Anunțuri
Locuri de munca Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2020-05-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez pe termen lung, sef de ferma sau familie, cu experienta in agricultura sau zootehnie Cerinte obligatorii: - tractorist si mecanic utilaje agricole - permis conducere categoria B - disponibiltate pentru program prelungit, flexibil - persoana serioasa, proactiva, cu initiativa, atenta la detalii, dornica sa se afirme Descrierea postului: - executia lucrarilor de intretinere a livezii cu utilaje agricole performante si manual cu ustensile, in aer liber, executia activitatilor de recoltare, depozitare, etc. - reparare si intretinere utilaje agricole - operare sistem irigatii, generator etc. - administrare livada Ofer: - cazare gratuita in Zalau, Judetul Salaj sau imprejurimi - telefon, masina si decontare transport - salar atractiv, in functie de performante Persoanele interesate sa aplice pentru acest post, sunt rugate sa ne transmita in scris, prin sms, pe whatsapp sau la adresa de e-mail din anunt, raspunsul la urmatoarele intrebari: 1. Va rugam sa ne spuneti cateva cuvinte despre dvs. 2. Ce experienta aveti ca tractorist? Va rugam sa mentionati unde ati mai lucrat ca tractorist, durata, locatia si sa descrieti sumar activitatea pe care ati desfasurat-o. 3. Aveti experienta cu intretinerea si repararea tractorului si/sau utilajelor agricole? Va rugam sa mentionati procedurile de mentenanta pe care le-ati efectuat si tipul de defectiuni pe care le-ati remediat in trecut. 4. Aveti permis conducere categoria B sau alte categorii? Vom analiza aplicatia dumneavoastra si vom reveni in cel mai scurt timp cu raspuns.
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatie: Sector 6 Salarizare și beneficii: Pachet salarial Net 2700 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Promovat
Societate Norvia meat distribution srl, societate specializata in transare pui, angajeaza pentru punct de lucru in Stefanesti: - Transator ( salariul minim net 4500 ron); - Ambalator Tel Dan
-
Promovat
Firma noastra de pe Platforma Incontro - Calea Sagului angajeaza Operator utilaje de Print. Cerinte: Studii primare sau medii in domeniul tehnic; Experienta in munca, de preferat in PRODUCTIE (minimum 3 ani); Indemanare, rabdare, atentie la detalii; Stabilitate si implicare in munca; Rezistenta la sarcini repetitive si la stres. Atributii: Opereaza instalatiile, masinile utilizate pentru fabricarea produselor din hartie, carton, materiale plastice, sau alte materiale; Asambleaza partile componente ale produselor finite, conform specificatiilor stabilite si proceselor tehnologice de fabricatie. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
TEHNICIAN cu experienta instalari echipamente electrice si voce-date in cladiri de birouri-BUCURESTI
Angajam ELECTRICIENI si / sau TEHNICIENI pentru a se alatura echipei noastre. ________________________________________ Daca sti ca ai experienta in executia si punerea in functiune de instalatii electrice de joasa tensiune si/sau instalatii de curenti slabi sau cablare structurata voce-date ai lucrat in telecomunicatii; Ai deja studii in domeniul electric si vrei sa te specializezi si pe instalarea echipamentelor de comunicatii voce-date; Atunci nu mai sta pe ganduri contacteaza-ne si vino la interviu. Daca mai ai un prieten in cautarea unui loc de munca, adu-l cu tine la interviu sau trimite-i informatia. Sigur iti va multumi! Nu uita sa ne trimiti CV-ul tau pe: WhatsApp: e-mail afisat pe site publi24 Telefon: Detalii despre job si alte raspunsuri va dam la telefon. Salariul negociabil si se va discuta de comun acord. Suna acum! ________________________________________ VREI SA STII DESPRE NOI ? CORIL este o companie cu 26 ani de activitate si experienta in Romania avand o prezenta constanta si puternica pe piata integratorilor de sisteme de date-voce si electrice pentru spatii de birouri, spatii comerciale, spatii industriale, telecomunicatii si data-center. CA SA TE ALATURI ECHIPEI NOASTRE TREBUIE SA AI : experienta anterioara in domeniu minim un an; cunostinte tehnice privind modul de executie al sarcinilor; o diploma de calificare sau certificari;; sa-ti placa sa inveti lucruri noi; CE TE ASTEAPTA DACA TE ALATURI NOUA? Contract de munca full time; Castiguri in functie de performanta peste media altor angajatori; Ore suplimentare platite corespunzator, beneficii si bonusari; Diurna pentru zilele cu deplasari; Transport cu masina de serviciu; Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara; Posibilitatea de a evolua in cadrul firmei; Policalificare, atestate si certificari ANRE, ARTS, LAN etc; Dotari cu scule si echipamente specifice; Sansa de a lucra cu echipamente de ultima generatie in domeniu; CATEVA DETALII SI CERINTE DESPRE POSTUL DE: -ELECTRICIAN / TEHNICIAN instalator de retele electrice si retele de curenti slabi in spatii interioare de birouri; DESCRIEREA POSTULUI: Instaleaza toate tipurile de cabluri si accesorii pentru retelele electrice de joasa tensiune 250V/380V si pentru sistemele de curenti slabi; Monteaza si pune in functiune echipamente si aparatajul electric alcatuit din prize electrice, intrerupatoare, corpuri de iluminat, doze de legatura; Efectueaza conexunile electrice in tablourile de joasa tensiune, panouri electrice de distributie si de conexiuni curenti slabi cat si alte dispozitive electrice; Transpune corect in practica planurile si schemele electrice; Masoara testeaza si certifica cu ajutorul aparaturii din dotare echipamentele si retelele instalate; Aplica corect si prompt legile si normele de munca specifice, respecta normele de protectie a muncii; CONDITIILE DE MUNCA: Activitatea se desfasoara in Bucuresti, in cladiri si spatii de birouri, spatii industriale, spatii comerciale; Programul de lucru este de luni pana vineri; Activitatea se desfasoara in echipa tanara, dinamica si cu experienta, in conditii de munca profesionala cu dotari si scule individuale specifice activitatii si echipamente de protectia muncii; ________________________________________ Puteti aplica la acest job pe: email -afisat whatsapp- Telefon- Contactati-ne!
-
ANGAJAM ÎN BUCUREȘTI controlor calitate operator manual operator productie reglor. Salariile sunt intre 2200-2700 net (in mana) ALTE BENEFICII al 13-lea (anual); prima Paste - tichete cadou in valoare de 400 lei prima vacanta in valoare de 500 lei; Tichete masa - 18 lei zi; Decont transport -130 lei luna;
-
Cerinte: -Seriozitate; -Adaptabilitate; -Dorinta de munca; -Abilitati de lucru la inaltime; -Cunostinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere Descrierea jobului: -Executarea lucrarilor de instalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii pentru persoane juridice -Instalare fibra optica hfc aerian subteran -Interventii service fibra optica -Configurari echipamente acceptante mediu fibra optica -Asigura intretinerea retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei (interpretari masuratori, diagrame etc.) -Efectueaza deplasari in regiune in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica -Urmarirea, verificarea periodica si modul cum sunt exploatate si intretinute echipamentele din dotare Beneficii oferite: -Pachet salarial motivant -Servicii medicale decontate de angajator -Angajare pe durata nedeterminata. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
-
Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp DESCRIERE DESPRE NOI: CORIL este o companie privata cu 25 ani de activitate si experienta in Romania cu o prezenta puternica pe piata integratorilor de sisteme din zona solutiilor de infrastructua IT, retele electrice, telecomunicatii si a cablarilor structurate date-voce pentru spatii de birouri, spatii comerciale, industriale, data-center, recruteaza personal calificat cu experienta pentru postul de: -MANAGER DE PROIECT PENTRU OFERTARE SI IMPLEMENTARE PROIECTE DE RETELE ELECTRICE JOASA TENSIUNE, CABLARE STRUCTURATA DATE-VOCE, FIBRA OPTICA, CURENTI SLABI, ECHIPAMENTE ACTIVE DE RETEA-TELECOMUNICATII, UPS, AUTOMATIZARI. CONDITIILE DE MUNCA: Program de lucru flexibil de luni-vineri; Activitatea se desfasoara in Bucuresti la birou sau pe teren daca situatia o impune; Ritmul muncii este unul dinamic, antrenant, necesita abilitate si putere de organizare pentru incadrare in termene-limita. Activitatea poate