Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2020-09-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam femei de serviciu. Cunoasterea limbii turce constituie avantaj. Pentru relati, apelati nr. .
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program L-V 08 - 18
-
Promovat
Firma cu profil de activitate de productie angajeaza Economist, la punctul de lucru din localitatea Magiresti, JUD.Bacau. Relatii la telefon .
-
Promovat
Despre Kipina Prima grădiniță din Timișoara cu predare in limba engleză sub franciza internațională KIPINA KIDS (www.kipinakids.com) de inspirație finlandeză, este prezentă în 18 locații, pe 4 continente. Grădinița KIPINA TIMIȘOARA găzduiește copii cu vârste cuprinse între 2 si 6 ani. Aceștia beneficiază de un ambient prietenos și modern, îngrijire de excepție, un curriculum performant și îndrumare din partea unor educatori pregătiți la Universitatea HAMK - Helsinki. Educatoarele vor utiliza o aplicație ANDROID pentru a urmări progresul academic al copiilor, activitățile zilnice, dezvoltarea abilităților și pentru a comunica cu părinții. KIPINA consideră că cea mai bună metodă de învățare pentru copii este una distractivă, cu ajutorul jocului structurat. Fiecare copil va fi ajutat să se dezvolte din punct de vedere cognitiv, emoțional, social și fizic. Gândirea critică, creativitatea, comunicarea și colaborarea vor fi exersate în fiecare zi. KIPINA, prin partenerii ei MOOMIN Language School, MOOV KIDS și MIGHTIFIER aduce un plus de valoare educației copiilor. Grădiniță ACREDITATĂ - OM 3933 din 28.02.2024. Responsabilități cheie Desfășoară activități instructiv-educative cu copiii Pregătește materiale didactice necesare desfășurării activității zilnice Observă și supraveghează atent copiii pe parcursul programului Profilul candidatului Absolvent de Liceul Pedagogic și sau Științelor Educației Cunoștințe limba engleză Creativitate, empatie, lucru în echipă Aspecte administrative Perioada contractului: nedeterminată Oferta companiei Oferta salarială: Pachet salarial atractiv Beneficii: Beneficiază de instruire oferita de francizori Oportunitatea de a lucra într-un spațiu modern, cu dotări de ultimă generație Folosirea unor metode de instruire noi, creative Posibilitatea de avansare
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam casiera cu sau fara experienta pentru minimarket, cu domiciliul in Timisoara. Programul nostru este de 8 ore zi, in doua schimburi. Activitatea consta in scanarea produselor, incasarea contravalorii si aranjarea produselor la raft. Salariul net oferit pentru inceput este 3500 lei, prima de vacanta si sarbatori + cheltuieli de transport decontate ! Detalii la telefon 07705518zero7
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 5800 lei brut Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul Experienţă în conducerea personalului Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantaj Responsabilitățile tale Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Loc de munca/parteneriat,pana la pensie si dupa,anteprenoriatul o solutie pt.zilele noastre cautama!
Ai spirit anteprenorial,ti ai dori o afacere a ta,dar nu ai bani sa investesti.? Propunerea mea,poate reprezenta o solutie pt.viitorul tau locul perfect unde te poti dezvolta devino partenerul nostru.! Poti dezvolta propia afacere de familie sau munci in cadrul organizatoric existent daca esti serios,muncitor si cu bun simt te asteptam in cadrul holdingului nostru. Oferim cerem seriozitate maxima.! Te astept 0742154063
-
Angajăm șoferi (categoria B) Din jud.Suceava (zona Rădăuți) Experiență în transporturi de marfă(se lucrează cu CMR si Foaie de parcurs) Distribuție pe teritoriul țării. Program de lucru de luni până vineri Mai multe detalii la numărul de telefon. 722601423
-
SC ELIX COM SRL (Dezvoltator imobiliar cu vechime din 2016) angajeaza muncitori calificati si necalificati pe termen nedeterminat. Salariu atractiv + constract de munca + bonusuri de performanta
-
Daca esti talentat, pasionat sa lucrezi in cadrul unui restaurant si cauti noi oportunitati, te asteptam in echipa restaurantului SABROSO! CE CAUTAM? - BARMAN care sa realizeze cele mai bune cocktail-uri si fresh-uri! CE OFERIM? -salariu motivant, pe masura experientei! -posibilitati de promovare! -contract pe perioada determinata si nedeterminata; -mediu placut de lucru; Contacteaza-ne la
-
