Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-05-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam colegi noi, calificati in meseria de electrician in constructii Pentru cei din provincie, putem asigura cazare.Salariu se negociaza in functie de experienta si de competentele fiecaruia.
-
Promovat
Societate de transport, angajeaza Sofer profesionist C E pentru transport international in UE ( SPANIA, FRANTA, BELGIA, ANGLIA, OLANDA) cu experienta in transport cu camioane frigorifice si box. - sofer titular singur pe cabina de la 2800 euro - echipaj gata format 5000 euro pe cabina -perioada de munca: minim 8 sapt. cu 2 sapt. acasa (se stabileste de comun acord in functie de disponibilitate), factor decisiv in posibilitatea de marire a salariului -se pune la dispozitie baza de lucru in Spania dotata cu masini de spalat, dusuri, loc de luat masa etc. -transportul cu avionul autocar microbus asigurat sau cu camionul -contract de munca pe Romania -dispecerat in limba romana -camioane volvo euro 6 -aparat taxare pentru toate tarile
-
Promovat
OMCO Romania angajează Operatori Producție pentru operarea utilajelor cu comandă numerică. Candidatul Ideal Absolvent de studii medii: liceu sau școală profesională cu profil tehnic; Experiență în operare utilaj CNC (strunjire, frezare) reprezintă un avantaj. Competentele postului: Cunoștinte minime de desen tehnic; Cunoștinte de utilizare a aparatelor de masură și control (șubler, micrometru, etc); Cunoștințe în executarea operațiilor de strunjire, frezare pe mașini CNC; - reprezintă un avantaj; Disponibilitate apt de a lucra în 3 schimburi; Seriozitate și dorința d a acumula noi informații și cunoștințe. Responsabilități: Operează mașina(le) conform instrucțiunilor de lucru și normelor de securitate; Efectuează set-up-ul mașinii(lor) cu comandă numerică (CNC); Efectuează măsurătorile cerute pentru a asigura calitatea producției. Pachetul salarial include: tichete de masă tichete cadou la Paște, Crăciun, Aniversarea companiei, sporuri pentru orele suplimentare și de noapte, bonus conform CCM, abonament transport, asigurare medicală privată;
-
Promovat
Cerinte: Experienta anterioara de minim 3 ani Cunostinte de desen tehnic si verificari repere fabricate (experienta in utilizarea instrumentelor de masura); Cunostinte de tolerante; Candidatul ideal: Persoana dinamica, deschisa, adaptabila, flexibila; Atitudine proactiva, gandire analitica şi capacitate de sinteza; Abilitati de comunicare, lucru in echipa, organizare. Responsabilitati ; 1. Execută toate lucrările în conformitate cu documentația de execuție, competențele tehnice și planul de producție, anunțând neconformitățile. 2. Execută operații pregătitoare cum ar fi: debitarea materialului, curățarea, debavurarea, îndreptarea, trasarea, fretarea, operații de prelucrare prin așchiere (pilire, polizare, găurire, strunjire, frezare, filetare), prin deformare plastica la rece (îndoire, ambutisare, perforare, decupare, torsionare); 3. Realizează probele de funcționare în prezența controlorului de calitate, pentru completarea Rapoartelor control, reglare și testare; 4. Verifică, conform documentației tehnice și a normelor de calitate, toate piesele care vor fi supuse asamblării, înainte de a începe această operațiune si anunță șeful direct în cazul neconformităților; 6. Identifică, înainte de asamblare, toate elementele de montaj (șuruburi, piulițe, șaibe, adaptoare etc), informează șeful direct în cazul lipsei sau neconformității pieselor. 7. Depozitează imediat ansamblurile, subansamblurile și piesele finalizate pe rafurile special amenajate și etichetate conform comenzii de producție și informează șeful direct de finalizarea lucrării. 8. Demontează ansamble și subansamble respectând și înregistrând ordinea operațiilor, astfel încât montajul să se realizeze facil, în cazul în care nu există desen de montaj (reparații capitale). 9. Returnează șefului direct piesele, consumabilele și subansamblele ce nu au fost folosite în procesul de asamblare, în maxim 8 h de la finalizarea ansamblului. 10. Protejează, înainte de depozitare, suprafețele funcționale ale pieselor și subansamblurilor conform instrucțiunilor în vigoare. 11. Utilizează echipamentele, sculele, bancurile de lucru, bancurile mobile de lucru, dulapurile de scule, etc doar în scopurile în care au fost realizate, conform instrucțiunilor în vigoare. 13. Identifică corect înainte de începerea execuției, SDV-urile pe baza desenelor de execuție ale lucrărilor planificate; 14. Identifică, înainte de începerea execuției, materialele și semifabricatele necesare în funcție de tipul lucrării de executat, fișa tehnologică și desenul de execuție. 15. Verifică zilnic, cu atenție, starea echipamentului de lucru și informează imediat șeful direct în cazul constatării defecțiunilor. Lunar verifica fisele de inventar si casează articolele deteriorate.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC din Radauti, angajez instalator cu experienta-- instalatii tehnico sanitare . Relatii la tel.0745279646