fi planificata in general zilnic sau saptamanal, planificarea modificandu-se in functie de prioritatile aparute; Colectiv tanar, entuziast dinamic un mediu de lucru de profesionisti; ATRIBU II PRINCIPALE: Întocmește soluțiile tehnice și comerciale; Urmareste implementarea, derularea contractelor si respectarea termenelor contractuale; Menține și dezvoltă legătura cu clienții si furnizorii existenți; Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienti; Identifică și contactează potențiali noi furnizori de solutii pentru creșteriea cotei de piață a companiei; Configureaza, oferteaza proiecte/retele electrice de joasa tensiune, retele curenti slabi, retele de date-voce, sisteme de cablare structurata, echipamente active de retea, UPS, etc; Coordoneaza si monitorizează cheltuielile realizate în implementarea proiectului; Promovează i comercializează produsele si serviciile companiei; Propune si coordoneaza activită i i metode de lucru, SSM, etc; Gestioneaza resursele necesare pentru finalizarea proiectelor aferente fiecarui proiect; CERINTE: Experiență minim doi ani în domeniu de preferinta pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B; Operare PC (MS Office); Cunostinte de lucru in programe de grafica si desen (constituie un avantaj); Cunoasterea limbii Engleze (nivel mediu); Aptitudini/cunostinte de project management, ofertare solutii tehnice, presales; Experienta in ofertare si/sau vanzari (constituie un avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Cunostinte tehnice de nivel mediu; (exemplu: retele electrice, voce-date, curenți slabi, fibră optică, automatizari, echipamente active, solutii complementare); Atitudine serioasă, placută, profesionistă, cu încredere în sine; Abilități de comunicare si negociere, fire intreprinzatoare; Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză; Punctualitate, seriozitate; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Capacitate de concentrare, analiza și sinteză; Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Disponibilitate pentru activitati ocazionale de teren; Deținerea de certificari/atestate, autorizari sau recomandari in domeniu (constituie un avantaj); NIVEL DE STUDII: Studii medii cu diploma de absolvire: Calificari, certificari; Studii superioare (prezinta un avantaj); PREZINTA UN AVANTAJ PENTRU PACHETUL SALARIAL (punctual): Studii superioare; Experienta pe un post similar mai veche de 2 ani; Certificari in domeniu /atestate / recomandari sau autorizari; Certificari si experienta pe echipamente de verificare PRAM si LAN; Certificare ANRE sau in proiectare instalatii electrice, automatizari; Cunostinte avansate de lucru in programe software de grafica si desen; Experienta si certificari pe echipamente complementare, proiectare, auditare; OFERTA (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv la nivel specialist, motivant, negociabil la interviu (vezi prezinta un avantaj ); Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca; Bonus de performanta; Laptop, telefon și mașină de serviciu; Dotari si instrumente de lucru performante; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelen ă; Acees la cursuri, certificari si specializari pentru dezvoltare prfesionala; Traininguri de specializare; Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp
-
Societate de construcții angajam dulgheri si restauratori in lemn. Salariu motivant, asiguram pranzul si carte de munca. Informatii la nr de telefon Rotar Florin.t
-
Societate in domeniul instalatilor angajeaza instalator pentru instalatii sanitare si termice. Cautam persoane cu experienta minim 1 an motivate cu ambitie si caracter pentru a se perfectiona si lucra ca instalator. Cerinte: indemanare, seriozitate, atentie la detalii, operativitate Salariul motivant si dupa performante. Vino sa faci parte din echipa noastra de instalatori. Suna la
-
Cautam Lacatusi mecanici confectii metalice (experienta la montaj asamblare citire plan) Angajator: companie specializata in confectionarea structurilor sudate din otel de calitati superioare Locatie: Brasov Particularitati specific: Lucru la inaltime disponibilitate pentru deplasare Studii medii si calificare in meseria de lacatus mecanic (sc.profesionala sau curs calificare); Experienta in domeniu min.3ani. No iuni generale de lacatus mecanic Cunostinte foarte bune de desen tehnic Pachet salarial: - Salariu: conform experientei - Timp de lucru: minim 55 ore pe saptamana - Plati suplimentare: ore suplimentare peste cele 55 ore pe saptamana - Transport asigurat la punctul de lucru - Masa: asigurata (2 pe zi) de catre angajator - Cursuri de pregatire si calificarea suportate de angajator (VCA, welding authorizations, etc.) - Contract de munca:perioada nedeterminata - Cazare - asigurata gratuit de angajator -1 maxim 2persoane in camera http: hrproteam.ro #job #lacatus #lacatsumecanic #confectiimetalice #instalatii #industrial #echipament
-
Promovat
S.C. LKW Phoenix Transpot International S.R.L. - firma romaneasca din ARAD. Angajam Sofer cu Experienta pentru Comunitate . Sintem o firma din Arad infiintata in martie 2016 si detinem 22 capuri tractor marca MAN TGX 18440 cabina XXL an 2017- 2022 cutii automate (EEV si Euro 6 - 3 din ele Mega restul sint standard 10 sint noi man tgx 2022 si 2023 ) si 21 remorci Kogel, Krone si Schwarzmuller intre anii 2016 - 2022 dorim sa ne extindem si cautam un conducator auto cu care sa colaboram o perioada indelungata: 1. Cerinte: Permis Cat. C, CE Experienta in Transport Intracomunitar minim 6 luni (de preferat si pe UK ) Card Tahograf Atestat Transport Marfa Cunoasterea Programului de munca (Timpii de conducere si odihna) Aviz medical si psihologic valabile Disponibilitate pentru munca in comunitate programele fiind: 8 sapt cu 2 sapt liber sau 6 sapt cu 2 2. Sarcini: Transport International pe Comunitate - Transport International intre AUSTRIA - ANGLIA Cunoasterea si utilizarea unui aparat GPS (simtul orientarii) Asistare la Incarcarea si descarcarea marfii, livrarea marfii si respectarea termenilor de Livrat Inventarierea accesorilor camionului - Completarea foii de parcurs si Cheklistul ptr UK Raportarea incidentelor de orice natura angajatorului in timp util Alimentarea Autovehiculului si Asigurarea marfii Respectarea programului de condus 3. Descrierea modului de lucru si Beneficii: Mediu de lucru foarte placut - Disponent roman! (se primesc coordonate ptr. incarcari descarcari) - Incarcarile se fac in AT si 95% dintre ele la expeditie sau in mai multe cazuri pe plan local in AT. Avem mai multe incarcari desc, dar si curse directe. - La expeditie se pun dusuri, masina de spalat, si magazin de cumparaturi la dispozitie - se schimba Remorca - nu se schimba Camionul pe perioada care se sta la munca - Platim si organizam - telefon de serviciu - Act aditional ptr. diurna pe langa contractul de munca -Asistenta completa din partea angajatorului plus toate accesoriile necesare -Asigurare de viata pentru toata perioada petrecuta pe comunitate -Plata Analizelor de angajare plata de reinnoire a cardului tahograf, permis etc. -Plata la data fixa prin transfer bancar sau cash la data fixa (sfarasitul de perioada, sarbatori, lichidare) -camion MAN TGX cu cabina XXL an fabr 2014 si 2023, foarte comfortabil -Salariu RO 3200 lei brut si in perioada cat se sta acasa + 85 euro Diurna per zi comunitate (Plata la timp + Avans de cursa daca se doreste, in 6 ani de activitate nu s-a intarziat niciodata cu plata, la peste 25 angajati !! ) Detalii la telefon sau pe email, rugam soferii sa trimita un email cu CV-ul la urmatoarele date email: tel: RO tel: (retea telefonica din Austria, va putem resuna noi (prin mesaj sau apel pe Internet) Persoana de contact: Adelin Lobont Administrator
-
Suntem in cautarea unei persoane pozitive, cu spirit de echipa, capabila sa stabileasca relaţii optime cu clienţii. Program full time in ture. Ce asteptam de la tine? studii de calificare în domeniu; experienţă de minim 1an pe un post similar; cunoştinţe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); aspect fizic plăcut, prezenţă agreabilă, amabilitate, solicitudine; abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere; capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; foarte bune abilităţi de planificare şi organizare. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la nr. de telefon.
-
SANGES TRANS angajeaza soferi basculanta: Cerintele postului: -permis de conducere categoriile B, C, E; -minim un an experienta curse interne -seriozitate. Se ofera salariu atractiv. Relatii la telefon:
-
Angajam vanzatoare lucrator comercial, maclearie Pta Cultural(Straduintei) sect 4. Va asteptam intr-o locatie noua, sa formam o echipa pentru deschiderea macelariei. Program de lucru: Luni - Inchis - Marti - Sambata program 7:00 - 16:00 (pauza de masa 30min) - Duminica program 7:00 - 13:30 Daca sunteti interesati, va asteptam la locatie Piata Cultural, sau telefon: . Salariu+bonusuri saptamanale.
-
Candidatul Ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Contabil, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții; - Cunoștințe și experiență relevantă de minim 2-5 ani în contabilitate; - Absolvent studii superioare economice; - Cunostinte: operare PC, contabilitate financiara; - Bună capacitate de organizare și analiză; - Bune abilități de comunicare; - Responsabilitate și integritate; - Spirit de echipă, implicare, proactivitate; - Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limita. Misiunea principală: realizează activități de contabilitate pentru companie. Raspunde de prelucrarea si inregistrarea contabila a datelor inscrise in documentele justificative in concordanta cu procedurile interne si cu regulile legislatiei din Romania, Descrierea jobului Responsabiliăți: - Înregistrează corect și la timp în soft, operațiunile financiar-contabile alocate, cu respectarea planului de conturi în vigoare și cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor și cheltuielilor; - Experienta in programul de contabilitate SAGA. - Efectuează operațiuni și înregistrări financiar-contabile( leasing, achiziții interne importuri); - Efectuează plăți bancare interne și externe; - Inregistrări contabile și întocmește rapoarte de control; - Efectueaza inregistrari privind achizitii mijloace fixe, intocmește planul general de amortizare și efectuează înregistrările lunare privind cheltuielile cu amortizarea; - Efectuează reconcilieri de solduri. - Contribuie la întocmirea și înregistrare Declarațiilor Fiscale și Situațiilor financiare de contabilitate (lunare, trimestriale, semestriale, anuale); -Furnizează informații pentru închiderile de lună. -Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile ; - Participa la organizarea si monitorizarea desfasurarii inventarierii anuale a patrimoniului - Arhivează documentele financiar-contabile - Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei; - Activități administrative. Dacă ești pregătit pentru o astfel de provocare, ai experiență în domeniu și ești un adevarat lider, atunci clar acest rol este pentru tine! Salariu motivant; tichete de masa;
-
Job Vacancy: Technician E&I Rotterdam Are you residing in the vicinity of Rotterdam and do you possess knowledge of electrical engineering? Are you eager to further develop your skills in the field of commissioning within high-, medium-, and low-voltage installations and associated equipment? Then this position of Commissioning Engineer is perfect for you! In this role, you will be responsible for conducting test activities and commissioning of high-, medium-, and low-voltage installations. Responsibilities: Independently install, repair, and maintain installations according to provided specifications and planning. Prepare, verify, and execute test activities for installations. Work independently according to specified specifications and planning. Maintain test protocols, test data, and reports of executed activities. Additionally, closely participate in the delivery of installations. Ensure adherence to specified requirements. Report any deviations during execution and also identify and monitor additional and reduced work. Requirements: Completed technical vocational education (minimum level 3) in the field of Installation Technology or Electrical Engineering, including additional courses. Experience as a technician in Installation Technology. Ability to work independently according to provided specifications and planning. Possession of a valid driver's license (B). VCA diploma is preferred. InAxtion , una dintre cele mai serioase si renumite agentii de recrutare si plasare a fortei de munca din Olanda pe domeniul tehnic angajeaza ingineri electricieni , de preferabil , cu experienta in domeniul petrochimic si sau industrial. Este serioasa deoarece "spun ceea ce fac si fac ceea ce spun", in felul acesta au dezvoltat o relatie de incredere si stabilitate cu angajatii lor astfel incat multi dintre acestia au lucrat la companie pana au iesit la pensie. Iar renumita deoarece au reusit, prin stabilitatea oferita angajatilor, sa atraga in parteneriatele lor proiecte de anvergura si jucatori de talie mondiala ca si colaboratori. CERINTE: cunostinte de limba engleza la nivel mediu permis de conducere valabil doar pentru cetateni membri ai UE BENEFICII: Salariul competitiv va fi stabilit la interviul online direct cu angajatorul olandez, contractul fiind de asemenea semnat direct cu compania. Se ofera masina si de catre companie. Exista optiunea si de a folosi masina personala pentru deplasarea la locul de munca (proiect) existand in acest sens anumite beneficii de ordin financiar. Cazarea este si aceasta oferita de companie, intr-o casa cu bucataria si baia la comun dar intotdeauna singur in camera. Programul este normal dar la unele proiecte se pot face si ore suplimentare, acestea fiind remunerate compensatoriu cu 120% si 150% in functie de cantitate sau de zilele saptamanale efectuate. Sprijin in obtinerea actelor necesare angajarii in Olanda (BSN, VCA, obligatorii pentru domeniul constructiilor conform legislatiei Olandeze) Pentru aplicare puteti trimite CV-ul la numarul afisat , de asemenea puteti suna pentru lamuriri, dar va rog adaugati prefixul +40 inaintea numarului.
-
Ești Operator CNC, ai experiență pe freză și te aflii în căutarea unui loc de muncă? Dacă răspunsul este afirmativ, suntem dornici să te cunoaștem! Ești candidatul ideal dacă: Ești o persoană serioasă și responsabilă. Ai cunoștințe de desen tehnic; Ai cunoștințe de bază de CNC; Ai experiență de minim 1 an pe freză; Ai experiență pe Siemens, Fanuc. Oferim: Venit lunar 3500-5200 lei NET, în funcție de experiență (format din salariu fix și tichete de masă de 35 lei zi); Plata orelor de weekend cu spor de 75 la sută (dacă va fi cazul); Program în 2 schimburi; Contract pe perioada nedeterminată; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
-
Pe cine căutam? Ne dorim sa aducem in echipa PRIMA un Inginer Decontare Cost Control care sa lucreze în departamentul comercial al companiei. Căutăm un coleg inteligent, energic, care are o baza de cunoștințe solide și care își dorește sa evolueze. Construim o echipa care sa faca performanta in domeniul constructiilor, avem planuri mari, de aceea dorim sa ni te alaturi doar daca esti un profesionist desavarsit si ne impartasesti valorile. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem dacă: Ai studii superioare in domeniul constructii civile sau inginerie economica Ai experienta anterioara de minimum 3 ani intr-un post similar sau intr-o companie de constructii Cunosti structura unui contract de executie de tip manopera sau material + manopera Ai experienta in realizarea si verificarea situatiilor de lucrari pe diverse pachete de lucrari in constructii Stii sa faci masuratori de cantitati pe baza proiectului si in santier, pentru lucrarile executate de subcontractori Ai cunostinte despre monitorizarea costurilor reale ale lucrarilor de constructii raportat la bugetul constructiei Cunosti procesul de licitatie si achizitie a pachetelor de lucrari in constructii: analiza economica a ofertelor, studii de pret, intocmire de comparative; Ai participat activ la selectarea subcontractorilor, negocieri si evaluari in functie de cerintele proiectului Cunosti tehnologiile din constructii, normele de lucru, articolele de lucrari si modul in care se compun costurile pentru lucrarile din constructii Ai abilitati bune de operare PC, cunosti MS Excel la nivel avansat. Contribuția ta in companie Vei lucra ca Inginer Decontare Cost Control în echipa Prima Development și vei raspunde de urmatoarele: Verificarea și urmărirea bugetelor proiectelor de la etapa de lansare până la închiderea proiectelor Pregatirea, verificarea, validarea situatiilor de lucrari ale subcontractorilor, in functie de situatie si in coordonare cu subcontractele incheiate pentru diverse pachete de lucrari Analiza si verificarea măsurătorilor lucrărilor in teren (la locul de punere în operă) și pe baza proiectelor de execuție, atit pentru verificarea situatiilor de lucrari ale subcontractorilor cit si pentru sutuatia de lucrari pentru Beneficiar Validarea facturilor aferente situațiilor de lucrări pentru prestatorii din proiect, înainte de a se înregistra în contabilitate Introducerea situațiilor de lucrări si facturilor subcontractorilor în aplicația interna de monitorizare costuri și asigurarea de corecta înregistrare pe capitolele bugetare definite Actualizarea bugetelor de cheltuieli in conformitate cu costul real al proiectului și repartizarea corectă a costurilor pe capitolele bugetare, conform politicilor interne a firmei Realizarea bugetului proiectului împreună cu directorul comercial Urmărirea permanentă a stadiului real al șantierului în raport cu programul de executie al proiectului Analiza costurilor planificate bugetate în raport cu costurile reale Calcularea costului final al proiectului și consumurilor specifice de materiale. Câteva cuvinte despre noi Suntem PRIMA Development Group, cel mai mare dezvoltator imobiliar din vestul tarii si unul dintre cei mai mari din tara. Iar in urmatorii ani vrem sa fim cel mai profesionist dezvoltator si constructor de locuinte din Romania. In Bucuresti am intrat in 2017, cand am inceput proiectul Boemia Apartments, in 2020 am finalizat proiectul Core Timpuri Noi, iar anul trecut am finalizat proiectul Prima Vista. Avem in plan constructia a inca 3.000 de apartamente in urmatorii 5 ani. Avem resursele si organizarea sa atingem nivelul de performanta pe care ni l-am propus si am construit cea mai peformanta echipa din domeniu. Daca simti ca te potrivesti, abia asteptam sa te cunoastem.
-
Fabrica din Brașov își mărește echipa! 1.Operator CNC strung și freză 2.Controlor calitate-produse de vopsitorie 3. Reglor strunzire frezare sudura 4. Tehnician laborator masuratori 5. Laborant chimist-vopsitorie 6. Tehnician laborator determinări fizice 7. Tehnician mentenanta 8. Șef de schimb zona frezare-strunjire 9. Inginer calitate 10. Inginer calitate QMS 11. Inginer proces sudura Program în 2 sau 3 schimburi Salariu fix+ tichete de masa+ Spor noapte Al 13-lea Salariu Pentru detalii asteptam cv-ul sau apel la numărul de telefon
-
Promovat
Companie din Bucuresti angajeaza Ingineri, Sef santier, Instalatori și Electricieni cu experienta si disponibilitate deplasari în țara. Salariu bi-lunar, Tichete de masa, cazare gratuita, diurna pentru deplasari. Detalii la numărul de telefon
-
-
Pentru client, magazin produse gourmet, Degusteria Francesca, caut Consilier Vanzari - zona Eminescu (Stefan cel Mare) se lucreaza in 2 ture 9-17 si 12.00-20.00 se lucreaza 1 week-end pe luna Activitati: - vanzare produse gourmet in magazin - pregatire cosuri platouri pt catering - realizare salate panini in magazin pentru servire - gestionarea comenzilor online - suport administrativ pentru owner Profil: persoana serioasa, amabila si muncitoare. Experienta in bacanii nu este conditie, pasionata de bucatarie, experienta in vanzari directe cu clienti high end Cunostiinte lucru cu internet, gestionare comenzi online constituie avantaj Oferta 4400 compus din: 2600 net plus 250 lei zi weekend, plus 700 lei bonuri masa. 300 lei in produse. Dupa 2 luna, poate incepe sa ia bonusul de realizare de target, s Bonusul de target este inca 300 lei pe luna. CV: lauradanielau ar yahoo.com
-
Angajam vulcanizator auto oferim salariu +comision avantajos câștiguri substanțiale.Oferim cazare.