Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Sortează după:
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca doar cu poze Companii Nivel de studii: Calificat Experienta: Experienta 1-3 ani

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Reprezentant Vanzari Bilka

    Candidatul Ideal Candidatul ideal prezinta aptitudini de organizare, spirit de echipa si bune abilitati de comunicare,negociere si vanzare. Descrierea jobului Responsabilitati -Identificarea clientilor potentiali -Intocmirea schitei acoperisului pe baza masuratorii -Negociera si semnarea contractelor de vanzare -Monitorizarea lucrarii acolo unde este cazul Beneficii -Pachet salarial motivant format din salariu fix si comision din vanzari -Autoturism full-time -Telefon Descrierea companiei Firma Marcos Roofs Expert cu sediul in com Maracineni , DN73 ,Jud. Arges este specializata in vanzarea de sisteme complete pentru acoperisuri (tigla metalica,tabla cutata , sistem pluvial si accesorii) pentru constructii rezidentiale si industriale.

  • 6

    Posturi în tâmplărie, dulgherie - Olanda

    Angajăm Tâmplari, Dulgheri pentru proiect de construcții civile (lucrări de modernizare, renovări clădiri) în Olanda. Cerințe: - calificare de tâmplar sau dulgher; - 3+ ani experiență practică în tâmplărie, dulgherie; - cunoștințe de lucru după plan; - limba engleză la nivel mediu/ conversațional; - permis de conducere cat. B; - persoană autonomă, responsabilă și care lucrează cu acuratețe. Responsabilități: - lucrări de modernizare, întreținere și ajustare, executare structuri de bază, montaj componente de tâmplărie pe structură metalică; - montaj pereți, plafoane, lambriuri, plinte, îmbinări, uși, fereste, mobilier; - montaj ansamble acoperiș, mansarde, îmbinare și prindere componente prefabricate; - executare operațiuni debitare, căntuire și finisare; - lucrările sunt pe teren/ șantier; - se lucrează atât la sol, cât și la înălțime. Ofertă și beneficii: - salariu de la 13-14 Euro net/ oră, în funcție de experiență; - program de lucru full time; - cazarea și transportul în Olanda asigurate gratuit; - job stabil, contract pe termen lung; - angajare cu contract românesc, detașare cu formularul A1; - asigurare medicală în România și în Olanda; - nu se percepe nicio taxă de angajare.

  • 1

    Personal abator Franta

    - Dezosori si fasonatori vita; - Dezosori porc (cotlet/spata/pulpa). Cerințe: - Experiență de minim 1 an pe un post similar - obligatoriu; - Permis de conducere cat.B (de preferat); - Responsabilitate si seriozitate. Se ofera: - Contract de munca cu toate beneficiile! - Salariul: Dezosor vita -2100-2500 Euro net/luna; Fasonatori vita-1800-2100 Euro net/luna; Dezosori porc -1800-2100 Euro net/luna; - Suport din partea agentiei pe toata durata procesului de recrutare si a colaborarii; - Cazare asigurata; - Masina de serviciu.

  • Vulcanizator auto cu experiență

    Societate angajează full time vulcanizator auto cu experiență. Ofer și cer maxima seriozitate, salariu motivant în baza experientei! Orar L-V 09-17 si S 09-13. Locația Păcurari la ieșirea din oraș spre Metro pe partea dreapta!

  • Sales representative - Sisteme de securitate

    RESPONSABILITĂȚI: Identificarea de noi oportunități și dezvoltarea portofoliului de afaceri / clienți; Asigurarea managementul principalelor conturi, asigurarea relației cu clienții existenți, derularea contractelor / comenzilor / lucrărilor; Identificarea, în mod activ, de noi posibilități de îmbunătățire a activității proprii și de dezvoltare a businessului; Promovarea soluțiilor și serviciilor companiei; Prezentarea soluțiilor tehnice potențialilor clienți și oferirea serviciilor de consultanță în ceea ce privește achizitionarea produselor companiei; Colaborarea cu specialiștii departamentului tehnic, redirecționarea clienților care solicită informații de natură tehnică către persoanele specializate în vederea optimizării și eficientizării activităților specifice de vânzare; Elaborarea ofertelor tehnice și financiare, precum și prezentarea acestora clienților; Furnizarea de informații clienților despre prețurile practicate, produsele disponibile, ofertele promoționale; Elaborarea descrierii soluției tehnice / completarea fișelor tehnice pentru echipamentele ofertate; Întocmirea de rapoarte referitoare la activitatea desfașurată; Întocmirea propunerilor de reducere a costurilor și optimizarea ofertelor înainte de transmiterea acestora către client; Informarea în permanență despre stadiul pieței (proiecte în dezvoltare/ în ofertare, competiție, potențiali investitori etc.); Stabilirea de parteneriate cu firmele de securitate la nivel regional și național; Participarea la întocmirea planului de vânzări și urmărește îndeplinirea obiectivelor de vânzări; Asigurarea suportului tehnic pentru managerul de proiect în implementarea soluției tehnice ofertate; Urmărirea derulării lucrărilor în termenele contractuale asumate; Participarea la cursuri și traininguri precum și la târguri, expoziții, evenimente specifice domeniului, organizare de workshopuri; Construiește o echipă puternică în vederea obținerii celor mai bune rezultate; Activitate atât la birou cât și pe teren. CERINȚE: Experiență în ofertare / vânzare sisteme electronice, în cel puțin o companie de profil (reprezinta avantaj); Cunoștiințe în sisteme de securitate, electronică (reprezintă avantaj); Bună capacitate de relaționare cu clienții lucru în echipă; Foarte bune abilități de comunicare și prezentare; Capacitatea de valorificare a oportunităților de vânzare; Cunoașterea industriei de sisteme securitate, de distribuție sisteme securitate și a principalilor actori din piață (reprezintă avantaj); Cunoașterea legislației privind achizițiile publice și a celei privind sistemele de securitate (reprezintă avantaj); Cunoaștere limbii engleză la nivel mediu (citit, scris, vorbit); Capacitate de acumulare a cunoștințelor și instruire în domeniul sistemelor de securitate; Cunoștințe de lucru cu PC/MS Office/Aplicații mobile specifice; Disponibilitate pentru deplasări pe teren; Permis conducere categoria B. OFERTĂ: Lucrul în cadrul unei echipe dedicate și a unei companii cu vechime în domeniu; Accesul constant la informații noi și oportunitatea de dezvoltare personală; Oportunități de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional și prietenos; Salariu motivant în funcție de performanță; Tichete de masă (card); Telefon mobil, Laptop; Autoturism de serviciu.

  • Angajam Electricieni (de la 6350 lei net)

    Angajam ELECTRICIENI pentru echipa noastra de Service. Salariul net incepand de la 6350 lei. Jobul presupune si DEPLASARI impreuna cu echipa, in tara si in afara tarii. Ce cautam? - experienta relevanta ca si electrician (domeniul industrial reprezinta avantaj); - seriozitate, responsabilitate, viteza de reactie, capacitate de comunicare, capacitatea de a te integra usor intr-o echipa formata. Cu ce se ocupa echipa noastra de Service? - instaleaza/relocheaza echipamente specifice industriei cartonului ondulat; - efectueaza operatiuni de intretinere preventiva la utilajele clientilor; - se alatura echipei de mecanici in asamblarea echipamentelor produse in cadrul companiei. Mai multe detalii? - activitatea se desfasoara preponderent la locatiile clientilor (atat in tara, cat si in afara), deplasari de cca 2 - 6 saptamani/ proiect, - in cazul deplasarilor, compania ofera conditii optime de munca (echipament de lucru si protectie la standarde ridicate, unelte/ scule specifice de calitate si in configuratie completa), transport, masa si cazare in conditii foarte bune (camere single, pe cat posibil). Ce oferim? - contract individual de munca pe perioada nedeterminata; - salariu fix + prima la fiecare proiect (50eur/zi lucrata, care creste anual); - al 13-lea salariu (25% Paste, 25% Craciun, 50% Concediu); - prima anuala de fidelitate; - program flexibil intre proiecte; Cei interesati sa se alature echipei noastre, pot lasa un mesaj cu CV si date de contact.

  • Vânzatoare magazin rochii ocazie în Era shopping city

    Vânzatoare magazin rochii ocazie Era shopping city * vânzarea produselor catre clienti, in magazin * cunoasterea produselor si promovarea acestora * lucrul cu casa de marcat, POS * intretinerea ordinii, a curateniei in magazin * programul de lucru va fi in ture conform programului centrului comercial ERA Shopping Park * salariu fix 2200- 2500 lei(net). * decontare transport. Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, așteptăm un CV pe adresa de email sau pentru mai multe detalii apelați-ne telefonic

  • Instalator instalatii tehnico-sanitare (Cladire birouri)

    In cadrul acestei pozitii vei fi responsabil de controlul, diagnosticarea, repararea, executarea sau modificarea, precum si intretinerea sistemelor de incalzire, ventilatie si aer conditionat.Verificarea intretinerii si repararii sistemelor sanitare si canalizare, precum si a instalatiilor de stingere a incendiilor. Cerinte: - diploma tehnician (electricina/ instalator); - experienta intretinere si reparatii instalatii; - bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; - cunostinte calculator: internet, aplicatii si programe BMS Oferta: - contract de munca pe perioada nedeterminata; - salariu in functie de experienta si cunostinte; - tichete de masa in valoare de 30 lei/zi lucrata; - asigurare medicala; - abonament medical; - bonusuri de performanta; - efectuarea de cursuri de specialitate decontate de catre companie; - mediu de lucru sigur; - program norma intreaga 8h/zi (luni-vineri)

  • 4

    Tehnician proiectant arhitectura

    Cunostinte proiectare arhitectura; Experienta de minim 0-1 ani in proiectare in cadrul unui birou de proiectare; Cunostinte in folosirea programelor de specialitate din domeniul proiectarii pentru arhitectura; (Autocad, Arhicad) Abilitati de comunicare si de lucru in echipa; Organizat, responsabil, punctual; Preocupat de perfectionare profesionala; Descrierea jobului Se va detalia in cadrul interviului. Descrierea companiei PROJECT-ANK UTILT este un birou tanar de proiectare, cu o vastă experiență în domeniul proiectarii a echipei de conducere din cadrul acesteia. Obiectivul principal al biroului este de a crea un colectiv bine pregatit din punct de vedere profesional inclusiv prin participarea la cursuri de specializare, considerand ca o arhitectura de calitate reise din gradul de pregatire al arhitectilor si a coordonatorilor de proiect. Activitatea biroului de proiectare se desfasoara intr-un mediu armonios, profesionist unde imbinam latura creativă si functionala a unuia dintre cele mai complexe programe de arhitectura, din viziunea noastră. Colectivul de Proiectare pe care l-am creat și pe care dorim să îl crestem, s-a format ca o echipa de lucru eterogena si interdisciplinara foarte bine inchegata, acest lucru reprezentand un mare avantaj, deoarece membrii echipei isi cunosc rolul precum si rolurile celorlalti membri, acestia interactionand intre ei pentru atingerea obiectivelor stabilite. Asteptam CV si portofoliul tau in vederea stabilirii unei intalniri de cunoastere. Salariu: 5500 - 7000 RON/ brut pe lună in functie de competente

  • 1

    Manager hotel/ Receptioner hotel/ Camerista hotel

    Receptioner hotel Sarcini: preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; primirea si cazarea clientilor; intocmirea actelor necesare cazarii clientilor; promovarea serviciilor oferite clientilor; solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor Atributii: experienta in domeniu (obligatoriu, minim un an); cunostinte operare PC si a unui program de gestiune hoteliera; aspect fizic placut si ingrijit, amabilitate, solicitudine; capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; abilitati de comunicare si negociere; flexibilitate in ceea ce priveste programul de lucru. Program de lucru: 12-24, 12-48. Salariu atractiv + bonusuri + decont transport (localitati vecine apropiate). Camerista hotel: Sarcini: curatarea camerelor de hotel, a holurilor acestuia si a spatiilor comune; aspirarea camerelor si stergerea prafului de pe mobilier; refacerea stocului de produse consumabile hoteliere; schimbarea asternuturilor si a prosoapelor; dezinfectarea suprafetelor din baie; cooperarea cu managerul si receptia hotelului pentru o buna functionare si organizare. Atributii: experiența in domeniu; abilitati de cooperare si organizare; atitudine de ajutor si prietenoasa fata de oaspeti si cerintele acestora; Salariu atractiv + bonusuri + decont transport (localitati vecine); Bucatar mic dejun Sarcini: Prepararea mic dejunului; Mentinerea preparatelor la temperaturile corespunzatoare; Mentinerea in permanenta a curateniei si organizarii in spatiile destinate preparatelor; Salariu atractiv + bonusuri + decont transport (localitati vecine);

  • Contabil Sef - companie profil Agricol - Braila

    CONTABIL SEF - profil cu experienta in contabilitatea acestui tip de activitate Program: full time Firma cu profil agricol cauta coleg/colega cu experienta in contabilitatea firmelor de profil. Domeniul de activitate: Agricultura Locatia: Braila Salariul 100% corespunzator experientei Compania pentru care recrutam: companie cu experienta si in continua dezvoltare Daca doresti sa lucrezi cu noi, asteptam CV-ul tau. Ne poti contacta/mesaj/whatsapp: www.hrproteam.ro #sudest #braila #job #contabil #economist #accountant #financiar #agricol #agricultura #contabisef

  • Assistant manager | Office Tasks

    Responsabilitati: Vei introduce date in tabele, vei optimiza fluxul de lucru si informatii din cadrul companiei, vei mentine legatura prin email dar si telefonic cu partenerii, vei întocmi facturi simple si vei face deconturi. Indosariere si arhivarea contractelor si facturilor din partea partenerilor, clientilor și a celorlalti angajati Vei asigurara protocolul in cadrul intalnirilor la birou Vei face rezervari avion, camere hotel, autoturisme pentru deplasarile colegilor in tara si strainatate Cerinte: Cunoștințe contabilitate primară - deconturi, cunoașterea platformei Smart Bill pentru intocmirea facturilor simple si a aplicatiei BTUltra Reprezinta un avantaj daca ai mai lucrat pe platforma Bursa de Transport - operatiunile sunt foarte simple si pot fi invatate foarte usor Cunoștințe medii Office redactarea si formatarea unui document, creare tabele, sortare date, funcții și pivoți de bază pentru diverse calcule matematice simple Limba engleză fluent obligatoriu, scris și vorbit vei comunica zilnic prin email și telefonic cu partenerii noștri // Munca se desfășoară la sediul nostru din București, sector 4 (zona Tineretului), program luni-vineri 9: min pauză) // Se decontează transportul - abonament metrou / alte mijloace de transport în comun

  • Personal intretinere Utilaje Prelucrare lemn

    Responsabilitati: Activitati diverse de intretinere si reparatii utilaje pentru prelucrarea lemnului alaturi de cea mai mare echipa de tehnicieni din Romania in domeniul prelucrarii lemnului Cerinte: Asambleaza, efectueaza probele de functionare si asigura functionalitatea utilajelor  Executa operatii pregatitoare cum ar fi: debitarea materialului, curatarea, indreptarea, finisare etc. Efectueaza asamblari prin sudare, nituire, etc. Reprezinta un avantaj cunostinte minime de electrica si hidraulica - acestea vor fi dobandite si perfectionate in timp alaturi de echipa noastra // Salariu in functie de pregatire si experienta in domeniu ce va fi stabilit in urma unui interviu cu unul dintre tehnicienii nostri

  • 1

    Muncitor Calificat

    Arplama deschide o nou ramura Polyprop pentru confectionarea produselor din polipropilena. Suntem in cautarea a doi oameni dornici de invatare si deschisi la lucruri noi care sa ni se alature in dezvoltarea acestui tip de produs pe piata romaneasca. Cautam oameni: Dispusi sa invete sudura in plastic Care sa aiba certificatul ISCIR pentru stivuitorist, sau dispusi sa il faca Responsabili pentru intregul proces de asamblare Care sa nu se dea inapoi de la utilizarea PC-ului sau CNC-ului Care sa cunoasca limba engleza (preferabil) Care sa aiba experienta in domeniu productiei fabricarii de mase plastice (preferabil) In schimb, oferim: Cursuri pentru sudura in plastic Curs stivuitorist ISCIR Pachet salarial atragator Program 8 ore/zi, un singur schimb Bonuri de masa de 30 de lei/zi lucrata Transport asigurat in Fagaras si zonele adiacente Prime cu ocazia sarbatorilor si a zilei de nastere Prima de prezenta Daca sunteti interesat si considerati ca va potriviti cerintelor, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon afisat (Departamentul de Resurse Umane Arplama), intre orele 08:00-15:30 sau sa ne trimiteti CV-ul la adresa de email

  • Electromecanic/Electrician

    Candidatul ideal - Minim studii medii tehnice (scoala profesionala, liceu de specialitate) - Cunostinte solide in domeniul tehnic (electricitate/electromecanica) - Experienta minim 2 ani pe un post similar - Atentie la detalii - Disponibilitate pentru un program de lucru in ture, inclusiv in weekend - Abilitati de comunicare, spirit de echipa - OBLIGATORIU permis de conducere cat. B - Domiciliul in Bucuresti Descrierea jobului - Asigurarea functionarii si intretinerii in conditii optime a echipamentelor din zona alocata conform standardelor organizatiei - Respectarea procedurilor de intretinere din cadrul departamentului - Montajul echipamentelor noi - Efectuarea de interventii operative pentru intretinerea echipamentelor si utilajelor, efectuarea de teste pentru stabilirea functionarii acestora - Retusuri vopsitorie, sudura, remedieri confectii metalice - Manipularea echipamentelor, montaj instalatii electrice, diverse lucrari de santier - Alte activitati adiacente departamentului service Beneficii : Salariu NET 3500 lei + tichete de masa, telefon de serviciu, masina pentru deplasari in teren ( interventii ), mediu de lucru placut, cursuri de specialitate pentru obtinerea atestatelor in domeniu. Descrierea companiei Sc Smart Vend Srl este o companie infiintata in anul 2007 cu scopul operarii jucariilor de tip kiddie-rides.In prezent operam aproximativ 300 de Kiddie Rides uri sub brandul DAVIMAT in Bucuresti si in tara.Avand ca partener cea mare firma de operare a astfel de echipamente din Europa, beneficiem de jucarii de calitate,in conformitate cu standardele EU. Pentru a veni in intampinarea cerintelor clientiilor nostri (copii cu varste cuprinse intre 2 si 5 ani) am ales in principal jucarii cu licenta Disney, facand astfel fiecare locatie Smart Vend un punct de atractie pentru cei mici.

  • 9

    Angajam in constructii: dulgheri si zidari

    Cerinte: Studii medii profil Experienta in domeniu, minim 1 an Cunostinte: citire desen tehnic, Program de lucru: luni - vineri : 7.30 - 16,00 Beneficii: Se ofera contract de munca pe termen nedeterminat Pachet salarial atractiv. Bonuri de masa SC Constructii Industriale Civile SRL Brasov este o societate specializata in lucrari de constructii si reparatii in constructii.

  • Salveaza cautarea