Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Iasi Iasi doar cu poze Companii

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Agenti securitate Paza

    Angajam agenti securitate in locatiile noastre Loc de munca stabil Salariu 2700 lei (bani virati pe card de salariu+card bonuri) Program: Se lucreaza in ture. Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva

  • 20

    Angajam personal in depozitele DHL Olanda! Plata saptamanala!

    Veniți și lucrați în cea mai cunoscută companie de curierat din Europa!! Lucrați în centre logistice moderne din Olanda!! Vă doriți un loc de muncă stabil? Doriți să vă alaturați unei echipe internaționale în Olanda? Sunteti în locul potrivit, vă oferim locuri de muncă sigure și stabile în Olanda. Și nu aveți nevoie de experiență!! Vă explicăm noi toate sarcinile încă din prima zi de muncă!! Cerințe: Limba engleză la nivel cel puțin conversațional; Dorință de muncă; Seriozitate; Capacitate de a lucra într-un mediu dinamic de lucru. Câteva dintre sarcinile dvs: Procesarea comenzilor folosind un scaner manual Ambalarea, etichetarea, sortarea, descărcarea încărcarea coletelor, acceptarea retururilor și de asemenea: Introducerea în colectiv a noilor angajați Ce oferim? Tarife orare excelente de la 12.80 EURO oră Sporuri extra avantajoase (25-100%) pentru lucrul în weekend, sărbători, ore suplimentare, etc. Acestea vă vor permite să câștigați și mai mult! Salariu întotdeauna la timp cu plata săptămânală Cazare plăcută și ieftină de înaltă calitate și transport gratuit la de la serviciu Program de loialitate poți schimba punctele adunate pentru recompense suplimentare! Program de lucru garantat în calitate de lider al pieței garantăm prin contract câte ore pe săptămână vei lucra! Posibilitatea de a lucra cu familia sau prietenii vom face totul pentru a vă permite să locuiți și să lucrați împreună! Lucrează pe termen lung sau scurt tu alegi ceea ce ți se potrivește cel mai bine! Contract de muncă temporară semnat înainte de plecarea dvs. în Olanda! Asigurarea angajaților și accesul la asistență medicală Formalități minime (capacitatea de a semna toate documentele prin Internet) Sprijinul coordonatorilor la fața locului și biroul de asistență care lucrează 24 7 Posibilitatea de a începe munca imediat Acces la cursuri de limbi străine, training online și alte proiecte precum Fit@OTTO sau Happy OTTO Wish Acces facil la programul de lucru și fluturașul de salariu prin aplicația myOTTO Angajare stabilă - pentru companii cunoscute și dovedite Posibilitatea de a obține un contract direct Interesat de mai multe detalii despre ofertele noastre actuale de muncă? Aplică acum! Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339

  • Angajam asistent manager in echipa Stil Imobil

    Suntem o agentie imobiliara de renume care se mandreste cu o experienta vasta pe piata imobiliara din Iasi. Echipa noastra este dedicata oferirii serviciilor de cea mai inalta calitate, iar acum cautam sa ne extindem echipa cu un asistent de manager proactiv si organizat. Cerinte: - Studii superioare finalizate; - Experienta anterioara intr-un rol administrativ sau de asistenta manageriala; - Cunoștințe solide de MS Office, retele SOCIAL MEDIA, CRM (constituie un avantaj); - Abilitati excelente de comunicare, organizare si atentie la detalii; - Persoana serioasa, punctuala, dinamica cu spirit de initiativa. Responsabilitati: - Preluarea si directionarea apelurilor telefonice si a corespondentei interne; - Emitere bonuri fiscale facturi si evidenta acestora; - Tehnoredactare contracte, documente si alte acte specifice postului; - Evidenta tranzactiilor si incasarilor in cadrul companiei; - Intocmire rapoarte de activitate solicitate de catre manager sau colegi din alte departamente; - Evidenta dosarului de contabilitate; - Suport operational echipei in activitati administrative; - Mentinerea relatiei cu alte departamente ale companiei. Beneficii: Oferim pachet salarial corelat in functie de experienta format din: - salariu fix; - tichete de masa; - bonusuri de performanata; - oportunitati de dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic si inovator. Daca oferta noastra ti se pare atractiva aplica acum! Te asteptam in echipa noastra! Ne poti trimite CV-ul si pe adresa noastra:

  • 5

    Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință

    Agenția Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință. CE CAUTĂM: Pricipalele calități pe care trebuie să le aibă viitorul nostrum coleg: Să aibă abilitați de comunicare si negociere; Să fie persoane sociabile, organizate, responsabile si punctuale; Persoane orientate către rezultat; Cunoștințe operare calculator; Permis de conducere categoria B. ATRIBUȚII: Prospectarea, vizionarea si preluarea ofertelor in portofoliu, după consilierea proprietarilor; Calificarea clienților prin înțelegerea nevoilor acestora, ofertarea lor, stabilirea vizionărilor, însoțirea si consilierea acestora de la vizionare pană la semnare; Dezvoltarea unei relații bazate pe încredere, respect si profesionalism cu clienții, fie ei proprietari sau cumpărători/chiriași. CE OFERIM: O echipă pregătită să te formeze, dezvolte și să te susțină; Locație ușor accesibilă; Venituri limitate doar de nivelul tău de implicare; Bonusuri în funcție de performanță; Posibilitatea de a avansa în carieră. Așteptăm CV-ul tău!

  • Angajam confecționer atelier creație vestimentara

    Fashion Division angajeaza confecționer cu experiența în realizarea integrală a prototipurilor și a seriilor scurte ex: jachete , pantaloni , fuste , sacouri , camasi , rochii etc. Sunt necesare cunoștințe de adaptare a tiparelor , abilități tehnice de lucru în mașini pentru tot procesul tehnologic și spirit de observație pentru un nivel de calitate foarte bun.

  • 4

    Receptioner Registrator medical

    Spitalul Elytis caută 4 consilieri de recepţie, implicati şi cu o atitudine pozitivă, care să gestioneze relaţiile cu pacienţii şi diferite activităţi administrative din spital. Ne dorim ca noii colegi colege să fie persoane organizate, prietenoase şi atente la detalii. Locul desfasurarii activitatii: Sos. Nicolina , nr. 139 M ( Centrul de medicina nucleara Elytis) Cerințe: Onestitate şi seriozitate; Uşurinţă în interacţiunea cu pacienţii; Atitudine calmă şi tolerantă; Implicare proactivă în situaţiile noi; Disponibilitate de a lucra în ture de dimineaţă şi de după-amiază; Cunoştinţe limba engleză; Cunoştinţe MS Office; Experienţa într-un rol similar reprezintă un avantaj; Studii medii;Bună înţelegere a platformelor de socializare Responsabilităţi: Gestionează relaţiile cu pacienţii actuali şi potenţiali ai spitalului; Colaborarea strânsă cu echipa medicală pentru a asigura un mediu sigur și eficient pentru pacienți; Primirea si inregistrarea datelor pacientilor; Efectuează sarcini de asistenţă administrativă cum ar fi preluarea şi transmiterea mesajelor, preluarea documentelor, întreţinerea şi actualizarea permanentă a calendarului cu programări; Încasează contravaloarea serviciilor medicale; Gestionează corespondenţa externă şi alte documente interne şi externe; Depune toate eforturile pentru rezolvarea eficientă a situaţiilor limită. Redactarea textelor pentru raspunsurile de pe paginile de socializare ale companiei. În cazul în care CV-ul dvs va fi selectat, veţi fi contactat telefonic sau pe adresa de mail, pentru a programa susţinerea interviului. Vă dorim mult succes!

