Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Persoane-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
HOTEL EVIA*** DIN EFORIE NORD angajaza : PERSONAL : RECEPTIONERI, Ajutor de OSPATAR , CAMERISTE, AJ. BUCĂTAR SE OFERĂ CAZARE ȘI MASĂ GRATUIT, CONTRACT DE MUNCĂ SALARII F.F.BUNE.
-
Promovat
Poate cel mai cool job pentru un motociclist: reprezentant vanzari accesorii, consumabile, echipamente moto! Doua posturi disponibile, unul pentru Transilvania, celalalt pentru Muntenia si Moldova. SCHUMOTO reprezinta peste 30 de marci de top si lucreaza cu peste 200 de magazine moto si service-uri din tara. Uleiuri: Motul, Ipone, Motorex, Vrooam; Consumabile: NGK, DID, HIFLO, SBS, TOPLITE; Accesorii: Oxford, Lampa, Sifam; Anvelope: Pirelli, Metzeler, Mitas, Kenda; Casti: Nolan, MT Helmets, Swap, Pilot; Echipamente: Nordcode, Furygan, SHOT, Eleveit, Tucano Urbano. Si inca vreo 20-25 de marci! Ce veti face: 1. Construiți și mențineți relații puternice cu clienții, magazine, service-uri, cluburi moto. Urmăriți în mod activ noi oportunități și clienți potențiali pentru a stimula creșterea vanzarilor. 2. Colaborati cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzări și campanii promoționale. Rămâneți la curent cu tendințele din industrie, evoluțiile produselor și ofertele concurenților. Ceea ce oferim: Un mediu de lucru dinamic și incluziv în care contribuția dvs. este apreciată. Salariu de bază si comision competitiv. Instruire cuprinzătoare și sprijin continuu pentru a vă ajuta să cresteti vanzarile. Cine esti: Un pasionat de motociclete cu o înțelegere profundă a pieselor și accesoriilor aftermarket. Orientat pe vânzări, cu un istoric dovedit de atingere sau depășire a obiectivelor de vânzări. Excelente abilități de comunicare și interpersonale. Abilitatea de a construi relații cu clienții și de a oferi servicii excepționale pentru clienți. Experiența anterioară în vânzări în industria motocicletelor este un plus, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți gata să îmbinați dragostea pentru motociclete cu experiența în vânzări și să vă alăturați unei echipe dinamice vrem să auzim de la tine! Cum se aplică: Trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție în care să subliniați de ce vă potriviți perfect pentru rolul de reprezentant de vânzări pentru piese de schimb pentru motociclete. Nu ratați această oportunitate interesantă de a vă transforma pasiunea pentru motociclete într-o carieră plină de satisfacții!
-
Promovat
Zone angajeaza Pizzer cu experienta. Salariul in functie de experienta, mediu placut de lucru.
-
Promovat
Operator Buldozer CAT D5 - NOU Operator Autogreder CAT 120 - NOU Doar cu experienta ( sistem Trimble ) Excavatorist SOFER
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ne marim echipa si cautam un coleg pentru pentru serviciul de tractari auto pentru a face parte din echipa noastra trebuie sa indeplinesti urmatoarele conditii sa detii permis de conducere categoria B,C,E sa ai domiciliul stabil in Timisoara sa ai cunostinte minime de mecanica si intretinere autoturisme sa ai disponibilitate la program prelungit abilitati de comunucare si munca in echipa se ofera salar fix si comision din curse majoritatea curselor sunt locale dar se poate sa fie si in afara programului
-
Promovat
Candidatul Ideal Alatura-te echipei noastre! Cautam o persoana serioasa si responsabila dar in acelasi timp cu o fire dinamica si ambitioasa. Experienta pe o pozitie similara este obligatorie, cu bune abilitati de comunicare si relationare. Descrierea jobului Responsabilitati: -Participare activa la procesul de vanzare -Evidenta produselor, a stocului si comunicarea activa cu depozitul central -Receptionarea, depozitarea si eliberarea cu documente legale a produselor -Gasire de solutii pentru cerintele clientilor -Dorinta de crestere constanta a vanzarilor -Promovarea corespunzatoare a produselor
-
ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Cautam colege noi pe postul de confectioner cusatoreasa. Daca ai experienta in domeniu, esti o persoana placuta si muncitoare, te asteptam in echipa noastra! BENEFICII -Salariu motivant -Mediu de lucru placut intr-un atelier luminos si curat -Activarea intr-o echipa de profesionisti -Program de luni pana vineri -Locatie semi-centrala cu diverse statii pentru mijloacele de transport in comun si locuri de parcare -Bonuri de masa Pentru o programare la interviu sau mai multe informatii va asteptam la sediul firmei pe str Pestalozzi nr. 20 sau telefonic la nr.
