Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-03-28-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Esti in cautarea unei persoane care sa aiba grija de cineva drag tie? Agentia Eda din Brasov vine in ajutorul tau! Printr-o selectie riguroasa de personal, iti poate recomanda o persoana de incredere cu experienta in domeniile: ingrijire varstnici, bona, menajera Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon / www.recrutarebrasov.ro Email:
-
Promovat
Cursele sunt in mare majoritate de un program
-
Promovat
Cunoștințele de patiserie cu specific franțuzesc, constituie un avantaj! Brutar cu experiență anterioară de minim 5 ani în industria alimentară, cu accent pe producția de produse de brutărie și patiserie artizanală. Cunoștințe solide despre procesele de fermentație și coacere. Experiența în realizarea,malaxarea si modelarea aluaturilor cu hidratare mare. Cunoștințe solide despre utilizarea corectă a ingredientelor. Certificări acreditate pentru postul de brutar. Capacitate crescuta de a respecta fluxurile tehnologice și rețetele stabilite. Foarte atent la detalii în toate procesele de realizare (modelare dospire coacere) a produselor de brutărie și patiserie precum și a utilajelor folosite. Abilități de comunicare și organizare a spațiului și timpului de lucru. Atitudine proactivă, creativitate și orientare către rezultate. Responsabilitate, seriozitate și implicare. Descrierea jobului Suntem în căutarea unui brutar pasionat pentru a se alătura echipei atelierului nostru de producție artizanală. Dorim să cunoaștem o persoană pasionată și dedicate, cu simt responsabil și cu experiență solidă în arta brutăriei. Responsabilitati: Participarea la pregătirea și producția de produse de brutărie. Dezvoltarea și implementarea de rețete noi și inovatoare. Menținerea standardelor ridicate de igienă și siguranță alimentară. Gestionarea inventarului și aprovizionarea materiilor prime necesare. Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura excelența în serviciile oferite clienților. Cooperarea cu echipa pentru a menține un mediu de lucru eficient și plăcut. Asigurarea calității și prezentării estetice a produselor finite. Contribuire la dezvoltarea și inovațiea produselor de panificație. Beneficii: Mediu de lucru plăcut Program full time Bonusuri în funcție de performanță Salariu motivant în funcție de cunoștințe și experiență demonstrabilă
-
Promovat
Cautam o persoana cu experienta pentru a se alatura echipei noastre de productie pe pozitia de Lacatus, in hala de pe Calea Sagului, Platforma Incontro. Daca iti doresti un loc de munca dinamic, te asteptam sa ne intalnim la o discutie! Cerintele postului: Studii medii in domeniul tehnic; Experienta in sectii de productie cu profil mecanic/tehnic; Cunostinte desen tehnic; Atentie la detalii; Orientare spre finalizarea lucrarilor repartizate; Spirit de echipa; Operativitate in executarea lucrarilor. Responsabilitati principale: Executarea de lucrări de lacatuserie pentru mobilier comercial; Verificarea / masurarea reperelor in diferite faze de executie; Verificarea produsului final; Folosirea uneltelor de mana si a masini-uneltelor pentru prelucrarea metalului. Beneficii: transport asigurat bonus de prezenta tichete de masa 35 RON/zi lucrata prime de sarbatori Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Locație: Pantelimon, București Ești pasionat de mașini și utilaje industriale? Te așteptăm să te alături echipei noastre din cadrul unei fabrici specializate în producția de materiale de construcții în Pantelimon, București. Suntem în căutarea unui mecanic de întreținere experimentat care să se alăture echipei noastre pentru a asigura buna funcționare a utilajelor noastre. Responsabilități: Întreținerea preventivă și corectivă a utilajelor și mașinilor din fabrică. Diagnosticarea și remedierea rapidă a defecțiunilor tehnice. Asigurarea respectării standardelor de calitate și de siguranță în exploatarea utilajelor. Colaborarea cu echipa de producție pentru a asigura o funcționare optimă a utilajelor. Participarea la instruiri și cursuri de specializare pentru a-ți dezvolta continuu abilitățile. Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar în domeniul industrial Cunoștințe solide de mecanică, hidraulică și pneumatică. Capacitatea de a lucra eficient în regim de 3 schimburi de luni până vineri. Abilități bune de diagnosticare și rezolvare a problemelor tehnice. Orientare către siguranță și calitate în activitatea desfășurată. Beneficii: Salariu 4500-5000 lei net - in functie de experienta Tichete de masa 400 lei (20 lei zi lucrata) Asigurare medicala privata Asigurare de viata 24 7 Prime de sarbatori Bonus anual Program: luni - vineri, 8 ore in 3 schimburi: I. 6:00-14:30 II.14:30-22:00 III.22:00-6:30
-
Angajam supraveghetor masina paletizare pentru o fabrica de sticla din Bucuresti, Sectorul 3! Cerinte: - minim 10 clase; - cunostinte operare pc; Responsabilitati: -de a monitoriza funcționarea normală a mașinii de paletizare, a benzii transportoare către aceasta și a semnala defecțiunile; - informeaza controlorul de linie atunci când sunt detectate defecte; - de a participa la schimbarea de sortiment. Oferta: Venit: 3500 lei net; Tichete de masa: 25 lei zi; Program: 8h in 3 schimburi. Locatie: Bucuresti, Sector 3 - zona Pallady
-
Angajam lucrator comercial, sector 5 si 6 (Lujerului si Alexandriei). Ajutor cofetar fara experienta, sector 5 (Alexandriei).
