Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-02-09-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Experiență ca Asistent Manager Office Manager (abilități administrative, de logistică, achiziții, protocol) Cunoștințe de operare PC (Word Excel, E-mail, Smart Bill) Cunoașterea limbii engleze nivel mediu upper-intermmediate Abilități de organizare și capacitate de a lucra rapid cu date Flexibilitate și discreție, atitudine asertiva; Descrierea jobului Oferă suport la implementarea noilor proiecte ale companiei. Asigură servicii de calitate în asistență managerială pentru Director General. Organizează amenajarea biroului și comandă papetărie și echipamente; Programeaza intalniri la nivel de management; Mentine starea biroului si aranjeaza reparatiile necesare; Gestionarea contractelor și negocierilor de preț cu furnizorii de birouri, furnizorii de servicii și închirierea birourilor; Administrarea facturilor primite și corespondență; Întmpinarea vizitatorilor si administrarea protocolului; Adresează întrebările angajaților cu privire la probleme de management al biroului; Menține legătura cu furnizorii de servicii de management al facilității, inclusiv cu serviciile de curățenie și securitate; Gestionați marfa locală, facturile și comisioanele; Asteptam cu interes CV-ul pe mail la .
-
Promovat
Smart Credit isi mareste echipa! Postul de consultant in credite este disponibil in orasul Sibiu , iar tu ai putea fi ceea ce noi cautam! Candidatul ideal: - Experienta relevanta in domeniul vanzarilor ( de preferat vanzari credite si produse financiare) - Experienta in comunicarea si orientarea catre necesitatile clientului - Disponibilitate pentru munca de teren - Deschis si inovator in promovarea produselor de creditare, axat pe marirea portofoliului de clienti. Descrierea job-ului: - Promovarea ofertelor de produse financiare ale bancilor partenere prin metodele pe care le consideri eficiente ( prezentari directe, telefonic, e-mail); - Programarea intalnirilor cu potentialii clienti; - Formularea ofertelor; - Solicitarea documentelor necesare obtinerii unui credit, asistenta in intocmirea documentatiei, verificarea acesteia conform normelor bancare si procedurilor stabilite de departamentul de analiza, etc. Ce oferim? - Program de lucru flexibil (L-V, 9:00-17:00); - Mediu de lucru placut - Salariul motivant + bonusuri de performanta. Pentru mai multe detalii sau pentru stabilirea unui interviu va rugam sa ne contactati telefonic la
-
Promovat
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Promovat
Muncitor necalificat pentru depozit tevi otel - Prezenta zilnica la locul de munca conform programului de lucru Loc de munca zilnic : GHETU ANGHEL 1 , sector 3,incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii. - SALARIU NET: 3000 LEI - Persoana organizata, responsabila, meticuloasa - Forma fizica buna - Rabdare, atentie la detalii - Domiciliu: Zona CARTIER 23 AUGUST, AUCHAN TITAN, REPUBLICA, PANTELIMON, Bucuresti. Responsabilitati: - Sortare, aranjare marfa, prelucrare marfa pentru comenzi - Pregatirea coemenzilor venite.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam sofer platforma auto, categoria B+E cu atestat transport marfa. Curse interne si externe. Punctualitate si corectitudine la plata salariului. Bonus de loialitate si performanta. Programul este de doua saptamani lucrate cu o saptamana libera.
-
Oferim servicii de recrutare si plasare personal ingrijire varstnici bolnavi la domiciliu in orice zona din Bucuresti sau in zonele limitrofe : Ilfov, Baneasa, Pipera, Pantelimon, etc.. pentru orice Tip de program de lucru cautat de Dvs: Program de lucru INTERN ( Permanent ) unde se va oferii obligatoriu : Cazare + masa + salariu 4000 Lei + 2 Weekend-uri libere luna . - Program de lucru FULL-TIME ( 8 ore ZI, Luni-Vineri ) - Salariu oferit va fi 3200 Lei luna . - Program de lucru PART-TIME ( 2 sau mai multe ore zi ) - Salariu variaza in functie de orele lucrate zi. - Program de lucru in Weekend ( Vineri seara - Duminica seara ) - Se ofera 400 Lei . - Program 1 ora dimineata si 1 ora seara + 2 Weekend-uri - Se ofera 2200 Lei luna . Batrani sau persoanele bolnave pot sa fie mobilizate sau neimobilizate la pat ! Toate femeile cu care colaboram aduc un dosar cu urmatoarele acte obligatorii : Copie Act de identitate + Cazier Judiciar + Adeverinta medic de familie ca sunt clinic sanatoase + Copie dupa ultimele studii efectuate ( Minim 8 clase ). Daca au obtinut referinte de la locul anterior de munca sunt binevenite . Oferim mai multe detalii si informatii suplimentare la numarul de telefon :
-
Alătură-te echipei noastre Job- PITESTI Daca 1. Ambitia 2. Capacitatea de comunicare 3. Talentul de negociator 4. Spiritul antreprenorial 5. Empatia, orientarea catre rezultate si pasiunea pentru munca în vânzări/recrutare si formare de noi consultanti in asigurari se numara printre atuurile tale VREM SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA! Iti oferim posibilitatea de a câștiga cât dorești și de a- i maximiza constant veniturile!!! Dorim in schimb seriozitate, respect fata de clienti si o permanenta dorinta de a obtine rezultate.. Te recunosti in aceasta descriere? Atunci locul tau este alaturi de noi. Trimite-ne CV-ul tau, pe adresa CE ITI OFERIM? Contract Individual de Munca - Venituri corespunzatoare responsabilitatilor si functiei Bonusuri de performanta- trimestrial si anual Participare in programul de training GRATUIT Oportunitatea de a lucra intr-o companie multinationala in care te poti dezvolta personal si profesional
-
Ce cautam? Persoana responsabila, onesta, cu spirit de echipa și abilități de leader, atitudine proactiva și înclinată spre rezultate. Experienta in promovarea asigurărilor de viata și generale este necesara. Ce vei face? Recrutarea si selecția agenților de asigurari; Promovarea produselor de asigurare; Dezvoltarea permanentă a echipei; Pregătirea, susținerea si monitorizarea agenților în activitatea zilnica a acestora; Ce oferă? Contract de muncă cu toate beneficiile acestuia; Bonusuri trimestriale și anuale; Pregatire gratuita continuă; Recompense financiare în urma concursurilor din cadrul Companiei și la nivel de Agentie; Posibilitatea de promovare pe poziții superioare. Dacă te recunoști în această descriere, atunci locul tău este alături de noi!
-
Persoane care locuiesc în București vârsta18-55ani -casting pentru serialul In Căutarea Adevărului -Kanal D Plati între 100 și 350 Ron Preselecții pe numarul de waap din poza anuntului cu 4 poze bust și full body fără filtre fără ochelari de soare sau pălării/șepci numele complet vârsta și data nașterii înălțime și greutate cu subiectul "In căutarea Adevărului "
-
Inter Casting Agency prganizeaza casting pentru ipostaze de figuratie in serialul Lia - Soția soțului meu , doar pentru persoanele care locuiesc in #Bucuresti sau #Snagov, plata 180 ron durata 6-12 ore : -#clienti restaurant fete femei si barbati varsta 25-40 ani . - #asistente medicale fete femei varsta 28-40ani -#medici , barbati, varsta 35-50ani -#ambulatieri, #brancardieri, #paramedici - barbati 25-50ani -#politisti - barbati 25-45 ani inaltimea minima 185 cm . -trecatori si diversi vizitarltori, pacienti, femei si barbati varsta 20-55!ani . - #barmani, ospatari, chelneri- barbati varsta 22-45 ani . Va puteti inscrie pentru preselectii pe adresa de #mail sau pe numarul de #whatsapp cu numele complet, varsta si data nasterii, inaltime, greutate si 4 poze recente bust si full body fara filtre fara ochelari de soare nu selfie in oglinda cu capul descoperit iar la subiect scrieti va rog #SerialLia
-
ATENȚIE LA ACEȘTI ȚEPARI! https: www.publi24.ro anunturi locuri-de-munca agricultura-silvicultura-zootehnie anunt agricultura-germania f25f56e690767i7ed20eg35799i7g7g1.html Descriere: Plecari saptamanale incepand din data de 16.01.2023 150 de locuri disponibile. Cautam femei si barbati pentru munca in agricultura sezon 2022-2023 in Germania pentru cules legume - fructe de sezon. Contract de munca pe termen de 2 luni cu prelungire, cazare asigurat din partea firmei contra cost. Transport organizat costul de transport se poate achita din primul salariu Salarizare de-9,50 euro net ora, program de munca 9-12 ore zi optional. Se lucreaza 6 zile din 7. Limita de varsta 18-55 de ani. Pentru depunere dosar se vine personal la sediul societatii noastre in Targu Mures. Pentru mai multe detalii va rog sa sunati la nr de telefon , intr-e orele 09:00-18:00, de luni- sambata Publi24_1582627951Vezi detalii pe www.romjob.ro
-
Atenție la acești ȚEPARI! Loc de munca pentru femei la cules de capsuni in sera in Olanda! Plecare:05.04.2024 Locuri disponibile:5 Esti interesata de acest loc de munca? Inscrie-te acum!https: hrrecruitmentscom.blog portfolio loc-de-munca-sera-capsuni-olanda
-
Media zilnica de lucru va fi de 5-6 ore pe zi, de luni pana vineri, zona Păcii, sector 6, oferim 100 lei pe zi.
-
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Remote > Part Time Full Time Project Based Web Developer Full Stack Developer Programator Web Designer Software Engineer Notă: a NU se înțelege că o singură persoană trebuie să cunoască toate tehnologiile enumerate mai jos, dar cu cât cunoaște mai multe dintre ele cu atât mai benefică va fi colaborarea de ambele părți! > Laravel-PHP, MySQL, Vue.JS, > JavaScript, HTML5, CSS3, SASS, > Webpack, Bootstrap, Bulma.io, > Node.JS, MongoDB, > Python, CassandraDB, > AWS (Amazon Web Services), GCP (Google Cloud Platform), > Jenkins, Docker, Redis, > GitHub, GitLab. Ești interesat de o colaborare la distanță? Te rog să trimiți un CV la adresa de E-mail: george[arond]aeh[.]app
-
Apartament comercial , se poate lua autorizare nefiind in bloc de locuinta , Rond Alba iulia , pretabil clinica , birouri , gradinita , notar 6 camere terasa mare 2200 euro
-
RESPONSABILITATI Respecta prevederile procedurilor instructiunilor de lucru pentru activitatea de executie; Coordoneaza activitatea de executie si se asigura ca executia lucrarilor are loc numai pe baza proiectelor si a detaliilor de executie din proiectele verificate de un verificator de proiecte atestat; Opreste executarea lucrarilor in cazul unor abateri grave de la normele de calitate sau in caz de pericol pentru securitatea muncii si anunta conducerea societatii; Raspunde de analizarea documentatiei tehnice de executie si de respectarea si aplicarea acesteia si de analizarea modificarilor primate de la client pe care le inainteaza la proiectare; Intocmeste toate documentele cerute de prevederile legale pentru activitatea de executie CERINTE Studii de specialitate; Experienta minim 2 ani; Cunostinte de calculator (Word, Excel, Autocad,), bune cunostinte in domeniul executiei lucrarilor de constructii utilitare pentru fluide (GN) si a instalatiilor (GN, stingere incendii), sa fie: instalator autorizat A.N.R.E.( EGIU și EGD în termen de valabilitate, cu permis de conducere. Constituie avantaj orice alte autorizații deținute -ISCIR etc). persoana organizata, punctuala, disciplinata, responsabila, perseverenta si corecta, sa aiba simt al ordinii si disciplinei si disponibilitate pentru lucru in echipa, sa cunoasca si sa aplice prevederile actelor normative din sfera sa de activitate BENEFICII OFERITE Salariul se discuta la interviu. Se ofera bonusuri de performanta; Prime de Paste si de Craciun
-
Tehnician Electronist Departament: Întreținere, Fabrica de Volane Arad Descrierea companiei: Clientul nostru este un lider global în industria automotive, specializată în furnizarea de componente și sisteme de siguranță de înaltă calitate. Colaborăm cu mari producători auto la nivel internațional și suntem recunoscuți pentru inovație, tehnologie de ultimă generație și implicarea în proiecte ambițioase în domeniu. Misiunea noastră este de a oferi siguranță și confort la fiecare călătorie! Activități: Întreținerea echipamentelor din producție Urmărirea menținerii în parametrii normali de funcționare a echipamentelor în timpul programului de producție Monitorizarea programului de întreținere preventivă a mașinilor Participarea la revizii curente, revizii tehnice și reparații capitale Implementarea de noi proiecte de îmbunătățire pentru mașini Profil: Studii medii tehnice (profil electro, școală profesională) Experiență în domeniul automatizărilor industriale Experiență în reparația, întreținerea sau tehnologia construcțiilor de mașini Abilități tehnice, spirit practic, dinamic, inovativ Abilități de comunicare și lucru în echipă Cunoștințe de operare PC (Pachetul Ms Office) Disponibilitate de muncă în schimburi
-
Mecler Group, o companie de recrutare cu experiență, caută un electrician talentat și experimentat pentru a se alătura echipei unuia dintre clienții noștri din industria IT&C. Este vorba de o companie românească cu peste 21 de ani de experiență în soluții inovatoare de comunicații, securitate și electrice. Veți participa la proiecte complexe de infrastructură IT&C, contribuind la succesul companiei clientului și la satisfacția clienților săi. Responsabilități: Efectuarea lucrărilor de instalații electrice conform instrucțiunilor și standardelor de siguranță Montarea, conectarea și punerea în funcțiune a echipamentelor electrice Realizarea de verificări periodice și depanarea defecțiunilor Respectarea procedurilor de lucru și a normelor de protecție a muncii Menținerea curățeniei și ordinii în spațiul de lucru Colaborarea eficientă cu echipa de proiect Cerințe: Studii medii de specialitate în domeniul electrotehnic Autorizație ANRE valabilă Experiență anterioară în instalații electrice de joasă tensiune Abilitatea de a citi și interpreta scheme electrice Cunoștințe solide de electrotehnică Capacitatea de a lucra independent și în echipă Abilități bune de comunicare Atitudine pozitivă și orientare spre rezultate Beneficii: Salariu competitiv Pachet de beneficii flexibil Oportunități de dezvoltare profesională Mediu de lucru plăcut și dinamic Echipă unită și prietenoasă
-
-
Angajam sofer permis cat B, domiciliul in orasul Sibiu, pentru transport international de marfuri tur-retur, in general pe Ungaria, Austria, Slovacia, Cehia, Slovenia,Polonia, plata la cursa, venituri 4500 - 6000 lei pe luna. Solicitam un CV complet.
-
Angajam sofer comunitate Se sta 4 săptămâni cu o săptămână liber Plata 55 eur zi +salar pe tara. Se cere limba engleza nivel conversațional și pasaport.
-
Clinica stomatologica din Ploiesti, angajam medici stomatologi. Stomatologie generală, medic endodont.
-
Denumire job: Proiectant IMOS Descrierea postului: Realizarea proiectelor în IMOS Verificarea cotelor schițelor și semnalarea posibilelor erori Proiectare mobilierului Debitarea într-un program special a schițelor proiectului Suport tehnic pentru departamentul de vânzări, respectiv producție Candidatul ideal: Cunoașterea programului IMOS, constituie un avantaj Servicii de proiectare pentru CNC în lemn, MDF, pal Studii tehnice și în domeniul mobilierului constituie un avantaj Bun organizator, creativ, responsabil și prompt Bune abilități de comunicare Atenție la detalii Rezistent la stres Obișnuit să lucreze cu deadline Utilizarea avansată a PC-ului Oferim: Perioada de training Salariu fix