Anunțuri
Locuri de munca Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
DACĂ EȘTI O PERSOANĂ: organizată, meticuloasă, atentă la detalii și responsabilă Te așteptăm în echipa Sergiana! CEEA CE TREBUIE SĂ FACI ESTE: aprovizionarea, la începerea programului, cu materialele consumabile necesare desfășurării activității spălarea echipamentelor și obiectelor din bucătărie în condiții de igienă optimă; depozitarea acestora în spațiile special amenajate curățarea și spălarea suprafețelor de lucru din bucătărie PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: contract pe perioadă nedeterminată; bonuri de masă bonus pentru recomandare de personal; spor de fidelitate; prime de Paști și de Crăciun; card de sănătate la o clinică privată; posibilități de dezvoltare profesională și personală. LOCAȚIE: Casa Tudor si Sergiana Coresi din Brasov
-
Promovat
Cautam agent de paza si servant pompier cu atestat si minim 3 ani experienta. / We are looking for a certified security agent and fierman with at least 3 years of experience.
-
Promovat
Descriere generală a postului: Casierul trebuie să asigure un serviciu clienți excelent, să gestioneze cu exactitate tranzacțiile financiare și să păstreze un mediu de lucru ordonat și curat. Responsabilități: - procesarea tranzacțiilor de vânzare cu amănuntul utilizând sisteme de casă (POS) sau alte metode de plată; - încasarea banilor, cardurilor de credit debit sau altor forme de plată și eliberarea de bonuri fiscale sau chitanțe corespunzătoare; - verificarea autenticității banilor și a altor forme de plată și raportarea oricăror probleme sau fraude potențiale; - oferirea unui serviciu clienți prietenos și eficient, răspunzând întrebărilor și oferind asistență la finalizarea tranzacțiilor; - reconcilierea încasărilor cu înregistrările zilnice și raportarea oricăror discrepanțe către management; - întreținerea curățeniei și ordinei în zona de casă, inclusiv curățarea și organizarea spațiului de lucru; - îndeplinirea altor sarcini administrative asociate cu funcția de casier, cum ar fi depozitarea încasărilor în siguranță și gestionarea stocului de monedă și de alte forme de plată; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Cerințe: - abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții; - capacitatea de a lucra eficient sub presiune și într-un mediu rapid și aglomerat; - precizie și atenție la detalii în gestionarea tranzacțiilor financiare; - abilitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii și managementul; - experiență anterioară în vânzări sau în lucrul cu sisteme de casă (POS) poate fi un avantaj, dar nu este întotdeauna necesară; - fiabilitate și punctualitate în îndeplinirea sarcinilor; - disponibilitatea pentru a lucra în schimburi variabile, inclusiv în weekenduri; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Beneficii: -salariu competititv; -contract pe o perioada nedeterminata; -spor de frig pentru anumite categorii de angajați; -tichete de masa de 40 de lei; -discount-uri la achiziția de produse din magazin; -cadouri de Crăciun si Paști; -vouchere de vacanță; -asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; -contribuție la un fond de pensii private pilon III; -beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); -acces activități sportive prin 7Card; -traininguri de specialitate; -sistem informatic performant și logistică modernă. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
-
Promovat