-
Promovat
Tichete de masa 30 Lei zi; Tichete de vacanta; Bonus lunar; Spor de noapte 25%; Spor de weekend 35%; Spor ore suplimentare 200%; Spor sarbatori legale 200%; Transport asigurat.
-
Magazin SHOP@GO angajam lucratori comerciali ,casieri pt.magazin shop.go . Candidatul ideal cu vechime minim 6 luni pe un post similar (casier sau lucrator comercial). Program de 8 ore cu 6-8 zile libere pe luna ,contract legal ,concediu de odihna legal ,bonus de inventar ,posibilitate de avansare . Locatii :PANTELIMON NR 89 :TEIUL DOAMNEI NR 15
-
Magazin Pescar Buzoian angajează vânzătoare în magazin cu specific pescăresc, nu este nevoie de experienta, totul se învață în timp(denumiri), magazinul este gen market
-
Green Paradise își lărgește echipa! Suntem o companie specializată în amenajarea și întreținerea spațiilor verzi rezidențiale și industriale, cu o vechime de peste 10 ani în domeniu. Căutăm oameni buni și implicați, care vor să crească personal și profesional, împreună cu noi. 1. Candidatul ideal: - Este guvernat de cele trei valori esențiale anume RESPECT, ONESTITATE ȘI RESPONSABILITATE - Este dispus să învețe (poate nu ai mai profesat în această meserie, dar îți dorești și ești deschis să înveți și să acumulezi cunoștinte noi) 2. Job description: - Job full time program de luni până vineri în intervalul orar 8: min pauză masă) - Aria: Timișoara și jud. Timiș - Vei efectua activități de execuție sau întreținere peisagistică spații verzi rezidențiale și industriale 3. Ofertă: - Pachet salarial negociabil, ore suplimentare platite, prime - Decontarea transportului - Tichete de masă în valoare de 30 lei pentru fiecare zi lucrată - Beneficiu aniversar (procent vechime) - Asigurare privată de sănătate
-
Si vara aceasta avem camioane noi! Dacă ai experiență și vrei să lucrezi într-o companie mare, serioasa și stabilă, te așteptăm ! Oferim: simplu: 86 Euro / zi pentru transport ADR in EU + UK (81 Euro / zi fara ADR); echipaj: 152 Euro / zi pentru transport ADR in EU + UK (142 Euro / zi fara ADR); 150 Euro bonus de bun-venit ( la simplu ) bonus pentru fiecare trecere în UK si pentru condusul eco-drive; punctualitate și corectitudine la plata, inclusiv plati săptămânale; decontarea fișelor medicale; transport dus-întors; training la începutul activității în cadrul companiei; flexibilitate in alegerea perioadei de sejur; dispecerat în limba română; contract pe perioadă nedeterminată; Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E, card tahograf si certificat de pregătire profesională; certificat de pregătire profesională ADR colete (opțional); pașaport.
