Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-01-03-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Tip job: Full Time Descriere job: Activitate de testare a produselor electrice si electronice Cercetare-dezvoltare metode si tehnici noi de masurare Cunostinte limba engleza - nivel mediu-avansat Capacitate de organizare a muncii, simtul responsabilitatii, seriozitate, dinamism, adaptabilitate si perseverenta Persoane serioase, motivate Candidatul ideal: INGINER - absolvent UPB sau similare (varsta maxima - 56 ani) Absolvent UPB sau similare; Student anul IV sau master (UPB sau similar) SPECIALIZARE: ELECTROTEHNICĂ, ELECTRONICĂ, AUTOMATICĂ, MECANICĂ EXPERIENTA ÎNTR-UN LABORATOR DE TESTARI CONSTITUIE UN AVANTAJ Oferim: Posibilitati de dezvoltare profesionala. Desfasurarea activitatii alaturi de o echipa de profesionisti cu experienta. Salariu motivant, adaptat nivelului de responsabilitate si experientei. Bonificatii în functie de aptitudini si implicare. Descrierea companiei Sediul social: Splaiul Unirii 313, sector 3, Bucuresti ELECTRIC PRODUCTS CERTIFICATION INDEPENDEND BODY - OICPE este cel mai important organism independent de certificare a produselor electrice si electronice din România, ce respecta cerintele standardului SR EN ISO CEI 17065, cu o gama larga de clienti din tara si din Europa. Prin gama de servicii oferite, sprijinim producatorii, importatorii sau distribuitorii de produse electrice si electronice în evaluarea si declararea conformitatii produselor cu cerintele standardelor europene armonizate cerintele de securitate electrica si compatibilitate electromagnetica. OICPE are propriul laborator - Laboratorul de Încercari pentru Certificarea Produselor Electrice - LICPE, ce indeplineste cerintele SR EN ISO CEI 17025, unul dintre cele mai complexe laboratoare de testari din tara. OICPE isi asuma raspunderea pentru protectia deplina a datelor dvs. personale si se obliga sa nu transmita aceste date unei terte parti fara acordul dvs. In cazul in care profilul dvs. nu se califica pentru o selectie la o pozitie la care ati aplicat, datele dvs. personale vor fi pastrate în siguranta pana la finalizarea procesului de intervievare.
-
Promovat
Angajăm muncitori pentru montaj gresie și faianță.Salar motivant, asigurăm contract cu carte de muncă pe termen nedeterminat și asigurăm transport. Locul de muncă se desfășoară exclusiv în orașu Satu Mare. Tel:
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Promovat
Angajam asistenta medicala pentru cabinet stomatologic cu experienta. Este necesar sa aveti scoala de asistenta medicala și disponibilitate pentru program de lucru full-time. Ce ne dorim de la viitoarea colegă: Integritate, corectitudine, implicare; Atitudine pozitivă și constructivă față de echipă și pacienți; Dorința de a-și îmbunătăți permanent pregătirea profesională; Inițiativă și abilități de organizare; Bune abilități de comunicare. Care vor fi responsabilitățile tale: Asigurarea suportului în activitatea medicală; Pregătirea cabinetului și instrumentarului medical; Executarea procedurilor de sterilizare; Gestionarea stocului. Studii și competențe: Diploma de bacalaureat; Studii finalizate la o Scoala Postliceala Facultate - Specializare Asistent Medical; Puteti trimite CV-ul pe adresa de email
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Postul de munca vacant - contabil Cerinte: - Studii economice cu licenta, cunostinte in domeniul contabilitatii; - Experienta de lucru in programul de contabilitate WinMENTOR; - Cunostinte bune de operare a pachetului Office (word, excel); - Program de lucru - 8 ore zi; - Experienta in domeniu - minim 3 ani; - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Persoana cooperanta, echilibrata; - Seriozitate, punctualitate; excelente abilitati de comunicare, atentie la detalii, spirit de echipa. Responsabilitati: - Introducerea tuturor documentelor contabile in programul de contabilitate (incasari, plati, facturi emise, facturi de achizitie, intocmirea registrului de casa si a jurnalului de banca, etc); - Efectuarea operatiunilor de inchidere lunare, trimestriale, anuale; - Intocmirea stuatiilor financiare anuale (bilant, cont de profit si pierdere, anexe bilant, etc).
-
Anunț pentru postul de barman,Ospatar Căutăm Barmanita Barman,Ospatar,Ospatarite,Hostess,PR,talentati și pasionati pentru a se alătura echipei noastre Dacă aveți experiență în industria ospitalității, sunteți creativ și vă place să lucrați cu oamenii, vă invităm să aplicați pentru acest post. Pentru persoanele din provincie putem asigura cazarea . Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul barmaniei - Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții - Cunoștințe solide despre băuturi și cocktail-uri - Abilitatea de a lucra sub presiune într-un mediu aglomerat - Atitudine prietenoasă și servilă Responsabilități: - Pregătirea și servirea băuturilor cu atenție la detalii - Interacționarea plăcută și profesionistă cu clienții - Menținerea curățeniei și a ordinei în zona de bar - Contribuția la dezvoltarea noilor cocktail-uri sau băuturi speciale Salariu motivant,bonusuri Oferim si cerem seriozitate Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail Valmilions.Srl@gmailcom sau sunati la nr de tel Vă mulțumim și așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre!
-
Societate comeriala cu obiect de activitate bar, magazin, sala de jocuri, angajeaza vanzator bar, operator sala de jocuri in zona Ploiesti nord. Salariu motivant. Telefon 0723265421
-
Candidatul Ideal Ce cautam la tine? Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 80% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing. Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix si bonusuri lunare de performanta; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime. Descrierea companiei Easy Asset Management, activeaza sub brandul iCredit si este parte a grupului de firme Management Financial Group (MFG), grup ce și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. MFG gestioneaza un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes din domeniul creditelor de consum, imprumuturilor pentru microintreprinderi si intreprinderi mici, carduri de credit, digital business si alte produse si servicii financiare alternative. Brandul iCredit beneficiaza de experienta de peste 14 ani a MFG si ofera servicii financiare pentru mai mult de 62.000 de clienti. In prezent, in Romania, iCredit detine peste 120 de sedii si peste 1 600 de angajati. Serviciul de creditare oferit este simplu, convenabil, corect si transparent. VALORILE iCredit sunt: - Integritatea Ne respectam, pretuim si întelegem colegii si clientii. - Inovatia La iCredit ne straduim sa livram in mod responsabil produsele si serviciile noastre, tinand cont de nevoile si posibilitatile clientilor nostri. - Performanta Ne motivam si sustinem angajatii iCredit sa atinga cele mai inalte standarde de profesionalism. - Orientarea catre clientii nostri- Construim relatii pe termen lung cu angajatii si clientii nostri, relatii bazate pe incredere si sprijin reciproc. Echipa noastră formată din peste 1 600 de profesioniști se defineste prin entuziasm, dinamism, dorința pentru dezvoltare, flexibilitatea și deschiderea către provocari noi. Echipa iCredit isi propune sa devina prietenul la care poti apela cu incredere si cu certitudinea ca prin ajutorul nostru clientii vor gasi o rezolvare prompta si convenabila pentru problemele lor financiare. Dorinta noastra cea mai mare este sa devenim lideri în fiecare dintre pietele pe care activam. Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Aplica acum la unul dntre joburile iCredit si noi abia asteptam sa te cunoastem!
-
Companie de prelucrari mecanice, cu sediul In Bacau, angajeaza: *Operator CNC (frezare si sau strunjire) , program in schimburi. Experienta in domeniu reprezinta un avantaj. *Lacatus mecanic (ajustor), program: L-V 8 ore. Experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Beneficii - Salariu negociabil. - Tichete de masa. Mai multe detalii la numarul de telefon din anunt.
-
Cerinte : Permis de conducere categoriile B+C+E ; Atestat profesional pentru transport marfa ; Descrierea jobului: Distributie materiale de constructii pe raza judetului MURES; Transporta marfa in baza documentelor de insotire. Beneficii : Mediu de lucru profesionist ; Pachet salarial atractiv ; Salariul in functie de realizari si categoria de masina; Stabilitate
-
Cautam coleg nou pentru atelirul nostru de tamplarie unde sunt prestate serviciile de debitare si cantuire conform diagramei . Nu producem mobilier ( produs finit ) si nu asamblam mobilier . Atelierul este echipat cu utilaje performante , mediul de lucru profesioniat cu un program felexibil . Se lucreaza de Luni - Vineri.
-
Urgent angajam agenti de securitate,oferim contract de munca, timp de lucru flexibil, stabilitate. Pentru mai multe informatii va rigam sa sunati la nr. de telefon: .
-
Cautam persoane cu atestat sau fara atestat agent securitate pentru angajare. Avem locuri de munca situate in sectorul 5. Pentru mai multe informatii va rog sa ne sunati la numarul de mai jos.
-
Angajam pregatitor ,vopsitor auto si mecanic auto,pentru detalii ne puteti contacta oricand la numarul de telefon afisat!Service-ul se afla in Targoviste (Aninoasa)! pe Aleea Sinaia ,nr 21-23.
-
Angajam cu contract de munca pe durata nedeterminata agenti de securitate pentru obiectivele din sectorul 5, salariul 2.300 - 2.850 NET . Pentru mai multe informatii sunati la numarul afisat mai jos.
-
Angajam sofer cat.B pe COMUNITATE autoutilitara 3.5 tone -Fiat ducato 5 paleti (duba). -pat de dormit -webasto -ac -echipament de protectie -asistenta rutiera full europa Cerinte : - cazier curat ,pașaport, aviz medical - un minim de mecanica *schimbat o roata -disponibilitate 4 5 sapt -7 10 zile acasa. -cunostinte de folosire GPS si smartphone, coordonate ,etc - experienta in domeniu(comunitate) obligatoriu minim 6 luni Începere imediata !
-
Hotel zona centrală angajează recepționer vorbitor de engleza,eventual maghiara,motivat și serios. Relații la telefon
-
Clinica stomatologica moderna, amplasata intr-o zona accesibila din centrul capitalei, angajeaza asistenta cu sau fara experienta, program L-V, 8 ore pe zi, in doua ture: 09-17, 12-20. Salariul se discuta la interviu in functie de nivelul de pregatire si experienta, cu posibilitate de marire dupa perioada de proba. Te asteptam cu drag la interviu!
-
-
Recrutam AUDITOR DE CALITATE cu experienta, pentru clientul nostru din Biharia. Cerinte: - Studii economice sau tehnice; - Experienta pe un post similar; - Capacitate de comunicare, analiza si sinteza; - Posibilitatea de a face naveta. Responsabilitati: - Conducerea auditului si planificarea activitatii de audit; - Efectuarea auditului intern conform planificărilor și procedurilor aprobate; - Analizarea si aprecierea conformitatii si eficacitatii sistemului; - Colectarea si structurarea informatiilor specifice activitatii de audit; - Examinarea documentelor referitoare la sistemul calitatii si intocmirea Raportului de examinare si a tuturor documentelor specifice activitatii de audit in domeniul calitatii. Beneficii: - Salariu negociabil; - Tichete in valoare de 30 ron zi lucratoare; - Tichete de vacanta anuale 1.500 ron; - Decont transport: 300 ron luna; - Premii de Paste si Craciun; - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 09-17.
-
Angajam in Oradea, personal calificat, pentru un client specializat in domeniul industriei instalatiilor HVAC, sistemelor de ventilatie industriale, sistemelor de protectie la incendiu ai al automatizarii acestora, cu o vechime de peste 30 de ani. SUDOR MIG-MAG Cerinte: - Calificare de sudor; - Experienta in sudura MIG-MAG, teava si tubulatura, minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Apt pentru munca la inaltime; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17. INSTALATOR Cerinte: - Calificare in instalatii; - Experienta in domeniul instalatiilor HVAC minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Apt pentru munca la inaltime; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17. LACATUS Cerinte: - Calificare in lacatuserie; - Experienta in domeniul lacatuseriei instalatiilor HVAC minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17.
-
Angajam SPECIALIS IN DOMENIUL CALITATII pentru clientul nostru din Oradea, o companie care fabrica produse metalice obtinute prin forjare. Cerinte: - Studii superioare tehnice; - Experienta practica in departamentul calitatii de minim 3 ani; - Limba engleza la nivel conversational. Responsabilitati: - Realizarea obiectivelor de performanta SMI solicitate de clientii companiei; - Intocmeste documentatia referitoare Sistemelor de Calitate Clientii(SQEP Caterpillar, etc); - Tine legatura cu beneficiarii si furnizorii din punct de vedere al calitatii; - Coordoneaza si organizeaza activitatea de control al calitatii produselor; - Se asigura de pregatirea si activitatea de training al personalului din subordine; - Participa la stabilirea si managementul actiunilor de ameliorare continua; - Urmareste nivelul de calitate al produselor societatii; - Asigura functionarea si avizarea metodelor si mijloacelor de control; - Organizeaza personalul din departamentul calitatii in asa fel incat sa asigure buna functionare a productiei si a livrarilor. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-5000 lei; - Tichete de masa de 35 lei; - Program de lucru de luni pana vineri 8-16; - Decont transport.
-
FIZIOKINETOTARAPEUT Detii Autorizatie de Libera Practica Profesionala valabila; - Ai excelente abilitati d comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati d munca in echipa, proactivitate, implicare; - Detii cunostinte MS Office - nivel mediu; - E ti responsabil de activitatea medicală în specialitatea kinetoterapie i recuperare medicală, oferi suport medicului, sus ii i încurajezi pacientul i apar inătorii acestuia pe parcursul tratamentului în conformitate cu standardele de calitate i siguran a pacientului; - Stabilești priorită ile privind procedurile de recuperare medicală i întocme ti planul de aplicare a acestora, programul de lucru, locul și modul de desfăsurare al tratamentului; - Efectuezi tehnicile medicale specifice fiecărui caz în parte i completezi permanent în fișa de recuperare medicală toate informa ile conform procedurilor de lucru comunicate; - Te implici în perfecționarea continuă a activitătii de recuperare medicală.
-
Cerințe: -Absolvent a a al unei scoli postliceale de AMG, certificat de membru OAMMR. -Seriozitate; -Empatie Experienta in domeniu constituie anvantaj.