Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-02-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
CASTEL DISTRIBUTION SRL, firma import si distributie materiale electrice, cu sediul in Popesti Leordeni, angajeaza sofer distributie pentru livrari catre clientii din Bucuresti si Ilfov. Program de lucru: luni-vineri, 8:30-17:30. Pachet salarial: 3.600 lei (include bonuri de masa). Masina ramane la sofer, nu se lasa la firma. In baza acestui lucru, luam in considerare CV-urile persoanelor cu domiciul in cartierele 23August, Pantelimon, Dristor, Obor, Colentina, Voluntari, Otopeni, Pipera, Tunari, Bucurestii Noi, Chitila. Pentru programari la interviu se poate contacta telefonic dl. Stan Valentin sau va rugam sa atasati CV la prezentul anunt.
-
Promovat
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
Promovat
OBLIGATORIU: Liceu calificare Electrician Responsabilitati: Intretinerea din punct de vedere electric a utilajelor Reparatii la utilajele din sectia de productie Se ofera: Salariu fix intotdeauna platit la timp Prime lunare de prezenta Bonus lunar de eficienta la locul de munca Tichete de masa: 40 ron tichet Prima suplimentara de 2000 lei (Brut) acordata la salariul din iunie si noiembrie 300 ron prima per sarbatoare 25 zile de CO Transport Marire salariala la un an lucrat Program 3 schimburi
-
Promovat
OFERIM SERVICII PENTRU PROIECTE DE AUTORIZARE A CONSTRUCTIILOR Avem răbdarea necesară pentru soluția ideală și suntem alături de dumneavoastră la fiecare pas pentru a materializa proiectul dorit. Oferim consultanță și soluții personalizate. Servicii: - Proiectare arhitectură și desgin 3d; - Consultanță și prezentare virtuală în toate stadiile de dezvoltare ale proiectului; - Conceptualizare de arhitectură și design de interior având ca punct de plecare discuțiile si deciziile luate impreună; - Obținere acte/avize necesare; - Proiectare construcții rezidențiale / Construcții cu destinație comercială sau industrială /Spălătorii auto self-service; - Proiecte de demolare; Contactați-ne pentru mai multe detalii: tel. :
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Picker Depozit Mogosoaia 2 persoane 1 tura de zi si 1 tura de noapte Program tura zi: de luni-vineri Program tura noapte: o zi da una nu Salariu: 2500-3500 Cine suntem noi? Compania noastră, pe langa numele atat de cunoscut cu care ne mandrim si eticheta curata, este si un grup integrat din punct de vedere organizațional, cu 2600 de angajați, care activează și performează în toate liniile de business-producție de preparate din carne, preparate din lactate, ready meal, fermă de animale, podgorie, ospitalitate si firmă de contrucții civile industriale. Cea mai importantă valoare pe care o avem, o apreciem și o prețuim sunt oamenii. Oamenii Cris-Tim. Echipa! Ce iti oferim? Un job intr-o companie de renume Posibilitatea de a te dezvolta Stabilitate Posibilitatea de avansare Contract pe perioada nedeterminata Transport asigurat de companie Instrumente utilaje de lucru performante Doua mese pe tura asigurate Pachet salarial motivant, (compus din salariu fix + bonus in functie de performanta) Abonament medical clinica privata Pachete de beneficii conform politici de resurse umane Grija pentru oameni Ce cautam? O persoana pozitiva si optimista cu bune abilitati de comunicare, dinamism, adaptare usoara la schimbare, initiativa, empatie, atitudine pozitiva si o conduita corecta, civilizata fata de toate persoanele cu care intra in contact. Ce ne dorim de la tine? Studii minime - 10 clase Experienta intr-un post asemanator constituie un avantaj Disponibilitate la program flexibil, spirit organizatoric, sociabil si comunicativ Rezistenta la temperatura controlata 5-8 grade celsius Ce vei face tu? Respecti principiile de livrare FI-FO Executi activitati de pregatire a comenzilor, incarcarci si descarcarci mijloacele de transport Realizarea igienizarii in zona de desfasurare a activitatii
-
-
Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp DESCRIERE DESPRE NOI: CORIL este o companie privata cu 25 ani de activitate si experienta in Romania cu o prezenta puternica pe piata integratorilor de sisteme din zona solutiilor de infrastructua IT, retele electrice, telecomunicatii si a cablarilor structurate date-voce pentru spatii de birouri, spatii comerciale, industriale, data-center, recruteaza personal calificat cu experienta pentru postul de: -MANAGER DE PROIECT PENTRU OFERTARE SI IMPLEMENTARE PROIECTE DE RETELE ELECTRICE JOASA TENSIUNE, CABLARE STRUCTURATA DATE-VOCE, FIBRA OPTICA, CURENTI SLABI, ECHIPAMENTE ACTIVE DE RETEA-TELECOMUNICATII, UPS, AUTOMATIZARI. CONDITIILE DE MUNCA: Program de lucru flexibil de luni-vineri; Activitatea se desfasoara in Bucuresti la birou sau pe teren daca situatia o impune; Ritmul muncii este unul dinamic, antrenant, necesita abilitate si putere de organizare pentru incadrare in termene-limita. Activitatea poate fi planificata in general zilnic sau saptamanal, planificarea modificandu-se in functie de prioritatile aparute; Colectiv tanar, entuziast dinamic un mediu de lucru de profesionisti; ATRIBU II PRINCIPALE: Întocmește soluțiile tehnice și comerciale; Urmareste implementarea, derularea contractelor si respectarea termenelor contractuale; Menține și dezvoltă legătura cu clienții si furnizorii existenți; Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienti; Identifică și contactează potențiali noi furnizori de solutii pentru creșteriea cotei de piață a companiei; Configureaza, oferteaza proiecte/retele electrice de joasa tensiune, retele curenti slabi, retele de date-voce, sisteme de cablare structurata, echipamente active de retea, UPS, etc; Coordoneaza si monitorizează cheltuielile realizate în implementarea proiectului; Promovează i comercializează produsele si serviciile companiei; Propune si coordoneaza activită i i metode de lucru, SSM, etc; Gestioneaza resursele necesare pentru finalizarea proiectelor aferente fiecarui proiect; CERINTE: Experiență minim doi ani în domeniu de preferinta pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B; Operare PC (MS Office); Cunostinte de lucru in programe de grafica si desen (constituie un avantaj); Cunoasterea limbii Engleze (nivel mediu); Aptitudini/cunostinte de project management, ofertare solutii tehnice, presales; Experienta in ofertare si/sau vanzari (constituie un avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Cunostinte tehnice de nivel mediu; (exemplu: retele electrice, voce-date, curenți slabi, fibră optică, automatizari, echipamente active, solutii complementare); Atitudine serioasă, placută, profesionistă, cu încredere în sine; Abilități de comunicare si negociere, fire intreprinzatoare; Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză; Punctualitate, seriozitate; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Capacitate de concentrare, analiza și sinteză; Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Disponibilitate pentru activitati ocazionale de teren; Deținerea de certificari/atestate, autorizari sau recomandari in domeniu (constituie un avantaj); NIVEL DE STUDII: Studii medii cu diploma de absolvire: Calificari, certificari; Studii superioare (prezinta un avantaj); PREZINTA UN AVANTAJ PENTRU PACHETUL SALARIAL (punctual): Studii superioare; Experienta pe un post similar mai veche de 2 ani; Certificari in domeniu /atestate / recomandari sau autorizari; Certificari si experienta pe echipamente de verificare PRAM si LAN; Certificare ANRE sau in proiectare instalatii electrice, automatizari; Cunostinte avansate de lucru in programe software de grafica si desen; Experienta si certificari pe echipamente complementare, proiectare, auditare; OFERTA (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv la nivel specialist, motivant, negociabil la interviu (vezi prezinta un avantaj ); Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca; Bonus de performanta; Laptop, telefon și mașină de serviciu; Dotari si instrumente de lucru performante; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelen ă; Acees la cursuri, certificari si specializari pentru dezvoltare prfesionala; Traininguri de specializare; Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp
-
