Anunțuri
Locuri de munca Disponibil online-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Numele meu este Elena și caut oameni serioși care au peste 19 ani și isi doresc sa genereze un venit suplimentar în timpul liber pe langa ceea ce fac acum. Se lucrează două ore pe zi in timpul liber de pe telefon sau calculator (Nu este necesară experiența anterioară). Pentru detalii aștept mesaj în privat!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Disponibil online
Traducator autorizat limba Italiana
Efectuez traduceri scrise din in limba italiana (simple autorizate livrate prin e-mail curier) in domeniile: juridic, comercial, bancar, economic, financiar-contabil, administrativ, tehnic și nu numai. Experienta, seriozitate, livrare la termen. Tariful este de 15 ron pagina (2.000 caractere cu spatii incluse) in limba tinta. Anunt valabil in toata Romania.
-
Disponibil online
Call center japoneza,portugheza,franceza-italiana-span-germ+engleza obligatorie,work from home,RO
Dacă locuiți în ORICARE oraș din România și doriți să lucrați de acasă, verificați condițiile de mai jos: Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA, PORTUGHEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA , FRANCEZA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, SPANIOLA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la transportul public și la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză si italiana cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!
-
Disponibil online
Afacere online în franciză, generatoare de venit suplimentar pasiv, crescător în timp
Obține un venit suplimentar dezvoltând o afacere online, de acasă. Nu e nevoie să renunți la jobul actual! Când faci afacerea? Când poți, când ai timp și când ai chef! Fără obligația de a cumpăra ceva, de a vinde și de a umbla cu sacoșa de produse pe la ușile altora. Întreabă-mă cum!
-
Disponibil online
Consultant vanzari
Al doilea job? Incearca ! Doresti sa compensezi inflatia? Program flexibil, suport , castig. Cerinte: minim diploma de bacalaureat, cunostinte operare calculator, persoana dinamica cu abilitati de comunicare. INFORMARE PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL PROCES RECRUTARE se transmit prin email in momentul abordarii
-
Disponibil online
Economist vanzari online
Societate de comert online cu produse pentru incalzire si climatizare angajeaza personal: Responsabilități: - Gestioneaza si preia comenzile online - Emite documentele de expeditie, factura, awb - Intocmeste documentele de receptie a marfurilor, - Ofera suport clientilor prin email și telefon, intr-o maniera profesionala; - Disponibilitatea de a învăta în timp notiuni despre magazine online, administrarea acestuia, procesarea comenzilor, promovare. Abilitati necesare: - Abilitate buna de exprimare si relationare, in vederea menținerii legăturii cu clientii; - Abilitatea de a soluționa eficient problemele; - Dexteritate în utilizarea calculatorului; - Comunicare si lucru in echipa, spirit de ordine si disciplina; - Atitudine pozitiva si persuasiune, Beneficii: Salariu negociabil cu posibilitate de crestere in functie de performanta. Bonuri de masa + decontare cheltuieli de transport.
-
-
Disponibil online
Operator date clienti - part time Iasi
PART TIME - OPERATOR INTRODUCERE DATE Angajam operator introducere si validare date Se lucreaza part time cateva ore pe saptamana DESPRE NOI Activam in administrare si management imobiliar Biroul principal este in Copou si punctele de lucru in Iasi Iti punem la dispozitie aplicatia spercializata si full suport Daca alegi sa lucrezi la birou folosesti laptopul de la sediu Daca alegi sa lucrezi de acasa este necesar sa ai un laptop DESPRE JOB Activitatea este simplificata si se efectueaza integral pe o aplicatie cloud. Rolul tau principal va fi introducerea platilor si verificarea incasarilor din cont. Ocazional vei raspunde unor eventuale solicitari si nelamuriri din partea clientilor. CERINTE MINIME Studiile conteaza insa mai mult trebuie sa intelegi notiunile de extras bancar, factura, chitanta. Experienta este mai putin relevanta si te ajutam cu intreaga pregatire necesara (chiar nu e greu) Totodata nu vei lucra singur a ci vom fi permanent alaturi de tine si vom face activitatea suplimentara LUCRUL EFECTIV Pasii sunt repetitivi si nu impun un interval orar fix. La inceput trebuie sa ne vedem pentru a invata softul. Dupa aceea estimam ca vei avea nevoie de 1 ora pe zi Recomandam sa faci cate ceva zilnic si sa nu lasi pe weekend POSIBILITATI DE DEZVOLTARE PROFESIONALA Compania noastra are intiate si desfasoara mai multe proiecte diferite In functie de abilitatile tale putem discuta si despre activitatile viitoare Poti dezvolta activitatile care sa devina efectiv business-uri de succes Iar la acestea ai la dispozitie inclusiv postul de partener a manager CONTACT Recomandam sa trimiti CV chiar aici in aplicatie Astfel vor fi centralizate mai usor depunerile Suplimentar poti transmite si la adresele:
-
Disponibil online
Work from home,call center ,germana,italiana,japoneza,spaniola,franceza+engleza,italiana+engleza
Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) din oricare oras din Romania , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA,SPANIOLA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, FRANCEZA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA ,PORTUGHEZA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris) -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE +Angajam agenti din oricare oras din Romania, se lucreaza de acasa permanent -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D,in intervalul orar 09.00-24.00 ,weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Se ofera salariu atractiv -Vouchere de vacanta in valoare de 2800 lei -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : remote, work from home, de oriunde din Romania -Asigurare medicala privata -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010@ yahoo. com.Va multumim!
