Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil imediat Munca la domiciliu-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ANGAJĂM PERSONAL CALIFICAT PENTRU ÎNGRIJIRE PERSOANE VÂRSTNICE LA DOMICILIU IN GERMANIA Cerințe pentru angajare: - experiență in domeniu constituie avantaj - limba germană la nivel conversațional - seriozitate, profesionalism în execuția sarcinilor zilnice Celor interesați le oferim: - salarizare avantajoasă în funcție de caz de la 1600 eur pana la 2000+ eur în functie de gravitatea cazului / nivel de pregătire - angajare cu forme legale - test COVID asigurat - masă, cazarea și transport asigurate gratuit - asiguare privată / in lipsa cardului european de sanatate - suport permanent 24/7 atât în țară cât și în Germania - transparență totala, respect și seriozitate ! Pentru detalii ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț de LUNI până VINERI intre orele 9.00-17.00. NU percepem nici un fel de TAXE sau alte COMISIOANE !!!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA ALIMENTARA - Angajeaza Urgent Personal Tehnic pentru Postul de: Manager in siguranta Alimentelor HACCP, pentru implementarea procedurilor si editarea, emiterea Manualului HACCP, individual pentru clientii din unitati de alimentatie publica - Resturant si unitati de Productie tip Catering, Cantina, Laborator de Cofetarie patiserie. Candidatul ideal: Minim studii medii - de specialitate Absolvent Facultate Manager in siguranta Alimentara Tehnician HACCP in Calitatea Produselor Alimentare, Instruirea personalului operator prin Audituri, crearea Manualului de Bune Practici si implementarea propriuzisa. Competente cunostinte in metodologia implementarii Procedurilor ISO 22000 conform HACCP din industria alimentara, experienta constituie un avantaj; Experienta in Managementul Comunicarii. Carnet Conducere Categoria B - se asigura auto; Cunostinte operare PC; Bune abilitati de organizare, atentie la detalii, completarea documentelor specifice, tipizate; Atitudine proactiva in ceea ce priveste calitatea si procesul de imbunatatire continua; Bune abilitati de comunicare cu operatorii economici din domeniul - Restaurant, Patiserii, Catering, Carmangerie, Procesare Carne, Industria Alimentara, etc; Bune abilitati de lucru in sistem individual, independent, fara un program bine determinat, planificarea lucrarilor in sistem independent; Persoana dinamica, riguroasa; Integritate profesionala, responsabilitate, Corectitudine;
-
Ne marim echipa si cautam un agent vanzari din Gherla sau imprejurimi.Trebuie obligatoriu sa cunoasca limba engleza si sau germana. Cunostinte solide PC.Foarte atent atenta la detalii acte.Se ofera salariu motivant,bonuri de masa si comisioane din vanzari. CV-urike se pot trimite pe email sau WhatsApp. Experiența nu este obligatorie. Se lucreaza in sistem Home office Remote. Pentru alte informatii va rog sa ne contactati telefonic.
-
Promovat
ANGAJĂM PERSONAL CALIFICAT PENTRU ÎNGRIJIRE PERSOANE VÂRSTNICE LA DOMICILIU IN GERMANIA Cerințe pentru angajare: - experiență in domeniu constituie avantaj - limba germană la nivel conversațional - seriozitate, profesionalism în execuția sarcinilor zilnice Celor interesați le oferim: - salarizare avantajoasă în funcție de caz de la 1600 eur pana la 2000+ eur în functie de gravitatea cazului / nivel de pregătire - angajare cu forme legale - test COVID asigurat - masă, cazarea și transport asigurate gratuit - asiguare privată / in lipsa cardului european de sanatate - suport permanent 24/7 atât în țară cât și în Germania - transparență totala, respect și seriozitate ! Pentru detalii ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț de LUNI până VINERI intre orele 9.00-17.00. NU percepem nici un fel de TAXE sau alte COMISIOANE !!!
