Anunturi
Locuri de munca Companii Carnet conducere: B Disponibil imediat Disponibil din: 2020-03-07Categorii
- Locuri de munca (241)
- Soferi - Transporturi (115)
- Constructii - Arhitectura - Design (46)
- Agenti - consultanti vanzari (24)
- Muncitori productie - depozit - logistica (11)
- Administratie (7)
- IT - Telecomunicatii (6)
- Marketing Publicitate (6)
- Finante contabilitate (5)
- Service si spalatorie auto (5)
- Horeca (4)
- Industrie alimentara (4)
- Medicina umana (2)
- Salubrizare – Curatenie – Dezinsectie (2)
- Agent securitate (1)
- Agricultura - Silvicultura - Zootehnie (1)
- Casieri si lucratori comerciali (1)
- Menaj si ingrijire persoane (1)
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Munca la domiciliu
Munca in strainatate
Ofer cazare
Judete
- Bucuresti (36)
- Brasov (15)
- Ilfov (14)
- Constanta (12)
- Iasi (11)
- Timis (11)
- Arges (10)
- Bihor (9)
- Cluj (9)
- Prahova (8)
- Bacau (7)
- Maramures (6)
- Mures (6)
- Suceava (6)
- Braila (5)
- Buzau (5)
- Hunedoara (5)
- Arad (4)
- Galati (4)
- Ialomita (4)
- Olt (4)
- Sibiu (4)
- Calarasi (3)
- Dolj (3)
- Gorj (3)
- Harghita (3)
- Mehedinti (3)
- Neamt (3)
- Teleorman (3)
- Tulcea (3)
- Vaslui (3)
- Vrancea (3)
- Botosani (2)
- Covasna (2)
- Dambovita (2)
- Giurgiu (2)
- Salaj (2)
- Satu Mare (2)
- Alba (1)
- Bistrita-Nasaud (1)
- Caras-Severin (1)
- Valcea (1)
-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
7
Ai permis de conducere categoria B si experienta in condus de minim 1 an? In 4-5 zile poti fi in Germania la noul tau loc de munca cu cazare gratuita inclusa in oferta! Locatie: Rostock, Germania | AMAZON Hamburg, Germania | DPD / HERMES Oferta: Salariu : 1700 - 1900 euro NET real + Cazare Gratuita Nedeterminat Transport pana in Germania asigurat Bonus 100 de euro saptamanal soferi performanti Bonus 300 de euro lunar pentru cazare proprie Trimite un mesaj SMS/WHATSAPP cu textul CURIER GERMANIA și numele tău la <span><a class="showNumber" data-tel="0752">07 arata numarul</a></span> 622 589 si vei fi sunat în maxim 48 de ore pentru interviu. DESCRIEREA JOBULUI: Conditii contract de angajare: Contract pe perioada nedeterminată ; Training platit - primele 2 zile, Asigurare de sanatate 24 de zile de concediu plătit pe an; Termen de preaviz demisie/concediere: 2 saptamani < 6 luni lucrate 4 saptamani > 6 luni lucrate CERINTE DE BAZA: - Minim 21 de ani, cu experienta in condus de minim 1 an; - Cazier judiciar curat international; - Abilitati de conducere automobil si orientare in trafic peste medie ( prin GPS / Aplicatii Mobile). - Capacitatea de a lucra contra timp cu respectarea regulilor de circulatie in orice moment. - Conditie fizica buna - fara probleme de sanatate; - Limba engleza/germana nivel conversational (constituie avantaj). VERIFICARI INAINTE DE PLECARE: - Interviu de selectie cu MHR Consulting; - Nivel de limba engleza testat la interviu. - Cazier judiciar in format fizic - Permis de conducere categoria B valabil; ORGANIZARE TRANSPORT: Pana in Germania: asigurat pe autocar - se retine din primul salariu. La locul de muncă: se suportă de către angajat (asistenta din partea companiei posibila dar nu obligatorie.) | Distanta cazare - loc de munca: 2-10 km PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucrul: 6 zile pe saptamana Start program: ora 9:00 - 11:00 dimineata; Program zilnic: 8-10h Pauza de masa: 30 - 45min pauză pe zi Orele suplimentare : se compenseaza cu ore libere. LOGISTICA: - Telefon mobil: cu aplicatie pentru parcurgerea celor mai scurte trasee; - Masina: VAN de 3,5 t utilate pentru transport marfa; - Imbrăcăminte de siguranta: pantofi de siguranta si jachete de inalta vizibilitate ( trebuie purtate în orice moment) PLATA SALARIULUI: Perioada de salarizare este de la 1 ale lunii până la sfarsitul lunii si se plateste pe data de 15 a lunii urmatoare. Exemplu: perioada de lucru 01/08 31/08 -> plata pe 15/09. Salariu va fi platit prin transfer bancar numai într-un cont bancar din UE, nu este posibila plata în numerar. Salariu brut se calculeaza la 12 EUR pe oră brut, sau 2495 EUR pe lună brut. Dupa taxe salariul este 1700 - 1900 de euro net/luna in functie de clasa de impozitare DOCUMENTE NECESARE LA SOSIRE: - Cod fiscal german - se obtine cu suportul angajatorului ; - Număr de securitate socială - se poate face în timpul programului de lucru, nu este necesar timp de așteptare CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuile de cazare vor fi scăzute din salariul angajatului echivalentul a 100 euro/luna de persoana. BENEFICII: 1) contract de munca in conformitate cu legislatia Germana; 2) salariul incepand de la 1700 net in functie de competente si clasa de impozitare; 3) transport din Romania in Germania asigurat; 4) cazarea asigurata la sosire in Germania inclusa in oferta de munca pe perioada nedeterminata; 5) bonus de 300 de euro la salariu pentru persoanele care isi gasesc cazare individuala; 6) dispecerat in limba romana si trasee prestabilite; 7) asigurare medicala - acoperita de sistemul federal german de asigurari de sanatate. 8) sprijin din partea MHR Consulting Romania 30 de zile dupa semnarea contractului de munca; Trimite un mesaj SMS/WHATSAPP cu textul CURIER GERMANIA și numele tău la <span><a class="showNumber" data-tel="0752">07 arata numarul</a></span> 622 589 212 si vei fi sunat în maxim 48 de ore pentru interviu! DE REȚINUT: In cazul demisiei daca angajatul nu respectă termenul de preaviz si are incalcari contractuale grave (nu participa la munca, daune accidentale aduse proprietatii companiei, inclusiv daune sub influența alcoolului/drogurilor ) angajatorul isi rezerva dreptul de a deduce pana la o luna de salariu sau pana la costul total in cazul bunurilor pierdute. Iti multumim si te aspteptam la interviu! Echipa MHR Trimite un mesaj SMS/WHATSAPP cu textul CURIER GERMANIA și numele tău la <span><a class="showNumber" data-tel="0752">07 arata numarul</a></span> 622 589 si vei fi sunat în maxim 48 de ore pentru interviu!
-
Promovat
Angajăm pentru clienții noștri din Germania: Muncitori pentru aeroportul din Frankfurt - încărcare de bagaje și de aeronave Cerinte: Limba germana in scris si vorbit (B1-Niveau) obligatoriu; Documente complete - detalii la interviu Permis de conducere categoria B, constituie un avantaj Rezistenta fizica; Disponibilitatea de a lucra in schimburi; disponibilitate pentru schimburi suplimentare Detalii job: Încărcarea și descărcarea aeronavelor cu mărfuri și bagaje; Legarea și asigurarea mărfurilor; Manipularea mărfurilor periculoase; Conducerea și operarea echipamentelor și vehiculelor de manipulare; Recepția și asigurarea aeronavelor; Formare în domeniul securității și siguranței aviației Formare DGR pentru mărfuri periculoase la fața locului Contract limitat pe 18 luni, cu opțiune de prelungire și preluare Beneficii: Contract pe firmă germană; Asigurare medicală și asigurare socială; Bonus de bun venit 1000 Euro JobTicket, tichet de parcare(144 ) Bonus de participare 100 Haine de lucru Loc de muncă sigur Salariu orar pentru primele 3 luni 15,00 Euro brut, cu permis de conducere și calificare se ajunge până la 16,00 Euro/brut pe oră. Compania de ocupare a forței de muncă, IBB Personaldienstleistungen GmbH, face parte din grupul IBB Holding și desfășoară activități de ocuparea forței de muncă și leasing de personal în Germania. De la înființare din 2012 și până în prezent, IBB Holding a dezvoltat o reputație solidă în industria de construcții din Germania, oferind servicii de înaltă calitate din întreaga gamă de operațiuni și management, necesare implementării lucrărilor de construcții de mare complexitate.
-
Promovat
1
Candidatul Ideal Studii medii finalizate; Punctualitate si eficienta in munca de zi cu zi; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor stabilite cu echipa de management; Experien a profesională obligatorie în domeniul productiei de materiale publicitare. Să cunoască bine materialele din domeniu publicitar(constituie avantaj experienta in lucrul cu echipamente specifice activitatii-laminator, imprimante, lase, Router CNC, etc) Descrierea jobului Obiectivul principal: Executia in hala de productie a proiectelor din portofoliu în special reclame luminoase, colantari auto,inscriptionari, finisare bannere si mesh-uri si pregatirea materialelor pentru print, decupare CNC, etc. Responsabilită i principale: Participa, alaturi de echipa de proiect, la realizarea produselor, la verificarea si ambalarea acestora; Prelucreaza materiale diverse specifice proiectului Autocolant, PVC, Plexiglas, Lemn PAL, Metal etc prin lipire, indoire, vopsire, finisare, etc; Comunicarea eficienta cu echipa; Beneficii: Transport decontat sau cu masina firmei. Pachet salarial competitiv 3000 4000 RON; Bonuri de masa Șansa de a lucra într-un mediu orientat spre performanță; Sus inere în construirea unei cariere de success pe termen mediu și lung; Posibilitatea de a lucra cu echipamente de ultima generatie; Sansa de a lucra pe proiecte mari si medii atat la nivel de municipiu Iasi cat si la nivel national. Program de: lucru: Luni-vineri: 8:30 12: Despre companie: Cu o experienta de peste 15 ani brand-ul Magnius a crescut si s-a dezvoltat in Iasi, producand cu harnicie materiale publicitare indoor si outdoor, sub sloganul Creativity at Work. Noi, O echipa echipă de experți profesioniști pasionați, oferim soluții complete de productie publicitara, precum PRINT DIGITAL INDOOR/OUTDOOR, INSCRIPTIONARI CU AUTOCOLANT, LITERE SI SIGLE VOLUMETRICE, RECLAME LUMINOASE, PUBLICITATE STRADALA, SISTEME DE AFISARE PENTRU INTERIOR etc. Ne găsești pe: Facebook https://www.facebook.com/magnius.eu Instagram https://www.instagram.com/magnius__
-
Promovat
1
Compania DDD angajeaza Agent vanzari servicii DDD zona Bucuresti - Ilfov Descriere Job Responsabilitati: Promovare si vanzare a serviciilor companiei Prospectarea continua a clientilor Comunicarea permanenta cu partenerii Semnarea si negocierea contractelor Dezvoltarea pietei in zona Bucuresti, Ilfov. Audit lunar rapoarte + remedierea problemelor. Suport in evidenta substantelor folosite, urmarind stocul existent Raspunde de calitatea documentelor intocmite si a activitatilor efectuate Cerinte: Ce cautam la persoana care va ocupa acest post: Experienta relevanta in vanzari - minim 2 ani; Sociabil, convingator, organizat, dinamic, corect, dedicat, responsabil; Abilitati de comunicare, negociere, control si de gestionare eficienta a timpului; Atitudine proactiva, orientat catre rezultate, clienti si catre gasirea de solutii; Capacitate de construire, dezvoltare, gestionare si mentinerea unor relatii de lunga durata cu clientii; Cunoasterea pietei Horeca si Traderilor Permis conducere categoria B Disponibilitate pentru deplasari si un program flexibil. Beneficii: Ce oferim persoanei care va ocupa acest post: Salariu net fix: 2500-3000 lei in functie de experienta. Masina, telefon, laptop Tichete de masa Bonus 5% comision din cifra de afaceri Descriere Companie: COMPANIA DDD este specializata in prestarea de servicii profesionale de DDD (dezinfecte, dezinsectie si deratizare). Ne dorim ca aceasta colabroare sa fie in general orientata in mod special spre clientii din domeniul alimentar, de Retail si HORECA. Despre noi citeste pe site: companiaddd.ro Nivel de cariera: Entry-Level/Primii 3 ani de experienta Experienta Minima Dorita: Minim 2 ani de experienta Carnet de Conducere: Categoria B
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
