Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Ilfov Otopeni

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Companie de catering angajeaza urgent in Otopeni, jud.Ilfov- Bucatari la cald si la rece(diploma de bucatar) cu experienta in domeniu de minim 1 an. Oferim pachet salarial avantajos(salariul se discuta la interviu in functie de responsabilitati,vechime,cunostinte in domeniu). Rog cv la adresa de mail: Pentru mai multe detalii va rog sa sunati la nr.de telefon: 0725 928 247 Mihaela.

  • Companie de catering angajeaza urgent in Otopeni, jud.Ilfov - Soferi cu permis de conducere categoria B si C, cu experienta in domeniu de minim 1 an. Oferim pachet salarial avantajos(salariul se discuta la interviu in functie de responsabilitati,vechime,cunostinte in domeniu). Rog cv la adresa de mail: Pentru mai multe detalii va rog sa sunati la nr.de telefon: 0725 928 247 Mihaela.

  • Candidatul ideal - Studii superioare; - Experienta in activitate constituie un avantaj; - Minim 3 ani experienta anterioara de coordonare intr-un departament operational/logistic; - Abilitati de organizare si comunicare; - Viziune strategica; - Cunostinte avansate de operare PC; - Spirit de echipa, dinamic, tenace. Descrierea jobului - Intocmirea de rapoarte de activitate si analiza specifice departamentului; - Monitorizarea proceselor interne, urmarirea termenelor limita si realizarea obiectivelor propuse; - Mentinerea legaturii cu parteneri, subcontractanti si cu membri ai altor departamente; - Solutionarea diverselor probleme aparute in realizarea proiectelor si informarea la timp a echipei de management si/sau persoanelor responsabile de proiect despre dificultatile intampinate; - Implementarea procedurilor la nivel de departament si gestionarea documentelor din cadrul acestuia. Descrierea companiei Helen Prest International SRL este o companie înființată în anul 2013, cu capital integral privat românesc, ce își desfășoară activitatea în domeniul serviciilor de furnizare și managementul forței de muncă. Helen Prest International SRL dispune de personal de specialitate cu o solidă pregatire profesională, experimentat și motivat de realizările obținute și de perspectivele existente. Suntem un colectiv tănar, generator de idei constructive, aflat in permanentă interacțiune și urmărind satisfacerea în totalitate a cerințelor clienților prin serviciile aduse în folosul acestora. Acest lucru este posibil grație calificării, ambiției și orientarii către nou a colectivului nostru.

  • Program in ture doua zile lucrate cu doua zile libere (7 - 19), zi/noapte (12/24, 12/48) sau la 9 ore. Oferim salariu fix, tichete de masa, spor de vechime totala in munca, spor de noapte, spor de weekend. Asiguram masa calda + cazare la o vila din Otopeni, langa Bucuresti, bonusuri periodice acordate in functie de vanzari. Locatie cafenea: In incinta Aeroportului Henri Coanda. Te informam ca datele cu caracter personal sunt colectate si prelucrate de DNATA CATERING in cadrul acestui proces de recrutare pentru pozitia la care ai aplicat. Datele cu caracter personal sunt colectate si procesate in acord cu legislatia in vigoare, cu politicile, practicile, standardele si procedurile interne in materia protectiei datelor cu caracter personal. Daca doresti sa modifici, actualizezi, corectezi sau stergi, in tot sau in parte, oricare dintre datele personale pe care le-ai completat, te rugam sa ne contactezi la urmatoarea adresa de e-mail din anunt.