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Bonusuri acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere & reduceri de angajat la achizitionarea produselor Sabrini ; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!
-
Angajam muncitori necalificati pentru santier. Locatie: Oradea (cu mentiunea ca odata cu inaintarea santierului persoanele angajate se vor reloca pe ruta Oradea Clij Episcopia). Nu se ofera cazare si nu se deconteaza transport. Pentru postul de Operator cantar: Candidatul Ideal: Experienta profesionala: minim 1 an Cunostinte de operare pe calculator Cunostinte de limba engleza sau limba italiana Cunostinte in operarea cantarului Descrierea jobului: - Verifică documentele de însoţire a transportului şi face inspecţia vizuală primară privind conformarea cu documentele însoţitoare. - Cântăreşte transporturile şi înregistrează cântărirea cu ajutorul programului informatic. - Indrumă mijloacele de transport spre descărcare. - Recântăreşte autospecialele de transport. - Eliberează tichetul de cântar. - Intocmeşte rapoarte zilnice şi periodice conform indicaţiilor, privind situaţia cantităţilor depozitate în ziua precedentă (24 de ore). - Stochează zilnic datele obţinute în ziua precedentă privind cantităţile de deşeuri depozitate. - Asigurarea evidentei dispozitivelor de masurare si monitorizare si a verificarii-etalonarii metrologice. - Informează departamentele solicitante cu privire la sosirea produselor comandate.
-
Promovat
Angajam ELECTRICIENI si sau TEHNICIENI pentru a se alatura echipei noastre. ________________________________________ Daca sti ca ai calificare si experienta in executia si punerea in functiune de instalatii electrice de joasa tensiune si sau instalatii de curenti slabi sau cablare structurata voce-date ai lucrat in telecomunicatii; Ai deja studii in domeniul electric si vrei sa te specializezi si pe instalarea echipamentelor de comunicatii voce-date; Atunci nu mai sta pe ganduri contacteaza-ne si vino la interviu. Daca mai ai un prieten in cautarea unui loc de munca, adu-l cu tine la interviu sau trimite-i informatia. Sigur iti va multumi! Nu uita sa ne trimiti CV-ul tau pe: WhatsApp: e-mail: Telefon: Detalii despre job si alte raspunsuri va dam la telefon. Salariul negociabil si se va discuta de comun acord. Suna acum! ________________________________________ VREI SA STII DESPRE NOI ? CORIL este o companie cu 26 ani de activitate si experienta in Romania avand o prezenta constanta si puternica pe piata integratorilor de sisteme de date-voce si electrice pentru spatii de birouri, spatii comerciale, spatii industriale, telecomunicatii si data-center. CA SA TE ALATURI ECHIPEI NOASTRE TREBUIE SA AI : experienta anterioara in domeniu minim un an; cunostinte tehnice privind modul de executie al sarcinilor; o diploma de calificare sau certificari;; sa-ti placa sa inveti lucruri noi; CE TE ASTEAPTA DACA TE ALATURI NOUA? Contract de munca full time; Castiguri in functie de performanta peste media altor angajatori; Ore suplimentare platite corespunzator, beneficii si bonusari; Diurna pentru zilele cu deplasari; Transport cu masina de serviciu; Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara; Posibilitatea de a evolua in cadrul firmei; Policalificare, atestate