Anunțuri
Locuri de munca Companii Experienta: Fara experienta Disponibil din: 2020-12-11-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma de curatenie, angajam personal pentru menaj curatenie la familii si birouri. Locuri libere: - 2 posturi fulltime - 1 post part time (locatie fixa, in centrul Bucurestiului. de la ora 7: posturi full time de menajera la familii (sunt aceleasi locatii in fiecare saptamana) Daca esti o persoana serioasa si iti doresti un mediu de lucru placut, inseamna ca ai un loc asigurat in echipa noastra. Noi suntem o echipa in plina dezvoltare si avem nevoie de oameni responsabili. Iti oferim un loc de munca stabil si serios, si te asiguram ca vom face tot posibilul sa te integrezi repede in colectivul nostru. Experienta in curatenie este un avantaj. Activitatea se desfasoara in locatii fixe. Pentru persoane cu experienta salariul este 3500 de lei net (in mana) Pentru persoane fara experiente, salariul este de 2500 de lei net (in mana) Pentru detalii va rog sa ma sunati. Nu raspund la mesaje.
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operatori curatenie pentru farmacii, avem locatii disponibile in toate sectoarele, program full time sau part time pentru pensionari sau persoane cu alt loc de munca. Se lucreaza cu contract de munca Luni-Vineri Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr
-
Promovat
Pentru a te alatura echipei noastre ar trebui să ai in vedere următoarele : Cunoastere operare PC Abilități de comunicare si muncă in echipă. Organizarea mărfurilor pe rafturi Ridicarea mărfurilor din depozit necesare expedierii comenzilor catre clienți. Ambalarea comenzilor în vederea expedierii. Procesare retururi. Oferim : Contract pe o perioada nedeterminată . Salariul : 2600 Lei pentru început. Programul de lucru : Luni - Vineri 10:00-18:00 Libere : Toate week-end-urile si toate sarbatorile legale. Cum ne poți contacta pentru interviu ? Telefonic sau whatsapp. Locatia : Șoseaua Vitan-Bârzesti nr 5-7 București Sector 4 Te așteptăm în echipa noastră
-
Promovat
RPG Security angajeaza agenti securitate si servanti pompieri pentru diferite obiective (cladiri birouri,complexe rezidentiale, magazine supermarketuri, centre comerciale) in Bucuresti Ilfov. Candidatul ideal: fara antecedente penale, studii medii, atitudine civilizata si responsabila, aspect fizic ingrijit; Va oferim: salariu atractiv, punctualitatea platii salariilor, calificare la locul de munca, echipament si vizita medicala gratuit; Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu, va rugam sa ne contactati la numar de telefon 0728683074
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez personal pentru instalari cabluri electrice, telecomunicatii si fibra optica. Se efectueaza lucrari de instalatii electrice pentru cladiri, curenti slabi, instalari cabluri electrice de alimentare, iluminat, instalari fibra optica. Permisul de conducere categoria B constituie avantaj.
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Despre tine: - persoana onesta, atitudine deschisă, amabila, personalitate placuta, aspect îngrijit - bune abilitați de comunicare și relaționare, capacitate de ascultare activa - atentie distributiva, persoana organizata, orientare către client și nevoile sale -integritate și corectitudine Cerințe: - studii medii finalizate - program luni-vineri doua ture + 2 sambete pe luna, Duminica liber. 8 ore+pauza masa zi - cunostinte operare, utilizare PC - exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - abilitati de comunicare si putere de convingere, initiativa, perseverenta - seriozitate, responsabilitate, entuziasm, orientare spre rezultat Responsabilități: - punctualitate - pastrarea unui mediu curat si organizat - zambesti mereu in interactiunea cu clientii - cunoasterea serviciilor si produselor din magazin - asimilezi informatii si abilitati practice despre servicii si produse, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc - executarea cu profesionalism, amabilitate a cerintelor si solicitarilor clientilor - capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita - efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarulu Beneficii:) - salariu lunar NET 25-45.000 ron, bonuri de masa 40 zi, decontare transport (STB sau METROREX) - salariul se redimensioneaza in functie de cresterea profesionala - ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces) - bonusuri pentru realizarea obiectivelor si de performanta, spor de fidelitate - 21 de zile de concediu de odiihna pe an, zile libere pentru evenimentele speciale - program de instruire la angajare, training si cursuri gratuite de formare şi dezvoltare profesională
-
Promovat
Pentru a te alatura echipei noastre ar trebui să ai in vedere următoarele : Cunoastere operare PC Abilități de comunicare si muncă in echipă. Organizarea mărfurilor pe rafturi Ridicarea mărfurilor din depozit necesare expedierii comenzilor catre clienți. Ambalarea comenzilor în vederea expedierii. Procesare retururi. Oferim : Contract pe o perioada nedeterminată . Salariul : 2600 Lei pentru început. Programul de lucru : Luni - Vineri 10:00-18:00 Libere : Toate week-end-urile si toate sarbatorile legale. Cum ne poți contacta pentru interviu ? Telefonic sau whatsapp. Locatia : Șoseaua Vitan-Bârzesti nr 5-7 București Sector 4 Te așteptăm în echipa noastră
-
Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, persoane pentru postul de Agent suport clienti, cunoscatori de limba germana, franceza, spaniola, cehaa si olandeza- nivel avansat. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba engleza si germana sau engleza si fraceza sau spaniola si engleza sau italiana si engleza - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativa Responsabilitati: -raspunde la apelurile clientilor -rezolva solicitarile clientilor atat la telefon, cat si pe e-mail -ofera asistenta in acord cu conditiile si procedura companiei -ofera supot tehnic -cauta informatiile necesare in functie de fiecare situatie, folosind resursele puse la dispozitie de companie. Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV- ul atasat sau sa apeleze nr. de telefon . SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
-
Obiectivul postului pentru camerista: - asigurarea curateniei in spatiile de cazare si celalalte spatii cu destinatie comuna ale hotelului Obiectivul postului pentru lenjereasa: -spalarea, igienizarea, calcarea materialelor textile din cadrul hotelului: lenjerii de pat, fete de mese, uniforme personal, haine clienti etc - persoana de incredere, responsabila, atenta la detalii, cu spirit de organizare Posibilitati promovare. Progam de lucru: 8h/zi
-
Absolventă studii superioare, aspect plăcut, bună comunicatoare cu publicul.
-
Fun House întâmpină cu drag sosirea unei noi colege supraveghetoare loc de joacă, dedicată și optimistă, care să se alăture echipei noastre entuziaste. Dacă îți plac copiii și îți place să lucrezi într-un mediu plin de energie și veselie, atunci acesta este locul potrivit pentru tine! Responsabilități: Supravegherea atentă a copiilor în timp ce se joacă în locul de joacă; Interacțiunea pozitivă cu copiii; Organizarea și coordonarea activităților recreative și jocurilor; Asigurarea curățeniei și igienei în locul de joacă și sala de petreceri; Comunicarea eficientă cu părinții și oferirea de informații despre activitățile desfășurate în locație. Cerințe: Absolventă studii superioare; Persoană nefumătoare; O persoană punctuală și muncitoare; Dezinhibată, extrovertită și cu spirit de inițiativă; Atentă la detalii și capabilă de a rămâne calmă și concentrată în situații de stres; Flexibilitate în program și disponibilitate de a lucra în special în Weekend-uri și de sărbători; Disponibilitate de a îmbrăca pentru câteva minute costum de Mascotă; Experiența anterioară în lucrul cu copiii sau al supravegherii copiilor (reprezintă un avantaj); Deținerea de Certificat de prim ajutor sau a cunoștințelor de bază în acordarea primului ajutor (reprezintă un avantaj). Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată, full-time, salariu 2700 Lei Net cu tichete de masă incluse, spor de weekend, prime de vacanță, reduceri la produsele și serviciile companiei noastre, bonusuri și un program flexibil; O echipă prietenoasă, înțelegătoare dar mai ales corectă; Oportunități de dezvoltare profesională și avansare; Oportunitatea de a lucra într-un mediu plin de bucurie și veselie; Posibilitatea de a interacționa și de a influența pozitiv viața copiilor și practic a generației de mâine. Dacă ești o persoană responsabilă, empatică și îți dorești să faci parte dintr-un loc de muncă plin de zâmbete și energie, te invităm să aplici pentru poziția de supraveghetor loc de joacă trimițându-ne CV-ul tău la nr. nostru de telefon de contact. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (90%), PENNY, CORA, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. MAX, DM, Noriel, Animax, Decathlon, Kitchen Shop, English Home, Sabin, Leonidas, etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-12 comenzi zilnic.Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie.De asemenea îți oferim: -20 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră !
-
Candidatul Ideal Cautam: - O persoana de incredere, onesta, responsabila, disciplinata, riguroasa , organizata - cu capacitate de asimilare de noi cunostinte, de comunicare si relationare cu clientii companiei si implicata in toate aspectele legate de munca - de preferat studii medii (liceu/ scoala tehnica) - experienta nu este obligatorie, se poate dobandi pe parcusul colaborarii - cunostinte tehnice generale reprezinta un mare avantaj Descrierea jobului - efectueaza operatiuni de intretinere curenta (service/mentenanta) la echipamente de aer conditionat, ventilatie si climatizare (aparate mono si multisplit, centrale de tratare aer, chillere, etc.) in diferite locatii; - verifica / identifica probleme / repara / inlocuieste componente specifice sistemelor de ventilatie si climatizare ( pe masura experientei/ calificarii ); - completarea formularelor si proceselor verbale tipizate; Se ofera mediu de lucru dinamic si captivant ce vine la pachet cu multiple beneficii financiare si oportunitatea de dezvoltare personala si profesionala. Descrierea companiei Inter Heat este o firmă românească în domeniul instalațiilor, înființată în noiembrie 2012. Fiecare client Inter Heat, indiferent de dimensiune, primește același nivel ridicat de profesionalism pentru sistemele și soluțiile pe care le oferim. Deși ne-am extins de-a lungul anilor și intenționăm să continuăm creșterea strategică, realizăm că succesul nostru se bazează pe angajamentul de a avea relații pe termen lung, reciproc avantajoase cu clienții noștri. Dorim să continuăm să extindem serviciile atât pentru clienții noi, cât și pentru cei existenți. Compania Inter Heat, prin intermediul personalului tehnic calificat asigură o gamă variată de instalatii: ventilatie si climatizare, termice, instalații frigorifice (camere frigorifice, patinoare și formare gheață), sanitare, electrice, fotovoltaice pentru construcții, caldiri industriale si civile: centre de afaceri, birouri, magazine prezentare și comerciale, restaurante, spitale, hale de productie si depozitare, vile rezidențiale. Furnizam servicii diverse de la comercializare echipamente (splituri, centrale de tratare aer, chillere, sisteme VRV volum variabil refrigerent, etc), montaj mentenanta si service, pana la servicii de management al cladirilor , consultanta tehnica, proiectare instalatii, audit si management de proiect. Inter Heat asigura confort, eficienta si calitate oferind solutii integrate in domeniul instalatiilor!
-
Promovat
Angajam personal pentru productie si montaj tehnica de protectie solara ( jaluzele , rulouri , plase de insecte , rulouri exterioare , copertine ) permisul de conducere constituie un avantaj. Salariu atractiv.
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send CV to info @ tak-automation.com
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
Societate comercială din Sibiu , angajează o secretară part time. Trimiteti CV si poză.