-
HESPER S.A. este o societate comerciala pe actiuni si are ca obiect principal de activitate producerea de pompe hidraulice . Societatea angajeaza operator masina prelucrat prin electroeroziune, electrician, ingineri pentru serviciul vanzari-marketing-export dar care sa aiba si experienta in IT si inginer mentenanta masini unelte cnc,muncitori calificati si necalificati,femeie de serviciu Pachetul de salarizare oferit pentru acest post este ; salariu fix tichete de masa bonusuri de Paste,Ziua Femeii,ziua copilului,Craciun prime la concediu de odihna si altele in confomitate cu prevederile contractului colectiv de munca la nivel de societate Asteptam cu mare interes cv-urile pe care dorim sa ne fie transmise pe e-mail iar telefonul la care putem fi contactati este
-
Îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și să explorezi domeniul asigurărilor? Caut persoane pasionate și dornice să se alăture echipei mele în calitate de colaboratori. Dacă îți dorești un venit suplimentar, împreună cu un program flexibil care îți permite să lucrezi de oriunde, iar biroul tău să fie oriunde te poartă pasiunea ta, atunci această oportunitate este pentru tine. În echipa noastră vei găsi oportunități de dezvoltare personală și profesională, susținere constantă și resurse pentru a-ți atinge obiectivele. Indiferent dacă ai experiență în domeniul asigurărilor sau ești la început de drum, avem programe de formare adaptate nevoilor tale. Alătură-te echipei noastre și descoperă avantajele unei activități care îți oferă libertatea de a-ți gestiona timpul și locul de muncă în funcție de preferințele tale. Contactează-mă pentru mai multe detalii și hai să construim împreună un viitor de succes în domeniul asigurărilor!
-
Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Promovat
Echipa noastra cauta un coleg dedicat pentru mententanta echipamentelor profesionale de curatenie, care sa fie dispus sa se alature ca angajat 4 ore ( norma partiala ) sau colaborator PFA SRL, in functie de preferintele si disponibilitatea sa. Cerințe Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoștințe de mecanică, electricitate electronică; Operare PC: Lucru în echipa dar și individual; Cunoștințe solide în mecanică electronică și electricitate; Permis de conducere; Cunoașterea si citirea corecta a desenelor de ansamblu si de execuție pentru componentele mecanicele mașinilor electrice. Descrierea jobului Efectuezi activități de reparare, revizie și întreținere a echipamentelor profesionale de curățenie; Stabilești diagnosticul de stare tehnică a mașinii și realizezi analize de anomalii; Identifici piesele de schimb necesare intervențiilor; Efectuarea intervenției de urgenta in cazul diverselor disfuncționalități defecțiuni; Participarea la analiza si rezolvarea problemelor tehnice cu operativitate si eficienta; Întocmirea fiselor tehnice de constatare, raportului tehnic de reparație si întocmirea documentației aferenta lucrărilor executate; Respectarea normelor de munca si a securității în muncă; Realizarea punerii în funcțiune ale echipamentelor utilajelor; Efectuarea lucrărilor de întreținere. Deplasări pentru servisarea și relocarea echipamentelor; Beneficii Acord contractual avantajos pentru ambele părți Telefon, scule, echipamente de protecție; Training si suport in orice situatie intalnita pe parcursul colaborarii. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de email: sau sunati la numarul de telefon 0722 213 621.
-
Promovat
Angajam personal curatenie in ARAD: se lucreaza in 2 schimburi. Oferim: salarii decente+bonusuri, tichete de masa si prime de sarbatori. Daca sunteti interesati asteptam telefonul dumneavoastra: .