si certificari ANRE, ARTS, LAN etc; Dotari cu scule si echipamente specifice; Sansa de a lucra cu echipamente de ultima generatie in domeniu; CATEVA DETALII SI CERINTE DESPRE POSTUL DE: -ELECTRICIAN TEHNICIAN instalator de retele electrice si retele de curenti slabi in spatii interioare de birouri; DESCRIEREA POSTULUI: Instaleaza toate tipurile de cabluri si accesorii pentru retelele electrice de joasa tensiune 250V 380V si pentru sistemele de curenti slabi; Monteaza si pune in functiune echipamente si aparatajul electric alcatuit din prize electrice, intrerupatoare, corpuri de iluminat, doze de legatura; Efectueaza conexunile electrice in tablourile de joasa tensiune, panouri electrice de distributie si de conexiuni curenti slabi cat si alte dispozitive electrice; Transpune corect in practica planurile si schemele electrice; Masoara testeaza si certifica cu ajutorul aparaturii din dotare echipamentele si retelele instalate; Aplica corect si prompt legile si normele de munca specifice, respecta normele de protectie a muncii; CONDITIILE DE MUNCA: Activitatea se desfasoara in Bucuresti, in cladiri si spatii de birouri, spatii industriale, spatii comerciale; Programul de lucru este de luni pana vineri; Activitatea se desfasoara in echipa tanara, dinamica si cu experienta, in conditii de munca profesionala cu dotari si scule individuale specifice activitatii si echipamente de protectia muncii; ________________________________________ Puteti aplica la acest job pe: email - Telefon sau whatsapp- Contactati-ne!
-
Angajam Consilier Service Candidatul Ideal Studii medii sau colegiu. Experiență 1 - 3 ani în in relatii cu clientii, facturare, comenzi. Bune cunoștințe de operare PC. Bune cunoștințe tehnice. Bune cunostinte de facturare, ofertare, identificare piese auto sau utilaje. Cunoștințe medii de limba engleză. Abilități de comunicare și relaționare. Buna capacitate organizatorică. PROFIL CANDIDAT Spirit comercial. Adaptabilitate, corectitudine, seriozitate. Atenție la detalii, persoană ordonată, metodică, riguroasă. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Administrează relația cu clienții departamentului service prin contact direct sau corespondență. Răspunde la cererile de oferte de piese de schimb și sau de reparații, primite de la clienți sau de la reprezentantul tehnic din teren. Primește și procesează informatic în sistemul de gestiune ordinele de misiune ale Tehnicienilor. Înștiințează clienții referitor la condițiile financiare și organizatorice ale operațiunilor de service. Întocmește, pe baza informațiilor primite de la tehnicieni, devizele de lucrări (atelier și intervenții exterioare) și ofertele de piese de schimb și le transmite către beneficiari. Lansează comenzile de piese de schimb în sistemul de gestiune și le urmărește până la finalizare. Emite facturile de avans și facturile finale. Gestionează în sistemul informatic orele de manoperă alocate pentru tehnicieni. Transmite scrisorile de reclamații din partea clienților către departamentul Service. Primește și verifică facturile de la furnizori și le transmite către Responsabilul de service pentru validare. Mentine stoc minim piese schimb magazie. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Telefon și laptop.