-
Angajam : - operator calculator - inginer instalatii sau inginer dornic sa profeseze in domeniul instalatiilor - instalator -sudor
-
Societatea ROMEX SRL angajeaza sofer cu experienta externa pentru prelata Camion: Volvo Euro 6 , Semiremorca Kogel 2023 mega extensibila cu rampe. Se lucreaza in regim Tur - Retur Plata la zi + salar pe tara + diverse bonusuri Permis de conducere categoriile C+E Card digital pentru tahograf; Atestat profesional pentru transport marfuri generale si agabaritic
-
Bijuteria SORELLY Dorim sa angajam Economist Contabil Junior Ce căutăm: Student absolvent cu fara experienta al Facultatii de Stiinte Economice Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA SmartBill reprezinta un avantaj Utilizarea Excel, Word Atentia la detalii si capabilitatea de a lucra sub conditii de stres Abilitatea de a gestiona deadline-uri pentru anumite proiecte Seriozitate, punctualitate Responsabilitati: Mentinerea conexiunii dintre SAGA - Smartbill in ceea ce priveste facturarea si evidenta stocurilor Asocierea platilor si a incasarilor cu facturile Tinerea evidentei documentelor contabile Arhivarea documentelelor contabile pe categorii Colaborarea stransa cu contabilul sef Centralizarea comenzilor primite Intocmirea de facturi, NIRuri, Avize Intocmirea situatiei platilor si a incasarilor Participarea la inventare Contabilitate primara Inregistrarea extraselor de cont bancare Efectuearea confirmarilor de sold Ce oferim? Un mediu profesional, centralizat pe lucrul in echipa si responsabilitate individuala Salariu motivant, insotit de bonusuri Siguranta unei companii de familie cu traditie de peste 30 de ani Training de la membrii seniori si posibilitatea specializarii in diferite domenii (ecommerce retail - bijuterii) Suport continuu si feedback pe parcursul orelor de lucru Posibilitatea de promovare Program: L-V: 9:00 - 17:00 Bacau, Zona Autogara Bijuteria SORELLY Cine suntem? Cu experienta de peste 25 de ani, compania noastra s-a remarcat la nivel national in domeniul bijuteriilor din aur si argint prin calitatea superioara, modele unice, pretul accesibil si permanenta adaptabilitate la noile tendinte. Te invitam cu drag in echipa noastra dinamica, ale carei valori principale sunt satisfactia clientului, seriozitatea si respectul reciproc in locul de munca!
-
Locație centrală caută să își mărească echipa. Angajăm ajutor bucătar, ospătar, ajutor ospătar. Detalii la numarul de telefon:
-
Societate comerciala din Slatina, Olt, specializata in PANIFICATIE angajeaza agent vanzari, soferi livratori. Pt. detalii va rugam sa ne sunati la nr. de telefon din anunt sau sa ne trimiteti mesaj cu nr. dvs. de tel. si va contactam noi. Pt.interviu, de Luni-Vineri, dupa ora 14 la adresa B-dul Sf.Constantin Brancoveanu nr.3, Slatina (intre stadion si podul Olt)
-
Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp DESCRIERE DESPRE NOI: CORIL este o companie privata cu 25 ani de activitate si experienta in Romania cu o prezenta puternica pe piata integratorilor de sisteme din zona solutiilor de infrastructua IT, retele electrice, telecomunicatii si a cablarilor structurate date-voce pentru spatii de birouri, spatii comerciale, industriale, data-center, recruteaza personal calificat cu experienta pentru postul de: -MANAGER DE PROIECT PENTRU OFERTARE SI IMPLEMENTARE PROIECTE DE RETELE ELECTRICE JOASA TENSIUNE, CABLARE STRUCTURATA DATE-VOCE, FIBRA OPTICA, CURENTI SLABI, ECHIPAMENTE ACTIVE DE RETEA-TELECOMUNICATII, UPS, AUTOMATIZARI. CONDITIILE DE MUNCA: Program de lucru flexibil de luni-vineri; Activitatea se desfasoara in Bucuresti la birou sau pe teren daca situatia o impune; Ritmul muncii este unul dinamic, antrenant, necesita abilitate si putere de organizare pentru incadrare in termene-limita. Activitatea poate fi planificata in general zilnic sau saptamanal, planificarea modificandu-se in functie de prioritatile aparute; Colectiv tanar, entuziast dinamic un mediu de lucru de profesionisti; ATRIBU II PRINCIPALE: Întocmește soluțiile tehnice și comerciale; Urmareste implementarea, derularea contractelor si respectarea termenelor contractuale; Menține și dezvoltă legătura cu clienții si furnizorii existenți; Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienti; Identifică și contactează potențiali noi furnizori de solutii pentru creșteriea cotei de piață a companiei; Configureaza, oferteaza proiecte/retele electrice de joasa tensiune, retele curenti slabi, retele de date-voce, sisteme de cablare structurata, echipamente active de retea, UPS, etc; Coordoneaza si monitorizează cheltuielile realizate în implementarea proiectului; Promovează i comercializează produsele si serviciile companiei; Propune si coordoneaza activită i i metode de lucru, SSM, etc; Gestioneaza resursele necesare pentru finalizarea proiectelor aferente fiecarui proiect; CERINTE: Experiență minim doi ani în domeniu de preferinta pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B; Operare PC (MS Office); Cunostinte de lucru in programe de grafica si desen (constituie un avantaj); Cunoasterea limbii Engleze (nivel mediu); Aptitudini/cunostinte de project management, ofertare solutii tehnice, presales; Experienta in ofertare si/sau vanzari (constituie un avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Cunostinte tehnice de nivel mediu; (exemplu: retele electrice, voce-date, curenți slabi, fibră optică, automatizari, echipamente active, solutii complementare); Atitudine serioasă, placută, profesionistă, cu încredere în sine; Abilități de comunicare si negociere, fire intreprinzatoare; Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză; Punctualitate, seriozitate; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Capacitate de concentrare, analiza și sinteză; Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Disponibilitate pentru activitati ocazionale de teren; Deținerea de certificari/atestate, autorizari sau recomandari in domeniu (constituie un avantaj); NIVEL DE STUDII: Studii medii cu diploma de absolvire: Calificari, certificari; Studii superioare (prezinta un avantaj); PREZINTA UN AVANTAJ PENTRU PACHETUL SALARIAL (punctual): Studii superioare; Experienta pe un post similar mai veche de 2 ani; Certificari in domeniu /atestate / recomandari sau autorizari; Certificari si experienta pe echipamente de verificare PRAM si LAN; Certificare ANRE sau in proiectare instalatii electrice, automatizari; Cunostinte avansate de lucru in programe software de grafica si desen; Experienta si certificari pe echipamente complementare, proiectare, auditare; OFERTA (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv la nivel specialist, motivant, negociabil la interviu (vezi prezinta un avantaj ); Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca; Bonus de performanta; Laptop, telefon și mașină de serviciu; Dotari si instrumente de lucru performante; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelen ă; Acees la cursuri, certificari si specializari pentru dezvoltare prfesionala; Traininguri de specializare; Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp
-
Firma noastra, SC 4U CONTAB PROJECT SRL, cu sediul in Constanta, este in cautarea unui contabil cu experienta pentru a se alatura echipei noastre. Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Studii superioare de specialitate in domeniul economic (Contabilitate si Informatica de Gestiune); - Experienta de minim 3 ani in domeniu; - Cunostinte solide de operare PC (Excel), programe de contabilitate (CIEL V7, Saga C - constituie un avantaj); - Cunostinte de legislatie fiscala; - Abilitati de gestionare a datelor; - Capacitate de analiza si sinteza, de respectare a termenelor limita; - Conștiințiozitate și atenție la detalii; - Cunoștințe de Resurse Umane reprezinta un avantaj, dar nu sunt obligatorii. Responsabilitati: - Gestionarea documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; - Inregistrarea, verificarea si validarea tranzactiilor contabile; - Pregatirea si prezentarea situatiilor financiare periodice; - Realizarea si depunerea declaratiilor fiscale; - Verificarea si respectarea termenelor de plata; - Pastrarea si arhivarea documentelor contabile; - Colaborarea cu echipa financiar-contabila si alte departamente din companie. Oferta noastra include conditii avantajoase de munca, un salariu competitiv si posibilitatea de dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic si prietenos. Va rugam sa ne treti CV-ul si o scrisoare de intentie daca credeti ca indepliniti cerintele noastre pentru aceasta pozitie.
-
Partener Orange Intercont angajează agenți de vânzări dinamic și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre în Călărași, Constanța și Tulcea. Dacă ești pasionat de domeniul telecomunicațiilor și ai abilități excelente de comunicare, trimite-ne CV-ul tău la adresa de email [email protected] sau la numarul de telefon contactează-ne pentru mai multe detalii. Oferim telefon,tableta și mașina de serviciu.Vino sa faci parte dintr-un mediu de lucru dinamic, comisioane atractive și oportunități de dezvoltare profesională. Alătură-te echipei noastre și fii parte din succesul nostru!"
-
Cautam curier distribuție colete cat b ,program de luni vineri. ruta baia mare Salar de la 2700 plus bonusuri in funcție de implicare . Căutăm coleg serios punctual și fara cazier juridic cât și auto . dacă ești în căutare de un loc de munca de lunga durata lasa un cv sau suna la așteptăm să ne cunoaștem
-
CASA DE AJUTOR RECIPROC A PENSIONARILOR MILITARI SI CIVILI M.A.I. ELENA-CUZA, cu sediul in Vaslui, str. Hagi Chiriac, nr.1, reprezentata legal prin domnul col (r) Cucos Gheorghe, in calitate de presedinte, aduce la cunostinta ca are vacant un post de contabil. Pentru a ocupa postul de contabil se cere o vechime de 5 ani in contabilitate, studiii de specialitate si cazier judiciar. Salariul oferit este in suma de 2200 lei, pentru o munca de part-time de 3 ore zi. Cererile se pot depune pana la data de 10.04.2024, la biroul de lucru din Vaslui,str, Stefan cel Mare, nr.91, Bl. T5-T6, parter ( in cladirea biroului notarial Irimia) si la biroul de lucru din Barlad, str. Primaverii nr.17. Relatii suplimentare se pot obtine la telefon : .
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Pentru mai multe informații te asteptam in locatiile THOR din Caransebes sau la nr. de tel.:
-
Instalez sisteme de climatizare casnice cît și industriale și semiindustriale.
-
Magazin confectii angajeaza: - Supraveghetori (baieti) Pentru detalii, va rugam sa ne contactati la nr.de telefon:
-
Asociatia Autism Infantil Caransebes angajează terapeut pentru lucru cu copiii cu dizabilități! CERINTE: - Licențiat în Psihologie Psihopedagogie specială- constituie avantaj; - Experiența de lucru cu copiii diagnosticați cu tulburări din spectrul autist - constituie avantaj; - Empatie; - Rabdare; - Motivație; - Abilități de planificare, organizare, evaluare, intervenție și raportare; - Capacitatea de a lucra în echipă; - Rezistență la stres. !!!Căutăm un kinetoterapeut empatic și dedicat să se alăture echipei noastre. Cerințe: - Diplomă de licență în Kinetoterapie - Experiență anterioară în lucrul cu copii cu dizabilități constituie un avantaj - Empatie, răbdare și capacitatea de a lucra cu diverse nevoi și abilități - Abilități excelente de comunicare și lucrul în echipă - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și solicitant.
-
DescriereSuntem cu o experieță vastă în domeniul imobiliar, ne mărim echipa și căutăm coleg agent imobiliar cu bune abilități de comunicare, socializare, prezentare, experieță. Așteptăm CV-urile Dumneavoastră pe e-mail
-
SAMCOM AS angajează OM DE CURTE Noi, la Firma SAMCOM AS, ne mărim echipa și căutăm om de cute care se ocupă de întreținerea spațiilor exterioare. Căutăm o persoană cu următoarele aptitudini: Abilități practice pentru întreținerea și repararea grădinii. Atenție la detalii pentru a menține un aspect impecabil. Gestionarea eficientă a timpului și a sarcinilor de întreținere. Oferim un salariu atractiv și un loc de muncă stabil. Alătură-te echipei noastre! Te așteptăm la interviu, la SAMCOM AS, ora 9:00. Strada Principala FN, Sat Roșiori, Com. Răchiți, Jud. Botoșani.
-
SAMCOM AS angajează tranșatori și manipulanți, pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești în cautarea unui loc de muncă, firma SAMCOM AS vă invită să vă alăturați echipei noastre în calitate de tranșatori sau manipulanți sau fasonatori. Experiența anterioară în domeniu reprezintă un avantaj, nu este obligatorie. Pentru detalii, vă rog să vă prezentați la sediul SAMCOM AS unde veți stabili toate detaliile legate de locul de muncă, vă așteptăm în fiecare zi de luni pană vineri la ora 9:00 pentru interviu. Strada Principala FN, Sat Roșiori, Com. Răchiți, Jud. Botoșani.
-
SAMCOM AS angajează tranșatori și manipulanți, pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești în cautarea unui loc de muncă, firma SAMCOM AS vă invită să vă alăturați echipei noastre în calitate de tranșatori sau manipulanți. Experiența anterioară în domeniu reprezintă un avantaj, nu este obligatorie. Pentru detalii, vă rog să vă prezentați la sediul SAMCOM AS unde veți stabili toate detaliile legate de locul de muncă, vă așteptăm în fiecare zi de luni pană vineri la ora 9:00 pentru interviu. Strada Principala FN, Sat Roșiori, Com. Răchiți, Jud. Botoșani. Vezi candidații