-
Promovat
Angajam personal curățenie Cluj, se lucrează 8H, Oferim: Salariu atractiv bonuri de masă și prime de sărbători. Dacă sunteți interesați așteptăm numărul dumneavoastră: 0751 050 399
-
-Informatii cheie: Locatie: Str. Ionescu Crum nr.1, Brașov - Business Park; (mod de lucru On Site) Program de lucru: schimburi saptamanale incepand cu orele 6: , cu rotatie in weekend; Training de inceput: 2 saptamani la birou (de luni pana vineri, incepand cu ora 8:00 sau 9:00); Contract pe perioada determinata de 6.5 luni. -Responsabilitati: Monitorizarea si gestionarea continutului pe platforma online in limba franceza (TikTok); Asigurati conformitatea cu politicile si orientarile companiei; Gestionati cu atentie continutul cu impact emotional. -Cerinte: Cunoasterea limbilor franceza si engleza (minim nivel B2); Atentie sporita la detalii si capacitatea de a lucra intr-un mediu in ritm rapid. -Beneficii: Salariu competitiv in funcție de experienta si de cunostintele lingvistice; Tichete de masa, asigurare medicala la Regina Maria si alte avantaje oferite; Posibilitatea de prelungire a contractului (daca sunteti o fire prietenoasa, daca rolul este potrivit si pentru dumneavoastra, daca va intelegeti bine cu restul echipei).
-
Rudolf Steiner afirma că "Orice educaţie este autoeducaţie, iar noi, ca dascăli şi educatori, creăm de fapt doar contextul în care copilul se autoeducă. În lumina acestui citat, anunțăm că suntem în căutarea unui nou coleg pentru postul de - ÎNVĂȚĂTOR CICLUL PRIMAR, un om gata să devină ghid și povestitor pentru mințile tinere care descoperă calea cunoașterii. Aplică pentru post DACĂ: Ești o ființă dedicată, plină de iubire pentru educație și dornică să rămâi alături de clasa ta pe o perioadă cât mai lungă. Ai simț artistic și o afinitate pentru metoda Waldorf sau ești dornic să te dedici acestei filozofii educaționale. Te vei implica activ în viața școlii, contribuind la crearea unui mediu de învățare pozitiv și stimulant. Vei călători alături de elevii tăi, urmărindu-le evoluția și oferindu-le un cadru sigur pentru a-și dezvolta potențialul. Vei face parte dintr-o comunitate care își împărtășește pasiunea pentru educație. Cerințe: Studii superioare în Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar sau Liceu Pedagogic. Experiență în domeniu sau specializare în metoda Waldorf reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu părinții și elevilor. Aplicarea metodelor pedagogiei Waldorf în procesul de învățare. Cum Să Ni Te Alături: 1. Împărtășește cu noi povestea ta prin trimiterea CV-ului și a unei scrisori de intenție la adresa de e-mail 2. Vom programa un interviu pentru a ne cunoaște. 3. Descoperă clasa și simte pulsul vieții școlare. 4. În cazul în care simți că aceasta este povestea ta, începe perioada ta de acomodare și descoperire. Despre Școala Liberă Waldorf Sophia: Școala Liberă Waldorf Sophia este o unitate de învățământ particulară înființată în 2014, având grădiniță, școală primară, gimnaziu (clasele V VII) și afterschool, un total de aprox. 300 elevi și peste 60 de angajați. Școala este acreditată de Ministerul Educației pentru nivelul preșcolar și primar, respectiv autorizată pentru nivelul gimnazial. Pe lângă certificarea națională, școala deține licență internațională Waldorf, fiind parte din rețeaua a peste 1000 școli Waldorf la nivel mondial
-
Companie de brokeraj in asigurari ,cautam colaboratori pentru largirea echipei din Judetul Suceava. Oferim-Acces la un soft complet de ofertare/emitere asigurari -Suport in dezvoltarea portofoliului propriu de clienti -Comisioane motivante in functie de realizari. Cerem Seriozitate. Experienta in asigurari constituie un avantaj. Daca esti agent de asigurari sau broker si nu esti multumit de randamentul muncii tale vino alaturi de noi..
-
Angajam lucrator comercial pt magazin alimentar in Deva, str. Horea, bloc 4, parter. Program de lucru in 2 schimburi. Salariu 2800 - 3000 lei net. Cerințe: Persoana responsabila, serioasa si cu abilitati de munca in echipa. De preferat cu experienta in domeniu. Asteptam cv-urile dumneavoastra atat online cat si in locatia noastra.