-
Promovat
-
Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp DESCRIERE DESPRE NOI: CORIL este o companie privata cu 25 ani de activitate si experienta in Romania cu o prezenta puternica pe piata integratorilor de sisteme din zona solutiilor de infrastructua IT, retele electrice, telecomunicatii si a cablarilor structurate date-voce pentru spatii de birouri, spatii comerciale, industriale, data-center, recruteaza personal calificat cu experienta pentru postul de: -MANAGER DE PROIECT PENTRU OFERTARE SI IMPLEMENTARE PROIECTE DE RETELE ELECTRICE JOASA TENSIUNE, CABLARE STRUCTURATA DATE-VOCE, FIBRA OPTICA, CURENTI SLABI, ECHIPAMENTE ACTIVE DE RETEA-TELECOMUNICATII, UPS, AUTOMATIZARI. CONDITIILE DE MUNCA: Program de lucru flexibil de luni-vineri; Activitatea se desfasoara in Bucuresti la birou sau pe teren daca situatia o impune; Ritmul muncii este unul dinamic, antrenant, necesita abilitate si putere de organizare pentru incadrare in termene-limita. Activitatea poate fi planificata in general zilnic sau saptamanal, planificarea modificandu-se in functie de prioritatile aparute; Colectiv tanar, entuziast dinamic un mediu de lucru de profesionisti; ATRIBU II PRINCIPALE: Întocmește soluțiile tehnice și comerciale; Urmareste implementarea, derularea contractelor si respectarea termenelor contractuale; Menține și dezvoltă legătura cu clienții si furnizorii existenți; Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienti; Identifică și contactează potențiali noi furnizori de solutii pentru creșteriea cotei de piață a companiei; Configureaza, oferteaza proiecte/retele electrice de joasa tensiune, retele curenti slabi, retele de date-voce, sisteme de cablare structurata, echipamente active de retea, UPS, etc; Coordoneaza si monitorizează cheltuielile realizate în implementarea proiectului; Promovează i comercializează produsele si serviciile companiei; Propune si coordoneaza activită i i metode de lucru, SSM, etc; Gestioneaza resursele necesare pentru finalizarea proiectelor aferente fiecarui proiect; CERINTE: Experiență minim doi ani în domeniu de preferinta pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B; Operare PC (MS Office); Cunostinte de lucru in programe de grafica si desen (constituie un avantaj); Cunoasterea limbii Engleze (nivel mediu); Aptitudini/cunostinte de project management, ofertare solutii tehnice, presales; Experienta in ofertare si/sau vanzari (constituie un avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Cunostinte tehnice de nivel mediu; (exemplu: retele electrice, voce-date, curenți slabi, fibră optică, automatizari, echipamente active, solutii complementare); Atitudine serioasă, placută, profesionistă, cu încredere în sine; Abilități de comunicare si negociere, fire intreprinzatoare; Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză; Punctualitate, seriozitate; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Capacitate de concentrare, analiza și sinteză; Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Disponibilitate pentru activitati ocazionale de teren; Deținerea de certificari/atestate, autorizari sau recomandari in domeniu (constituie un avantaj); NIVEL DE STUDII: Studii medii cu diploma de absolvire: Calificari, certificari; Studii superioare (prezinta un avantaj); PREZINTA UN AVANTAJ PENTRU PACHETUL SALARIAL (punctual): Studii superioare; Experienta pe un post similar mai veche de 2 ani; Certificari in domeniu /atestate / recomandari sau autorizari; Certificari si experienta pe echipamente de verificare PRAM si LAN; Certificare ANRE sau in proiectare instalatii electrice, automatizari; Cunostinte avansate de lucru in programe software de grafica si desen; Experienta si certificari pe echipamente complementare, proiectare, auditare; OFERTA (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv la nivel specialist, motivant, negociabil la interviu (vezi prezinta un avantaj ); Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca; Bonus de performanta; Laptop, telefon și mașină de serviciu; Dotari si instrumente de lucru performante; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelen ă; Acees la cursuri, certificari si specializari pentru dezvoltare prfesionala; Traininguri de specializare; Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp
-
