Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-02-21-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam soferi profesionisti categoria C+E camion + remorca, sistem container, regim national, curse tur-retur cu plecari din Bucuresti și Constanța salariu 6500-8000 Ron programul de luni până vineri,salariu 15 și 30 mașinile Iveco euro5
-
Promovat
Candidatul cautat: Experienta minima, 4 ani, pe pozitia de camerista (4 ani = 48 de luni). Cunoasterea normelor tehnologice de curatenie a spatiilor de cazare Cunoasterea normelor comportamentale specifice Capacitatea de a folosi telefoane de tip smartphone Aplicația Whatsapp. Aspect ingrijit Simt gospodaresc Simt al detaliului Responsabilitate si Seriozitate Descrierea sarcinilor Efectueaza serviciul de curatenie in spatiile de cazare alocate, conform gradului de ocupare, respectand procedurile de lucru si standardele de calitate; Verifica inventarul spațiilor de cazare: lenjerii pat, prosoape, echipamente Completeaza si inlocuieste, in functie de necesitati, consumabilele si le aranjeaza conform normelor interne Preda si preia lenjeria , inregistrarea in formulare cu aplicarea semnaturii si a datei. Salariu Net: 3600 lei Program de munca: 8:00 - 16:30 , cu 30 de minute pauza Orar de munca: 5 zile de munca cu 2 zile libere Locatia: (o singura adresa, puncte de referinta): Piata Gemeni Piata Galati ( pe langa Liceul Dimitrie Cantemir) (toate apartamentele se afla in aceeasi cladire). Foarte important, Avand in vedere faptul ca se cauta persoane pregatite si serioase: Anuntul este destinat doar persoanelor cu experienta pe pozitia de cameriste. Doar cei ce nu au citit intregul mesaj, sunt rugati sa Nu sune pentru a cere "Mai multe detalii
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Râșnov, Sos. Branului, nr. 99, Râșnov Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Angajez lucrător comercial sector 4, cu sau fără experienta
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Disponibil online
Traduceri autorizate
Oferim servicii de traducere în engleză, franceză, italiană, spaniolă pentru orice tip de document (certificate, caziere, adeverințe, permise, facturi, diplome, acte juridice, tehnice, medicale, bancare, etc.) Informații la telefon:
-
Promovat
S.C. LKW Phoenix Transpot International S.R.L. - firma romaneasca din ARAD. Angajam Sofer cu Experienta pentru Comunitate . Sintem o firma din Arad infiintata in martie 2016 si detinem 22 capuri tractor marca MAN TGX 18440 cabina XXL an 2017- 2022 cutii automate (EEV si Euro 6 - 3 din ele Mega restul sint standard 10 sint noi man tgx 2022 si 2023 ) si 21 remorci Kogel, Krone si Schwarzmuller intre anii 2016 - 2022 dorim sa ne extindem si cautam un conducator auto cu care sa colaboram o perioada indelungata: 1. Cerinte: Permis Cat. C, CE Experienta in Transport Intracomunitar minim 6 luni (de preferat si pe UK ) Card Tahograf Atestat Transport Marfa Cunoasterea Programului de munca (Timpii de conducere si odihna) Aviz medical si psihologic valabile Disponibilitate pentru munca in comunitate programele fiind: 8 sapt cu 2 sapt liber sau 6 sapt cu 2 2. Sarcini: Transport International pe Comunitate - Transport International intre AUSTRIA - ANGLIA -Transport International intre AUSTRIA - Italia Cunoasterea si utilizarea unui aparat GPS (simtul orientarii) Asistare la Incarcarea si descarcarea marfii, livrarea marfii si respectarea termenilor de Livrat Inventarierea accesorilor camionului - Completarea foii de parcurs si Cheklistul ptr UK Raportarea incidentelor de orice natura angajatorului in timp util Alimentarea Autovehiculului si Asigurarea marfii Respectarea programului de condus 3. Descrierea modului de lucru si Beneficii: Mediu de lucru foarte placut - Disponent roman! (se primesc coordonate ptr. incarcari descarcari) - Incarcarile se fac in AT si 95% dintre ele la expeditie sau in mai multe cazuri pe plan local in AT. Avem mai multe incarcari desc, dar si curse directe. - La expeditie se pun dusuri, masina de spalat, si magazin de cumparaturi la dispozitie - se schimba Remorca - nu se schimba Camionul pe perioada care se sta la munca - Platim si organizam - telefon de serviciu - Act aditional ptr. diurna pe langa contractul de munca -Asistenta completa din partea angajatorului plus toate accesoriile necesare -Asigurare de viata pentru toata perioada petrecuta pe comunitate -Plata Analizelor de angajare plata de reinnoire a cardului tahograf, permis etc. -Plata la data fixa prin transfer bancar sau cash la data fixa (sfarasitul de perioada, sarbatori, lichidare) -camion MAN TGX cu cabina XXL an fabr 2014 si 2023, foarte comfortabil -Salariu RO 3200 lei brut si in perioada cat se sta acasa + 85 euro Diurna per zi comunitate (Plata la timp + Avans de cursa daca se doreste, in 6 ani de activitate nu s-a intarziat niciodata cu plata, la peste 25 angajati !! ) Detalii la telefon sau pe email, rugam soferii sa trimita un email cu CV-ul la urmatoarele date email: tel: RO tel: (retea telefonica din Austria, va putem resuna noi (prin mesaj sau apel pe Internet) Persoana de contact: Adelin Lobont Administrator
-
Locul de munca o sa fie in judetul Tulcea Romania, la societatea VARD SA Este in cautare de sudori lacatusi tubulatori pentru santier naval. Forma de angajare este de contract pe perioada nedeterminata in Romania. Cerinte : Candidatii pentru posturile mentionate trebuie sa aibe urmatoarele calitati si cunostinte : Calificari experienta in domeniul in care aplica. Seriozitate si respect fata de colegi si sefi (persoane agreabile pt lucrul in echipa) ; Permis de conducere categoria B. ( nu este obligatoriu ) Se ofera : Se ofera scule, materiale si echipamente de protectie individuale noi fiecarui angajat pt a face munca cat mai usoara. Cazare in conditii normale. Salariu competitive cu forta de munca.
-
Angajăm Agent Imobiliar Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Dacă vrei să fii agent imobiliar și te-ai săturat să ți se spună că nu există o parte salarială fixă, atunci te așteptăm la FOXFORT Imobiliare, deoarece noi angajăm Agent Imobiliar. Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul; - Experiența in vânzări este esențială așa că dacă nu există experiență în vânzări te rog să nu ne pierdem timpul și să nu aplici. Ce obții alături de FOXFORT? - Parte salarială fixă + comisioane din vânări; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta. - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @foxfort . ro cu menținea Angajăm Agent Imobiliar . Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
Te interesează să lucrezi alături de profesioniști în domeniul imobiliar pentru a te ghida către succes? Ești o persoană pasionată de vânzări? Îți place să lucrezi cu oamenii, ai o atitudine plină de energie și poți construi rapid relații de încredere? Dacă ai răspuns pozitiv la întrebările de mai sus, noi vrem să te cunoaștem! Cum va arăta o zi în echipa FOXFORT? Contactarea clienților din portofoliu prin intermediul telefonului pentru a identifica oportunități de vânzare. Prospectarea pieței imobiliare pentru a identifica potențiali clienți noi. Vânzarea prin telefon a serviciilor companiei, prezentând beneficiile și soluțiile adaptate nevoilor clienților. Preluarea solicitărilor și cererilor de informații din partea clienților și oferirea unor răspunsuri clare și prompte. Menținerea și actualizarea constantă a bazei de date cu informații relevante despre clienți și tranzacții. Gestionarea eficientă a email-urilor și activității în sistemul CRM pentru a urmări și raporta progresul vânzărilor. Colaborarea strânsă și eficientă cu colegii din departamentul de vânzări directe pentru a oferi soluții integrate și a maximiza rezultatele. Participarea la alte activități de vânzare și inițiative stabilite de managementul companiei pentru atingerea obiectivelor. Îți oferim: Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, într-un mediu care încurajează inovația și progresul. Oportunități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanțe și potențial. Acces la programe și inițiative de dezvoltare personală și profesională, inclusiv sesiuni de coaching, training-uri specializate și team building-uri. Un mediu de lucru plăcut și competitiv, care îți oferă suportul și resursele necesare pentru a-ți atinge obiectivele. Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix și comision, în concordanță cu performanțele tale și contribuția la succesul companiei. Un contract de muncă stabil, care îți oferă siguranță și stabilitate în carieră. Evaluare obiectivă a performanțelor tale, bazată pe indicatori clari și relevanți, pentru a-ți recunoaște și recompensa contribuția la succesul echipei și al companiei. Ce așteptăm de la tine? Bune Abilități de Comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții este crucială pentru a construi relații solide și pentru a înțelege nevoile lor. Dorință de Dezvoltare Profesională și Personală: Suntem în căutarea unei persoane care își dorește să crească și să se dezvolte atât profesional, cât și personal, într-un mediu dinamic și competitiv. Capacitate de a Lucra Individual și în Echipă: Este important să poți lucra atât independent, cât și în colaborare strânsă cu colegii din echipă pentru a atinge obiectivele comune. Abilități de Vânzare, Follow-up, Planificare și Raportare: Vei fi responsabil de aproape întregul proces de vânzare, așa că abilitățile tale de urmărire, planificare și raportare trebuie să fie solide. Despre noi Suntem FOXFORT, o prezență stabilă în industria imobiliară de peste 12 ani și suntem în căutare de noi colegi. Îți oferim oportunitatea să te dezvolți alături de noi! La noi, vei descoperi o echipă de experți în intermedieri imobiliare, construcții, asigurări, credite și property management. Prin intermediul consultanței personalizate și atenției la fiecare detaliu dorit, identificăm nevoile și preferințele, oferind soluții practice care să se potrivească perfect cerințelor clienților noștri. Colaborăm cu cei mai buni parteneri de încredere și oferim servicii complete, de la prezentarea proprietăților potrivite, creditare, până la finalizarea tranzacției. Suntem de găsit și vizitat pe strada Mureș Nr. 39 A, clădirea FOXFORT. Ne poți contacta la adresa de email sau la numărul de telefon +40 742 211 814.
-
SC MOBILA MAX angajeaza reprezentant vanzari mobila. Punct de lucru: Danielli Design, Bld. Ghencea, Nr. 154, Bucuresti, sector 6 Candidatul Ideal Pentru a face parte din echipa noastră de vânzări, ne dorim de la tine următoarele abilități: Experiență în vânzări Foarte bune abilități de comunicare, negociere și interacțiune cu clienții Orientare către identificarea nevoilor clienților Fire flexibilă, sociabilă, prietenoasă Utilizarea PC-ului - nivel mediu Descrierea jobului Principalele responsabilități: Prezentarea produselor și informarea corectă și completă a clienților în ceea ce privește materialele, accesoriile și sistemele folosite Consilierea clienților într-un mod profesionist cu privire la cele mai bune soluții pentru nevoile lor Întocmirea documentelor necesare finalizării vânzării și livrării produselor Transmirea de informații corecte celorlalte departamente din firmă Respectarea procedurilor interne și o comunicare internă bună Mărirea și dezvoltarea portofoliului de clienți Beneficii: Loc de muncă stabil Mediu de lucru plăcut Salariu fix și comision din vânzări Telefon de serviciu Training și suport în primele luni de angajare
-
Popesti-Leordeni (Bucuresti) Angajam: controlor calitate, operator manual, operator productie, reglo
Popesti-Leordeni (Bucuresti) Angajam: * controlor calitate, * operator manual, * operator productie, * reglor Salariile sunt intre 2200-2700 net (in mana) Se ofera si: - Salariul al 13-lea (anual); - prima Paste - tichete cadou in valoare de 400 lei; - prima vacanta in valoare de 500 lei; - Tichete masa - 18 lei zi; - Decont transport -130 lei luna; Va rog sa îmi scrieți pentru o programare la interviu
-
Tent Modern SRL angajeaza, confectioner, montator poliplan, folie transparenta si lipit,pentru lucru la interior la masa de lucru si exterior. Montator copertine retractabile. Montator copertine retractabile, sticla pliabila. Montator pergole retractabile. Se asigura continuitate la locul de munca. Contact: Telfon; Str. Labirint nr. 43
-
Promovat
Angajam ELECTRICIENI si sau TEHNICIENI pentru a se alatura echipei noastre. ________________________________________ Daca sti ca ai calificare si experienta in executia si punerea in functiune de instalatii electrice de joasa tensiune si sau instalatii de curenti slabi sau cablare structurata voce-date ai lucrat in telecomunicatii; Ai deja studii in domeniul electric si vrei sa te specializezi si pe instalarea echipamentelor de comunicatii voce-date; Atunci nu mai sta pe ganduri contacteaza-ne si vino la interviu. Daca mai ai un prieten in cautarea unui loc de munca, adu-l cu tine la interviu sau trimite-i informatia. Sigur iti va multumi! Nu uita sa ne trimiti CV-ul tau pe: WhatsApp: e-mail: Telefon: Detalii despre job si alte raspunsuri va dam la telefon. Salariul negociabil si se va discuta de comun acord. Suna acum! ________________________________________ VREI SA STII DESPRE NOI ? CORIL este o companie cu 26 ani de activitate si experienta in Romania avand o prezenta constanta si puternica pe piata integratorilor de sisteme de date-voce si electrice pentru spatii de birouri, spatii comerciale, spatii industriale, telecomunicatii si data-center. CA SA TE ALATURI ECHIPEI NOASTRE TREBUIE SA AI : experienta anterioara in domeniu minim un an; cunostinte tehnice privind modul de executie al sarcinilor; o diploma de calificare sau certificari;; sa-ti placa sa inveti lucruri noi; CE TE ASTEAPTA DACA TE ALATURI NOUA? Contract de munca full time; Castiguri in functie de performanta peste media altor angajatori; Ore suplimentare platite corespunzator, beneficii si bonusari; Diurna pentru zilele cu deplasari; Transport cu masina de serviciu; Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara; Posibilitatea de a evolua in cadrul firmei; Policalificare, atestate si certificari ANRE, ARTS, LAN etc; Dotari cu scule si echipamente specifice; Sansa de a lucra cu echipamente de ultima generatie in domeniu; CATEVA DETALII SI CERINTE DESPRE POSTUL DE: -ELECTRICIAN TEHNICIAN instalator de retele electrice si retele de curenti slabi in spatii interioare de birouri; DESCRIEREA POSTULUI: Instaleaza toate tipurile de cabluri si accesorii pentru retelele electrice de joasa tensiune 250V 380V si pentru sistemele de curenti slabi; Monteaza si pune in functiune echipamente si aparatajul electric alcatuit din prize electrice, intrerupatoare, corpuri de iluminat, doze de legatura; Efectueaza conexunile electrice in tablourile de joasa tensiune, panouri electrice de distributie si de conexiuni curenti slabi cat si alte dispozitive electrice; Transpune corect in practica planurile si schemele electrice; Masoara testeaza si certifica cu ajutorul aparaturii din dotare echipamentele si retelele instalate; Aplica corect si prompt legile si normele de munca specifice, respecta normele de protectie a muncii; CONDITIILE DE MUNCA: Activitatea se desfasoara in Bucuresti, in cladiri si spatii de birouri, spatii industriale, spatii comerciale; Programul de lucru este de luni pana vineri; Activitatea se desfasoara in echipa tanara, dinamica si cu experienta, in conditii de munca profesionala cu dotari si scule individuale specifice activitatii si echipamente de protectia muncii; ________________________________________ Puteti aplica la acest job pe: email - Telefon sau whatsapp- Contactati-ne!
-
HotelHawaii Mamaia , angajeaza personal pentru sezonul estival: -ospatari, ajutori de ospatar, ajutori de barman, beach boy beach girl - servire clienti pe plaja -bucatar -ajutori de bucatar zona montaj preparate -ajutori de bucatar zona calda -spalator vase Pentru mai multe detalii, telefon
-
Hotel Hawaii Mamaia , angajeaza personal pentru sezonul estival: -receptioner a, de preferat cu experienta pe un post similar, cunostinte de utilazare a programelor de gestiune hoteliera si PC, cunostinte de limba engleza sau alte limbi straine constituie un avantaj -cameriste. -ospatari -ajutori de ospatar -ajutori de barman -beach boy beach girl :servire clienti pe sectorul de plaja -bucatar -ajutori de bucatar zona montaj preparate -ajutor de bucatar zona calda tigai grill -preparator salate - spalator vase Pentru mai multe detalii, telefon
-
Firma de securitate angajează agenți de securitate pentru obiective din municipiul Sibiu. Cerinte: - atestat de pază sau adeverință de înscriere la curs, minim 8 clase, fără antecedente penale, seriozitate, punctualitate, aspect îngrijit.
-
Restaurant Terasa Taraneasca zona Cazino Mamaia angajeaza pentru sezonul estival : bucatari ajutori de bucatar ajutori de bucatar zona montaj preparate ajutor bucatar zona calda tigai grill bufetiera, preparator salate ospatari, ajutori de ospatari, ajutor barman, hostess- intampinare clienti. Oferim cazare persoanelor din afara locatlitatii. Pentru mai multe detalii telefon
-
Candidatul Ideal - Cuno tin e avansate în : Corel Draw (sau Indesign, Illustrator), Adobe Photoshop - Cuno tin e DTP i al procesului tehnologic la tipar offset, serigrafie si tampografie - Cuno tin e legate de pregătirea pentru tipar, serigrafie, tampografie a fi ierelor - Sim artistic, creativitate, aten ie la detalii Descrierea jobului - realizarea conceptelor grafice pentru: reviste, pliante, cataloage, flyere, afise etc. - prelucrare imagini i tehnoredactare - realizarea graficii de personalizare a diverse promotionale - pregătirea materialelor pentru tipar, print digital, serigrafie i tampografie Descrierea companiei Firma se clasează printre primele în domeniul publicitar, cu o gamă variată de servicii oferite beneficiarilor (tipar, serigrafie, tampografie, cutter), cu o echipa dinamică.
-
Firma de securitate angajează agenți de securitate pentru obiective din mun Bistrita. Cerinte: Experienta profesionala în domeniu, atestat de paza sau adeverință de înscriere la curs, minim 8 clase, seriozitate, punctualitate. Program flexibil.
-
Agentia Cristal Imobiliare cu 18 ani de experienta, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari. Super Publicitate. Conditii foarte avantajoase, https://www.cristalholding.ro/pages/companie 0799059903
-
Societatea ACG CONSTRUCTION & PROJECTS SRL, cu sediul social in sectorul 4, Bucuresti, angajeaza Consilier juridic in domeniul constructiilor, cu experienta necesara pe o pozitie similara de minim 2 ani. Responsabilitati: - acorda asistenta, consultanta si reprezentarea juridica a societatii (redactare acte cu continut juridic, cereri de chemare in judecata, intampinari, cereri de executare silita etc); - solutioneaza cereri cu caracter juridic in toate domeniile dreptului; - redacteaza contracte si negociaza clauzele contractuale; - redacteaza acte juridice, verifica identitatea partilor, consimtamantul, continutul si data actelor incheiate ce privesc societatea; - verifica legalitatea actelor cu caracter juridic si administrativ primit; - se preocupa de permanenta actualizare a bazei informationale legislative a firmei; - efectueaza inregistrari modificari la Registrul Comertului; - executa alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept; - executa sarcini suplimentare legate de activitatea sa, doar daca acestea sunt stabilite de persoane autorizate, pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale; - colaboreaza cu serviciul financiar-contabil si administrativ; - pastreaza confidentialitatea datelor si informatiilor la care are acces prin exercitarea atributiilor; Cerinte minime: - nivel de studii: superioare juridice - 2 ani de experienta in calificarea de consilier juridic - cunostinte de PC pachet Office (Word, Excel, etc) Beneficii: - salariu motivant in functie de performanta - lucru intr-o echipa de profesionisti, dinamica si bine pregatiti, dispunand de echipamente de ultima generatie.
-
Societatea ACG CONSTRUCTION & PROJECTS SRL, cu sediul social in sectorul 4, Bucuresti, angajeaza contabil in domeniul constructii, cu experienta necesara pe o pozitie similara de minim 1 an. Responsabilitati: - activitati de operator-facturare; - intocmirea registrului de casa; - inregistrarea si verificarea extraselor de cont de la banca, efectuarea platilor catre furnizori, bugetul de stat si al asigurarilor sociale si fondurilor speciale; relatia cu banca; - tinerea evidentei registrului de intrari-iesiri; - tehnoredactarea instiintarilor,a somatiilor de plata,a contractelor de colaborare etc; - verificarea si inregistrarea cheltuielilor de deplasare si deconturilor de cheltuieli pentru personalul companiei; - verificarea si inregistrarea facturilor furnizorilor interni si externi; - urmarirea incasarii facturilor cu scadenta depasita emise catre clientii companiilor conform instructiunilor de lucru procedurilor interne; - asigurarea activitatii de protocol; - programarea agendei de lucru a managerului general; - colaborarea cu serviciul financiar-contabil si administrativ; - pastrarea confidentialitatii informatiilor sia documentelor legate de firma; - verificarea zilnica a soldurilor din banca; - incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli; - adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei. Cerinte minime: - Cunoastinte minime a unui software de contabilitate; - Are minim 1-2 ani de experienta in contabilitate cu cunostinte in domeniul fiscalitatii si contabilitatii; - Detine bune cunostinte de PC pachet Office (Word,Excel,Outlook); - Este o persoana serioasa, punctuala, foarte atenta la detalii, stie sa-si organizeze timpul si sa-si prioritizeze sarcinile de lucru, poate lucra la fel de bine independent cat si in echipa; - Are capacitati bune de comunicare si interactionare cu clientii societatii; Beneficii: - salariu motivant in functie de performanta - lucru intr-o echipa de profesionisti, dinamica si bine pregatiti, dispunand de echipamente de ultima generatie.
-
Cerințe Ești o fire activă, dinamică, deschisă, dar mai ales pozitivă? Îți plac noile provocări? Cunoști tehnicile de vânzări și a bunelor practici în domeniu? Ești echilibrat, dispus să investești în propria dezvoltare? Ești motivat de dorința de a reuși prin propriile forțe? Îți dorești să lucrezi într-un mediu energizant care să te susțină să te perfecționezi și să avansezi în carieră? Ai abilități de comunicare, negociere, organizare, planificare și convingere? Cu ce te vei ocupa? Preluarea sau inițierea apelurilor telefonice de la către potențiali clienți; Oferirea serviciilor de informare și consultanță beneficiarilor; Identificarea celor mai eficiente soluții în vederea rezolvării problemelor semnalate de beneficiari; Reveniri cu apeluri către clienți cu scopul de a obține informații despre nivelul de satisfacție în legătură cu anumite produse sau servicii; Înregistrarea și completarea de rapoarte despre apelurile telefonice, comenzi sau interacțiunile cu clienții; Oferim: Salariu fix; Comision în funcție de realizări; Bonusuri de performanță; Mediu de lucru profesionist și plăcut; Absolut toate echipamentele pe care le punem la dispoziție pentru a-ți face treaba bine, sunt noi și de ultimă generație; Training gratuit specializat pe activitatea companiei din care vei învăța elemente foarte folositoare; Colectiv tânăr și prietenos, pasionat de aceleași obiective ca tine; Locație centrală aproape de principalele mijloace de transport în comun; Oportunitate excelentă pentru carieră;
-
Cautam de munca în domeniul necalificatii demolări curățenie etc suntem 4 5 baietii di provincie nu ezitați sa ma contactați nicu