Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Persoane Nivel de studii: Absolvent Carnet conducere: B Disponibil din: 2020-03-07

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 11

    Firma de constructii angajeaza INGINER

    Firma de constructii din Suceava isi extinde echipa - cautam project manager care sa coordoneze si implementeze proiectele nostre. Suntem in căutarea unei persoane dornice sa abordeze un domeniu dinamic, provocator, respectiv construcția obiectivelor civile si industriale, alături de o echipa tânără dar experimentata. Cerinte: Absolvent studii superioare de profil constructii civile si industriale Experienta de minim 3 ani pe o pozitie de project Bune cunostinte de AutoCAD (un atu dar nu obligatoriu), Microsoft Office si MS Project; Planificare si organizare; Managementul echipei; Bune abilitati de comunicare si relationare; Capacitate de lucru individual dar si in echipa; Personalitate energica, proactiva, cu atitudine pozitiva. Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Responsabilitati principale: Este responsabil pentru realizarea proiectelor in condițiile economice, tehnice, administrative, de calitate si de termen prevazute in contractul de executie cu clientul; Planifica, organizeaza, conduce, coordoneaza, controleaza si evalueaza activitatile desfasurate in scopul realizarii proiectului; Planifica necesarul de materiale, resurse umane, servicii etc. necesare desfășurării proiectului; intocmeste graficele de lucrari si urmareste realizarea acestora; Urmareste incadrarea in bugetul prognozat si hotaraste care sunt instrumentele necesare incadrarii in acesta; Colaboreaza cu Sefii de Santier, subcontractorii etc. pentru realizarea proiectului la termen si in parametrii calitativi specificati; Estimeaza, cuantifica si inregistreaza eventualele devieri de la proiect (specificatii tehnice si economice). Identifica cat mai devreme cauzele si ia masuri pentru rezolvarea lor; Asigura decontarea lucrarilor si incasarea banilor; Raspunde de relatia cu clientul pe toata perioada contractuala. Oferta (bonusuri, beneficii): 1. Pachet salarial atractiv corelat cu experienta si realizarile profesionale, bonus de proiect pentru realizarea obiectivelor, telefon mobil, participarea la programe de instruire. 2. Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si ambitioasa aflata intr-o continua expansiune.

  • 2

    sc angajeaza ing structurist metal

    sc angajeaza ing structurist metal pt firma de constructii din iasi se ofera si cere seriozitate maxima si experienta minim 2 ani ,cunostinte de uzinare si montaj structura metalica, permis cat b remuneratie 7000 net ,se ofera si masina de servici

  • Caut loc de muncă,Baia Mare

    Bărbat 51 ani, studii superioare, permis B

  • 1

    Angajam tehnician sau electrician automatist.

    Angajam tehnician automatist. Conditii de munca excelente cu un program flexibil. Deplasari ocazionale in judetul cluj cu mijloc de transport asigurat. Activitate curenta la punctul de lucru in Turda si la beneficiarii locali si din judetul Cluj. Posibilitate de invatare si adaptare in domeniul automatizarilor industriale.

  • 3

    Consultant vânzări produse de investire și economisire

    Cautăm persoane cu abilități de comunicare și vânzare, orientate spre client, cu spirit de echipă, care se pot adapta cu ușurință provocărilor, pentru a se alătura echipei noastre de freelanceri colaboratori pentru comercializarea de produse de investire și economisire. Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? -Ambițioși și dornici de afirmare prin performanță; -Cu abilități bune de comunicare, vânzare si negociere; -Dinamici; -Cu atitudine pozitivă, orientare către client și sociabili; -Răbdători și care pun pasiune in ceea ce fac; -Cu spirit de echipă și empatie; -Cu abilitatea de convingere și experiența in domeniu (reprezinta un avantaj). Așa că, îți propunem locul perfect, in care te vei integra pentru: - Indeplinirea obiectivelor de vânzări și dezvoltarea unei rețele de clienți cu care vei menține legătura; -Învățarea continuă pentru îmbunătățirea abilităților tale de vânzare; -Libera alegere a timpului de lucru -Îmbinarea activității part-time cu cea full-time, de la birou sau pe teren; -Multiple posibilități de dezvoltare prin performanță intr-o companie tânără și de viitor -Acces la orice informație legată de ofertele in curs ale companiei; -Participarea la training-uri de informare și specializare. -Posibilitatea realizării propriului obiectiv: dezvoltarea propriei afaceri EȘTI TU ACEA PERSOANA MOTIVATĂ, DETERMINATĂ, HOTĂR TĂ, CARE CAUTA O SCHIMBARE ACUM? Aplică și hai să analizezi oferta noastră!

