Anunțuri
Locuri de munca Iasi doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
OMCO Romania angajează Operatori Producție pentru operarea utilajelor cu comandă numerică. Candidatul Ideal Absolvent de studii medii: liceu sau școală profesională cu profil tehnic; Experiență în operare utilaj CNC (strunjire, frezare) reprezintă un avantaj. Competentele postului: Cunoștinte minime de desen tehnic; Cunoștinte de utilizare a aparatelor de masură și control (șubler, micrometru, etc); Cunoștințe în executarea operațiilor de strunjire, frezare pe mașini CNC; - reprezintă un avantaj; Disponibilitate apt de a lucra în 3 schimburi; Seriozitate și dorința d a acumula noi informații și cunoștințe. Responsabilități: Operează mașina(le) conform instrucțiunilor de lucru și normelor de securitate; Efectuează set-up-ul mașinii(lor) cu comandă numerică (CNC); Efectuează măsurătorile cerute pentru a asigura calitatea producției. Pachetul salarial include: tichete de masă tichete cadou la Paște, Crăciun, Aniversarea companiei, sporuri pentru orele suplimentare și de noapte, bonus conform CCM, abonament transport, asigurare medicală privată;
-
Promovat
SC BLUE ACQUA MARINE SRL, IASI, CUI RO30766760 Angajeaza pe prioada de nedeterminata :3 bucatari cu experienta 3 ajutori bucatar 1 spalator vase (lucrator bucatarie)
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Iasi, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Ruta Mobila - Full Time - Segment Lactate; - Program de lucru: Luni-Sambata; - Repartizare program de lucru: 07:00-15:00; - Venit lunar NET 2550 Lei (salariu fix net + bonuri de masa + decont de transport) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ești o persoană pozitivă, disciplinată și empatică față de cei din jur? Te așteptăm în echipa pentru postul de instructor auto! Cerințe: - Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat; - Atestat ; - Abilități de comunicare, de organizare și planificare, atenție la detalii, empatie, orientare spre nevoile cursantului, atitudine pozitivă, promptitudine în realizarea sarcinilor, seriozitate și responsabilitate, abilități de muncă în echipă, proactivitate, implicare; Beneficii: o echipa dinamică, profesionistă, condiții de muncă plăcute, pachet salarial motivant în funcție de performanță. Vă rugăm să ne trimiteți CV-ul pe e-mail:
-
-
Cautam noi membri pentru echipa noastra! Suntem în căutarea unei persoane pline de viata, care să devină parte din echipa in domeniul intermedierii asigurarilor. Un post ce oferă mediu de lucru modern și dinamic, salariu motivant, beneficii extrasalariale, programe de pregătire și dezvoltare profesională! Poti alege sa lucrezi de acasa sau la birou, part-time sau full time, daca sa o faci ca si PERSOANA FIZICA sau PERSOANA JURIDICA . Destine Broker de Asigurare intermediaza toate categoriile de asigurari (RCA, CASCO, locuinte, viata, sanatate, agricole, travel, raspunderi civile, etc) si colaboreaza cu toate COMPANIILE DE ASIGURARI. VEI AVEA LA DISPOZITIE: parteneri cu experienta relevanta gama larga de produsele intermediate informatii. Know How cea mai avansata platforma online (pentru emitere si invatare) Comision atractiv in functie de performanta seminarii si cursuri gratuite program flexibil: part-time sau full-time posibilitatea de lucru in orice localitate din tara posibilitatea de a avansa in cariera si de a crea una! posibilitatea de a dezvolta o echipa training-uri de dezvoltare profesionala si personala, materiale, platforma online. Daca suna bine si simti ca te regasesti in aceasta descriere atunci lasa un mesaj si iti vom furniza toate detaliile! Iti stam la dispozitie pentru orice intrebare! #asigurari #recrutare #angajare
-
Esti o persoana ambitioasa care are planuri mari de viitor? Iti doresti ca veniturile tale sa depinda exclusiv de tine? Cum ar fi sa ai propria ta afacere in care; -Alegi tu cand,cat si de unde sa lucrezi? -Ai propriul tau magazin online de servicii financiare? -Poti oferii servicii de calitate(LEASING, ASIGURARI,CREDITE ,TURISM,IMOBILIARE)unui numar nelimitat de clienti? -Poti dezvolta o retea nationala de parteneri? -DACA ESTI INTERESAT sa afli detalii,scrie-mi un mesaj cu datele tale de contact,ca sa putem discuta.
-
START! "JOACA"in echipa DESTINE BROKER! DIN ORICE ORAS AL TARI. Alatura-te uneia dintre cele mai puternice echipe din domeniul ASIGURARILOR la nivel national si iti oferim posibilitatea obtinerii unei cariere stabile si de succes. Poate sa fie singurul sau al doilea job pentru dumneavoastra dar, cu siguranta ,va fi o sursa de venit extra. Cerinte minime : diploma de bacalaureat,cunostinte utilizare calculator,perseverent,bune abilitati de comunicare,initiativa. Pentru mai multe detalii despre inscriere si modalitatile de colaborare, mesaj sau la telefon : RADEANU ANA
-
Job remote ca model de acasa de pe pc sau telefon Plata saptamnala Mai multe info vezi in poza Pentru a aplica ne poti contacta pe whatsapp
-
Agenția Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință. CE CAUTĂM: Pricipalele calități pe care trebuie să le aibă viitorul nostrum coleg: Să aibă abilitați de comunicare si negociere; Să fie persoane sociabile, organizate, responsabile si punctuale; Persoane orientate către rezultat; Cunoștințe operare calculator; Permis de conducere categoria B. ATRIBUȚII: Prospectarea, vizionarea si preluarea ofertelor in portofoliu, după consilierea proprietarilor; Calificarea clienților prin înțelegerea nevoilor acestora, ofertarea lor, stabilirea vizionărilor, însoțirea si consilierea acestora de la vizionare pană la semnare; Dezvoltarea unei relații bazate pe încredere, respect si profesionalism cu clienții, fie ei proprietari sau cumpărători/chiriași. CE OFERIM: O echipă pregătită să te formeze, dezvolte și să te susțină; Locație ușor accesibilă; Venituri limitate doar de nivelul tău de implicare; Bonusuri în funcție de performanță; Posibilitatea de a avansa în carieră. Așteptăm CV-ul tău!
-
Atestat transport alternativ - Uber Bolt! Va așteptăm la casa Sindicatelor parter camera 4 la școala de șoferi Amigo art Condiții: 21 de ani împliniți și 2 ani vechime permis categoria B
-
Abator Vita Porc Olanda Calificati salariu de la 1600 euro net pana la 2560 euro net. Necalificati salariu de la 1250 euro net pana la 1500 euro net. Salariul este socotit la 40 de ore saptamana ( Luni - Vineri ) 8 ore Cazare si transport ( munca - cazare ) asigurat. Avans dupa 2 saptamani. Plata la luna. Incepere imediata. Contact:
-
Veniți și lucrați în cea mai cunoscută companie de curierat din Europa!! Lucrați în centre logistice moderne din Olanda!! Vă doriți un loc de muncă stabil? Doriți să vă alaturați unei echipe internaționale în Olanda? Sunteti în locul potrivit, vă oferim locuri de muncă sigure și stabile în Olanda. Și nu aveți nevoie de experiență!! Vă explicăm noi toate sarcinile încă din prima zi de muncă!! Cerințe: Limba engleză la nivel cel puțin conversațional; Dorință de muncă; Seriozitate; Capacitate de a lucra într-un mediu dinamic de lucru. Câteva dintre sarcinile dvs: Procesarea comenzilor folosind un scaner manual Ambalarea, etichetarea, sortarea, descărcarea încărcarea coletelor, acceptarea retururilor și de asemenea: Introducerea în colectiv a noilor angajați Ce oferim? Tarife orare excelente de la 12.80 EURO oră Sporuri extra avantajoase (25-100%) pentru lucrul în weekend, sărbători, ore suplimentare, etc. Acestea vă vor permite să câștigați și mai mult! Salariu întotdeauna la timp cu plata săptămânală Cazare plăcută și ieftină de înaltă calitate și transport gratuit la de la serviciu Program de loialitate poți schimba punctele adunate pentru recompense suplimentare! Program de lucru garantat în calitate de lider al pieței garantăm prin contract câte ore pe săptămână vei lucra! Posibilitatea de a lucra cu familia sau prietenii vom face totul pentru a vă permite să locuiți și să lucrați împreună! Lucrează pe termen lung sau scurt tu alegi ceea ce ți se potrivește cel mai bine! Contract de muncă temporară semnat înainte de plecarea dvs. în Olanda! Asigurarea angajaților și accesul la asistență medicală Formalități minime (capacitatea de a semna toate documentele prin Internet) Sprijinul coordonatorilor la fața locului și biroul de asistență care lucrează 24 7 Posibilitatea de a începe munca imediat Acces la cursuri de limbi străine, training online și alte proiecte precum Fit@OTTO sau Happy OTTO Wish Acces facil la programul de lucru și fluturașul de salariu prin aplicația myOTTO Angajare stabilă - pentru companii cunoscute și dovedite Posibilitatea de a obține un contract direct Interesat de mai multe detalii despre ofertele noastre actuale de muncă? Aplică acum! Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339
-