  • Candidatul ideal Angajam Hostess, prezenta agreabila, aspect fizic placut, ingrijit si atitudine corespunzatoare pentru restaurant in incinta Aeroportului International Henri Coanda. Calitati necesare: Se cere experienta in relatia cu clientii si cunoasterea limbii engleze. Abilitatea de a se prezenta ca o imagine profesionala, imbinind acest aspect cu calitatile personale. Comunicativa, atenta la detalii, joviala si adaptabila. Sa denote eleganta, stil, clasa si rafinament. Spiritul de echipa si dorinta de afirmare. Studii medii sau superioare. Abilitati de comunicare si inter-relationare Persoana dinamica, empatica si comunicativa Descrierea jobului Program 8 ore/zi Sa intimpine clientii si sa-i conduca la mese. Sa fie disponibila sa ofere informatii concrete si sa insoteasca clientii Sa isi respecte indatoririle postului si ierarhiile profesionale. Beneficii: Salariu fix, Tichete de masa, Spor de vechime totala in munca, Transport, Masa calda gratuita Descrierea companiei DNATA CATERING SRL este o societate care operează, pe platforma aeroportului internaţional Henri Coandă, facilităţi de catering pentru aeronave şi de alimentatie publica (restaurante, baruri, cafenele, self service) conforme cu toate specificaţiile standardelor de operare internaţionale. Te informam ca datele cu caracter personal sunt colectate si prelucrate de DNATA CATERING in cadrul acestui proces de recrutare pentru pozitia la care ai aplicat. Datele cu caracter personal sunt colectate si procesate in acord cu legislatia in vigoare, cu politicile, practicile, standardele si procedurile interne in materia protectiei datelor cu caracter personal. Daca doresti sa modifici, actualizezi, corectezi sau stergi, in tot sau in parte, oricare dintre datele personale pe care le-ai completat, te rugam sa ne contactezi la urmatoarea adresa de e-mail mentionata in anunt.

  • Candidatul ideal Dorim sa angajam persoane care: • au studii liceale sau scoala profesionala; • sunt deschise la comunicare si lucru in echipa; • sunt sincere si statornice; • sunt energice si orientate catre client. Descrierea jobului Program de lucru in ture de zi 12ore(doua cu doua), ture zi/noapte (12/24, 12/48) sau la 9 ore. Responsabilitati: • Respectarea regulilor de servire; • Cunoasterea meniului; • Preluarea si servirea comenzilor; • Satisfacerea cererilor clientilor prin standardele solicitate de companie; • Verificarea termenelor de garantie a produselor conform procedurilor; • Realizarea incasarilor. Beneficii: • Salariu fix + spor vechime totala in munca + spor de noapte + spor de weekend; • Tichete de masa, masa calda, transport, alte facilitiati conform Contractului Colectiv de Munca; • Bonusuri periodice acordate pentru vanzari; • Contract de munca pe perioada nedeterminata; • Garantia corectitudinii contractuale; • Planuri de dezvoltare profesionala si training, • Activitati sociale in cadrul companiei; • Oportunitatea de a lucra alături de colegi cu experienţă semnificativă în domeniu. Descrierea companiei DNATA Catering, operator al francizei TED'S COFFEE CO, furnizează pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă (AIHCB): servicii de alimentaţie publică pe Terminalul Plecări din AIHCB prin unităţi de tip: fast-food, snack-bar, cafenele şi restaurante şi servicii de catering la bordul aeronavelor. Te informam ca datele cu caracter personal sunt colectate si prelucrate de DNATA CATERING in cadrul acestui proces de recrutare pentru pozitia la care ai aplicat. Datele cu caracter personal sunt colectate si procesate in acord cu legislatia in vigoare, cu politicile, practicile, standardele si procedurile interne in materia protectiei datelor cu caracter personal. Daca doresti sa modifici, actualizezi, corectezi sau stergi, in tot sau in parte, oricare dintre datele personale pe care le-ai completat, te rugam sa ne contactezi la urmatoarea adresa de e-mail mentionata in anunt.

  • Obiective principale: - Identificarea defectiunilor si realizarea reparațiilor, asigurarea funcționalități automatelor; - Realizarea reviziilor generale la locatiile clientilor; - Instalarea si retragerea automatelor din piata; - Păstrarea in parametri optimi ai calibrarilor ingredientelor, conform retetar; - Pregătirea automatelor de instalare, in laborator. Cerințe: - Persoană dinamică. - Absolvent studii medii. - Cunoștințe tehnice, abilități învățare. - Abilități de comunicare. - Disponibilitate la program prelungit și deplasări. - Permis de conducere categoria B, minim 1 an. - Experiență în domeniul Vending constituie un avantaj. Oferta: - Salariu fix + bonusuri; - Telefon mobil; - Mașină de seviciu pentru angajati din Bucuresti si județe învecinate; - Activitate într-un mediu profesionist; - Posibilități de promovare. Descrierea companiei: S.C. DUO S.R.L. este o companie de renume în domeniul distribuției de produse alimentare și nealimentare. Înființată în anul 1991, compania și-a desfășurat activitatea în mod competent, serios și profesionist, confirmându-și astfel poziția de lider pe piața romaneasca.