-
Disponibil online
Consilier vânzări online
Angajăm consilier social media pentru gestionat Facebook, Instagram, TikTok, Twitter - paginile magazinului și grupuri, creare de conținut, gestionarea prietenilor și invitarea potențialilor clienți. Salariul se discută in funcție de nivelul de competență. Domeniul de activitate este - vânzări bijuterii și ceasuri. Vă rog să depuneți cv-urile la adresa de e-mail:
-
Disponibil online
Angajăm operator date - telemuncă
Firma SC SILURUS SRL caută personal pentru introducerea metadatelor din documente scanate. Descrierea poziției: Suntem în căutarea unui operator dedicat și meticulos pentru a se alătura echipei noastre cu scopul de a introduce metadate în documente scanate. Responsabilitățile includ: - analiza și interpretarea documentelor scanate - introducerea cuvintelor cheie și a altor metadate relevante în sistemele noastre de gestionare a documentelor. Candidatul ideal va fi atent la detalii, va avea abilități bune de organizare și va fi capabil să lucreze eficient într-un mediu cu termene limită strânse. Cerințe: - Abilități bune de comunicare și atenție la detalii - Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a programelor de procesare a textului Beneficii: - Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și colaborativ - Posibilități de creștere profesională și dezvoltare în cadrul companiei - Salariu competitiv și beneficii - Posibilitatea de a lucra în regim de telemuncă Suntem încântați să primim aplicația dvs. și să discutăm mai multe despre această oportunitate de angajare în cadrul companiei noastre
-
Disponibil online
Work from home, call center SPANIOLA ,GERMANA, FRANCEZA, ITALIANA, JAPONEZA ( engleza obligatorie)
Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) de ORIUNDE DIN ROMANIA , cunoscatori limba JAPONEZA, SPANIOLA,FRANCEZA,GERMANA, ITALIANA , PORTUGHEZAsau POLONEAZA,nivel cunostine minim B2( ATENTIE : si cunoasterea limbii ENGLEZE la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) , pentru diferite proiecte aflate in desfasurare.. -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania si oferim logistica necesara desfasurarii activitatii de acasa -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!
-
Disponibil online
Angajam fete in domeniul conversatiilor online
Daca esti o persoana comunicativa, deschisa, plina de viata si iti doresti o cariera de in domeniul modelingului online te asteptam intr-o echipa tanara si dinamica de la care vei invata tot ce trebuie sa stii pentru a ajunge pe cele mai inalte trepte ale succesului atat profesional cat si personal pentru ca esti un domeniu care iti intareste psihicul si rafineaza personalitatea daca alegi sa il faci cu clasa. Veniturile lunare sunt de la 2000$ in sus! Oferim locatie, suport, contabilitate! Pentru cine doreste sa lucreze independent oferim sprijin si indrumare (tariful in functie de cerinte) CERINTE: 18 ani impliniti, limba engleza la nivel mediu mai multe detalii pe WHATSAPP la numarul din anunt
-
Disponibil online
RECRUTING - Albanian, Armenian, Azerbaijan, Georgian, Kazakh, Kurdish, Persian, Slovenian speakers.
Dear language enthusiasts, We're seeking passionate individuals to join our team as linguistic evaluators for the following languages: Albanian, Armenian, Azerbaijani, Georgian, Kazakh, Kurdish, Persian, Slovenian. If you're a native speaker of any of these languages and have a keen interest in language and culture, we'd love to hear from you. No previous experience in linguistics is required, just a good understanding of your native language and culture. To apply, please send your CV and a brief description of your interest in languages to We look forward to your application and the opportunity to work together on exciting projects!
-
Disponibil online
Fundraiser
Este responsabil pentru îndeplinirea obiectivelor anuale de fundraising stabilite împreună cu Directorul Executiv pe baza planului strategic de dezvoltare al organizației; Identifică potențiali parteneri financiari și este responsabil de redactarea sau supervizarea cererilor de finan are/contractelor, în func ie de specificului fiecăruia; Propune, planifică organizează și supervizează activități de strângere de fonduri (evenimente publice, întâlniri și evenimente cu donatori pentru atragerea de noi donatori și/sau cultivarea celor existenți etc.) în baza planului anual de strângere de fonduri; Dezvoltă/supervizează dezvoltarea de planuri individuale de cultivare a donatorilor fundației și asigură implementarea acestora; Consolidează sau supervizeaza rela iile cu partenerii deja existenti prin identificarea de modalităti noi de colaborare; Specificațiile postului: Studii medii-superioare Cursurile de perfecționare în domeniul strângerii de fonduri din surse private constituie avantaj; Experiența nu este neeaparat necesara dar constitue un avantaj Limbi străine: engleză (scris, vorbit, citit); Operare PC: MS Office (foarte bine - în special Word, Excel, PowerPoint Outlook); Foarte bune abilități de comunicare i prezentare scrisă i verbală; Cunoa terea i în elegerea sectorului ONG din România constituie avantaj; Cunoașterea și înțelegerea sectorului de afaceri și sectorului public constituie avantaj; Abilități în elaborarea de rapoarte și susținerea de prezentări; Capacitatea de a lucra în echipă; Capacitate de planificare strategică și organizare a implementării operaționale; Disponibilitate pentru deplasări frecvente în afara organizației Detalii despre recrutare: Așteptăm CV-urile și scrisorile de intenție la Candidații selectați vor fi invitați la un interviu.
