus; Constituie avantaj cunoasterea echipamentelor de print digital Canon ImagePress C10000vp si C10010 VP Responsabilități: Crearea și dezvoltarea de concepte grafice pentru Colectia de Calendare si Agende; Crearea și dezvoltarea de concepte grafice pentru diferite materiale promoționale (cataloage, pliante, afișe, bannere etc.); Pregătirea materialelor pentru tipar (prepress); Pregatirea lucrarilor pentru stante, matrite zinc, lac selectiv etc; Lucrul cu diferite tipuri de software de design grafic și DTP (Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe Photoshop etc.); Verificarea fișierelor și pregătirea acestora pentru imprimare; Realizarea de layout-uri și machete grafice după sabloanele companiei; Vectorizare și prelucrare sigle; Prelucrare imagini; Realizare grafică pentru tipărituri (postere, flyere, cataloage, calendare, broșuri, calendare, agende) după cerințele clientului; Beneficii: Program de lucru de 8 ore de la 8:00-16:30 cu 30 de minute pauză de masă la ora 12:00; Salariul de început este între 3000 și 4000 lei net, în funcție de experiență; Contract pe o perioadă nedeterminată, carte de muncă; Bonuri de masă; Decontare transport; Prime in cursul anului și o primă mai mare la sfârșitul anului; Spațiu de lucru plăcut, cu dotări moderne. Descrierea companiei Cu o prezență stabilă pe piața de articole promoționale începând din anul 2008, DeMedia a construit un portofoliu impresionant de clienți, o realizare care poate fi atribuită angajamentului și profesionalismului cu care abordăm satisfacerea cerințelor fiecărui client. Secția noastră de producție dispune de echipamente avansate, fiind astfel pregătită să răspundă unei game largi de cerințe în domeniul tiparului comercial și al produselor promoționale. Utilizând tehnologie de tipărire offset și digitală de ultimă generație, împreună cu un atelier de legătorie specializat, avem capacitatea de a gestiona diverse proiecte de tipar comercial. În plus, avem un stoc propriu de articole promoționale, ceea ce ne permite să oferim soluții personalizate cu livrare rapida. Datorită eficienței și resurselor noastre, ne angajăm să executăm comenzi cu promptitudine și profesionalism, fără a compromite calitatea. Ne caracterizează experiența vastă, flexibilitatea în abordare, capacitatea de adaptare și colaborările strânse cu furnizori de renume pentru importuri directe. Implementăm tehnici de personalizare de ultimă oră și ne angajăm în asigurarea calității superioare a produselor noastre. În plus, cultura organizațională este susținută de un management tânăr și modern, care promovează un mediu de lucru pozitiv și încurajează dezvoltarea profesională a angajaților. Suntem în permanență deschiși către inițierea de noi parteneriate și ne ghidăm activitatea după principii de integritate și profesionalism.
-
Cabinetul medical Kineto Ortoclinic situat în București sector 5 ( vis a vis de hotel Marriott), angajează fete kinetoterapeut Candidatul trebuie: - sa dețină diploma de specialitate - elaborarea programelor de recuperare medicala pentru copii și adulti - competente solide în efectuarea diferitelor tipuri de masaj - experienta de minimum 1 an în domeniu - capacitatea de a comunica eficient cu pacienții - persoana activa și responsabila - punctuala și serioasa - se da proba practica Descrierea postului : - stabilirea programului de recuperare medicala pentru copii și adulți - realizarea sesiunilor de masaj terapeutic, relaxare, drenaj limfatic, anticelulitic, reflexoterapie - stabilirea și aplicarea tehnicilor necesare pentru atingerea obiectivelor terapeutice - promovarea serviciilor și imaginea firmei - program de lucru full time 12 - 20 - respectarea programului de lucru - posibilitatea formarii și învățării de utilizare a aparaturii medicale
-