Avantaje și beneficii: - Mediu de lucru plăcut - Contract de munca - Bonuri de masă - Program de lucru fix Cerințe: - Studii sau experiență minim 3 ani - Simțul responsabilității, conștiinciozitate - Comportament politicos, cunoscător al bunelor maniere
-
Wolkendof Bio Hotel Spa & Conference situat langa Brasov, comuna Vulcan, angajeaza Ospatari, Picoli, Barmani Cerințe: - studii sau experiență în domeniul ospitalier sau servicii clienți - simțul responsabilității, seriozitate, sinceritate - comportament politicos, cunoscător al bunelor maniere - limba engleza nivel mediu Beneficii: - salarii intre de la 2000-2500 lei - tichete de masa (20 lei/zi lucrata) - transport asigurat - program in 2 schimburi (7' zile lucrate / 2 zile libere - cazare la cerere (se aplica conditii) - contract de munca individual
-
Angajam Bucatar cu norma intreaga si salariu negociabil la Wolkendorf Hotel din comuna Vulcan, jud. Brasov. Se asigura transport si se asigura cazare in functie de cerere. Candidatul ideal: Aspect curat si ingrijit; Mod de lucru curat si ordonat; Capacitate de a lucra sub presiune si de a lucra intr-o echipa; Atentia sporita detaliilor; Responsabilitate fata de munca prestata. Descrierea jobului: Intocmirea listelor cu ingrediente si materie prima pentru aprovizionare; Organizarea receptiei si depozitarea alimentelor corespunzator; Mentinerea unui standard ridicat de igiena conform normelor in vigoare. Prepararea felurilor din meniu împreună cu ceilalți membri ai echipei. Asigură curățenia zonei de lucru, cât și a bucătăriei. Participă activ la întreținerea ustensilelor de bucătărie si al echipamentului din dotare. Ține cont de perisabilitatea și termenul de valabilitate ale produselor alimentare. Asigură implementarea și menținerea standardelor de păstrare și depozitare a produselor, semipreparatelor și preparatelor cu respectarea normelor igienico-sanitare în vigoare. Răspunde de păstrarea în bune condiții a ustensilelor și veselei. Respectă normele de igienă și securitate a muncii.
-
Experienta obligatorie de 4 ani in proiectarea mobilierului la comanda
-
Societate din București, angajăm ajutoare de electricieni cu experiență și electricieni. Executăm instalații electrice în spații comerciale și clădiri rezidențiale (în construcții muncă pe șantier). Asigurăm continuitate în muncă pe tot parcursul anului și încercăm să oferim tuturor angajaților noștri condiții cât mai bune de muncă, indiferent de anotimp. Programul de lucru este de luni până vineri, de la 8:00 la 16:30, 8 ore + jumătate de oră pauză de masă. *Decontare transport. Salariul se poate negocia la interviu. Creșteri salariale periodice în funcție de rezultate. Contract individual de muncă (salariul integral pe contract). Concediu plătit - 21 zile an. Prime de sărbători. Zilele libere de la stat sunt plătite (nu se lucrează). Plata se face o dată la 2 săptămâni (bilunar), fără întârzieri. Nu oferim cazare! Detalii la telefon - disponibil și în weekend.
-
ANGAJEZ MANIPULANT FRUCTE LEGUME PROGRAM 8 0RE SALARIU 3000 RON NET . PENTRU DETALII
-
Angajam personal pentru ingrijire batrana deplasabila. Atributii: ingrijire pacient, supraveghere tratament medical, companie, insotire plimbari, gatit si servit masa, menaj de intretinere. Locatie: Pipera, apartament in complex rezidential Program de lucru: intern, 1 luna lucratoare 1 luna libera Beneficii: cazare, hrana asigurate de angajator. Diferite bonusuri oferite, conditii deosebite. Oferta salariala: 5000 lei Recrutam o persoana cu experienta anterioara si referinte, interesata de o colaborare pe termen lung. Trimite CV pe WhatsApp folosind numarul Sau Completati fisa de interviu, prin accesarea link-ului recomandat: https: forms.gle jVsdeKw8ueeL6uA27 Suntem acreditati si suntem activi pe piata locala a serviciilor de recrutare din anul 2004. Pentru mai multe informatii si alerte de joburi, urmariti pagina noastra de Facebook: www.facebook.com profilesrecruitment
-
Dorim sa ne marim echipa si suntem in cautare de absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti (Constructii civile, industriale si agricole).
-
Recrutăm pentru clientul nostru, companie specializată în oferirea de servicii profesioniste de montaj, service şi postservice folosind tehnologii de ultimă generaţie, datorită vastei experienţe în domeniul producţiei tâmplăriei din PVC şi Aluminiu, acumulate în cei peste 25 ani de activitate, Specialist ofertare Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1 Nivel experiență: Începător Mediu Avansat Mod de lucru: la sediul companiei Descriere generală și obiectivul specific al postului: crearea și pregătirea ofertelor tehnice și comerciale pentru produsele și serviciile oferite de companie către partenerii săi internaționali. Activitatea principală este de a analiza cerințele și specificațiile clienților și de a pregăti oferte financiare care să răspundă nevoilor și cerințelor acestora. În măsura disponibilității există și posibilitatea efectuării de deplasări în Comunitatea Europeană cu scopul de a întâlni potențiali clienți sau pentru a participa la evenimente și târguri de specialitate. Pregatirea necesară postului: - studii superioare finalizate; - experiență în domeniul vânzărilor relații cu clienți de minim un an; - abilități analitice - capacitatea de a analiza cerințele clienților și de a identifica soluții potrivite pentru aceștia; - abilități de comunicare: capacitatea de a redacta documente clare și concise, de a prezenta oferte într-un mod persuasiv și de a comunica eficient cu clienții și cu echipele interne; - capacitatea de negociere și de rezolvare a problemelor; - orientare către rezultate; - abilitate de a lucra sub presiune pentru a respecta termenele limită; - gândire strategică pentru a dezvolta metode eficiente de ofertare; - capacitatea de adaptare la un mediu flexibil. Abilitatea de a învăța rapid și de a se adapta la situații noi și neprevăzute; - cunoștințe de limbă engleză nivel mediu - avansat; - bune cunoștinte de operare a pachetului Microsoft Office; Responsabilități: - analizarea cerințelor clienților în vederea pregătirii ofertelor adecvate; - calcularea costurilor asociate produselor și serviciilor oferite; - redactarea descrierilor produselor sau serviciilor, specificațiilor tehnice, termenilor și condițiilor, prețurilor, garanțiilor și alte informații relevante pentru ofertă; - comunicarea și coordonarea eficientă cu colegii pentru a asigura acuratețea și coerența ofertei; - negocierea și prezentarea ofertelor, implicarea în negocierile cu clienții pentru a clarifica sau negocia anumite aspecte ale acestora; - monitorizarea și supravegherea progresului ofertelor. Oferirea răspunsurilor la întrebările sau solicitările suplimentare ale clienților pentru a obține rezultate pozitive; - îmbunătățirea procesului de ofertare prin identificarea și implementarea unor metode și instrumente mai eficiente. Analizarea feed-back-urilor clienților, evaluarea concurenței și propunea de îmbunătățiri pentru a optimiza activitățile de ofertare ale companiei. Beneficii: - pachet salarial constituit din venit fix si bonusuri de performanță; - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - tichete de masă; - training-uri specifice activității; - posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes în domeniu. Dacă dorești să activezi în cadrul unei companii care se află în plină ascensiune la nivel național și internațional, te invitam să ne trimiti CV-ul actualizat la adresa de e-mail: Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane. Pentru mai multe informatii despre companie si serviciile pe care le oferim, va rugam sa consultati www.train2perform.ro
-
Metabet CF SA, firma cu traditie in realizarea de constructii metalice, angajaza : Operator CNC ( doua posturi ) locatie : Pitesti, program de lucru:8 ore, salariu atractiv +tichete de masa Cv-urile se transmit la sediul societatii METABET CF SA, str. Tudor Vladimirescu, Nr. 115, Pitesti . Relatii : PREOTEASA CARMEN
-
Metabet CF SA, firma cu traditie in realizarea de constructii metalice, angajaza : Maistru sau Inginer Constructor( doua posturi ) locatie : Pitesti, program de lucru:8 ore, salariu atractiv +tichete de masa Cv-urile se transmit la sediul societatii METABET CF SA, str. Tudor Vladimirescu, Nr. 115, Pitesti . Relatii : PREOTEASA CARMEN
-
Ne marim echipa! Daca sunteti o persoana dedicata, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, va invitam sa aplicati pentru aceasta pozitie. Responsabilitati: curatarea si intretinerea zilnica a camerelor de hotel conform standardelor noastre de calitate schimbarea lenjeriei de pat si a prosoapelor asigurarea unui mediu curat si igienic in camerele de hotel reumplerea stocului de produse de igiena si consumabile in camere identificarea si raportarea defectiunilor in camerele de hotel respectarea politicilor si procedurilor de securitate si confidentialitate ale hotelului Cerinte : experienta anterioara in domeniul ospitalitatii sau intr-o pozitie similara reprezinta avantaj atentie la detalii si abilitati de organizare comunicare si interactiune placuta cu oaspetii Suntem in Piata Romana, cu acces imediat la metrou si alte mijloace de transport. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata si salariu atractiv.
-
Firma activa in comertul international cauta o tanara secretara. In stransa colaborare cu proprietarul. este necesară : - dorinta de a invata - Disponibilitate la 360 de grade - cunostinte de baza de PC - un aspect placut si dezinhibat - de preferat cunoasterea limbilor straine se ofera: - perspectiva de crestere - salariu fix cu program flexibil Dacă sunteți interesata, contactați-ne trimițând CV-ul dumneavoastră
-
BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Creative graphic Designer. Candidatul ideal este activ, creativ, recreativ, are o gandire structurata, cunostinte operare pc in diverse programe de profil, operativitate, competitivitate, autodepasire. Experienta o formam impreuna. Cautam acel diamant inca neslefuit, dornic sa straluceasca ;) Beneficii multiple: Mediu de lucru placut, stabilitate, posibilitate de dezvoltare, pregatire continua, crestere salariala progresiva in functie de cresterea nivelului de implicare in activitate, participarea activa in proiecte majore prin crearea si realizarea reclamelor de nivel inalt. Primul pas este trimiterea unui CV cu Foto pe email la adresa office (at) brilliant.ro Aplicantii vor fi contactati ulterior pentru planificarea interviurilor. Multumim. ...and don't forget to be brilliant! www.brilliant.ro Descrierea companiei Agentie de publicitate full services - creative, advertising, marketing
-
BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Assistant Manager. Persoana potrivita este activa, joviala, cu simt analitic si operativ, cu initiativa si creativitate, cu bun gust si atitudine eleganta, cu dorinta de afirmare si dezvoltare personala pe un nivel inalt. Experienta o formam impreuna. Cautam acel diamant inca neslefuit, dornic sa straluceasca ;) Descrierea jobului La dispozitia managerului pentru sarcini generale in organizare, planificare, supervizare, public relations, marketing, vanzari, contractare. Primul pas este trimiterea unui CV cu Foto pe email la adresa office (at) brilliant.ro Aplicantii vor fi contactati ulterior pentru planificarea interviurilor. Multumim. ...and don't forget to be brilliant! www.brilliant.ro Descrierea companiei Agentie de publicitate full services - creative, advertising, marketing
-
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie / Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Compania NekyGrup angajează Contabil Junior Cerințe: - Cunostinte minime de contabilitate primară - 1 an experiență - Cunoștințe: operare PC - Bună capacitate de organizare și analiză - Bune abilități de comunicare - Responsabilitate și integritate - Spirit de echipă, implicare, proactivitate - Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limita Responsabilitati: - Introducere, prelucrare, verificare date financiare in softul de contabilitate - Înregistrarea în contabilitate a facturilor, extraselor de cont, deconturi, registre de casa - Verificarea documentelor primite - Arhivare facturi contabilizate - Înregistrare deconturi de cheltuieli - Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei - Activități administrative -Cunoașterea programelor necesare -Responsabilitate, seriozitate, implicare Beneficii: -salariu atractiv -contract de muncă pe perioadă nedeterminată -condiții de muncă bune în cadrul unei echipe tinere și dinamice -posibilitatea dezvoltării carierei în cadrul unei companii stabile aflată în plină ascensiune. Adresa: Platforma Incontro. Chișoda. Jud Timiș. NEKYGRUP Asteptam cv-ul dumneavostră pe publi24 sau apel la nr de telefon 0790 302 674