-
Disponibil online
Caut oameni serioși pentru un proiect online în Marketing
Marketing Online Flexibil Într-o companie cu extindere internațional Pentru mai multe detalii ; lăsaține numele și nr-ul dvs pentru a vă contacta
-
Disponibil online
Specialist Marketing online si offline
Companie care activeaza pe piata romaneasca oferind solutii optime de incalzire si climatizare clientilor, angajeaza : SPECIALIST MARKETING. Cerinte: - absolvent studii superioare in marketing; - experienta in activitati intreprinse in mediul online; - excelente abilităti de comunicare si dezvoltare relatii de calitate; - excelente cunostinte de lucru cu PC;; - cunostinta limba engleza scris vorbit; Se ofera: - Mediu de lucru placut, dinamic și stimulativ; - Oportunitati de dezvoltare profesionala; - Pachete extra salariale si bonusuri in functie de performanta; Descriere job: - Contribuie la realizarea și implementarea planului de marketing și comunicare; - Propune, implementeaza, administreaza si analizeaza campanii de marketing online. - Elaboreaza texte de promovare cu impact la public, concepte pentru newsletter, bannere si alte materiale de promovare, brosuri si flyere; - Creaza continut relevant pentru campanii SEO, care să fie concentrate pe publicul țintă și să aibă un content atractiv; - Editeaza texte, promoveaza articole de blog și comunicate de presă cu structură SEO - friendly; - Colaboreaza cu directorul de vânzări în obtinerea de clienti profitabili, propun si îmbunătătesc procesul de prezentare- vânzare; - Gestioneaza relatia cu clientii si promoveaza activ serviciile firmei; - Realizează rapoarte lunare legate de sectorul de activitate si de progresul către atingerea obiectivelor.
-
Disponibil online
Asistent Manager
Este un job ideal pentru un student sau un tânăr absolvent (Politehnica, ASE), care dorește să se angajeze într-o carieră profesională de succes într-o Companie Oil & Gaz. Clientul nostru caută un Asistent Manager ambițios și de încredere care să ne ajute să ne dezvoltăm în continuare activitatea de afaceri. Responsabilitățile dvs.: Promovează imaginea și serviciile companiei în relațiile cu clienții Initiaza, mentine si dezvolta contacte si relatii cu potentialii clienti. Mentine o comunicare eficienta in interiorul in afara organizatiei cu toate persoanele implicate Monitorizează și gestionează inventarul de rechizite de birou; Coordonează și programează întâlniri și sedinte Efectuați alte sarcini de asistență administrativă, inclusiv actualizarea și sortarea fișierelor, redactarea și corectarea corespondenței Abilitatile tale: Diploma Politehnica sau ASE (inclusiv studenții în ultimul an). Personalitate caldă cu bune abilități de prezentare. Abilități excelente de comunicare. Orientat spre obiective, cu o puternică dorință de a oferi rezultate. Abilități excelente de organizare, de a stabili priorități și de a lucra independent. Capacitate de adaptare și dezvoltare într-un mediu competitiv. Limba engleza cel putin nivel mediu Carnet de conducere
-
Disponibil online
Traduceri autorizate
Oferim servicii de traducere în engleză, franceză, italiană, spaniolă pentru orice tip de document (certificate, caziere, adeverințe, permise, facturi, diplome, acte juridice, tehnice, medicale, bancare, etc.) Informații la telefon:
-
De curand, firma românească de consultanță și tehnologie Future of Digital, a deschis activul EXTRADEALZZ - Mall cu peste 450 magazine pentru cumparături online cu REDUCERI substanțiale. Este suficient să amintim doar de EMAG și AMAZON, ca să îți faci o idee cu cine suntem afiliați. Nu ezita să mă contactezi pentru a ne cunoaște și a primi mai multe informații. Cere-mi prietenia pe Facebook și vorbim în Chat: https: www.facebook.com vasipascu.bio Scrie în Chat Messenger cuvântul ROMJOB. Cu prietenie, Accesează aici cartea mea de vizită digitală și vezi ce ți se potrivește: https: vasilepascu.bio
-
Disponibil online
angajez fundraiser call center si muca de teren si birou
ONG pune la dispozitie postul de fundraiser pt declaratia Anaf 230 , 20% impozit profit venit contracte de sponsorizare si donatie de bunuri etc , munca full time munca de birou sau teren , trimis mailuri dat telefoane etc informatii : , mail :