  • 19

    Angajam Desenator tehnic / tehnoredactare proiecte tehnice construcții civile și industriale

    Fișa postului : - întocmirea pieselor desenate (planșelor) cu ajutorul programului AutoCAD - întocmirea pieselor scrise (extrase de materiale, memorii tehnice, caiete de sarcini, antemăsurători, etc.) Cerințe minime obligatorii : - cunoașterea și utilizarea la nivel avansat a programelor : AutoCAD și Microsoft Office (Word, Excel) - cunoștințe de inginerie în domeniul construcțiilor civile și industriale - respectarea termenelor de predare a proiectului Alte cerințe : - abilități de completare a cunoștințelor în termen scurt - comunicativ cu conducerea și colectivul de colegi - ambițios, consecvent, ordonat - amabil, respectos și cu aptitudini de integrare rapidă în colectiv Ofertă (bonusuri, beneficii) - training gratuit - carte de muncă - salariul este stabilit de comun acord la angajare, cu posibilitate de renegociere la fiecare 6 luni, în funcție de performanțe. Număr posturi disponibile : 2 Vă așteptăm cu drag să faceți parte din echipa noastră !

  • 17

    Inginer proiectant construcții civile și industriale

    Fișa postului : - întocmirea pieselor desenate (planșelor) cu ajutorul programului AutoCAD - întocmirea pieselor scrise (extrase de materiale, memorii, caiete de sarcini, antemasuratori, fise tehnice, etc.) - verificarea sau calcularea cantităților de lucrări pe baza planurilor - întocmire devize Cerințe minime obligatorii : - cunoștințe temeinice de inginerie în domeniul construcțiilor civile și industriale - cunoașterea și utilizarea la nivel avansat a programelor : AutoCAD și Microsoft Office - respectarea termenelor de predare a proiectului Alte cerințe : - abilități de completare a cunoștințelor în termen scurt - comunicativ cu conducerea și colectivul de colegi - ambițios, consecvent, ordonat - amabil, respectos și cu aptitudini de integrare rapidă în colectiv Ofertă (bonusuri, beneficii) - training gratuit în primele 2 luni - carte de muncă - salariul este stabilit de comun acord la angajare, cu posibilitate de renegociere la fiecare 6 luni, în funcție de performanțe. Număr posturi disponibile : 2 Vă așteptăm cu drag să faceți parte din echipa noastră !

  • 2

    Angajam Instructor auto, Școala de șoferi

    Alătură-te echipei noastre ca Instructor auto la Școala de șoferi AUTOMOBILUL ZEN ! Dacă ești o persoană analitică, atentă la detalii, cu o înțelegere solidă a Legislației rutiere și cu un simț al responsabilității dezvoltat, acest rol este pentru tine. Descoperă toate detaliile despre job și beneficii Telefon: sau trimite un CV pe e-mail: Te așteptăm Școala de șoferi AUTOMOBILUL ZEN din Iași, str. Vasile A. Urechia nr. 16 (lângă policlinica Nicolina). Urmărește-ne pe rețelele sociale și alătură-te comunității noastre online și fii la curent cu ultimele noutăți și oferte de la Școala de șoferi AUTOMOBILUL ZEN & Inspirație pentru stilul tău de condus!

  • 3

    ! ! Dacă ești și te vezi făcând parte dintr-o performanță, această poate fi oportunitatea ta pentru o carieră de succes. Ce așteptări poți avea în calitate de la ? - oportunitatea de a evolua într-o în care să te dezvolți și să faci performanță; - flexibilitate în programul de lucru și posibilitatea de a lucra parțial remote; - remunerație care încurajează performanța bazată pe rezultate; - mediu de lucru profesionist, dar prietenos, într-un sediu modern; - formare profesională continuă; Ce așteptăm de la tine în calitate de ? - să fii team-player, orientat către munca în echipă și instruirea practică a cursanților în vederea obținerii permisului de conducere auto, rezolvarea eficientă a tuturor situațiilor neprevăzute ivite în trafic cu elevii; - să ai bune abilități de comunicare și de relaționare cu cursanții; - empatia este o calitate esențială; - să fii aliniat la viziunea de ansamblu și valorile ; - să fii specialist sau dispus să te specializezi în acest domeniu ; - dorință de evoluție profesională pe termen lung. Cum aplici? Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și ești dornic să te alături echipei noastre, trimite-ne CV-ul tău la: ; : & ^ ^

  • 18

    Agenti imobiliari Iasi

    NE MARIM ECHIPA Echipa Iasi Chirie este in cautare de agenti imobiliari entuziasti, tineri si cu spirit colaborativ, pentru a elabora impreuna planuri ambitioase si a oferi clientilor o altfel de experienta. Ce ai de facut? 1. Cautarea potentialilor clienti; 2. Preluarea ofertelor imobiliare de inchiriere/ vanzare si introducerea lor in baza de date; 3. Administrarea bazei de clienti si dezvoltarea ei continua; 4. Pastrarea constanta a unei legaturi profesionale cu clientii/ proprietarii. Cerinte: 1. Abilitati de comunicare si capacitatea de a defini nevoile clientilor; 2. Atitudine pozitiva si adaptabilitate la un mediu dinamic; 3. Permis de conducere; 4. Cunostinte in pc; 5. Cunostinte la nivel conversational in limba engleza; 6. Nu este necesara experienta in vanzari insa, daca exista, aceasta constituie un avantaj. Oferim: 1. Salariu fix plus comision din vanzari; 2. Birou intr-o locatie centrala; 3. Oportunitatea de castiguri peste media din piata; 4. Echipamente si suportul necesar; Daca sunteti in cautarea unei cariere in industia imobiliara si intruniti cerintele pe care le cautam, va asteptam CV-ul la adresa de e-mail: sau telefonic la numarul .

  • 9

    Angajam Asistenta vanzari relatii clienti call center - Iasi

    Știi să asculți, să preiei informația și împreună cu partenerul tau, Excel, să o transformi în date statistice? Abilitatea ta și amabilitatea în a răspunde rapid la întrebările clienților sunt deja un adevăr binecunoscut? Dorința ta de a învăța constant, de la vânzări și produse până la analize de clienți, te definește? Și desigur, SICAP nu are secrete pentru tine. Hai să discutăm despre cum talentele tale se potrivesc în echipa Misavan.

  • 11

    Angajam Lucratori in depozit productie - Iasi

    Ne pregătim să deschidem o fabrică nouă pentru producția de produse profesionale de curățenie si angajam persoane harnice si responsabile. Oferta noastra de angajare vine cu promisiunea unui loc de munca sigur, salariu oferit la timp, o locatie noua echipata pentru a oferi confort. Ce vei face: Descărcări materii prime, ambalaje, sortarea recepțiilor primite; Cântărirea materiilor prime și aducerea ambalajelor în zona de procesare; Vei pregăti marfa pentru livrare clienți; Cerinte: Atent, serios, responsabil; Disponibilitate de lucru in 2 schimburi. Beneficii: Transport asigurat pe raza orașului Iași la sediul din Parc Industrial Miroslava Salariu la timp + bonuri de masă de 40 lei zi Reducere la achiziția de produse de curățenie Misavan

  • 8

    Consilier clienti clinica stomatologica

    Suntem în căutarea unui Consilier Clienți dedicat și pasionat, care să se alăture echipei noastre din departamentul de relații cu clienții. Dacă ești o persoană comunicativă, empatică și orientată către rezultate, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: Interacționează cu pacientii noștri într-un mod profesionist și prietenos, oferindu-le suport și răspunsuri la întrebări Identifică nevoile și cerințele pacientilor și oferă soluții personalizate Înregistrează și gestionează în mod eficient toate solicitările pacientilor Colaborează cu departamentele interne pentru a rezolva problemele pacientilor și a asigura satisfacția acestora Urmărește și raportează feedback-ul pacientilor pentru a îmbunătăți continuu serviciile noastre Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar de consilier clienți sau într-un domeniu medical similar Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba română Empatie și capacitate de a asculta activ pacientii Capacitatea de a rezolva probleme și de a lua decizii în mod independent Atenție la detalii și abilități organizatorice Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-o companie de succes Mediu de lucru plăcut și dinamic, cu o echipă prietenoasă Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare Dacă ești o persoană orientată către clienți, cu abilități excelente de comunicare și dornică să faci parte dintr-o echipă de succes, te invităm să aplici pentru poziția de Consilier clienți. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!

  • Director economic

    Ești pasionat de cifre și analiză financiară? Ai experiență în coordonarea unei echipe? Atunci această poziție ar putea fi pentru tine! Daca iti doresti sa lucrezi intr-o echipa de profesionisti, intr-un mediu placut si modern, te asteptam, atunci, sa faci parte din echipa noastra. Te invitam sa ne cunoastem in cadrul unui interviu! CANDIDATUL IDEAL Trebuie sa aiba competente si expertize la nivel aprofundat si consolidat in urmatoarele domenii: Managementul prin bugete; Management financiar (raportare, trezorerie, analiza, planificare, investitii); Atitudine proactiva, orientata spre a descoperi si intelege in profunzime organizatiile si regulile lor de functionare; Capacitate de asimilare a cunostintelor noi si deschidere la a transmite mai departe cunostintele sale; Organizat si orientat catre implementarea si respectarea regulilor de organizare interne ale companiei; Puternic si de incredere pentru cei din jur, integru si cu abilitati de lider pentru departamentul sau; Deschis la nou si schimbare si cu abilitati si aptitudini de adaptare; Rezistent la stres si capabil sa prioritizeze astfel incat sa respecte termenele limita impuse; Analitic si orientat spre imbunatatirea continua a proceselor; Integru, cu inalta etica morala, profesionist. CERINTE: Experienta pe un post similar- MINIM 5 ANI: coordonare departament financiar contabil inclusiv controlling; Studii superioare economice finalizate; Contabil autorizat; Expert in analiza financiara si de risc financiar; Cunostinte la zi de legislatie financiar-contabilă, fiscalitate și contabilitate de Gestiune; Cunoasterea limbii engleze; Cunoștințe avansate de operare MS Office (Word, Excel si Power Point); Operarea in sistem NEXUS ERP constituie avantaj; Capacitate de analiză și sinteză, de respectare a termenelor limită, de organizare a locului de muncă și de asimilare, transpunere și adaptare la cerințe de ordin metodologic și operațional instituite prin proceduri și instrucțiuni de lucru derivate din strategia economico-financiară a organizației; Atestat CECCAR de expert Contabil constituie avantaj. ATRIBUTII: Analize economice privind structura veniturilor si cheltuielilor; Verifica activitatea si modalitatea de operarea a personalului aflat in subordine; Verificarea stocurilor de marfa; Tine evidenta incasarilor si platilor; Asigura activitatea de salarizare; Stabileste impozitele de plata si intocmeste declaratiile privind impozitul pe profit; Efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli, verifica si regleaza balantele de verificare lunare; Asigura determinarea, evidenta si urmarirea datoriilor fata de bugetul statului, bugetele locale, furnizori, salariati; Actualizeaza si verifica zilnic soldurile in lei si in valuta; Efectueaza platile conform termenelor indicate de administrator; Analiza indicatorilor: lichiditate, rentabilitate, viteza de rotatie a stocului; Prezinta Directorului General la fiecare final de luna, sau ori de cate ori este nevoie, in termen util rapoartele si analizele financiar contabile stabilite Participa la analize economice complexe initiate de Directorul General; Face propuneri de componente bugetare (obiective, venituri, cheltuieli, rezultate) pe centre de gestiune. SE OFERA: Pachet salarial motivant; Reale posibilitati de dezvoltare profesionala intr- o echipa interactiva si plina de entuziasm; Mediu de lucru placut. Locatie centrala

Salvează căutarea