-
Zumzi cauta PERSONAL PENTRU CURATENIE in apartamente inchiriate in regim hotelier! Program flexibil tu alegi in ce zile vrei sa lucrezi Venit atractiv Bonusuri profitabile Flux constant de comenzi Training permanent Echipa tanara si mediu de lucru placut Posibilitatea de crestere in cadrul companiei Zumzi cauta: Punctualitate Spirit de observatie si atentie la detalii; Creativitate si orientare spre solutii Atitudine pozitiva, aptitudini de comunicare; Amabilitate, toleranta, calm; Flexibilitate in program; ATRIBUTII: - Efectueaza si intretine curatenia in spatiile de cazare eliberate; - Verifica inventarul spatiilor de cazare; - Raporteaza prompt, deteriorari si distrugeri de echipamente si mobilier din locatii sefului ierarhic superior; - Completeaza si inlocuieste, in functie de necesitati, consumabilele si le aranjeaza conform normelor interne ale hotelului; Programul de lucru : 2 - 8 ore - L - D Plata pe ora: 25 Lei + bonusuri la un anumit nr de ore lucrate si in zilele de sarbatoare mari. Venituri intre 3000 - 6000 de lei Puteti sa apelati intre ora 09:00 - 18:00 sau sa lasati un mesaj pe numarul de whatsapp. Asteptam sa va cunoastem si sa faceti parte din echipa Zumzi! P
-
Alege sa te dezvolti personal si profesional alaturi de noi #Harsha Engineers Europe, cautam colegi noi pe pozitia de Operator CNC, pentru locatia noastra din Parcul Industrial ICCO, Ghimbav Brasov. Candidatul Ideal - Cunostinte minime de desen tehnic - Studii medii - Cunostinte despre intrumentele de masurare: subler, micrometru, ceas comparator - Experienta pe un post similar constituie un avantaj - Calificare Operator CNC - constituie avantaj Descrierea jobului - Operarea masinilor unelte CNC - Intretinerea si mentinerea parametrilor optimi de functionare a masinilor unelte CNC - Stabilirea necesarului de materiale in functie de specificul lucrarilor pentru fiecare comanda - Identificarea si utilizarea SDV-urilor necesare executarii operatiei de prelucrare - Interpretarea desenului de fabricatie - Urmarirea pasilor de productie, respectiv a programului pentru piesele ce urmeaza a fi prelucrate - Prelucrarea pieselor mecanice conform desenelor tehnice - Utilizarea dispozitivelor de măsură pentru controlarea pieselor finite - Asigurarea functionarii masinii si pastrarea curateniei la locul de munca Beneficii - Instruire specifică postului, la nevoie, cursuri de specialitate; - Salariul negociabil in funcție de cunoștințe experiență; - Posibilitate de promovare și dezvoltare profesională; - Mediu de lucru profesionist; - Instrumente de lucru necesare desfășurării activității; - tichete de masă 33 lei zi - transport asigurat din Brasov si din imprejurimi decontat - prime de sărbători - primă de bun venit - 50% din salariu - primă de performanță prezență fidelitate - asigurare de viață si de sanatate - spor de noapte 25% - ore suplimentare plătite dublu Descrierea companiei Harsha Engineers Europe este o companie bazată pe tehnologie, cu un accent puternic pe cercetare și dezvoltare, ceea ce ne-a permis să dezvoltăm produse adaptate cerințelor clienților noștri. Avem expertiza necesară pentru a proiecta și dezvolta scule în avans in-house, ceea ce ne permite să fabricăm produse complexe. De la înființarea sa în 1986, Harsha Engineers International Limited* (Harsha) este cel mai mare producător pentru industria rulmenților cu role și bile prin turnare și produse de prelucrare în aliaje de cupru, bronz și alamă pentru multiple aplicații industriale. Grupul este unul dintre cei mai importanți jucători în domeniul componentelor prelucrate din bronz și al componentelor din aliaje de alamă. Harsha Engineers Europe livrează piese finite complete pentru echipamente de construcții și silvicultură din întreaga lume.
-
Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. Condiții angajare: minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE Servicii de resurse umane oferite GRATUIT Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal Plata săptămânală cash sau virament bancar Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18. Contact:
-
Oportunitate de castig substantial fara nici o conditionalitate, constand intr-o colaborare bazata pe comision in domeniul despagubirilor aferente accidentelor rutiere sau de munca.
-
Căutăm persoane pentru activități în domeniul fast-food, cu sau fără experiență, pentru preparare produse preluare comenzi și lucru cu casa de marcat. Program în două schimburi. Contract de muncă pentru perioadă nedeterminată. Salariu peste medie pentru activitate în domeniu. Condiții de muncă optime și respect pentru angajați. Cerințe: cazier curat. Mai multe detalii la telefonul de contact.
-
Angajam muncitori in amenajarea si intretinerea de spatii verzi . Timișoara - Dumbrăvița- Timis