Dorim sa angajam Economist / Contabil Junior / Operator Facturare in programul Smartbill Ce căutăm: Absolvent cu/fara experienta al Facultatii de Stiinte Economice sau Institutii de invatamant cu profil economic Experienta de minim 1 an pe o pozitie similara; Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SmartBill reprezinta un avantaj Utilizarea Excel, Word, platforme de curierat online, email, whatsapp Atentia la detalii si capabilitatea de a lucra sub conditii de stres Abilitatea de a gestiona deadline-uri pentru anumite proiecte Seriozitate, punctualitate, disciplina, perseverenta * Engleza - avansat * Carnet sofer- cat B Responsabilitati: facturarea si evidenta stocurilor Asocierea platilor si a incasarilor cu facturile in Smartbill Tinerea evidentei documentelor contabile ( contabilitate primara obligatoriu) Arhivarea documentelelor contabile pe categorii Colaborarea stransa cu contabilul sef Centralizarea comenzilor primite Intocmirea de facturi, NIRuri Intocmirea situatiei platilor si a incasarilor Participarea la inventare Ce oferim? Un mediu profesional, centralizat pe lucrul in echipa si responsabilitate individuala Siguranta unei companii de familie cu traditie de peste 15 de ani Training de la membrii seniori si posibilitatea specializarii in diferite domenii (vanzari/ financiar) Suport continuu si feedback pe parcursul orelor de lucru Alte beneficii: * Pachet salarial atractiv; * Tichete de masa; * Telefon de serviciu; * Abonament medical la Clinica privata; * Tichete cadou de Paste si Craciun; * Posibilitati de dezvoltare; * Mediu de lucru profesionist. Program: L-V: 9:00 - 17:30 Bucuresti, Sector 4 Senior Tex Cine suntem? Cu experienta de peste 15 de ani, compania noastra s-a remarcat la nivel national in domeniul vanzari utilaje, piese si consumabile pentru industria textila prin calitatea superioara a serviciilor oferite dar si a produselor comercializate la pretul corect. Te invitam cu drag in echipa noastra tanara, cu experienta comerciala la zi, ale carei valori principale sunt satisfactia clientului, claritatea in comunicare si respectul reciproc in locul de munca! Va rugam CV pe: Tel: Email:
-
3
angajam personal pentru montare panouri salariu atractiv 4000 ron transport și echipamente asigurate de firma
-
5
Caut operator tractor (tractorist) pe utilaje performante cu experienta pentru executat lucrari in camp la cultura mare 2 (doua) posturi disponibile 1 (unu) muncitor necalificat Locuri disponibile in Calarasi , Judet Calarasi , Prelungirea Sloboziei , km 4
-
1
Cautam colegi ca agenti de vanzari sisteme tehnice de securitate (antiefractie, supraveghere video, control acces, automatizari, sisteme detectie incendiu, sisteme stingere incendiu, etc) cu urmatoarele responsabilitati : - Urmareste atragerea permanenta de noi clienti; - Negociaza contractele si raspunde pentru corecta executare a contractelor si acordurilor incheiate cu clientii din portofoliu; - Raspunde de intocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale in conformitate cu acordurile incheiate cu clientii), incasari si plati in numerar; - Urmareste realizarea planului de vanzari lunar si anual stabilit; - Stabileste si dezvolta o relatie profesionala cu clientii organizatiei; - Intocmeste periodic materiale de sinteza (rapoarte, statistici) si de prezentare (bugete estimative); - Acorda asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti; - Participarea activa la sedinte interne si colective, impreuna cu clientii si partenerii. Cerinte : - Cunostinte tehnice rezonabile - Cunostinte de lucru cu aplicatiile tip office - Carnet de conducere auto - Experienta minima de 12 luni in vanzari Oferim : - Salariu motivant format din salariu de baza (2500 NET) plus procent din vanzari - Autoturism - Tehnica de calcul - Bonusuri de performanta
-
1
SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie această persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite / întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei
-
3
Tehnician sisteme de securitate care să stăpânească bine cunoștințe de configurarea sisteme supraveghere video, alarmare la efracție, sisteme detecție incendiu, rețea date și voce .Sau măcar 2 din 4 enumerate mai sus.
-
1
Fittermaster recrutează inginer din domeniul construcțiilor pentru coordonarea echipelor de montaj. Absolvent de studii universitare în domeniul tehnic - inginerie Experiență de minim 1 an în domeniul construcțiilor/montajelor; Capacitate de planificare; Bune abilități de operare Microsoft Office, Outlook; Cunoștințe de bază proiectare, desen tehnic. Responsabilități: Programează efectuarea montajelor conform graficelor; Instruiește șefii de echipă după programul anual de training; Administrează mașinile și sculele din dotarea echipelor de montaj; Manageriază planul de reducere a neconformităților generate de montaje. Beneficii și avantaje: - Asigurare medicală de sănătate; - Bonus de performanță; - Contract pe perioadă nedeterminată. Contact: Tel. e-mail:
-
1
Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (90%), PENNY, CORA, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. MAX, DM, Noriel, Animax, Decathlon, Kitchen Shop, English Home etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-12 comenzi zilnic.Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie.De asemenea îți oferim: -20 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră !
-
6
ANGAJAM 2 GESTIONARI - INCARCATORI - DESCARCATORI, DIN TURDA,CAMPIA TURZI SI COMUNELE APROPIATE ,PROGRAM 8 - 17, DE LUNI - VINERI, SALAR 5.600 LEI/LUNA/BRUT, INFORMATII LA TELEFON SAU MESAJ.
-
1
Angajam Agenti distribuitie, automate de Cafea și Snack .Pachet salarial motivant.
-
Promovat
Buna ziua , Caut o femeie de menaj pentru a se alătura echipei noastre , menaj tip hotelier pe Coasta de Azur ! Permis de conducere obligatoriu! Posibilitate angajare în Romania sau Franța !
-
Cerințe: - studii: minim liceul; - studiile tehnice sau juridice reprezintă un avantaj pentru avansare in cariera profesionala; - 5 ani vechime la permisul de conducere - cunoștințe operare calculator; - abilități de comunicare, organizare; - capacitate de lucru cu publicul , punctualitate și seriozitate; - relaționarea excelentă cu clienții; - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și a locului de muncă; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp; - capacitate de a respecta termene limită; - responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate; - disponibilitate full-time. Sunteți o persoană organizată, responsabilă, calmă, răbdătoare, punctuală, dar și serioasă?
-
SC ROTECH TOTAL SYSTEMS mareste echipa in DEPARTAMENTUL VANZARI cu un post de Reprezentant vanzari organe de asamblare si scule . CERINTE: - bune abilitati de comunicare , organizare - studii medii si/sau superioare - avantaj experienta tehnica, zona industriala si constructii - cunostinte PC (MS Office) - permis auto categoria B - disponibilitate de deplasare - engleza si/sau italiana OFERTA: - Salariu + bonus in functie de vanzare departament - Tichete masa - Asistenta si training in procesul de invatare a produselor - Colectiv si mediu relaxat Descrierea companiei: ROTECH TOTAL SYSTEMS este reprezentantul pentru România a firmei italiene RIVIT SRL, unul dintre cei mai mari producători de sisteme de fixare și utilaje profesionale. De 16 ani, suntem unul dintre cei mai importanți furnizori de organe de asamblare, sisteme de fixare și de prelucrare a tablă pentru industrie și construcții. Colaborarea cu această firmă consacrată în Europa pentru noi garanții unor produse de calitate ce pot satisface pe deplin exigențele clienților. Activitatea de bază a structurilor noastre de import și distribuție de elemente de fixare, organe de asamblare, pistoale popnituri și piulițe nit, mașini de tăiat și prelucrat foi de tablă, unelte și scule diverse. Ne dorim ca fiecare colaborare să fie una reușită pentru ambele părți, așa că oferim cele mai bune servicii pentru clienții noștri.
-
1
Incepand de astazi compania noastra se mareste. Daca doresti sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice te asteptam sa ne cunoastem mai bine. Oferim mediu de lucru placut, program flexibil. Conditii obligatorii: -varsta min. 20 ani; -posesor permis de conducere categoria B, precum si detinerea unui autoturism personal pentru activitati de teren; -experienta in domeniu Descriere job: -cunoasterea portofoliului agentiei; -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite; -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; -promovarea ofertelor; -stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; -vizionarea imobilelor cu clientii interesati; -intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; -consilierea clientilor si a proprietarilor; -asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiilor; -comunicare activa prin telefon, email si in persoana; -crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii; -prospectarea pietei; -identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu; Candidatul potrivit pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, cu atitudine de invingator, negociere si convingere, punctual, cunostiinte PC, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate, adaptare la situatii noi, putere de concentrare si atentie distributiva, cu diponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic, dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa. Beneficii: castiguri nelimitate din comisioane+diverse bonusuri in functie de realizari, program flexibil, suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala, mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia conteaza, posibilitatea de dezvoltare in cadrul firmei. Zona de desfasurare a activitatii: Sectorul 4, Sectorul 3, Popesti-Leordeni.
-
1
Recrutăm Operatori CNC pentru o companie din Antwerp, Belgia, producător de utilaje agricole (tractoare, pluguri, secerători, semănători). Cerințe: - Experiență în lucrul cu strunguri sau freze cu comandă numerică; - Cunoștințe de desen tehnic; - Cunoștințe de asamblare și ajustare a sculelor de tăiere; - Permis cat. B reprezintă avantaj; - Limba engleză la nivel mediu (obligatoriu); - Persoană serioasă, responsabilă și care lucrează cu acuratețe. Responsabilități: - Operarea mașinilor cu comandă numerică (fără programare) precum Fanuc, Heidenhain, Siemens, Mazatrol; - Controlul calității părților fabricate; - Se lucrează după desen tehnic. Ofertă și beneficii: - Salariu în funcție de experiență, între 16 - 18 Euro brut/ oră; - Program de lucru full time, în două schimburi; - Cazare în cameră single hotel prima lună gratuită (apoi contra-cost, 75 Euro/ săptămână); - Contract belgian, direct la client; - Bonus de 40 Euro/ zi pentru prima lună de muncă; - Tichete de masă (7 Euro/ zi) + alte sporuri; - Haine și încălțăminte de lucru; - Asistență în găsirea unei cazări proprii după prima lună.
-
5
Angajăm electricieni navali pentru o companie din Olanda ce produce bărci cu motor. Cerințe: - studii tehnice absolvite/ calificare electrician; - + 2 ani experiență dovedită ca electrician; - limba engleză la nivel conversațional/ mediu; - permis cat. B reprezintă un avantaj; - persoană dinamică, motivată, responsabilă, autonomă. Atribuțiile job-ului: - instalarea, reglarea, testarea și operarea echipamentelor electrice ale bărcilor; - controlul și revizia aparatelor electrice ale bărcilor, a sistemelor de iluminat, a sistemelor de generare a energiei electrice și a echipamentelor electrice. Beneficii: - salariu de la 2100 Euro net/ lună; - program de lucru full time; - cazare și mașină de serviciu în Olanda asigurate gratuit; - job stabil cu contract pe termen lung; - angajare cu contract românesc, detașare cu formularul A1; - asigurare medicală; - nu se percepe nicio taxă de angajare.
-
16
CAUTAM operatori pe linia de productie loc- Pardubice ,Cehia - se accepta barbati, femei sau cupluri - cazare asigurata(2-3pers in camera) -transport cazare-fabrica asigurat zilnic - transport Gratis (Galati,Onesti,Brasov,Sibiu,Deva,Arad ) - nu este necesara o limba straina - Bon de masa sau reducere la cantina Pentru mai multe detalii sunati la 0742530624
-
Firma in domeniu constructilor,din Timisoara angajeaza secretara cu permis auto,cunostinte operare pc,excel word,munca de birou si de teren se conduce masina firmei cind este cazul pe teren pt constatari lucrari incheiat contracte,se ofera contract de munca perioada nedeterminata,masina de serviciu cazare salariu atractiv,cer si ofer seriozitate maxima.
-
Cerinte' Bune cunostinete de operare Pc[WORD,EXCEL] -Dexteritate in completarea de informatii. -Bune abilitati de comunicare,relationare. -Capacitatea de a lucra in echipa si pe teren.- -Suport pt echipa pe teren.-. -Cerinte solicitate de managementul companiei.. -OFERIM-mediu de lucru placut,birou cu gradina si zona de relaxare. -Salariu fix+prema de prezenta,preme de sarbatori. -Contract de munca pe perioada nedeterminata,oferim masina de serviciu cine nuu are autoturism.- -Obligatoriu permis auto,experienta la condus. -Trimiteti CV dumneavoastra la aceasta adresa sau sunati la numarul de la anunt.
-
Promovat
Staer Brasov -producator national de mobilier , angajeaza MONTATORI . Cv-urile se trimit pe email : , sau se depun la magazin : Complex Altex Bartolomeu etaj 1 . Informatii la telefon
- Salveaza cautarea