Angajam muncitori necalificați pentru prelucrarea produselor din carne, post de lucru în abator, la banda. NU PERCEPEM COMISION DE ANGAJARE AJUTAM CU TRANSPORTUL POSIBILITATE DE AVANSARE INVATAREA UNEI MESERII Drumul din România pana în Germania este 160 euro achitat la plecare, sau 190 euro daca este suportat de către firma și vi se va retrage din primul salariu. Plecările sunt săptămânale din următoarele orase: Sibiu- Brasov-Deva-Timisoara-Arad. BENEFICII: - Salariu între 1600-2000 euro, bani rămași după retinerea cazării și a utilităților. - Cazarea în camere de 2 persoane cuplu - Contract de munca - Asigurare medicala - Spor de noapte 25% - Duminica și zilele de sărbători legale plătite cu spor de 25% - Alocații copii minori - Concediu plătit 24 zile pe an - Al 13-lea salariu - Prima de Crăciun - Instruire și formare profesionala - Echipament de lucru gratuit. DESCRIEREA POSTULUI: - Post la banda, prelucrarea produselor din carne. - Programul de lucru este de 6 zile pe săptămână, 8 ore cu posibilitatea efectuării de ore suplimentare. Orele suplimentare sunt contorizate si sunt platite. - Se lucrează în doua ture, de zi și de noapte. CERINTE: 1. Varsta 18-55 ani 2. Cazier judiciar curat 3. Apți de munca Firma se ocupa de toate actele și formalitățile necesare pentru angajare: - Cont bancar - Asigurare de sănătate - Anmeldung - Aplicare pentru obtinerea alocatiei pentru copiii minori aflati sub intretinere. MODALITATE DE PLATA: Plata salariului se efectuează în cont bancar deschis în Euro pe data de 10 a fiecărei luni. Salariul este de 12,20 euro brut pe ora efectiv lucrata. Fabrica este in orasul Rheda-Wiedenbrück, in partea de N-V a Germaniei. Avem plecări săptămânale din BRASOV-SIBIU-DEVA-TIMISOARA-ARAD Pentru informații suplimentare sunați la nr de telefon de Luni pana Sâmbătă Orele 9:00-19:00
-
Angajam muncitori necalificați pentru prelucrarea produselor din carne, post de lucru în abator, la banda. NU PERCEPEM COMISION DE ANGAJARE AJUTAM CU TRANSPORTUL POSIBILITATE DE AVANSARE INVATAREA UNEI MESERII Drumul din România pana în Germania este 160 euro achitat la plecare, sau 190 euro daca este suportat de către firma și vi se va retrage din primul salariu. Plecările sunt săptămânale din următoarele orase: Sibiu- Brasov-Deva-Timisoara-Arad. BENEFICII: - Salariu între 1600-2000 euro, bani rămași după retinerea cazării și a utilităților. - Cazarea în camere de 2 persoane cuplu - Contract de munca - Asigurare medicala - Spor de noapte 25% - Duminica și zilele de sărbători legale plătite cu spor de 25% - Alocații copii minori - Concediu plătit 24 zile pe an - Al 13-lea salariu - Prima de Crăciun - Instruire și formare profesionala - Echipament de lucru gratuit. DESCRIEREA POSTULUI: - Post la banda, prelucrarea produselor din carne! - Programul de lucru este de 6 zile pe săptămână, 8 ore cu posibilitatea efectuării de ore suplimentare. Orele suplimentare sunt contorizate si sunt platite. - Se lucrează în doua ture, de zi și de noapte. CERINTE: 1. Varsta 18-55 ani 2. Cazier judiciar curat 3. Apți de munca Firma se ocupa de toate actele și formalitățile necesare pentru angajare: - Cont bancar - Asigurare de sănătate - Anmeldung - Aplicare pentru obtinerea alocatiei pentru copiii minori aflati sub intretinere. MODALITATE DE PLATA: Plata salariului se efectuează în cont bancar deschis în Euro pe data de 10 a fiecărei luni. Salariul este de 12,20 euro brut pe ora efectiv lucrata. Fabrica este in orasul Rheda-Wiedenbrück, in partea de N-V a Germaniei. Avem plecări săptămânale din BRASOV-SIBIU-DEVA-TIMISOARA-ARAD Pentru informații suplimentare sunați la nr de telefon de Luni pana Sâmbătă Orele 9:00-19:00
-
Magic GT SRL angajeaza: Manager evenimente Ospatari Bucatari Ajutor bucatar Sef de sala
-
Salon Melany Beauty Center isi mărește echipa! Cautam colega pentru postul de Coafura frizerie in regim de închiriere sau angajare Camera pentru masaj in regim de închiriere! Salonul se află in Timișoara, strada Liege,zona Aradului ! Vad bun pietonal-auto!pentru mai multe detalii
-
Companie din domeniul confectii metalice, angajam in sucursala din Constanta: Operatori CNC, indoit.. preferabil cu experienta dar nu numai Lacatusi confectii metalice si strungari cu sau fara experienta Muncitori necalificati cu ceva experienta in domeniul confectii metalice Proiectant AutoCAD, Inventor cu sau fara experienta in Inventor Angajarile se fac pe baza unui interviu la sediul firmei. Posturile de lucru sunt stabile in hala, suntem aici din 2005. Suntem o firma serioasa si dorim oameni seriosi. Muncitorii necalificati trebuie sa aiba minim de experienta in domeniul prelucrari metalice. Oferim salariu competitiv si comensurat cu exprienta de la 4000 RON net in mana , in sus. La necalificati salariul incepe de la 3500 RON net in mana, in functie de experienta. Incepatorii daca sunt selectati, vor beneficia de training in meseria de Lacatus confectii metalice. Aceste salarii se renegociaza dupa perioada de proba de 3 luni. Persoanele necalificate au sansa sa fie calificate in meseria de lacatus confectii metalice Salariile se maresc la inceputul fiecarui an la toata firma. Se acorda bonusuri de productie considerabile in fiecare luna, NU "doar pe hartie", bonusuri care pot sa atinga valoarea a inca unui salariu. Transport gratuit pe o raza de 40 km in jurul orasului Constanta sau din orasul Fetesti, Medgidia, Se lucreaza in hala din zona industiala din orasul Constanta. Transportul in comun in sau afara orasului este deasemenea decontat. Angajarile se fac numai pe baza unui interviu in persoana la sediul firmei din Strada Industriala nr. 13, incinta ERCO , Constanta Sunati la angajari, Adriana , pentru a va programa la interviu intre 8.30 AM si 15.30 PM. Va asteptam!
-
Candidatul Ideal: Recrutam o persoana serioasa, responsabila, adaptabila, care trebuie sa aiba : - Permis categoria B; - Experienta in distributia de marfuri, minim 2 ani. Descrierea jobului - Activitatea se va desfasura pe zona Cluj. - Marfurile se distribuie catre clientii alocati, cu respectarea itinerarului primit. - Vor trebui respactate termenele limita si bunele relatii cu clientii din portofoliu. Ce oferim : - Contract individual de munca pe perioada nedeterminata; - Salariu se va discuta la interviu; - Tichete de masa in valoare de 40 lei zi lucratoare; - Program de lucru L-V : 8:30-17:30. Descrierea companiei: Global Plast s-a înființat în anul 2003, operează la nivel național și regional prin 6 depozite cu o suprafață totală de peste 15.000 mp, o echipă de peste 200 de angajați și are un portofoliu de aproximativ 3000 de articole. Printre acestea se numară mărcile proprii Zorex, Alabala și Papelino popularizate pe site-ul nostru Gospodar.Shop In 2021 a înregistrat o cifră de afaceri de 26 milioane de euro, în creștere față de anul precedent, cifră realizată împreună cu cei peste 4000 de clienți (inclusiv toate lanțurile de hypermarket și supermarket prezente în România). Din anul 2003 am dezvoltat și activitatea de export, produsele noastre fiind deja recunoscute în peste 20 țări din Europa. Mult succes! Tel:
-
Angajam ajutor de textile la producția de scaune auto în Germania. Se plătește cu 13.20 brut ora + 15 trigger pe zi de lucru. Se lucrează în schimburi,dacă aveți 1 saptamana de tura de noapte pe luna ajungeți la salariu 1900 net,după deducerile fiscale. Cazarea este asigurata de angajator contracost,banii se retrag la sfârșitul lunii din salariu. Se da avans de mâncare după prima saptamana de munca. Beneficii: anmeldung, alocație copii, asigurare medicala. Pt mai multe oferte de munca nu ezitați sa cereți detalii.
-
Angajez montatori tâmplărie PVC Orar vineri-luni 08.30-17 Salar 4500 lei net
-
Angajam muncitori necalificati abator carne porc si vita Germania, pentru prelucrarea produselor din carne Conditii: - Locul de munca presupune procedee de prelucrarea a produselor din carne la banda - Nu este necesara experienta, se ofera formare la locul de munca. Program de lucru: - Se lucreaza in 2 schimburi: zi noapte ; 8 ore pe zi,cu posibilitatea de ore suplimentare ,6 zile pe saptamana. Salariu: - 13-15 euro ora brut- salariul poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata operatiuni noi la locul de munca. - salariu 1700-1800 net Beneficii: Contract de munca in Germania Concediu legal platit, 24 zile pe an; Asigurare medicala; Cazare la casa in camere de 2 persoane + camere cupluri; Alocatie pentru copii minori
-
Societatea comerciala Standard Mondopan Group, angajeaza conducatori auto pentru distributie produse de panificatie si lucratori panificatie. Relatii la
-
Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.