-
-
Candidatul Ideal competente de comunicare in stabilirea contactelor; cunostinte de utilizare microsoft word si excel; capacitati de vanzare si negociere; capacitati organizatorice; abilitati de lucru cu pc; proactivitate, initiativa, automotivare; capacitate de analiza si sinteza, orientare catre rezultate, flexibilitate la schimbari. Contract de parteneriat oferim comision din vanzari incheiat intre persoane fizice cat si juridice. Descrierea jobului Obiectivele postului: - promovarea produselor de asigurare; - deplasare pe teren pentru negocierea si incheierea contractelor cu clientii; - modalitate de lucru la distanta; Responsabilitati: Sunteti o persoana care se pricepe sa lucreze cu aplicatiile smartphone-ului pentru a sincroniza contactele din retelele sociale? Va place sa adresati intrebari si sa raspundeti prin a demonstra clientului ca a fost ascultat? Sunteti o persoana care isi doreste tot timpul rezultate remarcabile? Detineti calitati pentru a impresiona si cuceri clientii pentru a va asculta? Amabilitatea, zambetul, imaginatia, memorie buna, initiativa, rabdarea si perseverenta sunt calitati care va descriu? Va pricepeti sa tineti o scurta prezentare in fata clientului, a unui produs pentru a finaliza prin incheierea contractului si vanzarea produsului? Aveti o mica experienta in lucrul cu documente contabile (completare contracte, facturi si expedierea acestora prin email)? Stiti ca doar o persoana care se pricepe ar putea aplica la acest job, altfel cred ca ar fi bine sa cautati in alta parte, timpul este pretios si merita sa il pretuim. Apreciez faptul ca va apreciati timpul si consider ca sunteti o persoana priceputa in vanzari pentru a incheia un contract de parteneriat in prestarea serviciilor in domeniul asigurarilor. Beneficiile postului in functie de rezultate: - salariul il stabilim in functie de aptitudini; - bonusuri pentru rezultate remarcabile; - participarea la diverse instruiri pe linie profesionala si personala; - program flexibil; - excursii in functie de performante; - posibilitatea accesului la o baza de date a potentialilor clienti; Pentru a beneficia de unele sau chiar toate aceste optiuni oferite pentru un agent de top in vanzarea asigurarilor aveti nevoie de detinerea unor aptitudini de top specificate in anunt. Descrierea companiei Pe o piaţă în continuă mişcare şi transformare, obiectivul principal al companiei îl reprezintă abordarea în mod profesionist a cerinţelor clienţilor săi corporativi, instituţionali sau privaţi, întărind o relaţie pe termen lung cu aceştia, bazată pe încredere, respect, seriozitate şi integritate. SC ASISARTAS SRL este intr-un proiect continu de dezvoltare si are ca si viziune dezvoltarea unei echipe dinamice dornici de a-si dezvolta noi abilitati si cu rezultate remarcabile.
-
Companie multinationala in domeniul sanatate - nutritie selecteaza persoane dinamice , perseverente , instruibile (intr- un domeniu nou) cu abilitati de comunicare si spirit antreprenorial, oferindu- le de la un venit suplimentar pana la independenta financiara si cariera in domeniu. Oferta se adreseaza persoanelor de peste 28 - 30 de ani cu capacitate de adaptare la schimbare si viziune clara a propriului viitor. . Se ofera posibilitatea de a lucra part- time sau full - time . Asteptam cv
-
Angajăm part-time agenți și colaboratori in domeniul vânzărilor imobiliare cu experienta in domeniu, in conditii avantajoase. Operare prin program on line. Cerinte: seriozitate, motivatie, temperament calm, buna cunoastere a psihologiei umane, abilitati de comunicare, buna cunoasterea a orasului și zonelor limitrofe, abilitati in lucrul on line, disponibilitate de deplasare rapida. Se asigura traning si sustinere profesionala pentru cei cu experienta minima. Castiguri motivante, functie de realizari. Autoturismul propriu constituie avantaj. Asteptam CV - ul dvs pe adresa de e-mail : .
