Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti doar cu poze Experienta: Experienta 1-3 ani

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Asistent medical de laborator

    CERINTELE POSTULUI - Disponibilitate pentru a invata si lucra in departamentul Microbiologie - Studii finalizate specialitate în domeniu (asistent medical de laborator sau biolog) 
- Foarte bune abilitati de comunicare
 - Autorizatie de libera practica medicala certificat de membru vizat la zi malpraxis 
- Orientare catre pacient 
- Capacitate de lucru in echipa 
- Cunostinte operare PC 
- Participarea la sistemul de management al controlului de calitate 
- Capacitate de coordonare şi rigurozitate 
- Capacitate de analiză şi sinteză Constituie avantaj: - experienta de lucru intr-un laborator acreditat CV-urile pot fi trimite pe adresa:

  • 3

    Angajam manichiurista

    Echipa de manichiura din cadrul salonului The first beauty area isi mareste echipa. Cautam colega pentru postul de manichiura pedichiura. Salonul este situate in zona Floreasca. Cerinte: -certificare in domeniu -sa fie sociabila si placuta -seriozitate si dorinta de a dezvolta o colaborare pe termen lung -minim 2 ani expoerienta Oferta: -salariu fix plus procent -un mediu placut si linistit in care sa iti desfasori activitatea -baza de clienti deja formata Carte de munca -materiale asigurate de salon, cu exceptia instrumentarului -program de lucru :flexibil -sambata si duminica liber

  • 21

    Angajez personal montaj tubulatura de ventilatie

    Buna ziua, Angajez personal cu experienta sau fara in domeniul ventilatiilor industriale, Cunostinte desen tehnic Experienta minima 3-4 ani, Permis de conducere cat B ar fii un plus, Se vor executa urmatoarele operațiuni de montaj: -Tubulatura regtangulara si spiro circular tabla zincata; -Tubulatura flexibila izolata si neizolata; -Accesorii (Clapeti antifoc,antiretur,reglaje,atenuatoare zgomot s.a); -Difuzoare,plenumuri grile si grile liniare; -Ventilatoare de orice tip,desfumari,presurizari,depresurizari; -Perdele de aer poliester cu microperforatii; -Tubulatura inox (hote,cosuri de evacuare gaze simple dublu izolat); -Tubulatura ALP; -Pozitionarea si asamblarea unitatilor BTU; -Izolarea conductelor de aer cu izolatie tip K-flex,vata bazaltica sau vata minerala; Avem lucrari in punctele: Bucuresti, Brasov,Sibiu, Franta,Germania, Avantajele salariale o sa le discutam telefonic sau stabilim o intalnire, Mai multe detalii la telefon! -Adrian Mihai

  • 1

    Angajam secretara/receptie cunostinte contabilitate

    Angajăm o doamna/domnișoară serioasă, organizată și responsabila pentru departamentul administrativ/contabilitate primara pentru câteva magazine de costume de lux. Cerințe : -să aibă cunoștiinte medii de operare a pc ului(Word/Excel/emailuri/programari clienti) -să aibe cunostiinte minime de contabilitate primara Trimiteti CV pe Program L-V 8 ore/zi Zona Calea Mosilor sector 2,Bucuresti

  • 4

    Angajări flotă Uber Bolt cu începere IMEDIATĂ!

    Societate autorizată ARR cu copii conforme, ce respectă OUG 49. 2019 privind activitățile de transport alternativ, angajează șoferi cu atestat transport persoane și MAȘINĂ PROPRIE pentru colaborare UBER ȘI BOLT! Activitatea flotei se desfășoară în regiunea București Ilfov. Parteneriatul se face EXCLUSIV prin contract de colaborare și cu începere IMEDIATĂ a activității de ridesharing. Ce condiții trebuie să îndeplinească MAȘINA colaboratorului pentru a începe activitatea pe Uber Bolt: - Mașină cu anul minim de fabricație 2010; - Mașina trebuie să aibă 4 uși; - Aer condiționat funcțional. Ce acte solicităm de la colaboratori pentru începerea imediată a activității: - Buletin (C.I.); - Vârsta minimă 21 ani; - Permis de conducere categoria B minim 2 ani vechime; - Cazier auto pe ultimul an; - Cazier judiciar; - Atestat transport persoane în regim de închiriere; - ITP valabil; - Talonul mașinii; - Asigurarea RCA valabilă. Condițiile de lucru: - Compania percepe un comision de 10% din veniturile nete săptămânale; - Program flexibil; - Plata săptămânală în fiecare zi de Marți. Ce oferim noi: - Suport pentru obținerea atestatului de transport persoanelor care nu îl dețin; - Obținerea rapidă a documentelor necesare (contract de comodat, copie conformă și ecusoane); - Suport tehnic și asistența necesară în desfășurarea activității; - Serviciul de contabilitate; - Consultanță în activarea aplicației. BONUSUL de colantare a mașinii personale va rămâne în totalitate la colaborator. Dorim sa colaborăm cu persoane serioase, diplomate și sociabile! Vom aprecia acest aspect. Vă încurajăm să ne contactați telefonic pentru orice detalii. Ne puteți găsi și pe Whatsapp la același număr de telefon.

  • 3

    Consultant agent imobiliar pentru Berceni comuna

    Dezvoltator Imobiliar din 2003 in zona sud Bucuresti. Cautam consultant / agent imobiliar pentru zona Comuna Berceni . Va rugam sa ne contactati daca aveti cat mai multe dintre aceste aptitudini : - seriozitate, - spontaneitate, - onestitate, - integritate, - receptivitate, - aptitudini de comunicare, - abilitate de negociere ! Program flexibil ! Conditii oferite : masina de serviciu pentru prezentari, smartphone, birou de lucru personal cu laptop. Beneficii financiare nelimitate !!! Obligatoriu : permis conducere categoria B. Astept cv-uri la adresa : Puteti suna si la Nicoleta.

  • 2

    Angajare

    SC ABM Concept Internațional SRL,cu sediul în București,sect.5, angajaza șoferi profesioniști categoria C+E ,ptr.curse interne RO-RO. Salariul prima lună 6500 lei, apoi se negociază în funcție de abilitățile șoferului. Angajăm șoferi și ptr.curse locale București.

  • 8

    Consilier Vânzări Bijuterii | Roberto Bravo

    Candidatul Ideal Ești candidatul ideal dacă ai: *Experiență anterioară pe un post similar în vânzări (constituie un avantaj); *Studii superioare finalizate (avantaj); *Spirit de echipă și capacitate de organizare a activității; *Implicare, asumarea responsabilității și seriozitate; *Cunoștințe în efectuarea operațiunilor de încasare și înregistrări în sistemul de management al vânzărilor; *Cunoștințe de operare PC și contabilitate primară; *Bune abilități de învățare și flexibilitate; *Limba engleză (avantaj). Esti o persoana: *Comunicativă, organizată și cu atenție la detalii; *Eficientă, perseverentă în atingerea obiectivelor; *Atentă la nevoile clientului, amabilă; *Orientată către identificarea de soluții; *Iți dorești să lucrezi într-un mediu profesional de lux ? Vino în echipa Bravo și vei beneficia de: *Contract de muncă full-time, pe perioadă nedeterminată sau part time *Pachet salarial competitiv în funcție de experiență; *TS bonus - 5% lunar - conform procedurii interne; *Bonusuri vânzări; *Bonus pentru recomandare angajati, conform politicii interne; *Discount angajat la achizitia de bijuterii - conform procedurii interne; *Program în ture (locație mall); *O perioadă de acomodare și introducere în comunitatea noastră; *Training dedicat pentru a fi pregătit, specializarea te va ajuta să te dezvolți atât pe plan profesional și cât și pe plan personal. Descrierea jobului Printre atribuțiile tale: *Vei fi brand amsabador Roberto Bravo în relația cu clientul; *Identifici dorința clienților de a cumpăra și îi asiști în alegerea bijuteriilor; *Vei consilia clienții prin recomandari individualizate; *Ești un reprezentant al brandului, construim un portofoliu de clienți fideli; *Finalizezi vânzarea și eliberezi documente justificative; *Participi la inventarierea mărfii din magazin; *Vei efectua activități administrative de gestionare a activității magazinului inclusiv efectuarea zilnică a operațiunilor de casă (registru de casă, raport de gestiune, fișă de inventar etc.) Descrierea companiei **ROBERTO BRAVO o piatră prețioasă în mixul de magazine din Promenada Mall. Roberto Bravo este o companie fondată în anul 1948, câștigându-și notorietatea internațională cu fiecare din cele peste 130 de magazine din întreaga lume. Fiecare colecție Roberto Bravo spune o poveste în toată complexitatea ei, prin fiecare piesă de bijuterie care are ca inspirație o temă din natură sau istorie, ilustrată în toată complexitatea ei, iar numele alese pentru colecţii ilustrează exact autenticitatea brandului: Monarch Butterfly, Swan Lake, Gallica, Global Warming, Le Grand Bleu sau Noah s Ark. Inspirate din stilul renascentist, fiecare din ele având o poveste magică, bijuteriile Roberto Bravo se disting prin designul inovator şi prin valoarea materialelor folosite pietre preţioase şi semipreţioase, diamante, email şi metale nobile precum aur sau argint. Piesele sunt lucrate manual si poarta amprenta a trei generaţii de creatori pasionaţi de bijuterii. Colectiile Roberto Bravo se bucură de un design îndrăzneț, rafinat și de combinații pline de creativitate. Ele introduc iubitorii de bijuterii într-o lume fascinantă, misterioasă și plină de culoare. Fii unic ! Fii Bravo !

  • 3

    Grafician DTP pentru Tipografie

    Candidatul Ideal Experiență minimă 1 an în design grafic, cu accent pe prepress și DTP, dovedită printr-un portofoliu; Cunoștințe solide despre procesul de tipar și pregătirea fișierelor pentru tipar (prepress); Cunoștințe solide de operare a programelor Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe Photoshop; Experiență în pregătirea fișierelor pentru print digital si offset; Creativitate și atenție la detalii; Abilități bune de comunicare, organizare și planificare; Dorință de a face parte dintr-o echipă tânără și ambițioasă; Capacitatea de a lucra cu termene limită strânse și de a coordona mai multe proiecte simultan; Perseverență și capacitatea de a înțelege cu ușurință nevoile și dorințele colegilor și superiorilor; Organizare eficientă a timpului pentru a maximiza productivitatea la locul de muncă; Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu sau avansat este un plus; Constituie avantaj cunoasterea echipamentelor de print digital Canon ImagePress C10000vp si C10010 VP Responsabilități: Crearea și dezvoltarea de concepte grafice pentru Colectia de Calendare si Agende; Crearea și dezvoltarea de concepte grafice pentru diferite materiale promoționale (cataloage, pliante, afișe, bannere etc.); Pregătirea materialelor pentru tipar (prepress); Pregatirea lucrarilor pentru stante, matrite zinc, lac selectiv etc; Lucrul cu diferite tipuri de software de design grafic și DTP (Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe Photoshop etc.); Verificarea fișierelor și pregătirea acestora pentru imprimare; Realizarea de layout-uri și machete grafice după sabloanele companiei; Vectorizare și prelucrare sigle; Prelucrare imagini; Realizare grafică pentru tipărituri (postere, flyere, cataloage, calendare, broșuri, calendare, agende) după cerințele clientului; Beneficii: Program de lucru de 8 ore de la 8:00-16:30 cu 30 de minute pauză de masă la ora 12:00; Salariul de început este între 3000 și 4000 lei net, în funcție de experiență; Contract pe o perioadă nedeterminată, carte de muncă; Bonuri de masă; Decontare transport; Prime in cursul anului și o primă mai mare la sfârșitul anului; Spațiu de lucru plăcut, cu dotări moderne. Descrierea companiei Cu o prezență stabilă pe piața de articole promoționale începând din anul 2008, DeMedia a construit un portofoliu impresionant de clienți, o realizare care poate fi atribuită angajamentului și profesionalismului cu care abordăm satisfacerea cerințelor fiecărui client. Secția noastră de producție dispune de echipamente avansate, fiind astfel pregătită să răspundă unei game largi de cerințe în domeniul tiparului comercial și al produselor promoționale. Utilizând tehnologie de tipărire offset și digitală de ultimă generație, împreună cu un atelier de legătorie specializat, avem capacitatea de a gestiona diverse proiecte de tipar comercial. În plus, avem un stoc propriu de articole promoționale, ceea ce ne permite să oferim soluții personalizate cu livrare rapida. Datorită eficienței și resurselor noastre, ne angajăm să executăm comenzi cu promptitudine și profesionalism, fără a compromite calitatea. Ne caracterizează experiența vastă, flexibilitatea în abordare, capacitatea de adaptare și colaborările strânse cu furnizori de renume pentru importuri directe. Implementăm tehnici de personalizare de ultimă oră și ne angajăm în asigurarea calității superioare a produselor noastre. În plus, cultura organizațională este susținută de un management tânăr și modern, care promovează un mediu de lucru pozitiv și încurajează dezvoltarea profesională a angajaților. Suntem în permanență deschiși către inițierea de noi parteneriate și ne ghidăm activitatea după principii de integritate și profesionalism.

  • Kineto Ortoclinic angajează fete kinetoterapeut

    Cabinetul medical Kineto Ortoclinic situat în București sector 5 ( vis a vis de hotel Marriott), angajează fete kinetoterapeut Candidatul trebuie: - sa dețină diploma de specialitate - elaborarea programelor de recuperare medicala pentru copii și adulti - competente solide în efectuarea diferitelor tipuri de masaj - experienta de minimum 1 an în domeniu - capacitatea de a comunica eficient cu pacienții - persoana activa și responsabila - punctuala și serioasa - se da proba practica Descrierea postului : - stabilirea programului de recuperare medicala pentru copii și adulți - realizarea sesiunilor de masaj terapeutic, relaxare, drenaj limfatic, anticelulitic, reflexoterapie - stabilirea și aplicarea tehnicilor necesare pentru atingerea obiectivelor terapeutice - promovarea serviciilor și imaginea firmei - program de lucru full time 12 - 20 - respectarea programului de lucru - posibilitatea formarii și învățării de utilizare a aparaturii medicale

Salvează căutarea