Cautam montatori mobila disponibili pentru executarea serviciului de montare a oricarui tip de mobilier, de la orice producator, in sistem de colaboare pe baza de contract legal. Orasele vizate: Bucuresti, Ilfov, Timisoara, Brasov, Iasi, Constanta, Pitesti, Ploiesti) Conditii necesare: - Sa aiba experienta minima de 2 ani in montarea mobilierului (inclusiv: decupaje blaturi bucatarie, modificari ale mobilierului la fata locului daca e cazul) - Sa fie persoane civilizate, responsabile, serioase, atente la detalii - Sa aiba cunostinte de interpretarea a desenului tehnic - Sa acorde respect clientilor cat si lucrarilor in aceeasi masura Cei interesati de o posibila colaboare trebuie sa ia in calcul ca trebuie sa aiba masina ca sa se poate deplasa la clienti, scule pentru executarea serviciului de montaj. Cei interesati sunt rugati sa trimita cv-ul/portofoliu de lucrari pe sau sa ne contacteze la nr 0724511372
-
Bună! Sunt Izabella, olimpică la nivel internațional de trei ori la limba greacă și studentă la medicină, intrată la buget. Cu pasiune pentru predare și experiență în pregătirea elevilor pentru admiterea la medicină, ofer meditații la biologie și chimie, atât individual, cât și în grup, online. Cu metode personalizate și o abordare adaptată nevoilor fiecărui elev, te voi ajuta să-ți atingi obiectivele academice și să te pregătești pentru succesul în drumul către medicină. Contactează-mă pentru mai multe detalii și pentru a începe pregătirea ta!
-
CANDIDATUL IDEAL: - experienta in confecționarea produselor de îmbrăcăminte cap-coadă, după tipare - spirit de echipa, este necesar sa lucreze direct cu designerul - experiență în producerea articolelor de îmbrăcăminte și manevrarea mașinilor industriale specifice. - ideal atentie la detalii - ideal cunoscator mediu al limbii engleze ( nu obligatoriu) - candidatul ideal ne împărtășeste etica profesionala, este punctual și dedicat - ritmul de lucru poate varia între perioade foarte aglomerate și perioade mai lejere, așa ca rezistenta la presiune și stres este un atu în plus. RESPONSABILITATI / BENEFICII: Modelier articole de îmbrăcăminte de dama. Cautam o persoana care are experiență în producția de articole vestimentare, incluzând croit material, cusut și călcat. Persoana va lucra direct cu sefa de creatie si va realiza: - Croire manuala pe material după tipare - Coasere/asamblare produse după specificatii - Călcare și finisare produse - Oferim decontare transport - Echipa dinamica, mediu de lucru plăcut - Salariu atractiv in functie de experienta - Stabilitate DESCRIEREA COMPANIEI: Firma noastra este creatoarea brandului Ioana Ciolacu. Ioana Ciolacu creeaza haine pentru femei, cu o estetica contemporana: de la bluze supradimensionate, body-uri sau rochii din tricot, pana la rochii și sacouri de complexitate mare. Produsele noastre sunt cunoscute și recunoscute la nivel internațional atât pentru designul original, cât și pentru calitatea ireproșabilă. Echipa de creație a atelierului nostru realizează prototipuri si comenzi mici, comenzile mari fiind produse in ateliere mai mari. Pentru mai multe detalii despre produsele Ioana Ciolacu vizitati: www.ioanaciolacu.com. Interviul consta în proba practica.
-
Veți dezosa carnea de vită într-un mediu cu temperatură scăzută. Schimbul va avea loc la ora 5 a.m. Cazarea este asigurata in apropierea afacerii, gratuit, precum si un vehicul. Nu există posibilitatea de a lua concediu în timpul activității de vârf (iunie până în septembrie). Se poate oferi sprijin pentru 2 călătorii dus-întors pe durata misiunii interimare. Situația geografică a muncii Corsica Superioară - Franța Vous effectuerez du désossage de viande bovine dans un environnement de basse température. La prise de poste s'effectuera 5 h. Un logement est fourni proximité de l'entreprise, sans frais, ainsi qu'un véhicule. Pas de possibilité de prendre des congés lors du pic d'activité (juin septembre). Une prise en charge de 2 allers retours durant la durée de la mission d'interim pourra tre faite. Situation géographique de l'emploi Haute-Corse - France