Anunțuri
Locuri de munca Cluj doar cu poze Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower recruteaza ambalator manual pe perioada nedeterminata in Cluj! Responsabilități: - Ambalarea manuală a produselor conform cerințelor și procedurilor stabilite; - Inspectarea vizuală a produselor pentru a asigura calitatea și eliminarea celor care nu corespund standardelor; - Etichetarea corectă a ambalajelor conform instrucțiunilor; - Manipularea produselor cu grijă pentru a evita deteriorarea acestora; - Respectarea tuturor regulilor și procedurilor de siguranță; - Menținerea curățeniei în zona de lucru și întreținerea echipamentelor utilizate; Cerinte: - Experiență anterioară în ambalare sau într-o poziție similară poate fi un avantaj; - Abilitatea de a lucra eficient și precis într-un mediu agitat; - Atenție la detalii și capacitatea de a urma instrucțiunile; - Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient cu colegii și supervizorii; - Disponibilitatea de a lucra in 3 schimburi; - Sa stie sa numere pana la 100; Beneficii: - Contract pe perioada nedeterminata; - Decontarea transportului; - Salariu motivant; - Tichete de masă - 40 RON zi; - Prima de vacanta de 1.450 RON brut - Prime in bani de Craciun si Pasti; - Concediu de odihnă de minim 21 de zile; - Plata orelor suplimentare 200%; - Bonus pentru recomandare colegi; - Pachete de analize gratuite prin colaborarea cu Clinica privata Regina Maria; - Discounturi de 55% la achizitia produselor companiei; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
-
Promovat
Locație: Cluj-Napoca (în vecinătatea Aeroportul Internațional Traian Vuia) Program: 4 zile lucrate cu 2 zile libere - 8h zi Salariu: - Salariu până la 5000 RON (salariu fix + card de masă + bonusuri de performanță); - Abonament gratuit la biblioteca online Bookster; - O echipă prietenoasă; - Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât din punct de vedere profesional, cât și personal. Cerințe: - Ești o persoană cu dorința de muncă, serioasă, care nu renunță la greu; - Îți plac mașinile; - Îți dorești un loc de muncă stabil; - Îți dorești să fii plătit și apreciat pe măsura eforturilor tale. Responsabilități: - se spală mașinile la exterior și la interior; - se pregătesc mașinile pentru a fi predate clienților (completezi lichidul de parbriz, verifici să funcționeze farurile, ștergătoarele, becurile); - te asiguri că mașina este impecabilă din punct de vedere al curățeniei (verifici banchetele, plafonul și covorașele); se completează în calculator mașinile spălate în ziua respectivă. *Se oferă bonusuri pentru mașinile spălate (cantitate și calitate). De ce Klass Wagen? Alăturați-vă nouă în modelarea viitorului închirierilor auto! O lume a oportunităților: când te alături de Klass Wagen, nu ești doar un angajat; ești un contribuitor apreciat la viziunea noastră despre un transport accesibil și de încredere pentru toți. Oferim un mediu în care ideile tale sunt auzite, creșterea ta este alimentată și ambițiile tale sunt susținute. Valorile care ne conduc: În centrul succesului nostru sunt valorile care ghidează fiecare aspect al afacerii noastre. Integritatea este busola noastră, asigurându-ne că fiecare interacțiune este marcată de transparență și încredere. Ambiția ne alimentează determinarea de a inova continuu și de a depăși așteptările. Profesionalismul este angajamentul nostru de a oferi cele mai înalte standarde de servicii. Munca în echipă formează legăturile puternice care ne unesc. 15 ani de excelență: cu o istorie bogată de peste un deceniu, ne-am ajustat expertiza și am cultivat o reputație pentru servicii excepționale și prețuri imbatabile în România, Ungaria și Portugalia. Ești gata să îți îndrepți cariera către excelență, integritate și un viitor mai luminos în industria închirierilor auto? Împreună, vom conduce schimbarea și vom crea un viitor în care accesibilitatea se întâlnește cu calitatea. Alăturați-vă nouă astăzi! ** La acest anunt se vor lua in considerare doar candidatii care aplica cu un CV actualizat pe platforma Publi24.
-
Promovat
Căutăm colegi harnici și pricepuți pentru postul: Pickeri pentru Edenia Distribution Center din Campia Turzii. Vino în echipa Macromex și alătură-te celor care pregătesc comenzile pentru livrarea a peste 1000 de clienți zilnic. VENIT NET GARANTAT: Picker - 3420 lei Net Toate pozițiile au bonus de performanță neplafonat, în funcție de productivitatea fiecăruia + spor ore suplimentare, ore de weekend, ore de noapte. Beneficii: Abonament la rețeaua Medlife, tichete de masa in valoare de 35 ron zi lucrata, valoare totala de 735 lei luna + pachete cu produse si tichete cadou de 300 RON cu ocazia Sarbatorilor, 8 Martie, 1 Iunie, transport asigurat sau decont combustibil, bonus recomandare 150 Eur pentru pozitii similare, Bookster. Ce trebuie să știi? Depozitele sunt cu temperatura controlată (-24 C) echipamentele de lucru asigura protectie termica pana la 49 C, activitatea in depozit nu presupune efort fizic intens. Utilajele si echipamentele de lucru sunt de ultima generatie (lize, transpalete electrice). Se lucrează în 2 schimburi, program flexibil și inegal. Dacă vrei să afli mai multe informații despre posturi, nu ezita să ne contactezi la numărul de telefon din profi, în intervalul L-V: 09:00 16:00 sau aplica aici. Alege să faci parte din echipa noastă unde lucrăm în siguranță și livrăm doar performanță! MACROMEX Oameni mari, Ambiții mari, Branduri mari! P
-
Promovat
Descriere generală a postului: Casierul trebuie să asigure un serviciu clienți excelent, să gestioneze cu exactitate tranzacțiile financiare și să păstreze un mediu de lucru ordonat și curat. Responsabilități: - procesarea tranzacțiilor de vânzare cu amănuntul utilizând sisteme de casă (POS) sau alte metode de plată; - încasarea banilor, cardurilor de credit debit sau altor forme de plată și eliberarea de bonuri fiscale sau chitanțe corespunzătoare; - verificarea autenticității banilor și a altor forme de plată și raportarea oricăror probleme sau fraude potențiale; - oferirea unui serviciu clienți prietenos și eficient, răspunzând întrebărilor și oferind asistență la finalizarea tranzacțiilor; - reconcilierea încasărilor cu înregistrările zilnice și raportarea oricăror discrepanțe către management; - întreținerea curățeniei și ordinei în zona de casă, inclusiv curățarea și organizarea spațiului de lucru; - îndeplinirea altor sarcini administrative asociate cu funcția de casier, cum ar fi depozitarea încasărilor în siguranță și gestionarea stocului de monedă și de alte forme de plată; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Cerințe: - abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții; - capacitatea de a lucra eficient sub presiune și într-un mediu rapid și aglomerat; - precizie și atenție la detalii în gestionarea tranzacțiilor financiare; - abilitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii și managementul; - experiență anterioară în vânzări sau în lucrul cu sisteme de casă (POS) poate fi un avantaj, dar nu este întotdeauna necesară; - fiabilitate și punctualitate în îndeplinirea sarcinilor; - disponibilitatea pentru a lucra în schimburi variabile, inclusiv în weekenduri; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Beneficii: -salariu competititv; -contract pe o perioada nedeterminata; -spor de frig pentru anumite categorii de angajați; -tichete de masa de 40 de lei; -discount-uri la achiziția de produse din magazin; -cadouri de Crăciun si Paști; -vouchere de vacanță; -asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; -contribuție la un fond de pensii private pilon III; -beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); -acces activități sportive prin 7Card; -traininguri de specialitate; -sistem informatic performant și logistică modernă. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
BASTO IMPORT EXPORT SRL, angajeaza muncitori pe urmatoarea pozitie: Muncitor necalificat in Agricultura - Cod COR 921302 Selectia se face pe baza de CV in data de 10.04.2024. Pentru mai multe detalii, sunati la numarul de telefon afisat in anunt sau via email.
-
SC INSTAL ITTU SRL angajeaza: Inginer instalații electrice de joasa și medie tensiune Competente: Cuno tin e temenice în domeniul electroenergeticii i a distribu iei energiei electrice; Cuno tin e financiare buget (întocmire, analiză), cash-flow (întocmire, analiză); Cuno tin e de legisla ie în domeniul distribu iei i furnizării de energie electrică: regulamente, norme tehnice, etc.; Experien a în domeniul re elelor electrice reprezintă un avantaj; Bune abilită i de organizare i gestionare a timpului; Un nivel ridicat de etică de lucru i integritate morala; Bune abilită i de comunicare i de lucru în echipă; Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini i de a fi flexibil la schimbările de strategie; Cuno tin e solide de utilizare PC; Posesor permis de conducere categoria B; Disponibilitate la deplasări în teren. Oferim salariu negociabil in functie de competente, bonusuri de perfomanta si seriozitate. C.V se pot trimite pe Pentru detalii tel:
-
SC INSTAL ITTU SRL angajeaza: Electrician rețele electrice de joasa și medie tensiune Competente: Calificare în domeniul energiei electrice Cunostinte de execuție și exploatare a instalațiilor electrice; Experienta de minim 2 ani in domeniu Seriozitate si implicare Disponibilitate la deplasări în teren; Oferim salariu negociabil in functie de competente, bonusuri de perfomanta si seriozitate. Pentru detalii si C.V.: Email: Tel:
-
Vrei sa faci parte din cel mai avantajos serviciu de livrari din Cluj? Aplica la acest anunt, te sunam si ne intalnim sa povestim si sa iti aratam cum merg lucrurile. Cum functioneaza? Pentru tine, ca livrator, procedura e simpla. Prin intermediul unei aplicatii pe telefon vei putea prelua comenzile clientilor. Ti se vor grupa mai multe comenzi in aceasi zona a orasului si dupa ce produsele sunt gata de preluare contactezi clientul, scanezi produsele si pornesti la livrare De unde se livreaza? Peste 80% din comenzile Bringo vin din Hypermarketul Carrefour din Vivo. Restul comenzilor vin de la ceilalti parteneri precum Peny, Cora, Decathlon, DM, Dr. Max, Sensiblu etc. Cine plateste produsele? La angajare vei primi un card de firma cu care vei achita cumparaturile catre toti partenerii Bringo. Se livreaza cu masina personala sau cu masina firmei? Livrarile se fac cu masina personala si noi va decontam 10% combustibil, mentenanta, reparatii, piese etc. Ce ai nevoie pentru angajare? Procesul de angajare este unul destul de simplu. Ne intalnim sa iti aratam cum functioneaza aplicatia si cum merg lucrurile in magazin si la livrare, dupa care iti vom raspunde tuturor intrebarilor pe care le ai. Daca iti place si esti pregatit de lucru semnam contractul de munca (sau contractul de colaborare daca ai PFA sau SRL) si esti gata de lucru! Se lucreaza cu masina personala, decontare service, piese si combustibil 10% Te asteptam in echipa!
-
Clientul nostru, o companie cu peste 20 de ani experienta pe piata din Romania specializata in executia de instalatii electrice si mentenanta a cladirilor, cauta cu incepere imediata Instalatori cu experienta pentru Cluj-Napoca : Cerinte : Minim 2 ani experienta Studii medii Calificare tehnica in instalatii Atestate ISCIR ,RSVTI sau ANRE constituie avantaj insa nu sunt obligatorii Permis auto constituie avantaj insa nu este obligatoriu Apt pentru lucu la inaltime Descriere rol : Supravegherea,operarea si menținerea echipamentelor tehnice la parametrii funcționali. Mentenanța sistemelor sanitare și HVAC Verificarea centralelor și sistemelor de aer condiționat Reparații și întreținere la instalațiile termice și sanitare Gestioneaza materialele tehnice utilizate în cadrul activității de mentenanță Raportează activitatea (întocmește rapoarte de service, probleme constatate etc) Se ofera: Loc de munca stabil in Cluj-Napoca (NU necesita deplasari in tara) Program de lucru standard (8 ore) Salariu negociabil in functie de experienta,calificari,abilitati si implicare (incepe de la 4500 + bonuri de masa) Oportunitati de progres in cadrul companiei
-
Căutăm un profesionist cu experiență în vânzări, având cunoștințe tehnice solide. Experiența anterioară în domeniu este esențială, iar cunoștințele tehnice sunt un aspect important pentru acest rol. Cerințe: Experiență semnificativă în domeniul vânzărilor tehnice. Cunoștințe tehnice solide pentru a putea răspunde eficient la cerințele clienților. Abilități excelente de comunicare și prezentare. Atitudine proactivă și orientată către rezultate. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient relațiile cu clienții. Responsabilități: Identificarea și dezvoltarea oportunităților de vânzare în domeniul tehnic. Consilierea clienților în alegerea soluțiilor tehnice potrivite nevoilor lor. Întocmirea ofertelor personalizate și prezentarea acestora clienților. Menținerea relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei rețele extinse de clienți. Monitorizarea și raportarea evoluției vânzărilor. Beneficii: Pachet salarial atractiv în funcție de experiență și performanțe. Mediu de lucru stimulativ și oportunități de dezvoltare profesională.
-
Cerințe: Abilități de diagnosticare și remediere a defecțiunilor într-un mod eficient. Atitudine proactivă și orientată către rezolvarea problemelor. Abilități de lucru atât independent, cât și în echipă. Experiența în instalarea și întreținerea sistemelor de securitate este un avantaj. Deținerea permisului de conducere categoria B reprezintă un plus. Responsabilități: Instalarea și întreținerea sistemelor de securitate, inclusiv camere de supraveghere, alarme și acces controlat. Identificarea și remedierea defecțiunilor într-un mod eficient. Colaborarea cu echipa pentru implementarea proiectelor în termenii stabiliți. Respectarea standardelor de siguranță și a normelor legale. Beneficii: Salariu competitiv în funcție de cunoștințe și abilități. Mediu de lucru stimulativ și oportunități de dezvoltare profesională.
-
Echipa se mărește! Suntem în căutarea unor persoane ambițioase și dedicate, care să se alăture misiunii noastre de a demonstra seniorior din România că viața este frumoasă, indiferent de vârstă! Oferim un mediu de lucru cald și prietenos, în care munca ta este cu adevărat valorizată, oportunități de dezvoltare profesională și salarii competitive. Vrei să ni te alături? Sună la pentru a programa un interviu sau accesează site-ul nostru pentru a afla mai multe detalii: https: valeaizvoarelor.com lucrul... posturi-disponibile .
-
Firma specializata in servicii de curatenie, angajam operator curatenie pentru farmacii sau Mall Locatii : Vivo Mall 3 ore zi de la 08-11 Iulius Mall 3 ore zi de la 07-10 Farmacii 4 ore zi de luni pana vineri Se lucreaza cu contract de munca, se pot incadra si persoanele pensionare, studende sau persoane care lucreaza la alt angajator Pentru mai multe detalii sunati la 0751169473, de luni pana vineri intre orele 09-17
-
Clientul nostru, angajator de top din domeniul constructiilor industriale, cauta un responsabil SSM pentru un proiect din Oradea. Candidatul ideal va avea: minim un an experienta relevanta in domeniu curs SSM 80 de ore dispusa pentru angajare permanenta in companie persoana calma, organizata si dornica de progres in cadrul firmei atitudine proactiva si riguroasa In schimb vei primi : pachet salarial conform experientei, abilitatilor si gradului de implicare oportunitatea de a progresa intr-una din firmele de top din industria de constructii din Romania suport in dezvoltarea profesionala si personala
-
Firma cu domeniul de activitate distributie de profile PVC , ALUMINIU si accesori pentru ferestre si usi, angajam agent de vanzari pentru Cluj Napoca: Conditii cerinte: -Permis categoria "B" -Studii minim liceale -Persoana cu abilitati tehnice -Avantaj,cunostinte program de ofertare tamplarie -Experienta in domeniu Oferim -Salariu motivant -Bonus pentru performanta -Bonuri de masa
-
Cerințe: Absolvent studii superioare Inginerie electrică Experiență profesională minim 6 luni sau proaspăt absolvent Abilități de operare PC; Cunoștințe operare în EPLAN sau WSCAD Descrierea job-ului: Realizare planșe Proiect Tehnic + detalii de execuție Realizare Scheme electrice monofilare și multifilare Dimensionare Circuite Electrice Realizare Documentație Tehnică Proiect Realizare Memorii Tehnice Realizare documentații pentru opținere Avize Intocmire Oferte Urmărirea comenzilor și verificare materiale proiect Asistență Management Proiect Oferim: Nivel salarial negociat în urma interviului Tichete de masă, cadouri de sărbători Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Stabilitate pe termen lung Atmosferă colegială
-
Unity International Investment Group angajeaza personal calificat pe urmatoarele pozitii: - manager resurse umane -dulgher in constructii -sudor -excavatorist -finisor -sofer -ambalator -personal curatenie Selectia se face pe baza de CV in data de 15.04.2024. Pentru mai multe detalii, sunati la numarul de telefon afisat in anunt sau via email.
-
Angajam spalator vase pentru locatia de pe Bulevardul Muncii nr.217-219, Cluj-Napoca. Programul este in ture Oferim pachet salarial motivant Masa de pranz este asigurata Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati telefonic la unul dintre numerele afisate in anunt.
-
Numele companiei: Local Imobiliare Tip job: Full Time Limbi straine: engleza prezinta un avantaj Carnet de conducere: B Castiguri monetare: 1000 euro + Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Ce competențe și calități trebuie să ai? Dorința de a performa în unul dintre cele mai prospere domenii; Etică și moralitate; Orientare către clienți și nevoile lor; Abilitate de negociere și comunicare; Responsabilitatea, respectul și răbdarea; Adoptarea unei ținute business. Capacitate de organizare si planificare; Experienta nu este necesara, o castigam impreuna Care sunt responsabilitățile unui consilier imobiliar de top? Identificarea cererilor si ofertelor imobiliare Promovarea activa a ofertelor Vizionari proprietati Inregistrarea portofoliului in baza de date interna Gestionarea cu succes a relatiilor cu clientii. Negocierea și intermedierea tranzacțiilor Implementarea strategiile oferite de către companie Ce îți oferim? Mediu de lucru unde iti poti valorifica cunostintele si abilitatile tale in ascendenta. Mediu de lucru dinamic, diversitate în muncă. Accesul la un portofoliu mare de clienți și proprietăți din Cluj-Napoca. Programul personalizat care te ajută să te dezvolți în mediul imobiliar Oportunitatea să devii un agent imobiliar de TOP. Training și sprijin pe tot parcursul evoluției tale în agenție Negociezi și intermediezi tranzacții alături de profesioniști. Pachet logistic necesar îndeplinirii activită ii de lucru cu succes. Mijloace de promovare eficiente si moderne, tehnologie inovativa Model de lucru testat care sa te ajute sa fii cat mai eficient Câștiguri financiare substanțiale a caror limita superioara depinde doar de tine Activitatea ta se va desfășura într-un spațiu modern, cu propriul birou si laptop Sansa de a face castiguri consistente inca de la inceputul carierei Încasările consilierilor variază între 1000-3000 (pentru consilierii fără experiență) Despre noi Obiectul nostru de activitate cuprinde intermedierea unei tranzacții de vânzare, cumpărare sau închiriere, consultanță imobiliară, juridică și financiară în ceea ce privește achiziția și administrarea proprietăților. Colaboram cu experti din toate domeniile adiacente necesare in cadrul unei tranzactii astfel incat serviciile noastre sa multumeasca complet clientul. Recomandarile clientilor dar si a proprietarilor care colaboreaza cu noi in exclusivitate de multi ani demonstreaza ca suntem o agenție imobiliară de top. Onestitatea si respectul față de oameni, munca în echipă, transparența, orientarea către client, performanța și calitatea serviciilor sunt atitudinile care ne reprezinta Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine.
-
Suntem in cautarea unui operator de vanzari pasionat si dedicat pentru a se alatura echipei noastre din confortul casei sale. Acest rol implica interactiunea cu clientii nostri, promovarea produselor si serviciilor noastre si finalizarea vanzarilor. Responsabilitati: -Abordarea si consilierea clientilor prin telefon sau online -Promovarea produselor si serviciilor noastre -Finalizarea vanzarilor si gestionarea comenzilor Cerinte: -Abilitati excelente de comunicare -Orientare catre client si atentie la detalii -Capacitate de organizare si gestionare a timpului -Experienta anterioara in vanzari reprezinta un avantaj Daca esti o persoana entuziasta, orientata catre rezultate si iti place sa lucrezi de acasa, te invitam sa aplici pentru aceasta pozitie trimitandu-ne CV-ul tau la adresa de email mentionata mai jos. sau Pentru mai multe informatii, nu ezita sa ne contactezi:
-
Selectăm personal din Asia pentru nevoile dumneavoastră - Zidari - Muncitorii - Menaj - Agricultura Lucrătorii vin direct printr-o viză de muncă pentru nevoile dumneavoastră va sustinem pentru Costi initiali, va ajutam cu Dosari , permis de sedere, Pentru mai multe informatii
-
Elania Resort - locatie de 5 stele angajeaza personal pentru departamentul Bucatarie. Cautam bucatar, ajutor bucatar, lucrator bucatarie(spalator vase mari). Daca vrei sa descoperi secretele unei bucatarii de 5 stele, acum e momentul sa te alaturi echipei Elania. Pentru detalii, poti sa trimiti un mesaj sau sa ne contactezi telefonic. Abia asteptam sa te cunoastem.
-
-
SC MIP CAR SRL cu sediul in Turda angajeaza lacatus mecanic si sudor cu experienta. Se ofera salarizare atractiva, bonuri de masa, program de lucru luni-vineri 7-15. Pt. mai multe informatii sunati la tel.: