Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 6 doar cu poze Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Scopul general al postului îl reprezintă oferirea de răspunsuri în limba bulgata cu promptitudine și cautarea de solutii alternative la rezolvarea problemelor Atributii: interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare; furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate); introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor; mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor; Candidatul ideal: Limba bulgara - nivel avansat. Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa; O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office; Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale; Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Promovat
Cris-Tim angajeaza vanzatoare pentru magazine de producator, in Bucuresti Salariu: 3300-3500 lei net, pe luna Program: se lucreaza in 2 ture de cate 8 ore zi + un weekend da, unul nu Ce iti oferim? Un job intr-o companie de renume, Stabilitate Contract pe perioada nedeterminata Pachet de venituri motivant, format din salariu fix si bonusuri de performanta Asigurare medicala privata Alte beneficii ocazionale Posibilitatea de avansare Ce cautam? O persoana pozitiva si optimista cu Foarte bune abilitati de comunicare Orientare catre rezultate Customer care Initiativa Empatie, atitudine pozitiva si o conduita corecta, civilizata fata de toate persoanele cu care intra in contact Ce trebuie sa ai? Experienta in domeniu minim 1 an Cursurile de calificare reprezinta un avantaj Cunostinte P.C. constituie un avantaj Spirit de echipa, implicare, rigurozitate Studii minim medii reprezinta un avantaj Responsabilitati: Receptia produselor primite; Aranjarea rafturilor si verificarea periodica a marfii expuse; Intampinarea si servirea clientilor; Incasarea contravalorii bunurilor; Participarea la inventarele periodice;I Intocmirea corecta si transmiterea la timp a comenzilor, privind aprovizionarea magazinului; Mentinerea magazinului curat si ordonat; Descrierea companiei Pe langa numele atat de cunoscut si eticheta curata cu care ne mandrim, suntem si un grup integrat din punct de vedere organizațional, cu 2600 de angajați care activează și performează în toate liniile de business-producție de preparate din carne, preparate din lactate, ready meal, fermă de animale, podgorie, ospitalitate, clinică de medicină integrativă si firmă de contrucții civile și industriale. Cea mai importantă valoare pe care o avem, o apreciem și o prețuim sunt oamenii. Oamenii Cris-Tim. Echipa!
-
Promovat
Civitas angajeaza agenti de securitate cu experienta in retail (magazine), pentru magazin de parfumuri. Tarif: 16 lei net ora Program de lucru: Luni-Vineri interval 13:30-22:00 Vineri, Sambata, Duminica: interval 10:00- 22:00 Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Pentru clientul nostru, unul dintre cei mai importanti producatori si distribuitori de nuci, seminte si fructe uscate din Romania cu sediul situat in Clinceni, Ilfov, suntem in cautare de noi colegi cu experienta in depozit si pregatire comenzi cu ajutorul scanner-ului pentru postul de Lucrator Depozit. Cerinte: 8 clase finalizate; Experienta in picking cu scanner; Seriozitate si atentie; Responsabilitati: Pregatirea comenzilor pentru magazinele alocate; Paletizare marfuri; Infoliere paleti; Incarcare descarcare marfuri cu ajutorul lizei manuale electrice; Program de lucru: L-V, interval 08:00 - 16:30; Transport ASIGURAT si GRATUIT de la "Piata Gorjului" Beneficii: Salariu NET: 4.000 lei; Ore suplimentare platite (cand este cazul); Sarbatori legale libere; Mediu de lucru si echipament modern; Colectiv placut; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0722 316 302. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Reprezentanta service camioane si remorci Bucuresti, autorizata RAR, angajeaza Receptionist / Receptioner service auto / front desk. Beneficii: - venituri atractive; - conditii foarte bune de lucru; - loc de munca stabil; - oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul firmei; - colectiv tanar, dinamic; - locatie aflata la doar 200 metri de statia de metrou Preciziei - Militari. Asteptam CV-ul prin mesaj in platforma sau la adresa de e-mail
-
Se doreste o femeie serioasa, in putere, cu experienta in domeniu pentru ingrijirea unui varstnic de 74 de ani in Bucuresti unde programul de lucru va fi in regim de lucru permanent cu 2 Weekend-uri libere luna . Salariul oferit va fi 4200 Lei ! Persoanele interesate sa colaboreze prin firma noastra cu experienta de peste 11 ani in domeniu ne pot contacta zilnic la numarul : ( vodafone )
-
Angajam ingrijitoare varstnic regim INTERN pentru un doamna in varsta 80 de ani in Bucuresti la o familie deosebita unde se doreste sa se indeplineasca urmatoarele atributii : Ajutor la deplasare, ingrijire corporala cand este nevoie, supraveghere permanenta , menaj usor . Beneficii : { Cazare + Hrana + 2 Weekend-uri libere luna + Salariu minim 4200 Lei luna }. Colaboram cu femei care au experienta anterioara si posibil si referinte der la locurile anterioare de munca in acest domeniu. Avem mai multe locuri disponibile in cazul in care acest post de lucru sa ocupat intre timp ! Avem mai multe posturi disponibile si pentru alte persoane interesate de colaborare .Acte obligatorii : Copie act de identitate + Cazier + Adev medic de familie + referinte + Copie dupa studii efectuate. Ne puteti suna zilnic pana in ora 20 : 00, pentru a va oferii informatii sau detalii suplimentare despre acest post de lucru vacant sau alte oferte de lucru : ( Vodafone )
-
Oferim servicii de recrutare si plasare personal ingrijire varstnici bolnavi la domiciliu in orice zona din Bucuresti sau in zonele limitrofe : Ilfov, Baneasa, Pipera, Pantelimon, etc.. pentru orice Tip de program de lucru cautat de Dvs: Program de lucru INTERN ( Permanent ) unde se va oferii obligatoriu : Cazare + masa + salariu 4000 Lei + 2 Weekend-uri libere luna . Program de lucru FULL-TIME ( 8 ore ZI, Luni-Vineri ) - Salariu oferit va fi 3200 Lei luna . Program de lucru PART-TIME ( 2 sau mai multe ore zi ) - Salariu variaza in functie de orele lucrate zi. Program de lucru in Weekend ( Vineri seara - Duminica seara ) - Se ofera 400 Lei . Program 1 ora dimineata si 1 ora seara + 2 Weekend-uri - Se ofera 2200 Lei luna . Varstnici sau personele bolnave pot sa fie mobilizate sau neimobilizate la pat ! Toate femeile cu care colaboram aduc un dosar cu urmatoarele acte obligatorii : Copie Act de identitate + Cazier Judiciar + Adeverinta medic de familie ca sunt clinic sanatoase + Copie dupa ultimele studii efectuate ( Minim 8 clase ). Daca au obtinut referinte de la locul anterior de munca sunt binevenite . Oferim mai multe detalii si informatii suplimentare la numarul de telefon : ( Retea Vodafone )
-
Suntem o agentie cu vechime de peste 13 ani pe piata care oferim servicii rapide, eficiente in cel mai scurt timp de la soliocitarea dvs, servicii de recrutare si plasare personal cu experienta in domeniu de ingrijire varstnici bolnavi la domiciliu pentru orice tip de program de lucru cautat : - INTERN unde se ofera obligatoriu ( Cazare + Masa + Salariu + 2 Weekend-url libere luna ) - Clientii interesati sa acopere si cele 2 weekend-uri trebuie sa ne anunte de la inceput . Salariul oferit variaza de la caz la caz si variaza intre 4200 - 4500 Lei luna . - INTERN 2 sapt luna se lucreaza si 2 sapt luna liber . Salariu oferit este de 2600 Lei luna. - FULL-TIME ( 8 ore zi, Luni- Vineri ) Salariul variaza intre 3000 - 3200 lei luna. - PART-TIME ( 2-3 zile sapt ) - WEEKEND ( Vineri dimineata - Duminica seara ) - Ajutam si persoanele care au nevoie cateva ore zi - Ajutam si persoanele care sunt in spital ! Acte obligatorii pentru ingrijitoarele care doresc colaborare rapida : ( Copie act de identitate + Cazier judiciar + Adeverinta medic de familie ca sunteti clinic sanatoasa + copie diploma de studii ( Minim 8 clase ! ) Oferim mai multe informatii si detalii zilnic pana in ora 20: 00 si sambata pana in ora 14:00 la telefon : , sau puteti vizita site-ul nostru : www.bonesimenaj.ro unde aveti posibiltatea sa completati formularul online ! ID: 267464854
-
Oferim servicii de recrutare si plasare ingrijitoare batrani bolnav la domiciliu pentru programul de lucru 1 ora dimineata + 1 ora seara inclus 2 weekend-uri acoperite unde se ofera 2200 Lei luna, iar cu toate weekend-urile lucrate se ofera 2500 Lei luna ! Toate candidatele cu care colagoram aduc la dosar actele obligatorii : Copie Act de identitate + Cazier + Adev medic familie ca este clinic santoasa + Diploma dupa ultimele studii efectuate ( Minim 8 clase ) + Recomandare ( Daca au obtinut ! ) + Testarea psihologica care se face la firma. Ajutam pe zona Bucurestiului, sectorul 1,2,3,4,5,6 si in zonele limitrofe : Ilfov, Baneasa, Pipera, Volutari, Buftea, Bragadiru . Mai multe informatii si detalii la numarul de telefon : , sau puteti vizita site-ul nostru www.bonesimenaj.ro si completati o cerere de personal sau daca cautati un loc de munca cerere de angajare !
-
Oferim servicii de recrutare si plasare personal ingrijire varstnici bolnavi la domiciliu in orice zona din Bucuresti sau in zonele limitrofe : Ilfov, Baneasa, Pipera, Pantelimon, etc.. pentru orice Tip de program de lucru cautat de Dvs: Program de lucru INTERN ( Permanent ) unde se va oferii obligatoriu : Cazare + masa + salariu 4000 Lei + 2 Weekend-uri libere luna . - Program de lucru FULL-TIME ( 8 ore ZI, Luni-Vineri ) - Salariu oferit va fi 3200 Lei luna . - Program de lucru PART-TIME ( 2 sau mai multe ore zi ) - Salariu variaza in functie de orele lucrate zi. - Program de lucru in Weekend ( Vineri seara - Duminica seara ) - Se ofera 400 Lei . - Program 1 ora dimineata si 1 ora seara + 2 Weekend-uri - Se ofera 2200 Lei luna . Batrani sau persoanele bolnave pot sa fie mobilizate sau neimobilizate la pat ! Toate femeile cu care colaboram aduc un dosar cu urmatoarele acte obligatorii : Copie Act de identitate + Cazier Judiciar + Adeverinta medic de familie ca sunt clinic sanatoase + Copie dupa ultimele studii efectuate ( Minim 8 clase ). Daca au obtinut referinte de la locul anterior de munca sunt binevenite . Oferim mai multe detalii si informatii suplimentare la numarul de telefon :
-
Promovat
Pentru clientul nostru, unul dintre cei mai importanti producatori si distribuitori de nuci, seminte si fructe uscate din Romania cu sediul situat in Clinceni, Ilfov, suntem in cautare de noi colegi cu experienta in depozit si pregatire comenzi cu ajutorul scanner-ului pentru postul de Lucrator Depozit. Cerinte: 8 clase finalizate; Experienta in picking cu scanner; Seriozitate si atentie; Responsabilitati: Pregatirea comenzilor pentru magazinele alocate; Paletizare marfuri; Infoliere paleti; Incarcare descarcare marfuri cu ajutorul lizei manuale electrice; Program de lucru: L-V, interval 08:00 - 16:30; Transport ASIGURAT si GRATUIT de la "Piata Gorjului" Beneficii: Salariu NET: 4.000 lei; Ore suplimentare platite (cand este cazul); Sarbatori legale libere; Mediu de lucru si echipament modern; Colectiv placut; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0722 316 302. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Promovat
RESTAURANT STRADALE CAMPUS 6 ISI MARESTE ECHIPA Locatia : B-dul Iuliu Maniu nr. 6F, Campus 6, sector 6, Bucuresti, Skanska Posturi disponibile: Angajam Manager Restaurant pentru noul Restaurant Stradale CAMPUS 6 Cautam persoana cu experienta in conducerea unui restaurant ca Manager Restaurant. Locatia se afla in B-dul Iuliu Maniu nr. 6F, Campus 6, sector 6, Bucuresti, Skanska Cautam persoana cu cunostinte calculator si experienta CE CAUTAM: Persoana atenta la detalii, Rabdatoare, Placerea de a lucra in echipa Organizata Calificat Studii medii superioare Punctuala Responsabila Acuratete Amabilitate Cu experienta CE OFERIM: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Masa asigurata -Pauza de masa -Program de luni pana vineri -Program de la ora 7:00-15:00 ( full-time 8h) -Bonusuri in functie de performanta -Posibilitate de avansare in cadrul companiei -Sarbatori legale libere - 21 de zile de concediu de odihna CINE SUNTEM NOI? Noi suntem echipa STRADALE cu 25 locatii deschise in Bucuresti si peste 300 angajati, in Cluj 5 locatii cu 70 angajati si o locatie la Timisoara. Street food, live cooking si felurile tale preferate, reinterpretate = Stradale, restaurantul tau pentru breakfast si lunch. Echipa Stradale reinventeaza in fiecare zi preparatele tale preferate, pentru o pauza de pranz delicioasa. Fiecare membru al echipei are o pasiune, fie ca este vorba despre gratar, fie despre dulciuri, iar impreuna sunt combinatia perfecta de pasiune si experienta Vrei sa cunoastem? Ne gasesti la adresa de e-mail : SAU La numarul de telefon : 0729820580 IA-TI ZAMBETUL PE BUZE SI HAI SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA !!!
-
RESTAUTANTELE STRADALE ZONA VEST DIN BUCURESTI ISI MARESC ECHIPA LOCATII: U CENTER- Str. Serban Voda, nr. 206, sector 4, Bucuresti. ORHIDEEA- Sos. Orhideelor, nr. 15A, Orhideea Towers, parter, sector 6, Bucuresti CAMPUS 6- B-dul Iuliu Maniu nr. 6F, Campus 6, sector 6, Bucuresti, Skanska ONE COTROCENI- Str. Sergeent Ion Nutu, nr. 44 Posturi disponibile: AJUTOR BUCATAR BUCATAR GRILL cu experienta BARISTA cu experienta CE CAUTAM: Persoane atente la detalii, Rabdatoare, Organizate Calificat necalificat Studii medii minime Punctuale Responsabile Comunicative Cooperante Experienta nu este necesara, dar constituie un avantaj. CE OFERIM: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Masa asigurata -Pauza de masa -Program de luni pana vineri -Program de la ora 7:00-15:00 ( full-time 8h) -Bonusuri in functie de performanta -Posibilitate de avansare in cadrul companiei -Sarbatori legale libere - 21 de zile de concediu de odihna CINE SUNTEM NOI? Noi suntem echipa STRADALE cu 25 locatii deschise in Bucuresti si peste 300 angajati, in Cluj 5 locatii cu 70 angajati si o locatie la Timisoara. Street food, live cooking si felurile tale preferate, reinterpretate = Stradale, restaurantul tau pentru breakfast si lunch. Echipa Stradale reinventeaza in fiecare zi preparatele tale preferate, pentru o pauza de pranz delicioasa. Fiecare membru al echipei are o pasiune, fie ca este vorba despre gratar, fie despre dulciuri, iar impreuna sunt combinatia perfecta de pasiune si experienta Vrei sa cunoastem? Ne gasesti la adresa de e-mail : SAU La numarul de telefon : <span><a class="showNumber" data-tel="0729820580">07 arata numarul</a></span> IA-TI ZAMBETUL PE BUZE SI HAI SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA !!!
-
Angajam vânzător, vanzatoare pentru târguri și expoziții. Salariul este 150 zi plus bonusuri. Tel:
-
SC MOBILA MAX angajeaza reprezentant vanzari mobila. Punct de lucru: Danielli Design, Bld. Ghencea, Nr. 154, Bucuresti, sector 6 Candidatul Ideal Pentru a face parte din echipa noastră de vânzări, ne dorim de la tine următoarele abilități: Experiență în vânzări Foarte bune abilități de comunicare, negociere și interacțiune cu clienții Orientare către identificarea nevoilor clienților Fire flexibilă, sociabilă, prietenoasă Utilizarea PC-ului - nivel mediu Descrierea jobului Principalele responsabilități: Prezentarea produselor și informarea corectă și completă a clienților în ceea ce privește materialele, accesoriile și sistemele folosite Consilierea clienților într-un mod profesionist cu privire la cele mai bune soluții pentru nevoile lor Întocmirea documentelor necesare finalizării vânzării și livrării produselor Transmirea de informații corecte celorlalte departamente din firmă Respectarea procedurilor interne și o comunicare internă bună Mărirea și dezvoltarea portofoliului de clienți Beneficii: Loc de muncă stabil Mediu de lucru plăcut Salariu fix și comision din vânzări Telefon de serviciu Training și suport în primele luni de angajare
-
Profilco RO, depozit de profile din aluminiu si accesorii angajeaza manipulant marfa. programul este luni-vineri 08:00-17:00
-
Cautam picker pentru clientul nostru, o companie distribuitoare de instalatii si echipamente de incalzire racire. Ce ne dorim: - Persoana responsabila si implicata, - Persoana cu dorinta de invatare si adaptabila intr-un colectiv nou, - Un minim de experienta in domeniu. Ce vei face: - Te vei ocupa de descarcarea marfii, - Vei aranja marfa in depozit, - Vei pregati marfa si o vei incarca pentru distribuire. Ce oferim: - Salariu net atractiv, - Tichete de masa de 30 lei zi, - Transport asigurat, - Asigurare medicala privata. Programul de lucru este in doua schimburi de luni pana vineri: 7:00-16:00 si 12:00-21:00 Pentru mai multe detalii si angajari ne puteti contacta la: TEL: 0720 534 815 E-mail: Locatie: Bucuresti
-
Angajam Reglor pe sectia de extrudare pentru o fabrica de tevi din Bucuresti, Sector 6. Cerinte: - studii finalizare in domeniul mecanic reglor mase plastice; - cunostinte mecanic, pneumatica, hidraulica; - citire si interpretare scheme desene tehnice. Responsabilitati: - Seteaza parametrii de functionare a utilajelor; - Regleaza linia de extrudare astfel incat produsul finit sa corespunda cerintelor din standardul de produs. Oferta: - Salariu: 4000-5000 lei NET; - Tichete de masa: 30 lei zi; Program: Luni-Vineri - 07:00-15:30; Locatie: Bucuresti, Sector 6, zona Preciziei.
-
Angajam Strungar Operator CNC pentru o fabrica de tevi din Sectorul 6 Descrierea jobului: Operează pe strung clasic freză; Analizează desenele tehnice ale pieselor, stabilește metodologia de execuție, sculele, nesesarul de materiale; Execută piesele conform desenelor tehnice; Efectuează măsurători ale pieselor executate și se asigură de respectarea cerințelor de calitate; Realizeza operații de reglare, ajustare de parametri pentru masina; Efectuează mentenanța și curațenia zilnică a mașinii. Oferta: Salariu: 3500 lei NET Tichete de masa: 30 lei zi (aprox 630 luna) Spor de noapte: 25% Program: Luni - Vineri 12 cu 24 (07-19 si 19-07) Locatie: Bucuresti, Sector 6, zona Preciziei
-
Angajam stivuitorsiti pentru un depozit de medicamente situat in Chitila. Cerinte: - Studii medii finalizate; - Atestat ISCIR valabil; - Experienta pe un post similar de minim un an. Oferta: - Salariu - 3200 lei net; - Tichete de masa: 30 lei zi lucrata; - Al 13 lea salariu; Program: Luni - Vineri de la 08:30 - 17:30; Locatie: Chitila - Rudeni.
-
Promovat
Oferim Oportunitate de Angajare pentru Șofer de Automacară cu Permis C și E Suntem o companie în plină dezvoltare, specializată în productia de prefabricate din beton, și căutăm un șofer de automacară cu experiență și bune abilitati de indemanare. Responsabilități: Conducerea automacarei într-un mod sigur și eficient. Manipularea și transportul mărfurilor conform instrucțiunilor date. Menținerea automacarei în stare de funcționare corespunzătoare. Respectarea normelor de siguranță și a reglementărilor de circulație. Cerințe: Experiență anterioară în conducerea automacare - experienta pe Grove constituie avantaj; Permisiunea de conducere categoriile C și E în vigoare. Atent la detalii și responsabil. Capacitatea de a lucra în echipă și de a interacționa eficient cu colegii și clienții. Oferta Noastră: -Salariu 7000-7500 lei net -Cazare asigurata pe durata deplasarilor -Mesele asigurate pe durata deplasarilor Locatie: nu este o locatie fixa, necesita deplasari cu intoarcere saptamanala (Punct plecare - Ploiesti - asiguram decontarea combustibilului pana la punctul de plecare)
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Bonusuri acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere & reduceri de angajat la achizitionarea produselor Sabrini ; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatie: Sector 6 Salarizare și beneficii: Pachet salarial Net 2700 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.