Claunic Auto este pe piata auto de peste 20 de ani, oferind servicii variate in domeniu: reparatii auto, vanzari piese noi si din dezmembrari, ITP, tractari, asigurari auto. Echipa actuala este formata din oameni tineri si energici dar cu suficienta experienta cat sa livreze produse si servicii de calitate clientilor firmei. In prezent, parcul de Dezmembrari Claunic din Targoviste este in cautarea unui nou coleg pentru postul vacant de Consilier vanzari piese auto din Dezmembrari Ce ar trebui sa faci tu: * sa preiei comenzile clientilor (telefonic sau fizic, in magazin) si sa le rezolvi * sa gasesti piesele, in functie de seria de sasiu, in programele de identificare ale producatorilor auto * sa verifici disponibilitatea pieselor in depozit, daca este necesar Cunostintele si sau experienta in domeniul auto sunt printre cele mai importante atuu-uri pe care le cautam la noul nostru coleg. Conditii de lucru: * Birou cu scaun ergonomic in receptia parcului de dezmembrari * Dezmembrarea masinilor se face in hala inchisa, nu in aer liber. * Se asigura echipament de lucru adecvat Ce iti oferim: * Stabilitatea locului de munca * Posibilitate de avansare ierarhica, intr-o firma aflata in dezvoltare * Program de lucru intr-un singur schimb * Salariu negociabil, in functie de experienta si pregatirea fiecaruia * Preturi preferentiale pentru serviciile si bunurile achizitionate din grupul Claunic, pentru masina personala. Cum aplici: 1. trimite un mesaj de raspuns la acest anunt la care sa atasezi CV-ul tau, actualizat la zi. 2. trimite CV-ul pe Whatsapp la numarul din anunt: Te asteptam, cu drag!
-
Compania noastra este in cautarea unui GESTIONAR DEPOZIT pentru a se alatura echipei noastre dinamice. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea depozitului nostru si va fi implicat in toate aspectele legate de depozitare si distributie. Responsabilitati: * Gestionarea depozitului si asigurarea ca toate operatiunile sunt efectuate in conformitate cu politicile si procedurile companiei; * Supervizarea si coordonarea activitatilor de depozitare si distributie; * Coordoneaza si administreaza personalul din subordine(planificari de concedii, etc.) ; * Asigura bunul mers al fluxului de intrari iesiri de marfuri din depozit, respectand regulile interne si legislatia in vigoare; * Asigurarea ca toate marfurile sunt stocate in siguranta si in mod corespunzator, respectand toate normele de siguranta; * Planificarea si organizarea activitatilor de incarcare si descarcare a marfurilor, precum si a transportului acestora; * Introducere si eliberare marfa in din magazie, pe baza documentelor de intrare iesire; * Cunostinte de operare in sistemul WMS a acestor intrari iesiri de marfa; * Coordonare activitate intrari iesiri; * Coordonarea si supervizarea personalului din depozit, asigurandu-se ca acestia respecta toate politicile si procedurile companiei; * Intocmirea rapoartelor si a documentelor necesare pentru a asigura o buna gestionare a depozitului. Cerinte : * Experienta anterioara in gestionarea depozitelor sau a operatiunilor logistice; * Cunostinte solide de operare a echipamentelor de depozitare si manipulare a marfurilor; * Studii medii superioare; * Cunostinte limba engleza nivel B1 minim (scris + vorbit) ; * Cunostinte operare PC (WMS), SAP; * Seriozitate, responsabilitate, spirit de echipa; * Persoana integra, harnica, cu viziune si abilitati organizatorice si in lucru cu oamenii; * Gandire analitica, seriozitate, asumanrea responsabilitatilor ; * Capacitatea de a gasi solutii si de a lua decizii in situatii atipice si sub presiunea timpului ; * Autorizare ISCIR, abilitati manipulare utilaje ISCIR; * Permis conducere categoria B; * Abilitati excelente de organizare si planificare; * Persoana ordonata, disciplinata; * Capacitatea de a lucra sub presiune si de a gestiona mai multe sarcini simultan; * Abilitati de comunicare si coordonare a personalului; Beneficii: * Salariu competitiv si pachet de beneficii atractiv ; * Tichete de masa in valoare de 30 lei ; * Asigurare medicala ; * Decontare transport ; * Prime de sarbatori ; * Oportunitati de dezvoltare profesionala si de avansare in cadrul companiei; * Mediu de lucru dinamic si placut, cu o echipa de profesionisti dedicati. Daca esti o persoana motivata si dornica sa faci parte dintr-o echipa dinamica, te incurajam sa aplici pentru pozitia de gestionar depozit. Trimite-ne CV-ul tau actualizat si o scurta descriere a experientei tale in domeniu. Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem!
-
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
Cautam agent de paza si servant pompier cu atestat si minim 3 ani experienta. / We are looking for a certified security agent and fierman with at least 3 years of experience.
-
Promovat
Responabilitati principale: - intocmeste facturile de vanzare precum si avizele de expeditie; - tipareste (printeaza) din Programul Socrate comenzile lansate de clienti care se predau gestionarului; - intocmeste facturi conform dispozitiilor de livrare emise de gestionari; Profilul candidatului: - minim studii medii, profil economic - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat - experienta minim 3 an in domeniu - abilitatea de a gestiona sarcini multiple - persoana comunicativa, ordonata
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Promovat
Cautam sofer categoria C, CE. Detalii si necesar job: categoria C, CE si atestat. lipsa cazier; distributie cu auto frigorific; minim 3 ani experienta; Details and job requirements: C, CE category driving license with certification. no criminal record; distribution with refrigerated van truck; minimum 3 years experience;
-
Hai și tu în echipa Spartan Constanța! Avem următoarele posturi disponibile Preparator Taietor Asistent Manager Bucatar Program benefic posibilitate de a lucra intr-un program flexibil pentru a avea un echilibru între viața personală și munca! În plus, ai parte de dezvoltare profesională și personală, cu ajutorului suportului nostru. Ce îți oferim ? Salariu motivant cu măriri salariale chiar după primele 3 luni si după fiecare an. Prima de Paște Crăciun Bonus constant pe tot parcursul anului, cu o mărime considerabila pe timpul verii Masă asigurata din partea firmei. Un mediu plăcut in care tu te vei simții extraordinar și vei venii cu mare drag la munca! Hai sa ne cunoaștem și sa continuam povestea Spartan împreuna! Pentru mai multe detalii sunați la
-
_Federația Română De Autoapărare. _CS.The Dragon Warriors Județul Iași _KMRO - NV Krav Maga Israeli Self Defense System. Artă Martială Militară Israeliană Strict Bazată Pe Autoapărare Și Supraviețuire. În Cadrul Clubului Nostru Veți Invăța Cum Să Abordați Diferite Situații Realiste De Autoapărare : ( Pistol,Cuțit,Baston,Luptă Corp La Corp,Luptă La Sol ) Facem Înscrieri In Cadrul Clubului Nostru Pentru : _Copii 7+. _Adolescenți. _Adulți. Antrenamentele Se Desfășoară La Casa De Cultură A Studenților Sala Nr.66 ( La Fundație ) Avem Antrenament În Zilele De : _Marți - 18:15" _Joi - 18:15" Primul Antrenament Este Gratuit Pentru A Face Cunoștință Cu Sistemul Nostru De Autoapărare. Elevii Si Studenții Pe Bază De Adeverință Scolară Beneficiază De Reducere La Abonamentul Lunar. Condiții De Inscriere ( Cazier Judiciar Curat , Adeverință Medicală Apt Pentru Sport ) Vă Așteptăm În Număr Cât Mai Mare La Antrenamentele Noastre. Instructor Nivelul2 Nechita Vasile Centură Neagră 2Dan.
-
Bacania Fermierului angajeaza in Bucuresti vanzator-gestionar cu experienta. Sediu: Despot Voda 55 Relatii la numarul de telefon: (pentru stabilire interviu) sau trimiteti CV la adresa de mail:
-
Responsibilities: Several hospitals are looking for ophthalmologists for Paris, Lyon and the main cities of France (consult us). Only for consultations. Remuneration & benefits: Monthly salary of +/- 10 000 (fixed salary + shifts) Requirements & expectations: Be a citizen of the European Union (or a citizen of a country with which France has signed a worker exchange agreement). Have a degree in medicine with a specialisation in ophthalmology from a university in the European Union (unfortunately we cannot consider applications from medical interns). Speak French at a level that allows at least good communication with patients (B2 level). No language diploma will be required but a mandatory interview will take place Not to have been subject to serious criminal or professional sanctions To be motivated to come and settle permanently in France and to practice his/her profession with professional conscience, while respecting the Code of Ethics of the Order des Medicines Please send your CV mentioning reference code AG-752 at Tel.: Contact person: Vitaly Pryadka Web: http://www.phd-jobs.net
-
-
Angajam vanzatoare magazin alimentar cu carte de munca program de lucru 2 zile de la ora 07 pana la 22 si 2 zile libere , personal prietenos lucru in echipa . Locatie vis a vis de pizzeria Cin Cin piata ovidiu Constanta. Salariu 3000 lei in mana. mai multe detalii la telefon