Fun House întâmpină cu drag sosirea unei noi colege supraveghetoare loc de joacă, dedicată și optimistă, care să se alăture echipei noastre entuziaste. Dacă îți plac copiii și îți place să lucrezi într-un mediu plin de energie și veselie, atunci acesta este locul potrivit pentru tine! Responsabilități: Supravegherea atentă a copiilor în timp ce se joacă în locul de joacă; Interacțiunea pozitivă cu copiii; Organizarea și coordonarea activităților recreative și jocurilor; Asigurarea curățeniei și igienei în locul de joacă și sala de petreceri; Comunicarea eficientă cu părinții și oferirea de informații despre activitățile desfășurate în locație. Cerințe: Absolventă studii superioare; Persoană nefumătoare; O persoană punctuală și muncitoare; Dezinhibată, extrovertită și cu spirit de inițiativă; Atentă la detalii și capabilă de a rămâne calmă și concentrată în situații de stres; Flexibilitate în program și disponibilitate de a lucra în special în Weekend-uri și de sărbători; Disponibilitate de a îmbrăca pentru câteva minute costum de Mascotă; Experiența anterioară în lucrul cu copiii sau al supravegherii copiilor (reprezintă un avantaj); Deținerea de Certificat de prim ajutor sau a cunoștințelor de bază în acordarea primului ajutor (reprezintă un avantaj). Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată, full-time, salariu 2700 Lei Net cu tichete de masă incluse, spor de weekend, prime de vacanță, reduceri la produsele și serviciile companiei noastre, bonusuri și un program flexibil; O echipă prietenoasă, înțelegătoare dar mai ales corectă; Oportunități de dezvoltare profesională și avansare; Oportunitatea de a lucra într-un mediu plin de bucurie și veselie; Posibilitatea de a interacționa și de a influența pozitiv viața copiilor și practic a generației de mâine. Dacă ești o persoană responsabilă, empatică și îți dorești să faci parte dintr-un loc de muncă plin de zâmbete și energie, te invităm să aplici pentru poziția de supraveghetor loc de joacă trimițându-ne CV-ul tău la nr. nostru de telefon de contact. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Descrierea postului: Pregătește si desfășoară lucrările de instalare a sistemelor de securitate Realizează cablajul necesar sistemelor de securitate conform proiectului tehnic Instalează echipamente pentru sistemele de detecție, semnalizare si alarmare la incendii, efractie, supraveghere video, control acces etc. Pune în funcțiune echipamentele și sistemele tehnice instalate Asigură mentenanță sistemelor instalate Asigură service-ul sistemelor instalate Instruiește beneficiarul asupra utilizării și întreținerii sistemelor; Cerințe: Studii medii de profil tehnic superioare, de preferat electronic, telecomunicații; Certificat tehnician sisteme de securitate și detecție incendiu (ARTS sau echivalent) constituie un avantaj; Disponibilitate pentru deplasari; Cunostinte de lucru cu MS Office; Permis categorie B; Beneficii: Pachet salarial corelat cu experienta si performantele - salariul va fi negociat în urma interviului; Instruire și certificări plătite de societate; Bonusuri
-
Salon dă în chirie post de coafeză și unul de frizerie.pentru mai multe detalii sunați la nr de telefon .
-
Salutare !! In prezent dezvolt un concept alaturi de grupul de firme Destine Holding , in cadrul caruia caut parteneri cu spirit de antreprenor , care s-au saturat sa depinda de SEFI,de program si target impus , pentru a dezvolta impreuna un model de afacere , pe termen lung ! Despre ce este vorba ? O afacere la cheie in care vei putea intermedia PRODUSE FINANCIARE si servicii conexe ,precum : * toate tipurilrde asigurari (RCA, viata, travel, locuinte,etc) * credite( Leasing auto sau imobiliar, Prima Casa, Nevoi Personale) * pachete turistice (vacante, croaziere, bilete de avion) * tranzactii imobiliare Care sunt beneficiile ? Formare profesionala, plan de cariera meritocratic si transparent , suport continu, networking de calitate , vacante , multiple evenimente si multe altele pe care te invit sa le descoperi alaturi de noi. Daca ti-am starnit curiozitatea si iti doresti un venit suplimentar pe langa jobul de baza , te invit sa trimiti un CV la nr de WhatsApp O_748_865_749 si te voi contacta pentru a ne cunoaste mai bine! Cristi Lița, Broker coordonator DESTINE BROKER Reprezentanta Iași
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send CV to info @ tak-automation.com
-
zone: Andrieseni, Plugari, Sipote, Bivolari, Vladeni, Tiganasi, Popricani Nu este necesară experiența Oferim: - salariu fix + bonusuri lunare de performanță; - tichete de masă; - tichete cadou de Sărbători (Paște, Crăciun, 1 Iunie, Ziua de naștere etc); - decontare parțială a cheltuielilor de concediu; - decontare abonamente transport pentru zona urbană; - deplasare în județ cu mașinile firmei (zona rurală); - echipament de lucru.
-
Profilco RO, depozit de profile din aluminiu si accesorii angajeaza manipulant marfa. programul este luni-vineri 08:00-17:00
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Iasi, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Ruta Mobila - Full Time - Segment Lactate; - Program de lucru: Luni-Sambata; - Repartizare program de lucru: 07:00-15:00; - Venit lunar NET 2550 Lei (salariu fix net + bonuri de masa + decont de transport) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Societate cu profil de constructii la interioare/finisaje/parchet/gresie si faianta angajam : Muncitori Calificați si Necalificati Oferim salarizare in functie de experienta si randamentul pe care il dati, cu posibilitatea de creștere in viitor apreciind seriozitatea si randamentul. Angajarea se face cu norma intreaga, contract de munca cu protectia muncii si medicina muncii. Oferim echipamente de lucru si îmbrăcăminte. Lucrarile sunt in Iasi !!! Totodata, suntem in cautare de a colabora cu firme de constructii pentru subcontractare.
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian