Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Nivel de studii: Absolvent Disponibil din: 2021-0-21

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 5

    Art Therapy Center angajează recepționeră!

    Oportunitate de angajare la Art Therapy Center! Poziția: Recepționeră Se oferă: Mediu de lucru confortabil cu o echipă profesionistă care susține învățarea continuă Program de lucru - 8 ore pe zi în două schimburi Salariu fix cu posibilitate de creștere semnificativă. Cum să aplici: Trimite CV-ul tău la adresa de e-mail regasita in fotografia anuntului. sau depune-l personal la sediul nostru din strada Traian, nr. 136. Pentru mai multe informații, sună la numărul de telefon din anunt. Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o experiență profesională de succes la Art Therapy Center!

  • 4

    Angajări _Bucuresti

    Tip : full time Locatie : Bucuresti CV: CV-uri pe adresa de email: lauradanielau at yahoo.com

  • 26

    Angajam vanzatoare pentru outlet incaltaminte piele italia

    OUTLET_magazin de incaltaminte din piele cu branduri renumite made in Italy angajam urgent vanzatoare full time cu contract de munca pe perioada nedeterminata. CERINTE GENERALE: - Persoana serioasa, sociabila, prezentabila, comunicativa si cu initiativa - Domiciliul stabil in Bucuresti - Absolventa liceu cu BAC - Experienta in vanzari minim 1 an - Cunostinte minime operare calculator - NEFUMATOARE CONDITII: - Pachet salarial motivant (intre 2.000 - 2400 lei net ) cu posibilitate de majorare dupa perioada de proba. - posibilitate acordare tichete de masa - mediu placut de lucru - zona centrala stradala - cartier Aviatiei sector 1 Bucuresti RESPONSABILITATI GENERALE: - consilierea clientilor - aranjarea produselor - promovarea colectiilor - monitorizarea stocurilor

  • 17

    Melba angajam: cameriste, barmani și ospătari. Telefon

    Asiguram transport, cazare, masa, salariul atractiv.

  • 134

    Job part time

    Oportunitate de castig substantial fara nici o conditionalitate, constand intr-o colaborare bazata pe comision in domeniul despagubirilor aferente accidentelor rutiere sau de munca.

  • 2

    Specialist Customer Care and Content Editor - German Speaker!

    Căutăm colegi în departamentul de suport al unei companii de IT, care să ghideze utilizatorii care folosesc platformele noastre de publicare anunțuri și să asigure calitatea conținutului pe acestea. Experiența în suport este binevenită, dar cel mai mult contează să fii dornic ă să înveți. Jobul este full time și se va desfășura de la sediul nostru din Oradea, luni-vineri, între 09:00 - 17:00. Descrierea jobului: - oferirea de răspuns și soluționarea ticketelor de suport - prioritizarea ticketelor si solutionarea acestora in maniera optimă și eficientă - verificarea calității anunțurilor pe site și moderarea acestora - identificarea conturilor și anunțurilor false, inadecvate Ce ne dorim de la tine: - Minim 1 an experiență pe un post similar sau într-un departament de Relații cu clienții - Să fii o persoană disciplinată - Atenție la detalii și meticulozitate - Să ai răbdare și să fii un bun ascultător - Să aibă capacitatea de a-și stabili și organiza prioritățile - Să ai bune abilități de comunicare în limba romană, în special în scris - Să ai cunoștinte excelente de operare calculator (Word, Excel, Outlook) - Cunoștințe de operare în baze de date Așteptăm CV-ul tău Publi24 tău aplicând direct, sau ca atașament la mesaj aici.

    Repostat automat
  • 2

    Consilier vanzare - Afi Brasov

    Cautam super colegi pentru postul de Sales Consultant, pentru standurile noastre din Afi Brasov. Ar fi super sa ai: 1. amabilitate si orientare catre client; 2. implicare și flexibilitate; 3. atitudine pozitiva si dorintă de invătare; 4. studii medii sau superioare; Experienta in vanzari și consiliere clienti. Practic, alaturi de noi: 1. Te vei ocupa de vanzarea si promovarea produselor 2. Te vei asigura că marfa de la raft este aranjată conform unui standard 3. Vei oferi suport clienților 4. Vei verifica zilnic stocurile Pentru mai multe detalii, cel mai bine sunați la .

  • 7

    Angajez economist

    Angajez economist cu experienta in domeniu.

  • 3

    Oportunitate- -Afacere la cheie ,,Broker in Asigurari ,,

    Prezentare GRATUITA a unei afaceri la cheie!!! Salutare Ești uneori în postura sa nu îți ajută banii și nu știi cum să îți suplimentezi venitul Despre ce este vorba ? O afacere la cheie in care vei putea intermedia PRODUSE FINANCIARE si servicii conexe ,precum : * toate tipurilrde asigurari (RCA, viata, travel, locuinte,etc) * credite( Leasing auto sau imobiliar, Prima Casa, Nevoi Personale) * pachete turistice (vacante, croaziere, bilete de avion) * tranzactii imobiliare Care sunt beneficiile ? Formare profesionala, PLATFORMA PROPRIE,plan de cariera meritocratic si transparent , suport continu, networking de calitate,etc. . Daca ti-am starnit curiozitatea si iti doresti un venit suplimentar pe langa jobul de baza , te invit sa mă contactezi la nr

  • 11

    Firma de constructii angajeaza INGINER

    Firma de constructii din Suceava isi extinde echipa - cautam project manager care sa coordoneze si implementeze proiectele nostre. Suntem in căutarea unei persoane dornice sa abordeze un domeniu dinamic, provocator, respectiv construcția obiectivelor civile si industriale, alături de o echipa tânără dar experimentata. Cerinte: Absolvent studii superioare de profil constructii civile si industriale Experienta de minim 3 ani pe o pozitie de project Bune cunostinte de AutoCAD (un atu dar nu obligatoriu), Microsoft Office si MS Project; Planificare si organizare; Managementul echipei; Bune abilitati de comunicare si relationare; Capacitate de lucru individual dar si in echipa; Personalitate energica, proactiva, cu atitudine pozitiva. Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Responsabilitati principale: Este responsabil pentru realizarea proiectelor in condițiile economice, tehnice, administrative, de calitate si de termen prevazute in contractul de executie cu clientul; Planifica, organizeaza, conduce, coordoneaza, controleaza si evalueaza activitatile desfasurate in scopul realizarii proiectului; Planifica necesarul de materiale, resurse umane, servicii etc. necesare desfășurării proiectului; intocmeste graficele de lucrari si urmareste realizarea acestora; Urmareste incadrarea in bugetul prognozat si hotaraste care sunt instrumentele necesare incadrarii in acesta; Colaboreaza cu Sefii de Santier, subcontractorii etc. pentru realizarea proiectului la termen si in parametrii calitativi specificati; Estimeaza, cuantifica si inregistreaza eventualele devieri de la proiect (specificatii tehnice si economice). Identifica cat mai devreme cauzele si ia masuri pentru rezolvarea lor; Asigura decontarea lucrarilor si incasarea banilor; Raspunde de relatia cu clientul pe toata perioada contractuala. Oferta (bonusuri, beneficii): 1. Pachet salarial atractiv corelat cu experienta si realizarile profesionale, bonus de proiect pentru realizarea obiectivelor, telefon mobil, participarea la programe de instruire. 2. Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si ambitioasa aflata intr-o continua expansiune.

  • 18

    agenti asigurari generale

    Companie de asigurari cauta persoane responsabile, dinamice, care doresc sa se pregateasca si performeze in domeniul vanzarilor de asigurari generale. Oferim traininguri de specialitate, suport in toata activitatea de vanzare, loc de munca stabil, posibilitatea de dezvoltare personala si profesionala.

  • 2

    Proiectant Mobilier Serie

    Candidatul Ideal: Esti pasionat(a) de design si proiectare mobilier si iti doresti sa te alaturi unei companii in cadrul careia poti sa inveti si sa cresti? Noi, la Prod Alcar, cautam colegi motivati si ambitiosi pentru departamentul nostru de proiectare. Vei fi intampinat de o echipa entuziasta si bine pregătita, a carei prioritate va deveni dezvoltarea ta personala si profesionala. Suntem nerăbdători să te cunoaștem! Ne dorim ca tu: Sa fii comunicativ si dornic de a invata lucruri noi in fiecare zi; Sa ai abilitati de organizare, planificare și coordonare; Sa ai un spirit dezvoltat pentru a lucra in echipa; Sa ai o atitudine pozitiva, proactiva si orientata catre obtinerea de rezultate; Sa ai bune cunostinte teoretice in domeniul absolvit; Sa ai experienta in proiectarea de mobilier; Sa cunosti utilizarea unui program de proiectare CAD (ex: AutoCAD); Responsabilitatile tale vor fi: Proiectarea produselor de mobilier; Elaborarea desenelor tehnice specifice fiecarei etape din flux; Implementarea si supervizarea produselor noi; Relationarea cu clientii persoane fizice; Planificarea comenzilor; Iti vom oferi: Pachet salarial motivant si tichete de masa; Transport decontat, fie ca este efectuat cu un mijloc de transport public sau personal; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Inductie si pregatire profesionala de specialitate; Dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic, alaturi de o echipa bine pregatita; Posibilitatea de avansare profesionala; Descrierea companiei: Suntem o afacere de familie înființată în anul 1995 din dorința de a aduce în casele oamenilor mobilier de calitate la prețuri competitive. Producem mobilier în serie din PAL melaminat pentru sufragerii, dormitoare, camere de copii și tineret, birouri, bucătării și holuri. Piesele de mobilier sunt vândute dezasamblate în cutii, fiind însoțite de scheme și instrucțiuni clare de montare și de accesoriile necesare. Am început cu o echipă de 6 persoane și un spațiu de producție de 100 m2, iar astăzi ne mândrim cu o echipă de 100 de persoane specializate în toate etapele procesului de producție, ce dispune de un spațiu de 15.000 m2 și dotările tehnice necesare pentru a răspunde oricărei cerințe. În urmă cu 4 ani am lansat haaus.ro, magazinul online cu ajutorul căruia produsele noastre ajung direct la clientul final. Ce ne-am propus: Piața în care acționăm se află în ascensiune, și odată cu aceasta ne dorim să creștem și noi. În perioada următoare ne-am propus să investim în oameni și în utilajele pe care le folosim. Astfel, vrem să angajăm oameni motivați, care apreciază calitatea, munca în echipă și care își doresc să crească odată cu noi. Nu ezita să ne contactezi dacă ai nevoie de informații suplimentare și ajutor în procesul de recrutare.

Salvează căutarea