Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Ilfov doar cu poze

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajez Mecanic Auto

    DETALII LA TEL: Cerințe: Experienta in domeniul reparatiilor MULTIMARCA Familiarizat cu utilizarea noilor echipamente si tehnologii in domeniul reparatiilor auto Serios Harnic Punctual Respecta regulile organizatiei Descrierea jobului Efectu r a lucr rilor d r p r tii m c nic in domeniul auto R spons bil d calit t lucr rilor f ctu t Compl t r a zilnica a r portului d activitate ( fis ) Eficientiz r fluxului tehnologic R spectar a si plicare proc durilor de lucru si a regulamentului intern Prei ordinul d r par ti si i la cunostiinta de lucr ril solicit t Aduc autovehiculul la postul d lucru Ef ctue za di gnosticul pornind d l inform tiil din ordinul de r p r ti Efectu z interv ntiile la utovehicul V rifica lucraril fectuate Indeplineste si alte atributii stabilite de seful ierarhic in conformitate cu reglementarile legale Salariul atractiv

  • Back Office Assistant

    Stonelio specializes in supplying finishing materials such as natural stone (including cutting and detailing services), ceramics, porcelain stoneware slabs, porcelain fa ade cladding, porcelain raised flooring, parquet flooring, mosaics, terracotta, sanitary fixtures, mirrors, and accessories, among others. We are seeking a dedicated Back Office Assistant to join our team and play a crucial role in supporting our daily operations. Job Description: As a Back-Office Assistant at Stonelio], you will be responsible for a wide range of administrative and operational tasks to ensure the smooth functioning of our organization. Your primary responsibilities will include: Quotations: Preparing Offers based on data given by the Manager. Data Entry: Accurately entering and maintaining data in databases or spreadsheets. Filing and Documentation: Organizing and securely storing both physical paperwork and electronic documents. Inventory Management: Tracking and managing inventory levels to ensure efficient operations. Logistics: Coordinating with factories, overseeing shipping, receiving, and distribution of goods. Invoice Processing: Reviewing and processing invoices for timely and accurate payment. Documentation Compliance: Ensuring that all documentation meets legal requirements and standards. Prioritizing Tasks: Managing multiple tasks, prioritizing them efficiently, and meeting deadlines. Time Management: Efficiently utilizing your time to ensure tasks are completed on schedule. Problem-Solving: Identifying and resolving operational issues to maintain smooth processes. Qualifications: The English Language is a must. High school diploma or equivalent; additional education or certifications are a plus. Proven experience in back office or administrative roles is preferred. Strong computer skills, including proficiency in Microsoft Office Suite and data entry software. Excellent organizational and time management skills. Attention to detail and a commitment to accuracy. Effective communication and problem-solving abilities. Ability to work both independently and collaboratively within a team. What We Offer: Competitive salary commensurate with experience. Mobile Phone How to Apply: If you are a highly organized and detail-oriented individual with a passion for ensuring operational excellence, we invite you to apply for this Back-Office Assistant position. Please submit your C.V to

  • 8

    Angajez șofer categoria C 7.5t 4000ron

    Angajez șofer categoria C 7.5t 4000ron program de luni până vineri Distribuție paletizata in București și zonele limitrofe. catalin

  • 1

    Sofer categoria B

    Sofer pentru activitate in incinta depozitului Mega Image din Popesti Leordeni. ITI asiguram : Contract de munca pe perioada nedeterminata ; Loc de munca stabil ; Salariu fix ; Program de lucru in ture Cerinte : Abilitati de comunicare, organizare si planificare Permis conducere cat. B . Detalii la nr. de telefon

  • 2

    Angajam Personal !!!

    Restaurantul ,,La Nuci" , situat in comuna Afumati, jud Ilfov, , zona Doraly, angajeaza personal pentru bucatarie : Bucatar pentru bucatarie Traditional Romaneasca , ajutor de bucatar, grataragiu, ospatar, ajutor de ospătar. . Contact:

  • 5

    Casier-Lucrator comercial

    Angajam: lucrator comercial / casier Cerinte : diploma de BAC Experienta similara: constituie un avantaj. Salarizare: avatajoasa in functie de studii Se deconteaza transport + Bonuri de masa. Avem 2 posturi disponibile in : Sector 2 Piata Bucur Obor Voluntari - bd Voluntari nr. 78 pentru detalii+interviu Data: incepere imediata! Detinem Magazin de plante + Fitofarmacie.

  • 3

    Angajam Mercantizor de Teren

    Candidatul ideal pentru noi este: Carnet categoria B. Persoana serioasa, implicata, rabdatoare. Comunicativa. Rezistenta la stres si la sarcini repetitive. Atenta la detalii. Dornica sa ne invete lucruri noi. Dornica sa efectueze munca de teren. Experienta similara pe o perioada de 1 an. Lucrul in lanturi mari de magazine (Carrefour, Mega Image, Profi, Cora) sau alte locatii IKA reprezinta un avantaj. Experienta anterioara in mercantizare in deosebi in activitati de tipul FMCG, Napolact, Pepsi reprezinta un avantaj. Descriere Job: Apreciem oamenii, implicarea si seriozitatea lor. Firma noastra cauta o mercantizoare de teren (cu carnet categoria B), pentru magazinele noastre din Baneasa si din zona centurii Bucuresti. Oferim masina de serviciu. Responsabilitati: Pregatirea marfii si asezarea ei pe stand. Organizarea produselor conform planogramei. Expune marfuri intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibile clientilor. Ofera informatii despre marfa expusa. Gestionarea proiectelor si conceptelor propuse de partenerii nostrii. Raportarea si comunicarea oricaror nereguli superiorului direct. Beneficii: Veti putea sa va bucurati de o colaborare de lunga durata. Salariu competitiv fata de concurenta + bonuri de masa de 35 lei zi. Posibilitatea de a achizitiona produse la preturi preferentiale. Anual organizam teambuilg-uri pentru angajatii companiei. Petreceri la sediul firmei anuale de Craciun. Prime de Craciun si de Paste. Petreceri Anuale. Spor suplimentar de 200 lei pentru anumite proiecte implementate. Telefon de serviciu. Masina de serviciu. Descrierea companiei Ne straduim zi de zi sa le facem viata mai frumoasa tuturor celor care ne trec pragul, sa le implinim asteptarile, sa ii surprindem placut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase si primitoare, lucrand cu unii dintre cei mai renumiti furnizori, selectam cele mai bune, cele mai ingenioase si mai atragatoare cadouri si obiecte de design. Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante. Echipa noastra are vechime in firma si in domeniu, astfel incat colegii cu care veti colabora sunt foarte bine pregatiti. Ginza Invest SRL (GiftDesign), este o companie de distributie la nivel national de produse pentru ambalarea cadourilor, felicitari, articole party, produse papetarie, produse cu texte si mesaje personalizate, jucarii sau home si deco. Compania noastra are un portofoliu de peste 3500 de clienti. Suntem de 12 ani pe piata si dorim sa ne extindem.

  • 1

    Responsabil Ospitalitate McDonald's Otopeni

    Fii GUEST EXPERIENCE LEADER la McDonald s Otopeni! Esti ambasadorul ospitalitatii, acea persoana ce este alaturi de clienti pe tot parcursul vizitei in restaurant. Hai sa ne cunoastem si sa ducem povestea McDonald s mai departe alaturi de tine! Despre tine: Minim studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie Ai bune abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti alaturi de oaspetii la plasarea comenzii la Kiosk si in gasirea unei mese libere; Te asiguri ca oaspetii au fost serviti cu acuratete si ca sunt multumiti de calitatea si prospetimea produselor; Daca un client are o intrebare tu esti cel care il intampini si ii oferi informatiile de care are nevoie; Beneficii: Pachet salarial atractiv 3500 RON la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix si tichete de masa in valoare de 30 Lei/zi lucrata, alte sporuri); Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Flexibilitatea programului de lucru Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor comunicare, de lucru cu oamenii, organizare si planificare sau abilitati specifice industriei alimentare; Beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale.

  • TRIO ALFA angajeaza Excavatorist si Muncitori necalificati

    Firma TRIO ALFA S.R.L isi mareste echipa. Avem nevoie de: excavatorist, buldoexcavatorist si muncitori necalficati. Lucrarile se vor desfasura in zona Bucuresti si Bragadiru. Oferim salariu atractiv si bonificatii in functie de randament. Pentru a face parte din echipa ne puteti contacta telefonic sau prin email. Hai si tu in echipa noastra! www.trioalfa.com

  • 2

    Personal curatenie bloc nou - zona Pipera (Voluntari)

    Cautam personal de curatenie pentru bloc nou în zona Pipera (Voluntari).

  • Angajam sofer

    Firma cu profil postal angajeaza soferJud Ilfov. Oferim salariu fix,instruire la locul de munca un climat corespunzator. Dorim seriozitate,colaborarea cat mai buna cu echipa,punctualitate. Pentru mai multe detalii puteti sa ne contactatii la numarul de telefon. 0759.030.641. Va asteptam in echipa noastra.

  • Angajam sofer/postas in jud ilfov

    Firma cu profil postal angajam sofer/postas in judetul Ilfov. Activitatea principala este de distributie plicuri la cutiile postale. Oferim salariul fix,bonuri de masa,decont transport. Cerem seriozitate,punctualitate spirit de echipa,abilitati de a lucra cu oamenii. Avantaje -se poate lucra si cu masina personala pe care o putem inchiria - program nu este impus este flexibil,de teren, Mai multe detalii le puteti afla prin telefon sau interviu.

  • 1

    Angajam sofer/postas, Chiajna

    Angajam postas/curier, in Judetul Ilfov Chiajna Constituie avantaj daca locuiti in localitate si detineti auto+permis B,dar nu este o conditie obligatorie. Nu este necesara experienta. Oferim contract de munca,salariul fix decont transport STB,METROREX sau carburant daca utilizati auto personal,bonuri de masa. Activitaea este de distributie plicuri la cutiile postale. Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta la numarul de telefon sau programare interviu. Acceptam si persoane care doresc sa lucreze part-time.

  • 1

    angajez sofer pe ansamblu basculabil

    Angajez sofer categoria C+E pentru transport agregate pe ansamblu basculabil. încărcare din Jud Dâmbovița Titu cu descărcare în jurul Bucureștiului Salariu fix "nu plătesc pe km" Curse fixe Contract de munca Mașina în fiecare seară se parchează la Buftea Pentru mai multe detalii ma puteti contacta la numarul de telefon Iulian

  • Agent vanzari Tamplarie PVC cu EXPERIENȚĂ

    Fabrica noastră de Tamplarie cauta agent vanzari cu experiență OBLIGATORIE in domeniul tamplariei PVC. Cerințe: Studii medii studiile superioare in domeniul tehnic - constituie un avantaj; Experienta in programul WINARHI; Experiență în vânzări de minim 2 ani - obligatoriu; Experienta relevanta in domeniul tamplariei PVC; Abilitati de comunicare & negociere; Cunostinte de operare PC; Abilitati de vanzare si negociere; Excelente abilitati de comunicare si lucru in echipa. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Mediu de lucru dinamic si placut; Oferim telefon de serviciu plus laptop; Oportunitati de dezvoltare profesională; Salariu fix + bonusuri in functie de performanță. Responsabilități: Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor noastre Intocmeste oferta in Winarhi Utilizarea platformei CRM Participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarea comenzilor Urmareste derularea si finalizarea contractelor Informeaza si negociaza clientul despre serviciile oferite Indruma clientul cu privire la posibilitatile si conditiile de achizitie

Salvează căutarea