  • Interesat de un job in Paza si Securitate

    Sunt interesat de un job in Paza si Securitate , sunt detinator de atestat profesional de paza si detin permis legal de arma ! Rog seriozitate

  • Angajez persoana cu studii economice

    Postul de munca vacant - contabil Cerinte: - Studii economice cu licenta, cunostinte in domeniul contabilitatii; - Experienta de lucru in programul de contabilitate WinMENTOR; - Cunostinte bune de operare a pachetului Office (word, excel); - Program de lucru - 8 ore zi; - Experienta in domeniu - minim 3 ani; - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Persoana cooperanta, echilibrata; - Seriozitate, punctualitate; excelente abilitati de comunicare, atentie la detalii, spirit de echipa. Responsabilitati: - Introducerea tuturor documentelor contabile in programul de contabilitate (incasari, plati, facturi emise, facturi de achizitie, intocmirea registrului de casa si a jurnalului de banca, etc); - Efectuarea operatiunilor de inchidere lunare, trimestriale, anuale; - Intocmirea stuatiilor financiare anuale (bilant, cont de profit si pierdere, anexe bilant, etc).

  • 2

    Inginer soluții tehnice - sisteme de securitate si incendiu

    Responsabilități: - Elaborarea soluțiilor tehnice pentru sistemul tehnic de detecție si semnalizare la efracție și control acces, incendiu și televiziune cu circuit închis (TVCI); - Proiectarea sistemelor de securitate: detecție si avertizare la efracție, control acces, supraveghere video și interfonie, detecție incendiu; - Proiectarea sistemelor de comunicații: voce și date; - Monitorizarea execuției și verificarea proiectului tehnic; - Întocmirea studiilor de prefezabilitate și de fezabilitate; - Întocmirea ofertelor tehnico-comerciale la proiecte; - Întocmirea bugetelor aferente proiectelor aflate în derulare; - Execută vizite on site și culege informații pentru procesul de ofertare; - Analizarea în permanență a pieței; - Întocmirea devizelor de ofertă și elaborarea proiectelor tehnice în vederea participării la licitații publice; - Studierea și întocmirea documentației pentru clienți: caiete de sarcini, fișe de date, planuri, memoriu tehnic, pentru sisteme integrate de securitate; - Programarea și organizarea echipamentelor demo cu producătorii; - Asigură, la nevoie, coordonarea derulării lucrărilor conform contractelor încheiate, normativelor în vigoare, urmărind buna gestionare a resurselor umane și materiale; - Elaborarea de proceduri de operare a sistemelor integrate de securitate: În relația cu clienții: - Oferă consultanță de specialitate clienților firmei pe toate canalele de comunicare; - În cazul solicitărilor venite din partea clienților, realizează clarificările tehnice. Cerințe: - Studii tehnice absolvite profil electric: inginerie electrică, electronică, electrotehnică, electroenergetica, construcții; - Reprezintă avantaj - autorizare ARTS inginer sisteme de securitate / proiectant inginer sisteme de securitate; - Alte cunoștințe în domenii de activitate conexe (Ex. HVAC, automatizări, BMS, instalații electrice) sunt apreciate; - Minim 2 ani experiență în ofertare și derulare contracte; - Cunoașterea brand-urilor importante de pe piața sistemelor de securitate și incendiu (AXIS, Bosch, Honeywell, Schrack, Securiton, Dahua, DSC); - Abilitați foarte bune de comunicare și negociere; - Capacitate ridicată pentru analiză, sinteză și planificare; - Cunoștințe solide operare PC: MS Office, Autocad, MS Project; - Bune cunoștințe de limba engleză în special vocabular tehnic; - Spirit de echipă și de colaborare; - Personalitate energică, proactivă, cu atitudine pozitiva; - Permis de conducere auto categoria B. Beneficii: - Salariul motivant - Tichete de masă; - Pachet servicii medicale; - Abonament sala de sport - Participare la cursuri de pregătire; - Prime si tichete cadiu de sarbatori - Logistică și echipamente pentru buna desfășurare a activității. Locația jobului: București

  • 10

    front office manager

    angajam front office manager pentru hotel 3 stele din centrul Clujului. cerinte-experienta de minim 3 ani -licenta in turism -brevet in turism - cunoasterea sistemului de gestiune hoteliera Hostware -aptitudini manageriale -cunoasterea limbii engleze scris,conversational - avantaj -cunoasterea linca a unei limbi de circulatie internationala -cunoasterea metodelor de promovare si marketing in industria hoteliera -tehnici de negociere,contracte -rezolvarea problemelor ridicate de clienti -cunoasterea si promovarea serviciilor hoteliere

  • 9

    Asistent Manager Referent achizitii

    Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.

  • 11

    Sigromid SRL Suceava angajeaza inginer constructor

    Firmă de construcții din Suceava iși extinde echipa - căutăm INGINER CONSTRUCTOR care să ajute la coordonarea și implementarea proiectele noastre. Suntem în căutarea unei persoane dornice să abordeze un domeniu dinamic, provocator, respectiv construcția obiectivelor civile si industriale, alături de o echipa tânără dar experimentată. Cerințe: Absolvent studii superioare de profil construcții civile și industriale; Foarte bune cunoștințe tehnice ca inginer construcții civile și industriale; Experiența de minim 3 ani pe o poziție de project manager; Bune cunostințe de AutoCAD (un atu dar nu obligatoriu), Microsoft Office si MS Project; Planificare și organizare; Managementul echipei; Bune abilități de comunicare și relaționare; Capacitate de lucru individual dar și în echipa; Personalitate energică, proactivă, cu atitudine pozitivă. Permis de conducere categoria B. CV - urile pot fi trimise la adresa de email: ; relații la telefon .

  • Doresc Angajare ospatara ,casiera,curatenie

    Buna ziua persoana serioasa punctuala doresc loc de munca intr-un singur schimb de la 8-16 sau 9-17 intr-un singur schimb.multumesc

  • 5

    Angajez

    Inginer electric electrotehnic electronic, sisteme de securitate, cu sau fara experienta Tehnician Sisteme de securitate, cu sau fara experienta Absolventi de liceu profil electric, cu sau fara experienta

  • 1

    Inginer Devizist

    Cerințe: Experiență Relevantă: Minimum 2 ani experiență în elaborarea și evaluarea devizelor pentru proiecte de construcții civile și lucrări publice. Educație: Studii superioare finalizate în Inginerie Electrică, Electrotehnică, Energetică sau domenii aferente. Cunoștințe Tehnice: Proficiență în utilizarea AutoCAD și alte programe de întocmire devize. Excelente abilități de utilizare MS Office. Cunoașterea aprofundată a legislației, normativelor și standardelor din domeniul specific. Licențe și Certificări: Permis de conducere categoria B. Cunoașterea unui program de devize constituie un avantaj. Abilități de Analiză: Capacitatea de a evalua costurile, analiza documentații tehnice și a cerințelor contractuale. Comunicare: Abilitatea de a comunica eficient, atât în scris cât și verbal, în limba română. Engleza la nivel conversațional este un plus. Aptitudini Personale: Spirit de echipă, atenție la detalii, orientare către rezultate, capacitatea de a respecta termenele limită. Responsabilități: Elaborarea și evaluarea devizelor pentru diverse proiecte de construcții și lucrări publice. Stabilirea costurilor proiectelor și estimarea resurselor necesare. Participarea la procesul de licitații publice, inclusiv pregătirea documentațiilor tehnice și financiare. Colaborarea strânsă cu echipa de proiect și furnizorii pentru identificarea celor mai eficiente soluții tehnice și financiare. Monitorizarea și actualizarea costurilor pe parcursul derulării proiectelor. Asigurarea conformității cu legislația și standardele în vigoare, în special în domeniul licitațiilor publice.

  • 3

    Angajez contabil cu experienta

    Candidatul Ideal: - Absolvent/ă studii superioare economice; - Experiența relevantă în domeniul financiar-contabil; - Cunoștințe de operare PC și MS Office; - Abilități de organizare și planificare; - Persoana dinamică, deschisă, orientată spre găsirea de noi soluții, adaptabilă la noile tehnologii. Descrierea jobului: - Înregistrarea corectă și completă a tuturor documentelor contabile, conform legislației în vigoare; - Realizarea operațiunilor de închidere de lună: (închidere venituri/cheltuieli, închidere TVA, analiza soldurilor din balanța -contabilă analitică, analiza rulajelor conturilor, calculul impozitelor, întocmirea declarațiilor lunare TVA 3 ); - Participarea la întocmirea balanțelor contabile; - Sortarea și depozitarea documentelor financiar-contabile în conformitate cu normele existente; - Utilizarea programelor informatice de specialitate pentru a introduce și înregistra datele primare precum și pentru a dezvolta rapoarte contabile și operaționale; - Operează documentele primare ale cliențiilor din portofoliu; - Înregistrarea facturilor către clienții; - Alte sarcini și responsabilități aferente departamentului financiar-contabil, în funcție de proiectele companiei și la solicitarea clienților cu care colaboreaza firma. Beneficii: - Pachet salarial motivant; - Mediu de lucru profesionist și competitiv; - Perspectivă de evoluție în carieră; - Pachet salarial atractiv; - Echipă cu bune abilități sociale, simpatică și dornică să te primească în cadrul ei; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată de timp; - Program: 08:00 - 16:30 (luni-vineri); - Sărbătoril legale sunt respectate.

  • Responsabil ssm

    Candidatul ideal - Capacitate de lucru și integrare în echipe; - Capacitate decizională, abilităti de comunicare si relationare; - Adaptabilitate la situatii noi si flexibilitate. - Abilităti de organizare si planificare a timpului; - Initiativa si perseverenta in atingerea obiectivelor. - Curs de Securitate si sanatate in munca Descrierea job-ului: - Efectuarea controalelor interne zilnice în scopul constatării neconformitatilor si deficientelor din cadrul santierului si transmiterea acestora către managerul de proiect și coordonatorului ssm în vederea stabilirii solutiilor pentru remediere. - Intocmire de rapoarte zilnice privind activitatea de prevenire și protecție în cadrul unui santier situat în municipiul Iasi; - Efectuarea instructajelor de securitate si sanatate in munca si situatii de urgenta pentru salariatii antreprenorilor din cadrul santierului; - Colaborarea cu managerul de proiect și coordonatorul ssm; Contact: office.intersafety gmail.com

  • Caut job șofer cat B

    Caut job șofer cat B,permis cat B vechime 16 ani, dețin 14 ani experienta pe 3.5 t (transport marfa intern, distribuție marfă, transport persoane 8+1 locuri etc).

  • 12

    Sofer strainatate

    Se cauta sofer pentru lucru in Germania. Se cauta soferi din Timisoara Bucuresti sau imprejurari. Regim de lucru: 5-6 saptamani plecat cu 1-2 saptamani acasa. 5 zile lucratoare cu 2 zile weekend. Lucru pe prelata de 3,5t cu lift si cabina de dormit. Masina an 2020, dotata cu toate necesare unui serviciu confortabil. Se cere experienta de sofat de minim 3 ani, iar experienta de munca in strainatate reprezinta un bonus. De asemenea, este necesara cunoasterea minima a limbii engleze. Salariu lunar 10.000-11.000 lei

  • 2

    Agent vanzari Timisoara

    SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie acesată persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei Asteptam CV-ul dvs, pe whatsap din anunt, programarile la interviu se fac doar daca trimiteti CV-ul. In cazul in care conducerea firmei va gasi potrivite aptitudinile si experienta dvs, cu siguranta noi va vom contacta!

  • Sofer cat B comunitate cu experienta

    Sofer cat B cu experienta (poză) pe comunitate din Bacău fără incidente în trafic doresc angajare ca șofer cat B pe dubă 3.5t. Tel . Vă mulțumesc.

Salvează căutarea