-
-
Firmă preluăm în administrație Asoc. De Proprietari / Locatari, Tel.
-
Locatie - Gottlob, Timis. Suntem un magazin agricol fizic si online si dorim sa aducem un coleg o colega in echipa noastra pentru gestionarea vanzarilor online. Pentru moment magazinul nostru este la inceput de drum si este momentul ideal pentru a incepe sa te dezvolti in cadrul echipei noastra. In primul rand cautam o persoana comunicativa, careia ii face placere sa se informeze permanent despre domeniul de activitate, gradinarit, agricultura, intretinerea spatiilor verzi si a plantelor ornamentale. Experienta ta in domeniul agriculturii si sau al vanzarilor pot fi puse in valoare cu ajutorul instrumentelor si resurselor pe care ti le vom pune la dispozitie in scopul cresterii continue a performantelor tale. De aceea ne bazam pe initiativa ta si pe rigurozitatea respectarii procedurilor firmei. Candidatii trebuie sa indeplineasca cateva criterii minime: - absolvent de studii superioare cu profil agricol agricultura, horticultura, peisagistica - experienta in domeniul studiilor este necesara - cunostinte bune de utilizare a calculatorului: Excel, Word, e-mail, etc. - limba engleza - vechime in munca minim 3 ani - organizat a, atent a la detalii, dornic a de a invata mereu lucruri noi. Principalele sarcini pe care trebuie sa le indeplinesti zilnic: - te informezi despre produsele pe care le comercializam, studiezi site-urile producatorilor, consulti literature de specialitate - consulti informatiile despre produse asa cum principalele motoare de cautare le afiseaza, evaluezi si propui modele de prezentare a produselor - respecti formatul de prezentare a informatiei pe site, conform procedurilor interne - editezi si publici produse noi intr-un limbaj de marketing usor de inteles pentru pasionatii de agricultura si fermiesi - consulti colegii responsabili de vanzari despre informatiile solicitate de clientii vizitatori ai site-ului sau din magazinul fizic, oferi suport pentru clarificarea informatiei - raport de activitate zilnic. Desigur, vor fi si alte sarcini pe care le vei indeplini daca alegi sa lucrezi impreuna cu noi, in legatura cu activitatea principala asa cum am descris-o mai sus. Detaliile ofertei cu privire la salarizare vor fi discutate cu fiecare candidat in parte, in functie de expertiza, experienta si rezultate. Daca te-ai decis sa aplici pentru aceasta oferta de serviciu te rugam sa ne trimiti CV-ul tau si sa ne raspunzi in scris la 3 intrebari. Apreciem raspunsurile detaliate. 1. Ce inseamna agricultura pentru tine? 2. Ce experienta ai in prezentarea produselor unui potential client? 3. Esti o persoana careia ii place sa lucreze individual sau in echipa? Asteptam cu interes candidaturile celor mai experimentati dintre voi, dar si cei aflati la inceput de drum, dornici sa gaseasca locul de munca care vi se potriveste. Daca ai intrebari iti vom raspunde in limita timpului si a relevantei CV-ului tau in raport cu criteriile de mai sus.
-
Daca: - stii ca poti mai mult, - simti ca munca ta nu este apreciata la o valoare justa, - vrei sa iti organizezi singur timpul, - daca vrei sa iti cunosti limitele, - iți place interacțiunea cu oamenii vino în echipa noastră! Aici ai oportunitatea de a lucra în mediu dinamic, performant, ce încurajează dialogul și dezvoltarea personală. Aici ai posibilitatea sa te cunosti, in primul rand pe tine! Avem 4 posturi disponibile si, daca te hotarasti, poti avea urmatoarele beneficii: laptop; birou; bonusuri de performanță; cursuri dezvoltare personală; comision din vânzări; Vei lucra cu profesioniști și vei beneficia de experiența noastră! Îți vom pune la dispoziție tot ceea ce este necesar pentru a reuși să ai venituri pe măsura implicarii tale si implicit a asteptarilor. Nu se oferă parte fixă. Ne poți contacta telefonic, sms... e-mail: Vino în echipa noastră! Echipa HELP CREDIT!
