Anunțuri
Locuri de munca-
Acest anunț nu mai este valabil.
Îți propunem anunțuri similare din aceeași categorie.
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Daca esti o persoană pozitivă, determinată și interesată de domeniul medicinei dentare, cu capacitate de organizare și abilitate de relationare cu pacientii, te asteptam la noi! Experienta clinica nu este neaparat un avantaj, insa ne dorim sa avem parte de toata implicarea si responsabilitatea ta! Asteptam CV-ul tau! https: dentalconcept.org cariera Beneficii: Bonusuri salariale in functie de performante Weekend-uri libere Discount de 50% la toate tratamentele stomatologice realizate in clinica Libere de sarbatori legale Program flexibil intre orele 9-21, de luni pana vineri Bonus zi de nastere Locatie usor accesibila, clinica Premium, mediu luxuriant. Contract de muncă; Salariu acordat în funcție de abilitățile, calificările și experiența candidatului; Stabilitate (termen lung); Colegi pregătiți să te îndrume spre reușită; Mediu de lucru plăcut, dinamic și modern; Potențial mare pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie în plină expansiune;
-
Promovat
Clinica stomatologica sector 5, angajam doamna, ordonata ,serioasa pentru postul de asistenta cu fara experienta, cu fara studii postliceala.Ne dorim o persoana empatica,punctuala si dornica de a invata si a se dezvolta intr-un mediu curat,placut si ordonat. Varsta cuprinsa intre 30-50 ani. Cerinte: -program full time, in ture (9-15, 15-21. , sambata de 2 ori luna, prin rotatie, doar tura de dimineata) -pregatirea materialelor necesare medicilor -dezinfectarea si sterilizarea intrumentarului -dezinfectarea cabinetului dupa fiecare pacient -curatenia zonei de lucru si a spatiilor auxiliare Salariul net intre 3000-3200 lei, in functie de implicare si dedicare.
-
Promovat
Postul include in principal: - livrarea si ridicarea expeditiilor in zona arondata (plicuri, colete) - incasarea in numerar de la clienti si mentinerea cu acuratete a evidentei monetare - respectarea standardelor de calitate si procedurilor de curierat - mentinerea unei stranse legaturi cu clientii si colegii de lucru experienta de curier sau sofer intr-o firma de distributie constituie un avantaj Se lucrează pe autoutilitară de maxim 3,5 tone. Programul de lucru este de luni până vineri și 2 sâmbete. Cerințe: - varsta minima 21 de ani - permis de conducere categoria B - cazier judiciar curat - abilități bune de comunicare - disponibilitate la efort fizic - mentalitate de lucru în echipă Experienta reprezinta un avantaj. Oferim: - pachet salarial atractiv cu bonuri de masă incluse - contract de muncă pe perioadă nedeterminată dupa perioada legala de proba - loc de muncă stabil în colectiv mare Detalii si inscriere la tel 729 001684.
-
Promovat
Mărim echipa! Căutăm coleg sau colegă, închiriez post de lucru scaun pentru Coafor Barber Frizerie in Timișoara Str Titu Maiorescu zona Fabric...pentru mai multe detalii va stam la dispoziție
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica de profesionisti? Calipso este o companie cu 100% capital romanesc aflata in topul producatorilor romani de apa imbuteliata si sucuri carbonatate. Infiintata in anul 1991 si activand pe piata de profil din Romania, Calipso functioneaza dupa cele mai inalte standarde de calitate din industrie, fiind certificata IS și IFS International Food Standard. Denumire post: INSPECTOR RESURSE UMANE Cerinte: - studii superioare: - seriozitate, calm, corectitudine, punctualitate, receptivitate; - abilitati de comunicare si relationare; - tinuta si comportament echilibrat; Ce va face un INSPECTOR RESURSE UMANE in cadrul CALIPSO? Intocmeste dosarele pentru personalul nou angajat (oferta informarea prealabila la angajare, acte de stare civila, acte studii, Cv-ul, fisa angajare, contractul individual de munca, fisa de post, fisa de deplasare); Informeaza angajatii asupra modului de completare a diferitelor formulare sau adeverinte; Gestioneaza baza de date a salariatilor operand la timp si in mod corect intrarile si iesirile; Arhiveaza documentele de personal; Obtine actele si documentele necesare dosarelor de personal; Arhiveaza sanctiunile pentru angajatii ce nu se conformeaza regulamentului de ordine interioara; Intocmeste adrese catre somaj privind locurile de munca vacante din societate; Intocmeste notele de lichidare pentru personalul care paraseste compania; Centralizeaza si arhiveaza rezultatele evaluarilor profesionale ale angajatilor; Completeaza diverse adeverinte solicitate de salariati; Inregistreaza toate documentele emise de Departamentul Resurse Umane; Intocmeste decizii, acte aditionale; Asigura efectuarea analizelor medicale periodice conform legislatiei in vigoare; Asigura relatiile operative cu medicul de medicina a muncii; Intocmeste rapoarte conform procedurilor interne si a Regulamentului de organizare si functionare a Departamentului de Resurse umane; Redacteaza si centralizeaza documente specifice departamentului de resurse umane: rapoarte, memo-uri, adrese, cereri, instiintari; Intocmeste rapoarte de interviu (evaluarea candidatilor selectionati pentru lista scurta); Centralizeaza si analizeaza ofertele firmelor (training, medicina a muncii, ) pe care ulterior le raporteaza superiorului; Intocmeste liste si rapoarte cu privire la angajati; Faciliteaza comunicarea pentru dezvoltarea mentinerea unui climat pozitiv al relatiilor dintre angajati si societate; Asigura implementarea procedurilor stabilite prin Regulamentul intern; Actualizeaza si difuzeaza la nivel de firma documentele avizate de superiorul ierarhic; experienta in domeniu min. 3 ani Beneficii: Parte dintr-o echipa dinamica si cu multe oportunități de a invata si de a se dezvolta in cadrul companiei Tichete de masa Transport asigurat Program de lucru intre 8:00-16:30 Nivelul salarial va fi evaluat in funcție de competenta si experiența Prin aplicarea cv ului dumnavoastra la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, data fiind stabilita de comun acord cu acestia. Pentru mai multe detalii privind modalitatea în care Calipso poate prelucra aceste date, vă rugăm să consultați Notificarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal disponibilă la adresa - codrii vlasiei - politica gdpr - () Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.
-
Caut sa angajez menajera pt hotel, pentru intretinerea camerelor, curatenie, spalat, calcat, ofer cazare+salariu.
-
Ofer gratuit sprijin tehnic si initiere unei tinere cu talent si aptitudini muzicale (voce),cu sau fara experienta in vederea colaborarii pe termen lung la evenimente gen petrecere (onomastice,nunti,botezuri,etc..).De preferinta fara obligatii,gandire libera,dezinvolta,motivata.Pentru mai multe detalii lasati mesaj cu modalitate de contact.
-
Caut sa angajez supraveghetor pt hotel pe timp de noapte care sa se ocupe si de intretinerea camerelor, reparatii etc. ofer cazare+salariu, mai multe detalii la numarul de telefon.
-
2 posturi angajam tractorist și lucrator pentru activitate in ferma agricolain Calarasi ,com.Roseti,domiciliat in proximitate.se accepta și colaborare part-time .
-
Cautam personal necalificat în Danemarca, pentru fabrica de paste făinoase, bărbați femei și cupluri pentru următoarele posturi: operatori bandă necalificați fără experiență, laboranți alimentari, agenți de pază, soferi distribuție, sef de schimb, stivuitori, mecanici de întreținere, muncitorii auxiliari. Limba straina nu este necesara, dar constitue un avantaj.Cazarea și transportul sunt asigurate gratuit. Banii se dau la sfârșit de săptămână. Acte necesare : C. P. R. obținut de la registrul național Danez (Folkeregistred) sau de la centrul local pentru cetățenii (Borgerservice) Pentru mai multe informatii, va rugam sa trimiteți mesaj prin aplicația whatsapp la numărul afisat in anunț.
-
Pentru informații despre oferta noastra de munca, va rugam sa ne sunați la numarul afisat in anunț. Cautam personal necalificat pentru depozit de îmbrăcăminte in Irlanda. Se lucreaza 8 ore pe zi , de luni pana vineri. Se ofera cazare si transport asigurat , contract de munca Irlandez ,semnat pe perioada nedeterminată. Fără experiență necesară, se acceptă bărbați, femei și cupluri. Este necesar să aveți PPS. Plata salariului se face săptămânal, în cont bancar. Pentru orice informație suplimentara, nu ezitați sa ne contactați! Va stam la dispoziție de luni pana duminica,între orele 10:00 - 21: 00
-
Responsabilităţile importante: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Profilul candidatului: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Oferta (bonusuri, beneficii): Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil; Mediu de lucru dinamic şi antrenant;
-
Pentru informații despre oferta noastra de munca, va rugam sa ne sunați sau sa trimiteți mesaj prin intermediul aplicație whatsapp la numărul afisat in anunț. Cautam personal necalificat pentru depozit de îmbrăcăminte in Irlanda. Se lucreaza 8 ore pe zi , de luni pana vineri. Se ofera cazare si transport asigurat , contract de munca Irlandez ,semnat pe perioada nedeterminată. Fără experiență necesară, se acceptă bărbați, femei și cupluri. Plata salariului se face săptămânal, în cont bancar. Pentru orice informație suplimentara, nu ezitați sa ne contactați! Va stam la dispoziție de luni pana vineri în intervalul 12:00 - 22:00 , iar în weekend între orele 14:00-22:00.
-
Angajam specialist marketing, cu experienta in design grafic, photo editare si fotografie. Asteptam CV-urile pe mailul
-
Companie multifuncțională cu sediu în Norvegia, angajeaza prin contract Norvegian, personal necalificat ,bărbați, femei sau cupluri la fabrica de napolitane. Angajam și șoferi categoria B sau portari ( pază fără atestat). Program 8 ore zi, de luni pana vineri. Se pot face ore suplimentare , opțional, plătite separat. Cazare este asigurată, în condiții curate,individuale. Contract de muncă nedeterminat, Norvegian . Sunați de luni pana duminica, între orele 10:00 - 21:00, prin telefon sau whatsapp la numărul afisat.
-
Societate specializata in domeniul sistemelor de securitate cautam tineri cu sau fara experienta pentru instalari sisteme securitate, interfon, incendiu, CCTV, efractie,
-
Se cauta personal necalificat pentru fabrica in Norvegia, prin contract Norvegian ,bărbați, femei sau cupluri la fabrica de napolitane. Se cere permis UDI. Angajam și șoferi categoria B , operatori de banda sau portari ( pază fără atestat). Program 8 ore zi, de luni pana vineri. Se pot face ore suplimentare , opțional, plătite separat. Cazare este asigurată, în condiții curate,individuale. Sunați de luni pana duminica, între orele 10:00 - 22:00 , la numarul afisat in anunț!
-
Promovat
RESPONSABILITATI: Efectuarea testelor de laborator conform standardelor și procedurilor interne Monitorizarea și asigurarea calității materialelor și produselor finite Înregistrarea și raportarea rezultatelor testelor Colaborarea strânsă cu echipa de producție pentru a asigura conformitatea cu specificațiile tehnice CERINTE: Experiență anterioară în domeniul construcțiilor sau al materialelor de construcție este un avantaj Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona multiple sarcini simultan Diploma de studii medii sau superioare în domeniul relevant SALARIU: 3500-4000 LEI NET TICHETE 40 LEI ZI SPORURI ASIGURARE DE VIATA SI SANATATE BONUSURI 26 ZILE CONCEDIU AN TICHETE VACANTA TRANSPORT ASIGURAT PROGRAM IN SCHIMBURI! DETALII LA 0755.111.292
-
Suntem în căutare de personal necalificat( bărbați, femei și cupluri) pentru domeniul hotelier și agenți de pază fără atestat. Este necesar permis de ședere. Se oferă cazare și transport organizat, program de lucru full time, la alegere se poate lucra peste program , orele fiind plătite separat fata de salariu. Pentru informații detaliate despre oferta de munca detaliata , nu ezitați sa ne sunati la numarul de telefon afisat in anunț.
-
Societate de transport marfa, angajam șoferi categoria B cu sau fără experienta.. Program de luni pana vineri. Cerinte: - permis de ședere. Ce trebuie sa faci? - sa fi o persoana responsabila; - sa îți placa sa lucrezi în echipa; - sa îți placa ordinea și disciplina; - sa respecți procedurile interne. Ce oferim? - contract de munca străin,pe perioada nedeterminată; - cazare și transport asigurat ; - plata salariului se face săptămânal, și este format din salariu fix plus ore suplimentare platite în plus,în caz de efectuarea acestora. Pentru mai multe detalii, sunați la numarul de telefon afisat in anunț.
-
Firma de patiserie cofetarie angajam personal pentru curatenie si spalator vase, program de lucru in doua schimburi de luni pana sambata inclusiv, salar 3200 lei net plus bonuri masa, program de 8 ore zi . Locul de munca este in zona Mehala - Ronat, langa piata de en gros . Nu se asigură transport. Pentru alte detalii sunati la nr de telefon de luni pana vineri intre orele 9-17
-
Promovat
Candidatul Ideal Profesionist, motivat si zambitor Amabil, perseverent si orientat spre rezultate Plin de energie, onest si modest Pasionat si cu spirit de echipa Prietenos, harnic, pozitiv si educat Experienta in domeniu reprezinta un avantaj! Descrierea jobului Daca iti doresti: Sa lucrezi intr-o echipa tanara si plina de chef de viata Sa imbini munca cu distractia Sa ai program de lucru flexibil de 5 zile saptamana, 8 ore zi sau part-time (vineri, sambata, duminica) Masa asigurata + bonuri de masa, bonusuri si transport decontat Sa faci parte dintr-o echipa de oameni profesionisti si zambitori Sa iei parte la o multime de concerte si sa-ti cunosti toti artistii preferati Hai în echipa Berăria H! Keywords: ajutor barman, barman, barmanita, bartender, bar-back, bartender assistent, personal restaurant, personal bar, personal pub, personal club, personal hotel, cafenea, ospatar, ospatarita, ospatari, ospatarite, chelner, chelnerita, chelneri, chelnerite, ajutor ospatar, ajutor ospatari, ajutor chelner, waiter, waitress, personal servire, piccolo, picolo, picoli, full time, part time, weekend, server, runner, food runner, bar runner, mixologie, speed-service, mixology, barista, coffe expert
-
Restaurant Noir Poiana Brasov Angajeaza ospatar si ajutor de ospatar. Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la numarul si sa ne transmiteti CV-ul dumneavoastra intr-un mesaj privat!
-
Candidatul Ideal Aptitudini speciale: spirit de ordine si disciplina capacitate de organizare si decizie competente in dezvoltarea echipei si capacitatea de delegare capacitate de prevedere a situatiilor deosebite echilibru psihic si emotional viteza de reactie si capacitate de a lua decizii abilitati de comunicare flexibilitate / rezistenta la efort si stres preocuparea permanenta pentru ridicarea nivelului professional individual. Descrierea jobului - Organizarea si coordonarea procesului de producție in vederea realizarii planului de productie stabilit - supravegheaza procesul de productie si respectarea parametrilor de calitate - raporteaza catre seful ierarhic superior stadiul realizarii programului de productie - colaboreaza cu seful de sectie la intocmirea necesarului de aprovizionare - verificarea cantitativa si calitativa a produselor finite - raspunde de respectarea si urmarirea trasabilitatii - verifica aplicarea in productie a retetelor de fabricatie - verificarea modului de stocare a materiilor prime si auxiliare - verificarea respectarii standardelor de igiena si a termenelor de valabilitate a tuturor materiilor prime/produse finite - asigura si raspunde de aplicarea normelor de securitatea si igiena a muncii Descrierea companiei Senneville ți se prezintă după mai bine de 20 de ani de activitate. Din 1993 și până astăzi, am trecut de la o afacere clasică de familie la o înfățișare spectaculoasă și produse pe măsură! Cum? Prin retehnologizare (2007) și rebranding (2014). Suntem încântați că îi putem număra între clienții noștri pe distinșii membri ai Casei Regale a României. Avem onoarea de a livra constant produse de panificație, patiserie și cofetărie atât la vizitele Familiei Regale în Timișoara, cât și la reședința din Săvârșin și la evenimente speciale.