Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Cluj doar cu poze

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Societate autorizată ARR cu licenta de transport alternativ(#Uber/#Bolt/#FreeNow ) cu sediul în Cluj-Napoca, ofera colaborare full-time sau part-time, soferilor cu sau fara autoturism. Putem oferi autoturisme în regim de chirie celor care nu dispun de autoturism personal. Noi ne ocupam de întreg procesul de obținere a copiei conforme și a ecusoanelor. Câștiguri potențiale de peste 6000 lei lunar, în funcție de timpul petrecut la volan Conditiile de colaborare : - Atestat In Regim De Închiriere - Varsta minima 21 ani. - Permis de conducere (min 2 ani) - Cazier auto - Cazier judiciar - Mașina personală minim 2007 Oferim : - Asistenta tehnica pentru deschiderea contului - Suport tehnic in utilizarea aplicatiei - Plata săptămânală - Contract de munca part time sau full time, după caz - Obtinerea atestatului de șofer în regim de inchiriere - Obtinerea copiei conforme și a ecusoanelor pentru transport alternativ - Mașini in regim de chirie Șoferilor cu mașina personala le oferim găzduire pe firmă precum și ajutor în obținerea tuturor autorizațiilor necesare pentru a efectua transport de persoane în mod legal, în conformitate cu prevederile actuale.

  • 2

    Se fac angajari imediate in depozite marfuri pentru aprovizionare magazine Anglia. Anuntul se adreseaza persoanelor aflate deja in UK, cat si pentru cei care nu se afla in UK. Persoanele care sunt in Romania, pot pleca, incepand cu data de 01.06.2020 numai cu transportul rutier international de persoane. Momentan, zborurile au ramas anulate, dar s-a dat drumul, incepand cu aceasta data, la plecari cu transportul international rutier de persoane. Nu exista firme intermediare, angajarea este directa cu compania britanica, nu se platesc taxe, nu se platesc comisioane, nimanui, niciodata. Locuri de munca foarte bine platite, multiple avantaje de a lucra in Anglia, legal. Cum aplicati: - Trimiteti prin mesaj, numele si un numar de telefon valabil, apoi veti fi contactati pentru toate detaliile de care aveti nevoie in legatura cu jobul. Se solicita : - Limba engleza la nivel baza, mediu sau de conversatie - Joburile sunt pentru barbati, femei si cupluri - Varsta de la 18 ani, la 55 ani, nu mai mult - Stare de sanatate buna - Disponibilitate rapida de a pleca la job Job si salarizare: - Plata de la 8.75 lire/ora si ajunge la 11.50 lire/ora, functie de ora de zi si de noapte lucrate. Se lucreaza minim 40 ore/saptamana, ore suplimentare platite, 5-6 zile/saptamana. Se lucreaza cu contract, salariul se plateste in cont bancar, prima data dupa 2 saptamani, apoi saptamanal. - Contract de la 3 luni la 1 an, Nino, asigurari, cont bancar de salariu in UK (se deschide dupa sosire) Spatii de cazare si chirie: - Chiria de la 315 si 335 lire de persoana la sosire (chirie 2 saptamani+utilitati incluse+depozit) - Chiria se achita saptamanal, din a 3-a saptamana din salariu, intre 65 si 75 lire de persoana (chirie+utilitati incluse).

  • 1

    Pozitie : Asistent Medical Tara : Germania Locatie : Hamburg Pozitii disponibile: 30 Locul de munca: Centru de Ingrijire Salariu : 2,570 euro brut pe luna Ce ofera Angajatorul : • Perioada contractului: permanenta, • Salariul pe pozitia de Asistent Medical Cu Recunoasterea Diplomei in Germania 2,570 euro brut pe luna • Posibilitatea de a lucra ca si Infirmier pana la primirea Recunoasterii cu salariul de 1,940 euro brut pe luna • Se lucreaza 39 de ore pe saptamana, 5 zile pe saptamana • Beneficiati de Asigurari Sociale, • Beneficiati de Asigurari Medicale, • Acces la Schema de Pensie, • Concediu platit-Concediul de odihna anual este de 30 de zile, • Posibilitati de formare profesionale si cursuri Conditii de recrutare: • Pot aplica si Proaspat Absolventii • Obligatoriu: Diploma de Asistent Medical Generalist • Cunostinte B2 la limba Germana • Recunoasterea Diplomei in Germania sau in curs de Recunoastere • Fara abateri de la lege sau sanctiuni la locul de munca

  • 1

    S.C. PROFINOX S.R.L. Societate romanească, cu vechime de peste 15 ani în industria producătoare de echipamente din oţel inoxidabil pentru industria alimentară şi farmaceutică, cu sediul în Cluj-Napoca: ANGAJEAZĂ PERSONAL pentru DELEGARI (in tara si strainatate) Sudor WIG/TIG Cerinţe: - Seriozitate şi profesionalism - Disponibilitate la învăţare şi perfecţionare în muncă - Cunoştinţe de desen tehnic constituie avantaj - Permis de conducere, constituie avantaj Ofertă : - Un mediu de lucru profesionist - Muncă într-un colectiv dinamic şi prietenos - Diurna 45 RON/zi intern sau 30 EUR/zi extern - Calificare la locul de muncă - Asigurare medicală privată. Mai multe detalii la nr. de telefon 0264598261.

  • 1

    Transport persoane / copii in conditii de maxima siguranta , cu atentie sporita si distributiva in trafic si la cele mai mici detalii , la diverse activitati sportive , totodata ii preiau de la scoala / casa / gradinita s au destinatii la joburi , si intre joburi , hoteluri , precum si deplasari la aeroporturi , si intre aeroporturi Mentin curat / e autovehiculul / ele persoanelor jurice / fizice in stare exceptionala , la nevoie le duc in service , cosmetica , spalatorie etc Platesc diverse utilitati , cumparaturi de orice natura la nevoie pentru persoane juridice / fizice si le transport unde este nevoie de acestea Livrez oriunde in tara colet/colete speciale in functie de marimea si greutatea acestora (doar cu proces verbal si daca este cazul, sigilat/e de catre client ) !!! DESCHIS SI LA DESTINATII PRECUM " TEAM BUILDING " ORIUNDE LA NEVOIE / S AU VACANTE LA MUNTE , MARE S AU ALTE ACTIVITATI RECREATIVE ATAT PENTRU PERSOANE JURIDICE CAT SI FIZICE !!! !!! Nu consum alcool / Nu sunt fumator !!! !!! Nu detin cazier judiciar / auto !!! P.S. PRESTEZ SEVICII PREMIUM OFER SI ASTEPT MAXIMA SERIOZITATE

  • Societatea comercială Rimecanic Garage angajează: MECANICI AUTO - pachet salarial atractiv + procent din manopera. Unitatea service este situată in Gherla și dispune de unelte și scule de ultima generație. Informatii la nr. de tel.: 0754693257 . Asteptam CV-urile dvs: .

  • 6

    Candidatul ideal Îţi doreşti un job în care valorile tale să se identifice cu valorile companiei? Eşti în căutarea unui job în care performanţa ta să fie direct proporţională cu venitul obţinut? Ţi-ai dori ca ascensiunea ta în cariera să se realizeze în acelaşi timp cu dezvoltarea ta personală? Echipa noastră este pregatită să îţi îndeplinească toate aceste dorinţe. Condiţii minime: • Studii superioare (finalizate sau în curs); • Excelente abilităţi de comunicare, prezentare şi relaţionare interumană; • Spirit întreprinzător, perseverent, activ, onest, organizat; • Iniţiativă, atenţie la detalii; • Dorința de dezvoltare și de evoluție în carieră; • Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă; • Persoană organizată, dinamică, loială, cu simţ al răspunderii şi spirit de echipă; • Cunoştinţe de limba engleză sau franceză (constituie un avantaj); Descrierea jobului Responsabilități: • Dezvoltarea și conducerea către o relație de bază cu clienți profitabili; • Fidelizarea clientului; • Realizarea de rapoarte săptămânale de activitate referitoare la fiecare client în parte și progresul în atingerea obiectivelor propuse; • Înțelegerea nevoilor clientului și stabilirea agendei, în funcție de fiecare client în parte; • Strângerea datelor necesare și întocmirea ofertelor pentru client; • Identificarea noilor oportunități de afaceri pentru firmă, ținând cont de potențialul clientului; • Promovarea creativă a serviciilor și a imaginii companiei; • Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare; • Asigurarea unei bune comunicări cu toate departamentele firmei în vederea satisfacerii la nivel înalt a necesităților clienților. Ce îţi oferim ? • Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără și ambițioasă aflată într-o continuă expansiune; • Carieră pe termen lung: posibilitatea de dezvoltare profesională şi promovare în cadrul firmei; • Pachet salarial motivant; • Telefon mobil, laptop; • Training şi cursuri de specialitate gratuite. Consideri că îndeplineşti aceste condiţii ? Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Noi te vrem în echipa noastră!

  • Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experința prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • Un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • Instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • Posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • Libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • Un training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experința prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • Un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • Instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • Posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • Libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • Un training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experința prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • Un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • Instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • Posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • Libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • Un training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • 1

    Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experința prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • Un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • Instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • Posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • Libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • Un training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem! Vă rugăm să trimiteți un CV la adresa: Pentru mai multe informații, sunați la numărul de telefon: 0754229911

  • Aplică dacă: • Îți place tot ceea ce este legat de real estate de la design și arhitectură până la construcție, dezvoltare, închiriere și vânzare • Ești motivat să te dezvolți și să evoluezi în cadrul unei companii în plină expansiune • Îți place să inspiri, să motivezi și să crești oamenii cu care lucrezi • Ești o persoană orientată către rezultate Vei fi responsabil de următoarele rezultate: • Să lucrezi la crearea, planificarea și implementarea campaniilor de brand-marketing • Să coordonezi proiectele de studii de piață și să folosești datele obținute pentru furnizarea de feedback privind eficiența unei campanii și proiecția viitoarelor scheme de marketing Vei desfășura următoarele procese: • Ajuți la identificarea tendințelor de marketing și a oportunităților cheie pentru inovare. • Învățarea și lucrul cu diferite tipuri de software pentru marketing digital - Suitele Adobe, Office. • Colaborarea strânsă cu departamentul de vânzări și marketing. • Crearea materialelor de marketing, cum ar fi studii de caz și prezentări. • Oferirea de prezentări. • Menținerea unei baze de date de marketing. • Acordarea de sprijin administrativ echipei de marketing și vânzări. • Pregătirea, formatarea și editarea unei game de documente. • Înțelegerea produsului companiei și a brandului. • Activități generale de serviciu. • Crearea și interpretarea unei varietăți de rapoarte. • Organizarea cercetării de piață. • Analiză chestionarelor și a altor forme de feedback. • Actualizarea conturilor de social media. Cerințe Asistent Marketing: • De preferat diplomă de licență în domeniul marketingului, al afacerilor sau conexe. • Experiență administrativă sau de asistent vânzări și marketing. • Abilități eficiente de comunicare scrisă și verbală. • Un nivel ridicat de atenție la detalii. • Abilitatea de a lucra eficient independent, dar și în cadrul unei echipe. • Experiență în utilizarea calculatorului pentru o varietate de sarcini. • Competență în aplicațiile Microsoft, inclusiv Word, Excel și Outlook, și Adobe, inclusiv InDesign, Illustrator și Photoshop. • Bune abilități de organizare. • Experiență în domeniu. • Experiență în marketing digital.

  • Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experință prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • un Training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • 1

    ANGAJAM , MECANIC INTRETINERE MASINI SI UTILAJE PENTRU SECTIA DE PANIFICATIE SI BISCUITI, DIN TURDA ,VECHIME MINIM 3 ANI,CONDITII -MECANICUL TREBUIE SA AIBA CUNOSTINTE DE LACATUSERIE,, -CUNOSTINTE DE MECANIC INTRETINERE, -SUDURA -PUTINA ELECTRONICA, -ELECTRICIAN INTRETINERE, -SALAR ATRACTIV SI BONURI DE MASA INFORMATI LA TELEFON, -0751193820, -0728242666. SAAU PE IMAIL.

  • 33

    Angajam personal cu varste intre 18 si 55 de ani barbati sau cupluri, pentru munca in strainatate. Activitatea se desfasoara la fermele de pasari din Germania.Atributii ingrijit de pui, curatenie in boxe , adunat ou ) Va oferim contract de la 2 la 6 luni,salariul 1600 euro +posibilitatea de a face ore suplimentare platite cu150 %, cazarea si masa sunt asigurate de catre angajator. Informatii suplimentare la 0738268934, 0728513959 sau 0742657896 de luni pana vineri intre orele 08:30 - 16:10

  • 4

    Angajez sofer categoria C+E, pentru curse interne. Camion prelata ,traseu national, program flexibil. Salariu negociabil in functie de modul de lucru. Mai multe detalii la telefon 0740237243

  • Detin atestat coordonator transport marfa .Ajut la obtinerea licentei de transport.

  • 3

    Caut pentru angajare Meserias bun la toate, in constructii finisaje interioare, in special pentru faianta si gresie, serios, punctual, cu simt de dezvoltare. . Ofer salariu motivant si program fix, scule profesionale.

  • 3

    Se fac angajari imediate in depozite marfuri pentru aprovizionare magazine Anglia. Anuntul se adreseaza persoanelor aflate deja in UK, cat si pentru cei care nu se afla in UK. Persoanele care sunt in Romania, pot pleca, incepand cu data de 01.06.2020 numai cu transportul rutier international de persoane. Momentan, zborurile au ramas anulate, dar s-a dat drumul, incepand cu aceasta data, la plecari cu transportul international rutier de persoane. Nu se achita taxe sau comisioane. Cum aplicati: - Trimiteti prin mesaj, numele si un numar de telefon valabil, apoi veti fi contactati pentru toate detaliile de care aveti nevoie. Asta este procedura prin care puteti intra in contact si de a mentine contactul cu partea britanica. Se solicita : - Limba engleza la nivel baza, mediu sau de conversatie. Nu se mai primesc persoane care nu vorbesc deloc limba engleza. - Munca se adreseaza atat barbatilor, cat si femeilor. Se primesc tot timpul si cupluri. - Persoane de la 18 ani, la 55 ani. Nu se fac angajari peste aceasta varsta limita. - Fara probleme de sanatate - Eligibilitate de a va achita propria chirie/cazare, la momentul sosirii in spatiul de cazare. Nu se primesc persoane care nu isi pot achita cazarea/chiria la sosire. - Plecare rapida la job, dupa acceptare (1-2-3 saptamani maxim). Detalii sumare job: - Asistenta gratuita pentru a va face acte, gratuitate la acte - Depozite foarte bune si cunoscute, ca brand, in UK, salarii foarte bune - Ambalat, paletat, citire cod bare, aranjare pe rafturi, totul automatizat - Plata de la 8.75 lire/ora si ajunge la 11.50 lire/ora, plata numai in cont bancar de UK, deschis dupa sosire - Minim 40 ore/saptamana - Nino, asigurari, cont bancar de salariu in UK (se deschide dupa sosire) Cazarea/chiria: - Cazarea este asigurata de partea britanica, impreuna cu brockerii imobiliari si propietarii de case, contra cost. Depozitele nu ofera cazare. Este un serviciu oferit in plus de catre compania britanica. - Trebuie sa aveti la dvs intre 315 si 335 lire de persoana pentru chirie la sosire (chirie 2 saptamani+utilitati incluse+depozit). Cuplurile platesc tot pe persoana. - Chiria se achita saptamanal, din a 3-a saptamana din salariu, intre 65 si 75 lire de persoana (chirie+utilitati incluse). - Case sau apartamente mobilate si utilate, bucatarie, baie, centrala termica, gaz, curent, apa - Maxim 2 persoane la camera, intre 4-6 in casa, numai functie de numar camere - Cuplurile stau impreuna la cazare/camera si lucreaza impreuna - Dupa ce va strangeti bani, circa 2-3-4 luni, puteti renunta la cazarea lor si va puteti inchiria singuri altceva.

  • 3

    Se fac angajari imediate in depozite marfuri pentru aprovizionare magazine Anglia. Anuntul se adreseaza persoanelor aflate deja in UK, cat si pentru cei care nu se afla in UK. Persoanele care sunt in Romania, pot pleca, incepand cu data de 01.06.2020 numai cu transportul rutier international de persoane. Momentan, zborurile au ramas anulate, dar s-a dat drumul, incepand cu aceasta data, la plecari cu transportul international rutier de persoane. Nu veti plati taxe si nici comisioane, de nici un fel, pentru a obtine jobul. Si nici dupa obtinerea lui. 1. Procedura de aplicare: - Trimiteti prin mesaj, numele si un numar de telefon valabil, apoi veti fi contactati pentru toate informatiile de care aveti nevoie despre joburi. 2. Profil candidat/aplicant : - Limba engleza la nivel baza, mediu sau de conversatie. Nu se mai primesc persoane care nu vorbesc limba engleza sau care sunt doar incepatori. - Se angajeaza barbati, femei si cupluri (casatorite sau nu) - Varsta de la 18 ani, la maxim 55 ani. - Fara probleme de sanatate, conditie fizica buna, rezistenta la stress si dorinta de a lucra in echipa, dorinta de a castiga, legal, un salariu bun si corespunzator cu munca depusa. - Plecare rapida la job 3. Job si salarizare: - Se lucreaza cu contract de munca, in depozite foarte bune si de renume din Anglia, insa non-frigo. - Ambalat, paletat, citire cod bare, aranjare pe rafturi, livrare marfa din depozit la rampa de incarcare, totul automatizat. - Plata de la 8.75 lire/ora si ajunge la 11.50 lire/ora, functie de ora de zi si de noapte lucrate. - 40 ore/saptamana, se poate lucra si peste 40 ore - Se lucreaza in 3 ture, prin rotatie - Contract de la 3 luni la 1 an, Nino, asigurari, cont bancar de salariu in UK (se deschide dupa sosire) 4. Spatii de cazare si chirie: - Cazarea este asigurata de partea britanica, contra cost. - Intre 315 si 335 lire de persoana pentru chirie la sosire (chirie 2 saptamani+utilitati incluse+depozit) - Chiria se achita saptamanal, din a 3-a saptamana din salariu, intre 65 si 75 lire de persoana (chirie+utilitati incluse). Cuplurile platesc de persoana. - Case sau apartamente mobilate si utilate, bucatarie, baie, centrala termica, gaz, curent, apa - 2 persoane la camera, barbati cu barbati, femei cu femei - Cuplurile stau impreuna la cazare, 1 cuplu pe camera

  • Salveaza cautarea