Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-03-20-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ne mărim echipa și căutăm: RESPONSABIL AMENAJĂRI SPAȚII VERZI GRĂDINAR SECTOR 3 SI SECTOR 6 Te așteptăm în echipă dacă ești în căutarea unui loc de muncă stabil și îți place lucrul în domeniul horticol amenajări și întreținere spații verzi! Cerințe: disponibilitatea de lucru pe teren, în condiții meteo specifice fiecărui anotimp responsabilitate si seriozitate spirit de iniţiativă, capacitate de decizie şi asumarea responsabilităţii capacitate de efort fizic și organizare a activităţii dorința de a învăța spirit de echipă, abilităţi de comunicare si organizare a echipei. Experiența în domeniul horticol si sau permis de conducere categoria B reprezintă un avantaj. Oferim: Salariu 3000-4500 lei, in functie de gradul de pregatire si responsabilitatile din cadrul echipei Transport asigurat sau chirie pentru grup Contract de munca Echipament de lucru Loc de munca stabil Mediu de lucru placut, in cadrul unei echipe tinere și dinamice Lucrul cu echipamente performante, de ultima generatie. Program de lucru 8h luni-vineri
-
Promovat
Smart Credit isi mareste echipa! Postul de consultant in credite este disponibil in orasul Sibiu , iar tu ai putea fi ceea ce noi cautam! Candidatul ideal: - Experienta relevanta in domeniul vanzarilor ( de preferat vanzari credite si produse financiare) - Experienta in comunicarea si orientarea catre necesitatile clientului - Disponibilitate pentru munca de teren - Deschis si inovator in promovarea produselor de creditare, axat pe marirea portofoliului de clienti. Descrierea job-ului: - Promovarea ofertelor de produse financiare ale bancilor partenere prin metodele pe care le consideri eficiente ( prezentari directe, telefonic, e-mail); - Programarea intalnirilor cu potentialii clienti; - Formularea ofertelor; - Solicitarea documentelor necesare obtinerii unui credit, asistenta in intocmirea documentatiei, verificarea acesteia conform normelor bancare si procedurilor stabilite de departamentul de analiza, etc. Ce oferim? - Program de lucru flexibil (L-V, 9:00-17:00); - Mediu de lucru placut - Salariul motivant + bonusuri de performanta. Pentru mai multe detalii sau pentru stabilirea unui interviu va rugam sa ne contactati telefonic la
-
Promovat
Candidatul Ideal Experiență ca Asistent Manager Office Manager (abilități administrative, de logistică, achiziții, protocol) Cunoștințe de operare PC (Word Excel, E-mail, Smart Bill) Cunoașterea limbii engleze nivel mediu upper-intermmediate Abilități de organizare și capacitate de a lucra rapid cu date Flexibilitate și discreție, atitudine asertiva; Descrierea jobului Oferă suport la implementarea noilor proiecte ale companiei. Asigură servicii de calitate în asistență managerială pentru Director General. Organizează amenajarea biroului și comandă papetărie și echipamente; Programeaza intalniri la nivel de management; Mentine starea biroului si aranjeaza reparatiile necesare; Gestionarea contractelor și negocierilor de preț cu furnizorii de birouri, furnizorii de servicii și închirierea birourilor; Administrarea facturilor primite și corespondență; Întmpinarea vizitatorilor si administrarea protocolului; Adresează întrebările angajaților cu privire la probleme de management al biroului; Menține legătura cu furnizorii de servicii de management al facilității, inclusiv cu serviciile de curățenie și securitate; Gestionați marfa locală, facturile și comisioanele; Asteptam cu interes CV-ul pe mail la .
-
Promovat
Cautam colegi noi, calificati in meseria de electrician in constructii Pentru cei din provincie, putem asigura cazare.Salariu se negociaza in functie de experienta si de competentele fiecaruia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Detalii si necesar job: autorizatie ISCIR vizata; efectuează incarcarea/ descarcarea/ stivuirea marfurilor cu stivuitor cu furci laterale sau in fata. executa transportul marfurilor pe rutele si traseele indicate, eliminand intreruperile nejustificate; minim 3 ani experienta; / We are looking for forklift operators for electric forklift with side blades or front blades. Details and job requirements: stamped ISCIR authorization; performs the loading / unloading / stacking of goods in the cold storage. performs the transport of goods on the indicated routes, eliminating unjustified interruptions; minimum 3 years of experience; Pub
-
Cerințe: - Calificare Electrician - Experiență 2-3 ani în domeniu - Cunoașterea materialelor specifice instalațiilor electrice - Cunoștiințe privind utilizarea aparatelor da măsură și control - Cunoștințe privind cauzele și metodele de depistare a defectelor apărute și remedierea acestora - Experiență pe partea de posturi de transformare, retele electrice - Experiență: medie tensiune (manevre, manipulare celule) reprezintă un avantaj Beneficii: - Salariu atractiv - Tichete de masă - Decontare transport - Plata orelor suplimentare - Bonus de disponibilitate Dacă sunteti interesat(ă) sau cunoașteți pe cineva care s-ar potrivi acestei oportunități, vă rugăm sa ne contactati folosind datele de contact din imagine.
-
Cerințe: - Calificare Electrician - Experiență 2-3 ani în domeniu - Cunoașterea materialelor specifice instalațiilor electrice - Cunoștiințe privind utilizarea aparatelor da măsură și control - Cunoștințe privind cauzele și metodele de depistare a defectelor apărute și remedierea acestora - Experiență pe partea de posturi de transformare, retele electrice - Experiență: medie tensiune (manevre, manipulare celule) reprezintă un avantaj Beneficii: - Salariu atractiv - Tichete de masă - Decontare transport - Plata orelor suplimentare - Bonus de disponibilitate - Bonus de interventie Dacă sunteti interesat(ă) sau cunoașteți pe cineva care s-ar potrivi acestei oportunități, vă rugăm sa ne contactati folosind datele de contact din imagine.
-
SC angajeaza muncitori calificati si necalificati in constructii, lucrari in Iasi. Tel.
-
Firma de constructii angajeaza soferi cu experienta pe trakker 8x4 , doar cu simtul raspunderii ,doar curse locale si pe sa de 40 tone ( articulata ) , curse fixe Timisoara - Lipova. Oferim cazare gratuita in Timisoara , transport gratuit de la cazare la garaj.
-
Necalificat pentru zona Bucuresti Ilfov . Program de lucru de luni pana vineri de la ora 8.00 la ora 17.00
-
Agenția imobiliara Vital cu o vechime de peste 15 ani pe piața imobiliară angajează agent imobiliar,detaliile la tel
-
Firma de constructii angajam excavatorist doar cu experienta in sapaturi , cote , taluzuri , demolari , etc si cu simtul raspunderii. Oferim salariu motivant , cazare in Timisoara si alte facilitati
-
Operator comenzi (Order Picker) în Olanda, salariu EXCELENT, multe companii din care să alegi! Cauți un loc de muncă plăcut și bine plătit? Hai în Olanda pentru postul de operator comenzi! Poți lucra cu o gamă largă de produse de la produse alimentare în depozitele Jumbo sau Albert Heijn, la depozite cu îmbrăcăminte și accesorii precum depozitele TOMMY HILFIGER sau GXO (haine ZARA, H&M), la cărți, jucării, electronice (EDCO) și multe altele. Locație: Olanda (multe orașe) Ce câștigi alături de OTTO? Tarif orar ridicat chiar și peste 13.50 euro oră Extra sporuri avantajoase (spor weekend, indemnizație vacanță, indemnizații pentru ore suplimentare) Salariu oferit mereu la timp cu plata săptămânală! Cazare excelentă și transport la de la locul de muncă asigurat Participarea la programul de fidelitate OTTO Mega Rewards Program de lucru garantat contractual! (cel puțin 32-35 ore pe săptămână) Posibilitatea de a alege oferta de muncă pe termen lung sau pe termen scurt Contract de muncă temporar olandez Asigurarea angajaților și accesul la asistență medicală Formalități minime (toate documentele le puteți semna online) Suportul coordonatorilor la locul de muncă și centrul de asistență angajați care lucrează 24 7 Acces la cursuri de limbi străine gratuit, training online și alte programe interesante, precum FitOTTO sau Happy OTTO Wish! Acces facil la programul de lucru și la fluturașul de salariu prin aplicația myOTTO Angajare stabilă alături doar de companii de încredere și dovedite Ce ai de făcut ca operator comenzi? Pe scurt, primești un scaner sau o listă cu produsele din depozit ce trebuie preluate de pe rafturi și pregătite pentru expediere. Pot fi produse alimentare, îmbrăcăminte, accesorii pentru casă, accesorii mașină, electronice de mici dimensiuni și multe altele Pentru articolele mai grele vei folosi un EPT se asigură training Simplu nu? Chiar este Ce așteptăm de la tine? Bune abilități de limbă engleză - obligatoriu Seriozitate, flexibilitate și deschidere Posibilitatea de a începe munca imediat Permis de conducere reprezintă avantaj, NU este obligatoriu Te atrage oferta și consideri că îndeplinești cerințele? Nu sta pe gânduri, aplică acum! Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339
-
Hausengel este o afacere de familie care plasează îngrijitori cu succes, începând din anul 2005, oferindu-le contracte selectate și verificate. Experiența îndelungată ne arată că nu putem avea succes decât dacă lucrăm cu dedicare. Astfel consilierii noștri sprijină îngrijitorii zi de zi, asigurându-le aprecierea, securitatea, parteneriatul și, mai ales, suportul necesar. Deveniți parte din familia noastră de îngeri și veți fi complet îngrijiți ! Va oferim: Cooperare cu îngrijitori independenți (Persoană fizică autorizată). Posibilitatea de a câștiga până la 2.000 EUR net pe lună veniturile sunt negociabile. Legalitate, parteneriat și condiții transparente. Toate contractele și documentele se emit în limba dumneavoastră maternă. Un contract transparent și un pachet de asigurări germane. Avem o gamă largă de clienți atent verificați. Instruire profesională gratuită cu certificat german IHK. Suport deplin din partea unui consilier personal, disponibil în caz de urgență 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an. Preluarea tuturor lucrărilor birocratice și obținerea tuturor documentelor necesare pentru dvs. Cazare și masă gratuite pe durata contractului. Fără comisioane de plasare Rambursarea cheltuielilor de deplasare. Bonusuri speciale și bonusuri pentru recomandări. Hausengel este un partener pentru dumneavoastră, dacă: Cautați un loc de muncă ca îngrijitor în Germania. Doriți să câștigați în euro. Vorbiti limba germană și doriți să folosiți limba germană în munca de zi cu zi. Aveți o inimă mare și multă înțelegere pentru persoanele care au nevoie de îngrijire. Vreți să faceți parte din familia Hausengel și să vă simțiți îngrijit complet ! Aveți întrebări? Contactați-ne: Sau scrieți-ne un email: www.hausengel.ro
-
SC INTERTOY ZONE SRL angajeaza 1 persoana pentru postul de Specialist in achizitii (Cod COR: 332301) Specialistul de achizitii organizeaza si planifica activitatile de achizitie in cadrul firmei, asigurand disponibilitatea angajatilor, a fondurilor banesti si a materialelor necesare pentru desfasurarea lucrului Locatie: Bucuresti, Sector 2 Se ofera contract de munca. Salariul brut 7500 RON Program: 5 zile saptamana, 8 ore zi, 40 ore saptamana Concediu de odiha: 21 zile an. Se ofera cazare, in caz de nevoie. Va rugam sa trimiteti CV-ul la adresa de mail: intertoyzone.angajari Oferim si dorim seriozitate
-
Aveti cunostinte de limba germana si doriti sa lucrati la ingrijire persoane varstnice in Germania? Va oferim: -Venituri nete intre 1300 si 2000 - contracte germane cu PFA (Gewerbe) - cazare si masa la familie - decontarea cheltuielilor de transport Contactati-ne : www.hausengel.ro, www.hausengel.de
-
Aveti cunostinte de limba germana si doriti sa lucrati la ingrijire persoane varstnice in Germania? Va oferim: -Venituri nete intre 1300 si 2000 - contracte germane cu PFA (Gewerbe) - cazare si masa la familie - decontarea cheltuielilor de transport Contactati-ne : www.hausengel.ro, www.hausengel.de
-
Clinica medicala din Chiajna, Ilfov, angajeaza medic de familie( lista de pacienti este deja formata si activa). Oferim salariu motivant si bonusuri, se poate oferi si cazare, daca este cazul. Detalii la .
-
XPRESS Promenada Mall isi mareste echipa! Ce oferim: Siguranta locului de munca (full time) Sprijin zilnic si ajutor la un telefon distanta Un program in 2 schimburi cu 2 zile libere saptamana(2 weekend-uri libere pe luna) Echipa tanara si foarte de treaba. Cerinte: - persoana comunicativa, responsabila, organizata, deschisa la nou si atenta la cerintele clientului. Descrierea jobului: 1. vanzarea produselor specifice magazinului; 2. receptia si aranjarea produselor la raft; 3. servirea prompta a clientilor; 4. alte sarcini administrative (preturi, inchidere casa, inventariere produse, termene de valabilitate, aranjarea produselor conform procedurilor); 5. mentinerea curateniei. Pentru mai multe detalii sunati la numarul de telefon , sau lasati un CV pe Whatsapp.
-
-
Angajez cond. auto categoria C+E, transport marfă generală ruta Ro - AT. Tur- Retur. Weekend acasă. Lucru în echipaj. Info la tel . .
-
se cauta dealeri sau shuffleri (amesteca cartile) pentru un casino online in zona Liberty center dealer-4280 ron dupa 3 luni + bonus shuffler-3500 ron dupa 3 luni + bonus nu este nevoie de exeperienta anterioara
-
Sofer profesionist b,c,e cu peste 10 ani experienta in comunitatea europeana solicit angajare.datorita unor probleme de ordin personal vreau ca perioada de lucru sa fie 4cu 4 3cu 3 sau 2 cu 2.detaliile le stabilim impreuna.anunt valabil pentru firme din toata tara.disponibilitate imediata.atestat transport marfa fara ADR.concediu fara plata in perioada de repaos.
-
Șofer permis bced atestat persoane experiență nationala international passport autoturism personal caut un post de munca disponibil în toată Europa