-
Hai să te alături echipei noastre! Ești în căutarea unei oportunități de carieră într-un mediu plin de energie și cu o echipă prietenoasă? Ai găsit locul potrivit! Suntem în căutarea unui coleg nou care să se alăture echipei noastre și să împărtășească aceleași valori ca și noi. Candidatul Ideal: Dacă te regăsești în descrierea de mai jos, suntem încântați să te cunoaștem: Ești o persoană simpatică, motivată și prietenoasă în interacțiunea cu clienții. Ai încredere în tine și ești dedicat muncii tale. Abordezi calm și rezolvi eficient orice conflicte sau neînțelegeri. Ești deschis și receptiv la schimbare și inovație. Profilul tău: Cunoștințe solide de limba germană, atât în scris, cât și în vorbire. Experiența anterioară în domeniul relațiilor cu clienții este un avantaj. Ai o orientare pronunțată către client. Cunoștințe bune de utilizare a calculatorului, în special în MS Office. Atribuțiile tale: Recepționezi apeluri și oferi suport clienților noștri. Identifici rapid și eficient natura problemelor și găsești cele mai bune soluții. Ce oferim noi: Un salariu atractiv și motivant. Bonusuri de performanță pentru rezultate remarcabile. Asigurare de sănătate privată pentru tine și familia ta. Bonuri de masă pentru a-ți face pauzele de prânz mai plăcute. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Alte beneficii pe care le discutăm împreună în timpul interviului. Programul de lucru: 5 zile pe săptămână, fără ziua de duminică. Dimineața între orele 7:00 și 11:00. După-amiaza între orele 15:00 și 19:00. Beneficiu suplimentar: Ai posibilitatea de a lucra confortabil de acasă, într-un mediu familiar și relaxant. Pentru întrebări sau mai multe informații, nu ezita să aplici sau sa ne contactezi la numărul de telefon: Alătură-te echipei noastre și fii parte din povestea noastră de succes! Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să lucrăm împreună pentru atingerea obiectivelor noastre comune.
-
Cliniplus este interesat de colaborari part-time cu medici specialisti de medicina muncii. Programul este flexibil iar pretul este negociat individual.
-
Căutăm colaboratori pentru promovarea produselor Enagic în toată țara! ✅Câștiguri atractive din prima luna prin activitate de consultantă part-time sau full-time. ✅Domeniul este vânzări directe, prin recomandare. ✅Îți oferim instrurea gratuită pas cu pas. ✅Începe chiar ACUM propria ta afacere dacă ai 18 ani. ✅Ce trebuie să faci ? Sa achiziționezi un produs Enagic pentru care ai nevoie de minim 2804 euro + Tva, pentru a obține ID distribuitor autorizat Enagic. Să găsești clienți și colaboratori pentru Enagic . Programul de informare Enagic îți va aduce rezultate extraordinare! Planul de afaceri Enagic este brevetat si garantat. Pentru mai multe informatii: Tel: 0721967706
-
Disponibil online
Programator PHP - Wordpress - Remote
Guys, ne marim echipa! Vrem sa va anuntam ca suntem in cautarea unor colegi creativi, ingeniosi si, cel mai important, foarte pasionati de TOT ce are loc in mediul digital. Viitorul web developer #VeryCreative are experienta in platforma Wordpress, stapaneste & pune in aplicare notiunile fundamentale de programare web si iubeste sa implementeze design-urile dupa layout-uri. Telul nostru maret este sa aducem un impact vizibil pentru societati din Romania, Europa, America, si sa le ajutam sa aiba o prezenta profesionista si memorabila in mediul online. Asadar, daca esti o fire ambitioasa si doresti sa-ti imbunatatesti skill-urile, continua sa citesti! : Practici programare PHP, integrari API-uri, dezvolti functionalitati noi si mentenanta pentru site-urile Agentiei VeryCreative dezvoltate pe platforma Wordpress; Respecti ghidul de bune practici in materie de web development; Colaborezi cu echipa de designeri, programatori si project manageri pentru realizarea, finalizarea si indeplinirea taskurilor; Îti vei organiza timpul de lucru astfel incat sa fie indeplinite taskurile zilnice/saptamanale/lunare cu respectarea deadline-urilor. #: Sa ai cunostinte solide despre HTML, CSS, PHP, MySQL, JavaScript Sa cunosti platforma Bootstrap Sa stapanesti foarte bine platformele Wordpress & WooCommerce Sa stii sa configurezi teme si module in Wordpress Sa cunosti modul de lucru cu Visual Composer / sa fi lucrat cu acest builder pana acum Sa stii sa implementezi layout-uri in WordPress folosind HTML/CSS Experienta pe proiecte similare reprezinta un avantaj Cunostinte in Adobe Ilustrator / Adobe Photoshop constituie un avantaj. : Ai proiecte realizate in WordPress pe care sa le putem vedea si noi. Iti place sa inveti lucruri noi si sa le aplici rapid. Esti responsabil si duci task-urile la bun sfarsit cu simt de raspundere. Promptitudinea te defineste - respecti termenele limita ale proiectelor. Esti sincer si incurajezi corectitudinea Esti organizat - Este esential sa stii sa iti organizezi foarte bine timpul, sa comunici eficient cu membrii echipei pe platformele de management. Sa cunosti limba engleza la nivel mediu (citit&scris). #? Vei configura teme si module in WordPress. Vei implementa design-uri in Wordpress folosind HTML & CSS pe baza unor layout-uri realizate in Photoshop. Vei optimiza pentru mobil website-urile la care lucrezi. Vei optimiza pentru viteza website-urile la care lucrezi respectand indicatori de pe GTMetrix / Lighthouse Vei discuta cu designerii si vei gasi cele mai eficiente solutii pentru indeplinirea task-urilor. Vei administra diferite website-uri realizate in WordPress. Vei extinde functionalitati ale unor module deja existente pentru Wordpress. Vei testa functionalitatile website-urilor si vei veni cu solutii de imbunatatire. : Un mediu de lucru prietenos, alaturi de colegi tineri si entuziasti; Salariu fix + bonusuri lunare in functie de competentele si experienta ta; Program fix de 8 ore pe zi, Luni-Vineri intre orele 9:: 30 (cu 30 de minute pauza de masa); Posibilitate de avansare in cadrul Agentiei VeryCreative. ? Noi suntem #VeryCreative, incantati de cunostinta! , , , . , , , , , , . Cu un portofoliu vast de peste 500 de website-uri realizate si peste 1000 de alte proiecte pentru diferiti clienti din Romania, Europa si USA, agentia VeryCreative a dovedit ca poate fi un partener de valoare si incredere pentru companii din intreaga lume.
-
G.E.S.CONSTRUCT- OPERATIONAL.SRL FIRMA AUTORIZATA DE CONSTRUCȚII REZIDENȚIALE SI NEREZIDENTIALE SUDOR CONFECTII METALICE HALE,PORTI,GARDURI, SOLARE,SERE,ACOPERISURI STRUCTURA METALICA,CONDUCTE,PLATFORME PETROLIERE. COLABOREZ CU COMPANII DOAR CU CONTRACTE . OFER SI MENTENTA MAI MULTE DETALII LA TELEFON S-AU LA ADRESA DE MAIL DIN ANUNT.