  • Administrator/Șef parc auto Obiective principale: - Coordonează și gestionează flota de mașini a companiei. - Implementează politica și procedura referitoare la parcul auto. - Monitorizează flota de mașini a companiei cu ajutorul sistemelor GPS. Zona de activitate: - Activitatea se desfășoară în Otopeni, Ilfov. Cerințe: - Experiență minim 2 ani în departamentele administrativ, logistică. - Atestat RSVTI - Carnet de conducere categoria B. - Studii medii. - Operare PC, echipamente de birou. - Gestionare/arhivare documente. Profilul candidatului ideal: - Abilități tehnice în domeniul auto. - Foarte bune abilități de comunicare orală și scrisă, negociere, persuasiune. - Muncitor, rezistent la stres. - Proactiv, capabil să găsească soluții, persistent, creativ, cu inițiativa, dinamic, energic. - Referințe de la locurile de muncă anterioare. Ofertă (bonusuri, beneficii): - Pachet salarial motivant. - Mașină, telefon și laptop de serviciu. Trimiteți CV la adresa de email din fotografie cu precizarea jobului la care aplicați. Relații la tel 0731 121 533

  • Companie de catering angajeaza urgent in Otopeni, jud.Ilfov - Ambalator cu sau fara experienta in domeniu. Oferim pachet salarial avantajos(salariul se discuta la interviu in functie de responsabilitati,vechime,cunostinte in domeniu). Rog CV la adresa de mail: Pentru mai multe detalii va rog sa sunati la nr.de telefon postat in anunt.

  • Candidatul ideal Minim 2 ani experienta Studii superioare, reprezinta un avantaj Engleza – nivel mediu Customer care, sociabil; Descrierea jobului 1) Organizeaza serviciile in saloane si dirijeaza munca colaboratorilor sai; 2) Verifica starea de curatenie si igienizare a saloanelor de servire, din baruri, holuri, oficii, starea veselei de servire, grupurile sanitare, luand masuri operative de remediere a lipsurilor; 3) Respecta programul de functionare a unitatii; 4) Supravegheaza in permanenta modul in care ospatarii si ajutorii lor executa serviciile la masa, intervenind ori de cate ori este nevoie; 5) Rezolva operativ sesizarile consumatorilor, informand seful unitatii in cazul depasirii competentei sale; 6) Participa la instruirea personalului din procesul servirii, in vederea ridicarii continue a calificarii; 7) Organizeaza si participa la lucrarile de intretinere si curatenie, avand grija ca toate locurile de munca (saloane, oficii, sectii etc.) sa ramana in perfecte stare de curatenie si igiena; 8) Aranjeaza si gospodareste stocurile de inventar, materiale si produse; Organizeaza si planifica din punct de vedere operational evenimente sociale/corporate in concordanta cu solicitarile clientilor. 9) Executa si alte sarcini pe care le primeste pe cale ierarhica Descrierea companiei Centru de evenimente si conferinte. Salariu avantajos + bonusuri

  • Candidatul ideal asumarea responsabilitatilor; capacitate de relationare interumana; echilibru emotional; spirit de ordine si de observatie; atentie la detaliu; Descrierea jobului - preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista; - acordarea atentiei cuvenite si asigurarea unor servicii ireprosabile clientilor; - cunoasterea meniului astfel incat sa ofer in orice situatie informatii competente cu privire la felurile de mancare, tacamuri si bauturi. Sarcini si indatoriri specifice: - servirea exemplara a clientilor; - raspunderea pentru calitatea serviciilor oferite. Salariu avantajos + bonusuri

  • Candidatul Ideal - Responsabil, dinamic, serios. - Cunostinte tehnice de nivel mediu in domenul industriei auto si utilaje grele. - Cunostinte medii în domeniul sistemelor de operare PC (World, Excel) - Cunostinte minime de limba engleză si/ sau germana constituie un avantaj - Studii medii finalizate. - Autorizație ISCIR de motostivuitorist constituie un avantaj. - Permis de conducere, categoria B. Descrierea Jobului: - Activitatea se desfasoara in Otopeni, la Aeroportul International Henri Coanda - Efectueaza activitati specifice de gestiune din cadrul depozitului: receptii, intrari/iesiri, stocuri, transferuri, livrari, retururi, aprovizionarea si refacerea stocurilor etc, materialor si pieselor de schimb automotive si utilaje grele. - Participa la verificarea marfii primite, din punct de vedere calitativ si cantitativ. - Participa la operatiunile de incarcare/descarcare, manipulare a marfii. - Participa la inventarul stocului de marfa. - Aranjeaza marfa in depozit. BENEFICII: - oportunitati de cariera intr-o industrie dinamica; - conditii de lucru corespunzatoare; - echipament complet de lucru - cursuri de pregatire profesionala gratuita Societate de prestari servicii de handling aeronautic, leader de piata, infiintata in 1992, cu un numar activ de 700 de angajati.

  • Caut o doamna care sa ma ajute cu menajul de 2-3 ori/ saptamana si, ocazional, supraveghere copil 6 ani. Programul poate fi flexibil

  • ATRIBUTIILE ANGAJATULUI:  - Alimentarea, igienizare si intretinerea automatelor de cafea, asigurarea funcționării permanente a acestora. - Întocmirea cu responsabilitate a documentelor zilnice, conform routing. CERINTE:  - Studii medii si/sau superioare. - Persoana cu cunostinte tehnice sau aptitudini tehnice. - Permis categoria B. - Persoana responsabila, serioasa, atenta la detalii, dinamica, orientata catre rezultat, creativa si cu initiativa; OFERTA (bonusuri, beneficii): - Salariu motivant;  - Bonuri de masa. - Perioada de traning. - Posibilitati de dezvoltare profesionala si promovare.  - Auto de serviciu si telefon.  Descrierea companiei: S.C. DUO S.R.L. este o companie de renume în domeniul distribuției de produse alimentare.

  • 1. Contabil Experienta - minim 1 an Cunostinte operare Saga Cunostinte limba engleza (nivel mediu/avansat) Sarcini/Activități principale: - coordonează activitatea departamentului Financiar-Contabil - întocmește și verifică balanța lunară; - întocmește și verifică registrul de casă; - întocmește și verifică declarațiile de impozit pe profit, decont TVA, declaratii de taxe locale; - întocmește și verifică bilanțul la sfârșitul fiecarui an financiar; - întocmește declarațiile solicitate de Institutul National de Statistica, BNR, Fondul de Mediu, etc; - verifică documentele justificative şi le avizează în conformitate cu normativele în vigoare; - organizează și participă la întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil, la operațiunile de înventariere a patrimoniului, urmărind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii; 2. Receptioner Candidatul ideal - Limba engleză - nivel mediu, cerință obligatorie (altă limbă străină reprezintă un avantaj) - Experiența în domeniu minim 1 an - Atenție la detalii - Persoană politicoasă, sociabilă, punctuală Descrierea jobului - Check in/out-ul clienților în conformitate cu standardele hotelului - Emiterea facturilor de cazare - Redirecționarea apelurilor către departamentele implicate - Asigurarea corespondenței și răspunderea promptă la solicitările și mesajele oaspeților 3. Ospatar Descrierea jobului: - Cunoasterea principalelor reguli de servire si protocol - Preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista - Cunoasterea meniului pentru a oferi informatii competente cu privire la felurile de mancare, tacamuri si bauturi - Servirea exemplara a clientilor cu produsele comandate de catre acestia - Debarasarea si asigurarea curateniei in restaurantul unitatii hoteliere - Respectarea normelor de igiena si securitate a muncii Candidatul ideal: - Studii medii - Limba engleza - nivel mediu (cerinta obligatorie) - Diploma de calificare in domeniu (constituie un avantaj) - Experienta de minim 1 an pe un post similar (constituie un avantaj) - Prezenta agreabila, amabilitate, atitudine pozitiva, stapanire de sine, disciplina OFERIM: • Salariu motivant + bonuri de masă • Contract de muncă • Decontare transport RATB 783 (pentru cei care locuiesc în afara Otopeniului) • Posibilitate de avansare în companie

  • Deschidem punct de lucru ”Street Food” in Otopeni, la hotel Best Western Plus Briston. Cautam Pizzar, Bucatar si Vanzator rulota pentru produse de tip fast food. Pentru detalii sunati la 0732 109 006.

  • - Candidatii pot aplica la acest job doar daca detin o diploma de instalator sanitar si gaze naturale sau legitimatie de instalator grad EGD /EGIU in termen de valabilitate; - Educaţie necesară: Studii Medii tehnice /profesionale, Specializare: Instalator gaze naturale autorizat; - Experienta in domeniul instalatiilor de gaze naturale: executie instalatii utilizare gaze naturale, verificari si revizii tehnice periodice ale instalatiei utilizare gaze naturale; - Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Reglementările legale cu impact în executarea instalațiilor de gaz. - Abilitati foarte bune de lucru in echipa, auto-organizare; - Permis de conducere cat. B prezinta avantaj; - Calificare in meseria de electrian constituie avantaj Abilitati: - Bun cunoscator al conditiilor privind executarea si exploatarea sistemelor de distributie si a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale; - Corectitudine, tenacitate, seriozitate; - Capacitate de analiza, sinteza si lucru in echipa. Principalele responsabilitati : - executie instalatii utilizare gaze naturale - efectueaza verificari si revizii tehnice periodice ale instalatiei utilizare gaze naturale - montare eectrovave - Disponibilitate pentru deplasari in interes de serviciu; - Prezinta avantaj Autorizare I.S.C.I.R privind sudura polietilena/otel Descrierea companiei S.C. 4 Utility Networks S.R.L. este o societate cu capital privat romanesc din anul 2018. Obiectul principal de activitate il reprezinta proiectarea si executia instalatiilor de gaze, termice si sanitare si dorim sa oferim cele mai bune servicii de revizii și verificări ale instalațiilor interioare de gaz prin personal autorizat. Isi va desfasura activitatea in principal in Bucuresti, jud. Ilfov si in urma solicitarilor concrete.

  • Responsabilitati: - asigura activitatea depozitului zonal participand la activitatile de descarcare, depozitare, pregatire comenzi marfa; - asigura fluxul de intrari-iesiri marfa conform regulilor interne; - asigura mentinerea produselor aflate in gestiune intr-o ordine bine definita Detalii la tel 0734995414,

  • Responsabilitati: - pregateste si livreaza masinile catre clienti - completeaza contractele de inchiriere - vinde servicii aditionale clientilor - asigura un CUSTOMER CARE impecabil si stabileste relatii pe termen lung cu clientii - consiliaza clientii in orice provocare aparuta - completeaza sistemul financiar (incasari, cheltuieli) Program de lucru: Programul este flexibil, se vor efectua ture de zi, de noapte si tura intermediara, prin rotatie. Ce oferim: Salariu net cuprins intre 2000 – 3000 RON net / luna, fara a calcula tips-urile. OBSERVATIE: 1. Activitatile se desfasoara in aeroportul Henri Coanda (Otopeni) si in vecinatatea acestuia. 2. Este un job de teren care presupune o planificare dinamica. Candidatul ideal: - Permis de conducere categoria B cu o vechime minima de 1 an (OBLIGATORIU) - Limba ENGLEZA nivel conversational (alte limbi straine cunoscute reprezinta un avantaj) - Abilitati de organizare, planificare si comunicare - Atitudine optimisa, spirit competitiv si multa energie - Este perseverent si NU se face comod in zona de confort - Este foarte atent la nevoile clientilor si stie sa ii trateze asa cum s-ar astepta sa fie tratat la randul sau. ATENTIE: Colectivul nostru este foarte tanar, asadar starea de bine, umorul si relaxarea sunt prezente constant, insa, cu toate acestea, nu excludem pretentiile noastre de disciplina, caracter integru, profesionalism si seriozitate. Cine suntem? Duo Rent a Car este o companie activa in piata de inchirieri auto inca din anul 2015 si are ca focus principal prestarea unor servicii de inchirieri auto la standarde inalte, predominant adresate romanilor stabiliti in afara Romaniei. Compania este intr-o continua dezvoltare iar, datorita numarului crescut de activitati, suntem in cautare de noi colegi care sa adere unui mediu de lucru tanar si care stie sa ofere o mana de ajutor la nevoie, un mediu in care spiritul de competitie, performanta si bunastarea sunt OBLIGATORII. Daca doresti sa “interactionezi” putin cu experienta Duo, te invitam sa ne vizitezi paginile de Facebook si Google unde vei gasi recenzii si materiale media de la clientii nostri.

  • Angajam operator calculator pentru firma noastra din Otopeni Cerinte: - experienta minima pe un post similar - 6 luni -1 an - cunostinte bune de operare ms office, operare SAP - constitue evantaj - lucru in echipa - depozit - lb engleza - mediu - Disponibilitate de a lucra in 2 schimburi Responsabilitati: - opereaza in stoc miscarile de marfa(in-out) - emite avize de expeditie - verifica documente soferi Oferim: - salariu 2450 RON net - tichete de masa - Asiguram transport! Pentru detalii sunati la numarul de telefon din anunt !

  • Salveaza cautarea