Produsele Procter & Gamble se misca in ritm rapid. De aceea avem nevoie de cei mai priceputi Merchandiseri, care sa se ocupe de aranjarea lor. Vei face parte dintr-o echipa in care te vei simti: bine venit, apreciat si ascultat! In Echipa IPP- Instore Power Provider: - Ne pasa de oameni; - Investim in dezvoltarea profesionala; - Recunoastem rezultatele individuale si performanta; - Oferim stabilitate, respect si consecventa Full Time - Locatie Fixa Program de lucru: 07:00-15:30 Repartizare: Luni - Vineri Salarizare si beneficii - Pachet salarial 2929 lei (salariu fix + bonuri de masa + Decont transport); - Tichete de masa; - Bonus lunar campanii; - Prima de Vacanta; - Tichete pentru sarbatorile anuale (Craciun) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca incheiat pe durata nedeterminata; Responsabilitati: - Vei implementa proiectele de mercantizare in magazinul alocat; - Vei verifica si aranja la raft produsele mercantizate; - Vei implementa planograme
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
VEF SA , producator de vase emailate cu sediul in Focsani , angajeaza lacatusi mecanici , electricieni , frezori , strungari. Program 7-15.30 (pauza da masa 10.30-11.00)
-
Macelarie cu sediul in Piata Mare (Halelor) angajeaza macelar cu experienta in domeniu. Se ofera : - Salariu motivant - Contract de munca permanent - Bonusuri de performanta - Bonusuri saptamanale - Bonusuri aniversare si zile de sarbatoare Se cere : - Experienta in domeniu este obligatorie - Seriozitate, dorinta de munca si motivatie Contact :
-
Macelarie cu sediul in Piata Mare (Halelor) angajeaza macelar cu experienta in domeniu. Se ofera : - Salariu motivant - Contract de munca permanent - Bonusuri de performanta - Bonusuri saptamanale - Bonusuri aniversare si zile de sarbatoare Se cere : - Experienta in domeniu este obligatorie - Seriozitate, dorinta de munca si motivatie
-
Promovat
Angajam agenti interventie pentru Bucuresti. Se ofera salariu incepand cu 3400 lei si tichete de masa. Se solicita permis de conducere de cel putin 2 ani.
-
Selectam 10 colaboratori pentru a promova o afacere românească în județul Iași și județele apropiate. E necesar smartphone și Laptop, conexiune la internet, seriozitate, dorință de a urca în Carieră. Vom avea o întâlnire de selecție în Pașcani, pe 26 noiembrie.
-
Angajam vanzatoare magazin alimentar cu carte de munca program de lucru 2 zile de la ora 07 pana la 22 si 2 zile libere , personal prietenos lucru in echipa . Locatie vis a vis de pizzeria Cin Cin piata ovidiu Constanta. Salariu 3000 lei in mana. mai multe detalii la telefon
-
Promovat
Angajam pe pozitia de montator Mobilier la comanda pe teren cu experienta minima de 2-3 ani pentru montarea mobilierului la comanda. Se oferera schite si planuri detaliate 3D, folosim feronerie Bulm (sertare tandem, tandembox, legrabox) carcase Pal Egger, fronturi MDF. Atelierul este dotat cu utilaje si echipamente , scule profesionale ceea ce ofera calitate si precizei pentru produsul final. Abilitatile solicitate: Cunostinte pentru interpretarea si intelegerea unei schite de montaj. Reglaje fine pentru feroneria blum. Executarea decupajelor in corpurile de mobilier (pentru diverse situatii intampinate pe teren) Sociabil si bun coechipier, implicat. Deschis sa invete si sa performeze impreuna cu noi. Permis de conducere categoria B Solicitam minim 3 zile de proba pe care le achitam. Hala de productie este pozitionata acesibil in sector 6, mijloace de transport : metro sau tramvai 8,25,35. Salarizare progresiva de 2 ori pe luna (avans si lichidare ) + bonuri de masa , se plateste luna in curs. Bonificatii pe parcursul anului, contract perioada nedeterminata, conditii bune de munca si echipa competitiva.
-
Fiore Pizza Alba Iulia angajează personal excepțional care să se alăture echipei ! Nu îți cerem experiență, pentru că te vom învăța tot ceea ce trebuie să știi. *Au prioritate persoanele cu experiență în domeniul comercial și alimentar APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: - Percepție vizuală; - Atenție: concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; - Rapiditate; - Spirit practic; - Coordonare manuală bună; - Memorie vizuală bună; - Abilități de comunicare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoană de încredere; - Implicare în activitate; - Dorință de a munci; - Capacitatea de a se descurca în condiții de stres; - Rezistență la sarcini repetitive; - Rezistență la oboseală; - Capacitatea de a munci în echipă; - Autocontrol mediu; - Aspect fizic plăcut; - Motivație. ATRIBUȚII PRINCIPALE: * pregătire materie primă, preparare, ornare, coacere, ambalare, servire, încasare - Asigură necesarul de marfă; - Adaptează etichetele și afișele în funcție de cerințele curente; - Asigură igiena în spațiile de lucru și vânzare; - Verifică termenul de valabilitate al produselor; - Oferă clienților informații despre marfa expusă; - Răspunde solicitărilor clienților; - Oferă ajutor clienților. * program de lucru flexibil: Program de la ora 09 - 21 - program 2 cu 2 cu 3 zile (2 zile se lucrează; 2 zile libere; 3 zile se lucrează 2 zile libere , etc.) * salariu atractiv + bonsuri Pentru mai multe detalii ne puteți contacta apel mesaj la
-
Angajam modele profesioniste prezentari colectii imbracaminte de dama si realizari cataloage fashion
Agentie internationala de modelling angajeaza modele feminine pentru prezentari in cadrul Fashion Week din Roma si realizarea de cataloage de haine si bijuterii pentru firme din Italia si Franta. Varsta minima 18 ani, inaltime minim 1.65, pentru programari casting si shooting, watsapp
-
Loc de munca ca secretara asistenta personala job full time sau part time Rog cv
-
Promovat
ICSS Fire Systems este integrator de solutii de Securitate cu experienta in proiectarea, executia si mentenanta sistemelor cu rol de securitate la incendiu. Descrierea jobului: Instalarea conductelor(tevilor), filetare canelare tevi, necesare implementarii sistemelor de stingere incendiu; Instalarea canalelor de ventilatie, instalarea ventilatoarelor de extractie fum; Instalarea cablajelor sistemelor de securitate la incendiu respectiv (alimentare ventilatoare, voleti, sisteme de detectie incendiu), prin pozarea acestora in tub PVC sau jgheab metalic; Beneficii: Salariu:3.000-4.000 in functie de experienta si cunostinte tehnice; Bonusuri de performanta la finalizare de proiect; Mediu de lucru placut; Program lucru: Luni-Vineri, 9.00-18.00 Posturi disponibile: 5
-
-
Descriere SC EUROVOL SRL angajeaza muncitori necalificati la asamblarea, montarea pieselor, cod COR 932906 salarizare atractiva! - cunostiinte minime de limba engleza informatii pe e-mail , sau la tel:0 2 5 9 4 1 6 6 4 0 sau0 7 4 0 0 4 5 1 1 4
-
Gradinita Bambi Dumbravita, autorizata de M.E.N., angajaza educator pentru perioada nedeterminata. Daca esti o persoana calma, absolventa de liceu sau universitate cu studii pedagogice in domeniul prescolar, te asteptam in echipa noastra. Constituie un avantaj cunoștințele de limba engleza și limba germană . Oferim conditii de lucru foarte bune, program flexibil , posibilitati de dezvoltare profesionala, mediu de lucru placut. Daca crezi ca iti place sa faci parte dintr-o echipa profesionista, sa lucrezi cu copiii si iti doresti un loc de munca stabil, trimite CV-ul tau la adresa de email si te contactam noi!
-
Cautam asistent manager, cunostinte operare PC office si limba engleza. persoana implicata, responsabila, atenta la detalii. Permis cat B prezintă avantaj Program flexibil, poate fi studenta. Nu este necesara experienta. CV+foto pe email sau pe whatsapp Experienta administrare birou si asistenta organizare /management reprezinta un avantaj
-
Firma Wind Decor a fost înființată în anul 2007, dovedind în acești ani poziția sa stabilă pe piața brașoveană și extinzându-și serviciile sale și pe plan național, are ca obiect principal de activitate: - producerea și comercializarea de jaluzele, rolete de interior, rulouri de exterior, plase de insecte, uși de garaj, tâmplărie PVC; - servicii de măsurători, consultanță și montaj. Astăzi, Wind Decor își mărește echipa și angajează montator sisteme tâmplărie termoizolantă. Descrierea postului: - măsurarea, montarea, verificarea, modificarea și repararea produselor existente în portofoliul firmei; - consilierea și ofertarea clienților magazinului; - gestionarea verificarea mărfii de montat; - încasarea contravalorii mărfii; - întreținere scule trusă montaj și mașină de serviciu; - gestionare evidență necesar montaj; - colaborare eficientă cu clienții, colegii și șeful ierarhic. Descrierea candidatului: - minim studii medii, - experiență cel puțin 6 luni în montarea produselor de tâmplărie PVC, - permis de conducere categoria B, - o bună condiție fizică, - sociabil, - organizat, - atent la detalii, - multitasking, - disponibil să lucreze în week-end și sau suplimentar, dacă este cazul, în funcție de sezon, - cu bune cunoștințe a limbii române scris și vorbit (avantaj limba engleză nivel mediu). Oferta noastră: Program de lucru flexibil de L-V în intervalul 09-18, cu 1h pauză de masă. Orele suplimentare compensate cu ore libere sau plătite la cerere. Salariul net 3500-4000 de lei. Program de formare profesională. Mașină de serviciu. Echipa Wind Decor a răspuns întotdeauna provocării soluționând probleme și rezolvând cu promptitudine cele mai exigente cerinte ale clientului. Așteptăm cu mare interes CV-urile voastre, pentru mai multe informații contactați numărul de telefon din anunț, persoana de contact Condurache Svetlana sau vizitați pagina noastră web: https: www.winddecor.ro. Ne găsiți la adresa: strada 13 Decembrie 45, Brașov, lângă Casa Județeană de Pensii.
-
Firma Wind Decor a fost înființată în anul 2007, dovedind în acești ani poziția sa stabilă pe piața brașoveană și extinzându-și serviciile sale și pe plan național, are ca obiect principal de activitate: - producerea și comercializarea de jaluzele, rolete de interior, rulouri de exterior, plase de insecte, uși de garaj, tâmplărie PVC; - servicii de măsurători, consultanță și montaj. Astăzi, Wind Decor își mărește echipa și angajează ajutor de montator sisteme tâmplărie termoizolantă. Descrierea postului: - montarea, verificarea, modificarea și repararea jaluzelelor, rulourilor și termopanelor; - gestionarea verificarea mărfii de montat; - întreținere scule trusă montaj și mașină de serviciu; - gestionare evidență necesar montaj; - colaborare eficientă cu clienții, colegii și șeful ierarhic. Descrierea candidatului: - minim studii medii, - preferabil cu experiență în montarea produselor de tâmplărie PVC, - permis de conducere categoria B, - o bună condiție fizică, - sociabil, - organizat, - atent la detalii, - abilități tehnice măsurători, - multitasking, - disponibil să lucreze în week-end și sau suplimentar, dacă este cazul, în funcție de sezon, - cu bune cunoștințe a limbii române scris și vorbit (avantaj limba engleză nivel mediu). Oferta noastră: Program de lucru flexibil de L-V în intervalul 09-18, cu 1h pauză de masă. Orele suplimentare compensate cu ore libere sau plătite la cerere. Salariul net 2500-3500 de lei. Program de formare profesională. Posibilitatea de avansare. Mașină de serviciu. Echipa Wind Decor a răspuns întotdeauna provocării soluționând probleme și rezolvând cu promptitudine cele mai exigente cerinte ale clientului. Așteptăm cu mare interes CV-urile voastre, pentru mai multe informații contactați numărul de telefon din anunț, persoana de contact Condurache Svetlana sau vizitați pagina noastră web: https: www.winddecor.ro. Ne găsiți la adresa: strada 13 Decembrie 45, Brașov, lângă Casa Județeană de Pensii.
-
Firma Wind Decor a fost înființată în anul 2007, dovedind în acești ani poziția sa stabilă pe piața brașoveană și extinzându-și serviciile sale și pe plan național, are ca obiect principal de activitate: - producerea și comercializarea de jaluzele, rolete de interior, rulouri de exterior, plase de insecte, uși de garaj, tâmplărie PVC; - servicii de măsurători, consultanță și montaj. Astăzi, Wind Decor își mărește echipa și angajează ajutor de montator sisteme tâmplărie termoizolantă. Descrierea postului: montarea, verificarea, modificarea și repararea jaluzelelor, rulourilor și termopanelor; gestionarea verificarea mărfii de montat; întreținere scule trusă montaj și mașină de serviciu; gestionare evidență necesar montaj; colaborare eficientă cu clienții, colegii și șeful ierarhic. Descrierea candidatului: minim studii medii, preferabil cu experiență în montarea produselor de tâmplărie PVC, permis de conducere categoria B obligatoriu, o bună condiție fizică obligatoriu, sociabil, organizat, atent la detalii, abilități tehnice măsurători, multitasking, disponibil să lucreze în week-end și sau suplimentar, dacă este cazul, în funcție de sezon, cu bune cunoștințe a limbii române scris și vorbit (avantaj limba engleză nivel mediu). Oferta noastră: Program de lucru flexibil de L-V în intervalul 09-18, cu 1h pauză de masă. Orele suplimentare compensate cu ore libere sau plătite la cerere. Salariul net 2500-3500 de lei. Program de formare profesională. Posibilitatea de avansare. Mașină de serviciu. Echipa Wind Decor a răspuns întotdeauna provocării soluționând probleme și rezolvând cu promptitudine cele mai exigente cerinte ale clientului. Așteptăm cu mare interes CV-urile voastre la adresa , pentru mai multe informații contactați numărul , persoana de contact Condurache Svetlana sau vizitați pagina noastră web: https: www.winddecor.ro. Ne găsiți la adresa: strada 13 Decembrie 45, Brașov, lângă Casa Județeană de Pensii.
-
Disponibil online
JOB SUPLIMENTAR, part/full-time, Marketing Manager, valabil toata tara
Oportunitate de afacere în "Intelligent-Networking”. Departament Marketing Service, oferim "Mai mult decat un Job Suplimentar", afiliem personal pentru Echipa Networking, promo IBP - Int'l Business Partnership, echivalent recruter, planner, manager. Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat Descrierea jobului -definirea obiectivelor echipei de marketing -evaluarea si analiza pietei pentru identificarea tendintelor si a nevoilor - Initierea si coordonarea cercetarilor de piata pentru a realiza profilul celor mai importanti colaboratori -gestionarea construirii imaginii firmei si a marcilor promovate de aceasta - oferirea de consultanta -monitorizarea activitatii competitorilor si buna cunoastere a produselor acestora -coordonarea activitatii de vanzari si marketing -promovarea produselor companiei -realizarea, implementarea si coordonarea planurilor si a strategiei de marketing Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, preferabil cu specializarea marketing) -experienta in marketing de minimum 3 luni -o buna cunoastere a domeniului de activitate a companiei -bune abilitati de operare PC ( MS-Office, Internet, Photoshop) -limba engleza (nivel mediu) -persoana dinamica, cu aptitudini de lider -bune abilitati de comunicare si de negociere -disponibilitate pentru deplasari si program prelungit DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://shared-marketing.business.site/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ mobil: 0722503567, 0722588038
-
Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat! Descrierea jobului: -postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare -selectia CV-urilor -programari interviuri -interviu cu candidatii si testarea acestora -selectia intervievatilor -raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de recrutare -realizarea profilului candidatilor Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, relatii internationale, psihologie) -limba engleza mediu -cunostinte bune de utilizare PC ( MS-Office, Internet) -abilitati foarte bune de comunicare -prezenta agreabila -persoana responsabila si organizata -persoana dornica de a se perfectiona in domeniul resurselor umane DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, după serviciul de bază, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://loc-de-munca-job-suplimentar-binecuvantat.business.site/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ mobil: 0722503567, 0722588038 e-mail: