Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti doar cu poze Disponibil din: 2020-11-02-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Graph Productie cauta colegi noi! Cautam persoane sociabile, ce au mai lucrat in domeniu publicitar pentru productia de litere volumetrice, firme luminoase si colantari. Permisul de conducere reprezinta un avantaj. Oferim: - salariu in functie de experienta 3000 - 5000 lei - ore suplimentare platite - carte de munca - program 9-18 (1 ora pauza 12-13) Sediul Ion Sahighian nr 2, sector 3 (aproape de statia de metrou Republica si Ratb 102)
-
Promovat
Angajam Design Engineer (Cables Design) la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - licenta in Inginerie electrica Inginerie energetica sau domeniu similar - experienta in proiectarea cablurilor intr-un mediu de productie - cunostinte in software CAD si alte instrumente de proiectare RESPONSABILITATI: - proiectati si dezvoltati sisteme de cabluri pe baza cerintelor si specificatiilor proiectului - efectuati cercetari si analize pentru a optimiza proiectarea cablurilor pentru performanta si eficienta a costurilor - creati desene detaliate, modele si prototipuri folosind software-ul CAD - efectuati teste si evaluare pentru a valida performanta si fiabilitatea sistemelor de cabluri BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - program de lucru de luni pana vineri: 08.00-16.00 - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048
-
Promovat
Angajam coleg operator comenzi si facturare pentru depozit accesorii si consumabile pentru motociclete. Work from home! Munca de acasa, remote, dar persoana sa poata ajunge la birou in Bucuresti (sector 1, Romexpo) periodic sa ia aranjeze actele. Cerinte: studii medii, experienta minim 3 ani, bune cunostine Excel si programe de gestiune, corectitudine, atentie Avantaje: cunoastere SmartBill, eMAG Marketplace. Descriere job: preluare comenzi, facturare, gestiunea relatiei cu furnizorii (comenzi, receptii), operatiuni specifice programelor de gestiune. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3300 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) Cei interesati sunt rugati sa trimita CV scrisoare de intentie
-
Promovat
DESCRIERE Cerințe: -Experiență profesională minim 1 ani în domeniul producției de mobilier. -Cunoașterea tipurilor de materiale: PAL, MDF; PFL,STICLA, LEMN -Cunoștințe elementare de interpretare a desenelor tehnice. -Capacitatea de a învăța repede. -Perseverență și determinare în obținerea de rezultate excelente. -Organizat, eficient și atent la detalii. -Sociabil și capabil de a lucra în echipă. -Seriozitate și punctualitate Responsabilități: -participa la operatiunile specifice unei sectii de productie mobila -Montarea mobilierului pe baza schiței tehnice in sectia de productie -Manipularea cu grijă a produselor de mobilier. -Folosește diverse utillaje pentru tăiat, găurit, frezat. -Găsește soluții în remedierea situațiilor neprevăzute. -Respectă procedurile din cadrul companiei. -Abordarea unei atitudini în măsura promovării companiei. -Păstrează confidențialitatea informațiilor legate de firmă. Beneficii:: -Îmbunătățirea cunoștințelor în domeniu și creșterea profesională. -Mediu de lucru plăcut. -Salariu motivant, BONURI DE MASA, DIVERSE BONUSURI Descrierea companiei: Compania Unican înființată în anul 1998 , oferă clienților săi servicii complete de inalta calitate . Se pune accentul pe detalii și întotdeauna atenți la dorințele clienților noștrii. Unican se ocupă cu realizarea proiectelor de mobilier personalizat de de concept pana la implementare completa Fiecare proiect este atent lucrat, reprezentănd o adevărată provocare pentru echipa noastră. Mobilierul se realizează din diferite materiale (lemn, sticla,metal), iar rezultatele sunt întotdeauna peste așteptările clientilor noștrii.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Manager general, angajez asistenta manager. Suntem o agentie de organizari evenimente cu sediul in zona Unirii. Se cauta personal tanar, toti angajatii au pana in 30 de ani. Posibilitate de program part time sau full time. Salariu: 6800 lei. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, open minded, deschisa la oportunitati. Responsabilitati: - preluarea apelurilor - responsabila de mail-uri si telefoane - ofertarea clientilor Trimite un CV sau lasa o descriere + numar de telefon.
-
Agenția de publicitate și marketing angajează doua fete pentru postul de operator call center in limba romana. Avem nevoie pentru program full tine -8 ore și pentru program part time - 4 ore, Luni -Vineri Salariu: 3500 - 4000 lei in mână + comision. Cerințe candidatului: vorbit fluent limba romana, seriozitate, atenție, corectitudine, abilitatea de a lucra în echipa. Se oferă training gratuit, nu e nevoie de experiență anterioară Acceptam și studenți. Domeniul de activitate: -producția, vânzarea și promovarea produselor publicitare (pliante, flyere, agente, calendare, roll-up, bannere, mash-uri, afișe, cărți de vizită, broșuri, reviste, etc) -promovare online și offline -distributie de materiale publicitare - producție de grafica &design Trimiteți CV sau descriere pe mail sau pe What's Up.
-
Agenție de publicitate, angajăm fete pentru promoții in magazine și împărțire pliante și flyere. Plata la zi. Avem 3 tipuri de distribuție: 1. La cutiile postale - 80 lei pentru 6 ore 2. Stradal la metrou si in fața magazinelor - 100 lei pentru 6 ore 3. In Mall-uri si Centre Comerciale - 150 lei pentru 6 ore. Trimite mesaj cu numele, vârsta și două poze.
-
Agenția de publicitate și marketing angajează agenți de vânzări (băieți sau fete) pentru postul de operator call center in limba romana. Avem nevoie pentru program full tine -8 ore zi și pentru program part time - 4 ore zi, Luni -Vineri Salariu: 3500 - 4000 lei in mână + comision. Se lucrează 90% din timp din birou, uneori se merge la sediul clientului care necesita produsele sau serviciile noastre Cerințe candidatului: vorbit fluent limba romana, seriozitate, atenție, corectitudine, abilitatea de a lucra în echipa. Se oferă training gratuit, nu e nevoie de experiență anterioară Acceptam și studenți. Domeniul de activitate: -producția si vânzarea produselor publicitare (pliante, flyere, agente, calendare, roll-up, bannere, mash-uri, afișe, cărți de vizită, broșuri, reviste, etc) -promovare online și offline -distributie de materiale publicitare - producție de grafica &design Trimiteți CV sau descriere pe mail sau pe What's Up.
-
Promovat
Angajez colaboratoare, partenera, asistenta in afaceri si organizarea timpului liber. De la1000 euro
Detalii la telefon dupa ora 13 (cu un sms in prealabil) sau oricand whatsapp. Multumesc.
-
Ofertă de muncă (București) - Inginer Devize Ofertare Clientul nostru, un punct de reper în reinventarea și promovarea conceptului arhitectural și al serviciilor de calitate în România și pe plan internațional, abordează toate domeniile legate de construcții și management de proiect. Inovația, dinamismul și performanța se îmbină într-un mediu organizațional sănătos și puternic din care puteți face parte și dumneavoastră, pentru a pune in practică valorile care ne însuflețesc, împreuna. Cerințele postului: Certificate sau calificări în domeniu ( constituie un avantaj); Studii superioare: inginer - constituie avantaj; Experiență profesională: minim 2 ani în derularea procedurilor de operare și executie devize și o buna cunoastere a normelor și legislației în domeniu. Verificarea dosarelor de ofertare reprezintă un plus; Abilități de negociere reale; Competențe de operare program devize (WINDEV, INTERSOFT, eDEVIZE) și Microsoft Office (Excel, Word); Abilitatea de organizare și planificare; Creativitate si determinare în finalizarea unui proiect; Abilități excelente de gestionare a timpului; Receptivitate, seriozitate, corectitudine; Foarte bune abilități de comunicare; Atitudine proactivă și deschidere către nou; Capacitate de învățare rapidă; Atitudine pozitivă, autodeterminare și spirit de echipa; Atribuțiile postului: Stabilirea cu factorii de decizie bazele de preturi si intocmeste devizul pe categorii de lucrari al investiției totale; Stabilirea prețului lucrarilor: - Întocmirea devizului pe categoriile de lucrări ale investiției totale; - Stabilirea situațiilor intermediare de plată conform contractelor și graficelor lucrărilor; - Participarea la estimarea cantităților, a costurilor de materiale și a forței de muncă necesare -Elaborarea clarificărilor și stabilirea listei de livrabile în faza de ofertare a proiectelor; -Participarea la întâlnirile tehnice de proiect din timpul tuturor fazelor de proiectare și execuție; -Stabilirea de comun acord cu beneficiarul a soluției tehnice pentru realizarea proiectului; -Încadrarea cantităților de lucrari în articole din deviz; -Introducerea articolelor de deviz în program specializat; -Calculul costului final al investiției; -Întocmirea formularelor F1, F2, F3, F4, F6 conform HG 907 și verificare completării corespunzatoare a formularelor F5 de către proiectanții de specialitate; -Întocmirea devizului General al investiției și a devizelor pe obiect, Colaborarea ori de câte ori este nevoie cu specialiștii din cadrul departamentului tehnic, cu șeful punctului de lucru si șeful de șantier, cu arhitecții; Urmărirea tendințelor de dezvoltare a pieței de domeniul construcțiilor: prețurile și produsele concurenței; Introducerea devizelor conform normelor de indicatoare și realizarea extraselor de materiale, manopera, utilaje și transport; Întocmirea masuratorilor pentru lucrările la care nu exista liste cu cantități de lucrari; Întocmirea ofertelor financiare și tehnice necesare procesului de achiziție publică licitație; Întocmirea și verificarea devizelor și a listelor de cantități pentru proiectele în lucru sau pentru cele aflate în faza de execuție; Implicarea activă în realizarea ofertelor pentru licitații; Colaborarea cu responsabilul achiziții privind ofertele de pret; Negocierea prețurilor și a condițiilor comerciale cu furnizorii; Întocmirea ofertei tehnico-economice în conformitate cu cerințele documentației primite; Promovarea constantă a unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Analiza, gestionarea și anticiparea gradului de risc (financiar timp); Arhivarea corespunzatoare a documentației; Propunerea de noi metode de îmbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse; Beneficii: Vă oferim un salariu motivant, negociabil în functie de experiența dumneavoastră. Vă punem la dispoziție toate resursele disponibile si vă oferim toată sustinerea pentru a vă integra și dezvolta intr-o echipa de profesionisti; Participarea la proiecte speciale, de lunga durata, atât pe plan național, cât și international; Mediu de lucru excepțional. Suport pentru relocare.
-
Zumzi cauta PERSONAL PENTRU CURATENIE in apartamente inchiriate in regim hotelier! Program flexibil tu alegi in ce zile vrei sa lucrezi Venit atractiv Bonusuri profitabile Flux constant de comenzi Training permanent Echipa tanara si mediu de lucru placut Posibilitatea de crestere in cadrul companiei Zumzi cauta: Punctualitate Spirit de observatie si atentie la detalii; Creativitate si orientare spre solutii Atitudine pozitiva, aptitudini de comunicare; Amabilitate, toleranta, calm; Flexibilitate in program; ATRIBUTII: - Efectueaza si intretine curatenia in spatiile de cazare eliberate; - Verifica inventarul spatiilor de cazare; - Raporteaza prompt, deteriorari si distrugeri de echipamente si mobilier din locatii sefului ierarhic superior; - Completeaza si inlocuieste, in functie de necesitati, consumabilele si le aranjeaza conform normelor interne ale hotelului; Programul de lucru : 2 - 8 ore - L - D Plata pe ora: 25 Lei + bonusuri la un anumit nr de ore lucrate si in zilele de sarbatoare mari. Venituri intre 3000 - 6000 de lei Puteti sa apelati intre ora 09:00 - 18:00 sau sa lasati un mesaj pe numarul de whatsapp. Asteptam sa va cunoastem si sa faceti parte din echipa Zumzi! P
-
montator ori ce tip de acoperiș faltuita .țiglă metalica sau ceramica reparații ori unde în București
-
Cautam pentru echipa noastra un lacatus mecanic cu abilitati in Sudura Mig Mag ZLC Proaktiv Group SRL realizeaza confectii metalice usoare in Bucuresti Str. Torentului nr. 2 (zona Pantelimon - Delfinului) Website: hebeltech.ro Canal de youtube: Hebeltech Vei lucra cu echipamente noi in colaborare cu inginerii proiectanti; Suficienta experienta minima in sudura, sa ai abilitati tehnice, cu dorinta de a invata si sa iti placa sa te implici in activitatile firmei pe durata programului de lucru; Progrramul este de 8 ore luni - vineri + ore suplimentare platite atunci cand este neceasar; Partea principala a muncii este asamblarea de componente metalice taiate si indoite cu abkant prin sudura Mig-Mag Tig-Wig avand la dispozitie desene de sudura si asamblare realizate de inginerul proiectant. Toate componentele sudate vor trebui finisate cu discuri abrazive pe felx sau masina cu aer. Alta parte a activitatii este manipularea, montaj pentru testare, demontare pentru a fi trimise componentele la vopsitorie + montajul final si activitatile de amenajare a halei de productie conform necesitatilor. Salariul este intre 3150 si 4000 ron in mana cu carte de munca si asigurari platite in functie de experienta. Asteptam sa ne trimiti un CV aici sau pe whatsap la numarul de telefon afisat.
-
Angajez menajeră internă din Filipine sau Romania, am doi copii și două case,. Salariu 800 de euro sau 4000 de lei.
-
Angajej menajeră internă Romania sau Filipine, familie cu casă în bolentin și București. Salariu 800 euro sau 4000 de lei.
-
Îți dorești să-ți dezvolți afacerea din brokerajul de asigurări la nivelul următor? Vrei să crești performanța echipei tale prin programe de pregătire profesională puse la dispoziție de noi? Crezi că merită să oferi fiecarui om din echipa ta un birou online de asigurări? Atunci dă-mi un mesaj cu datele tale de contact ca să discutăm despre (probabil) cea mai bună ofertă de colaborare din piața de intermediere în asigurări.
-
Zumzi cauta PERSONAL PENTRU CURATENIE in apartamente inchiriate in regim hotelier! Program flexibil tu alegi in ce zile vrei sa lucrezi Venit atractiv Bonusuri profitabile Flux constant de comenzi Training permanent Echipa tanara si mediu de lucru placut Posibilitatea de crestere in cadrul companiei Zumzi cauta: Punctualitate Spirit de observatie si atentie la detalii; Creativitate si orientare spre solutii Atitudine pozitiva, aptitudini de comunicare; Amabilitate, toleranta, calm; Flexibilitate in program; ATRIBUTII: - Efectueaza si intretine curatenia in spatiile de cazare eliberate; - Verifica inventarul spatiilor de cazare; - Raporteaza prompt, deteriorari si distrugeri de echipamente si mobilier din locatii sefului ierarhic superior; - Completeaza si inlocuieste, in functie de necesitati, consumabilele si le aranjeaza conform normelor interne ale hotelului; Programul de lucru : 2 - 8 ore - L - D Plata pe ora: 25 Lei + bonusuri la un anumit nr de ore lucrate Venituri intre 3000 - 6000 de lei Puteti sa apelati intre ora 09:00 - 18:00 sau sa lasati un mesaj pe numarul de whatsapp pentru preluarea informatiilor de angajare. Asteptam sa va cunoastem si sa faceti parte din echipa Zumzi!
-
-
Vrei sa castigi cat vrei cand vrei tu? Postul necesita deplasari si aveti nevoie de masina personala,un smartphone cu sistem de operare Android si NFC, cu care sa puteti accesa aplicatia Bringo Se livreaza produse food si non food din magazine specializate parteneri Bringo, platite cu banii firmei, din magazinele Carrefour, Cora, Penny si alte magazine partenere din zona pe care ti-o alegi Punct de lucru: Bucuresti si zonele limitrofe Oferim un loc de munca stabil si program flexibil asa cum iti doresti! Contract de munca individual sau colaborare cu P.F.A. sau S.R.L. Tip job: Full time sau part time Program flexibil(iti alegi singur programul pentru saptamana viitoare!), salariul net variaza intre 2500-7000 de lei in functie de timpul alocat si livrarile efectuate. Plata salariului se face saptamanal sau lunar Cerintele postului :vorbitor fluent de limba romana, permis de conducere ,amabilitate,seriozitate,capacitate de efort. Beneficii: asigurarea unui loc de munca stabil , contract de munca pe perioada nedeterminta, bonusuri periodice care se adauga salariului Oferim training tuturor angajatilor la inceputul colaborarii,deci nu este nevoie de experienta anterioara in livrari si suport pe toata perioada contractuala. Va punem la dispozitie POS pentru plata cu cardul si de asemenea un card de cumparaturi necesar achizitionarii produselor Ce ne dorim? Sa ai o atitudine pozitiva si sa lucrezi eficient impreuna cu colegii tai ca sa ne poti reprezenta cu succes in fata clientilor
-
CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA ALIMENTARA - Angajeaza Urgent Personal Tehnic pentru Postul de: Manager in siguranta Alimentelor HACCP, pentru implementarea procedurilor si editarea, emiterea Manualului HACCP, individual pentru clientii din unitati de alimentatie publica - Resturant si unitati de Productie tip Catering, Cantina, Laborator de Cofetarie patiserie. Candidatul ideal: Minim studii medii - de specialitate Absolvent Facultate Manager in siguranta Alimentara Tehnician HACCP in Calitatea Produselor Alimentare, Instruirea personalului operator prin Audituri, crearea Manualului de Bune Practici si implementarea propriuzisa. Competente cunostinte in metodologia implementarii Procedurilor ISO 22000 conform HACCP din industria alimentara, experienta constituie un avantaj; Experienta in Managementul Comunicarii. Carnet Conducere Categoria B - se asigura auto; Cunostinte operare PC; Bune abilitati de organizare, atentie la detalii, completarea documentelor specifice, tipizate; Atitudine proactiva in ceea ce priveste calitatea si procesul de imbunatatire continua; Bune abilitati de comunicare cu operatorii economici din domeniul - Restaurant, Patiserii, Catering, Carmangerie, Procesare Carne, Industria Alimentara, etc; Bune abilitati de lucru in sistem individual, independent, fara un program bine determinat, planificarea lucrarilor in sistem independent; Persoana dinamica, riguroasa; Integritate profesionala, responsabilitate, Corectitudine;
-
Promovat
Angajam pe pozitia de montator Mobilier la comanda pe teren cu experienta minima de 2-3 ani pentru montarea mobilierului la comanda. Se oferera schite si planuri detaliate 3D, folosim feronerie Bulm (sertare tandem, tandembox, legrabox) carcase Pal Egger, fronturi MDF. Atelierul este dotat cu utilaje si echipamente , scule profesionale ceea ce ofera calitate si precizei pentru produsul final. Abilitatile solicitate: Cunostinte pentru interpretarea si intelegerea unei schite de montaj. Reglaje fine pentru feroneria blum. Executarea decupajelor in corpurile de mobilier (pentru diverse situatii intampinate pe teren) Sociabil si bun coechipier, implicat. Deschis sa invete si sa performeze impreuna cu noi. Permis de conducere categoria B Solicitam minim 3 zile de proba pe care le achitam. Hala de productie este pozitionata acesibil in sector 6, mijloace de transport : metro sau tramvai 8,25,35. Salarizare progresiva de 2 ori pe luna (avans si lichidare ) + bonuri de masa , se plateste luna in curs. Bonificatii pe parcursul anului, contract perioada nedeterminata, conditii bune de munca si echipa competitiva.
-
Promovat
Avem nevoie de o doamnă domnișoară gospodină care să ne ajute la activități casnice. Atribuțiile sunt legate de menaj vilă și curte, gătit (ocazional), spălat, călcat, cumpărături casnice. Deținem aparatură și produse moderne care ușurează foarte mult munca. Dorim colaborare cu o persoană educată, sănătoasă, harnică, cu bun simț, care să aibă grijă de casă la fel ca de a dânsei. În vilă locuiesc 2 persoane. Oferim: cazare, masă, salariu negociabil, zile libere la alegere, fără restricții. Disponibilitate imediată. Zona Unirii-Udriste- Bucuresti. Pub
-
Fade Consulting, firma de contabilitate angajeaza persoana pentru resurse umane. Prezenta fizica la sediu este obligatorie. Este necesara experienta. Zona Piata Iancului, sector 2. Cv-ul se poate transmite la adresa de email inscrisa pe site-ul societatii.
-
Fade Consulting, firma de contabilitate angajeaza contabila cu sau fara experienta. Salariu poate ajunge pana la 1000 euro net in functie de experienta. Zona Piata Iancului, sector 2.