Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul retail! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
- Activitate de stilist a frizerie in Bucuresti, zonele: Titan, Diham, Berceni, Drumul Taberei si Rahova. Conditii: - Salariu fix garantat 4.000 lei 1 zi cu 1 zi sau 8.000 lei FULL-TIME. - Program de lucru 1 zi cu 1 zi sau FULL-TIME; - Contract de munca asigurat de firma; - Asigurare medicala; - Salon dotat cu echipament performant; - Posibilitatea de a activa suplimentar si in alte locatii; - Orele suplimentare sunt achitate; - Mediu de lucru placut, echipa prietenoasa; - Bonusuri in functie de vanzari; - Acces lunar la cursuri gratuite cu traineri specializati din afara salonului; Cerinte: - Experienta in domeniu de minimum 2 ani; - Calificarea in domeniu este obligatorie, diploma de frizer. Responsabilitati: - Activitate de stilist a frizerie in Bucuresti, zonele: Diham, Rahova. - Specializare-frizerie, conform fisei postului.
-
Promovat
Firma autorizata A.R.R angajeaza sofer bolt uber cu masina personala sau masina din cadrul firmei. Angajarile se fac obligatoriu cu carte de munca la 2 4 6 8 ore. Detali la telefon Robert Georgescu
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Vă rog, vă IMPLOR: înainte să sunați, citiți anunțul; scrie clar și ce caut și mai ales ce NU caut, n-am nevoie... Sunt inginer constructor, am firmă și caut parteneri, persoană fizică (chiar nu-i necesar să se priceapă la construcții, da-i musai să "aibă creier": muuuult creier!) sau juridică (ideal cu o firmă de materiale de construcții), pentru a mări portofoliul de contracte. Nu mă interesează firmele care nu sunt în stare să-și asigure de lucru de la începutul până la sfârșitul anului și care, în perioada asta, caută de muncă pe prețuri exorbitante și fac lucru de mântuială; și de asemenea, nici locuri de muncă nu am și nu ofer!!!
-
Angajam recepționer/a hotel, cu experiență, responsabilitate, corectitudine, spirit de muncă in echipă, foarte bune abilitați de comunicare interpersonala, simt de improvizație dezvoltat, rezistenta la lucru in condiții de stres. Candidatul ideal: Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat, a doua limba străină reprezintă un avantaj. Persoana dinamica, atenta la detalii Capacitate organizatorica si de comunicare Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora; Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților; Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări; Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera; Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona; Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți; Check-in/ check-out; Menținerea legăturii cu celelalte departamente; Salariu atractiv.
-
Angajam recepționer a hotel, cu experiență, responsabilitate, corectitudine, spirit de muncă in echipă, foarte bune abilitați de comunicare interpersonala, simt de improvizație dezvoltat, rezistenta la lucru in condiții de stres. Candidatul ideal: Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat, a doua limba străină reprezintă un avantaj. Persoana dinamica, atenta la detalii Capacitate organizatorica si de comunicare Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora; Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților; Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări; Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera; Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona; Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți; Check-in check-out; Menținerea legăturii cu celelalte departamente; Salariu atractiv.
-
Stimate candidat, Hotelul Excelsior caută un ospătar talentat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre dedicate în cadrul departamentului de mic dejun. Dacă sunteți o persoană orientată către detalii, cu abilități excelente de comunicare și dornică să ofere o experiență culinară de primă clasă, vă invităm să aplicați pentru postul de Ospătar Mic Dejun. Responsabilitățile dvs. vor include: Pregătirea și organizarea bufetului de mic dejun, asigurându-vă că toate produsele alimentare sunt proaspete și bine prezentate. Oferirea unui serviciu prompt și prietenos pentru oaspeții hotelului, fiind atent la nevoile și preferințele lor. Asigurarea curățeniei și igienei în zona de mic dejun, respectând normele și standardele de siguranță alimentară. Gestionarea comenzilor pentru serviciul în cameră și asigurarea livrării lor la timp și în stare impecabilă. Rezolvarea oricăror întrebări, solicitări sau reclamații ale clienților cu profesionalism și amabilitate. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității, în special în serviciul de mic dejun, este considerată un avantaj. Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții. Atitudine pozitivă, proactivitate și capacitatea de a lucra în echipă. Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu aglomerat și de a menține un nivel ridicat de profesionalism și atenție la detalii. Cunoștințe de bază privind igiena alimentară și siguranța alimentară. Dacă sunteți o persoană entuziastă, dornică să ofere servicii excelente și să contribuie la experiența unică a oaspeților noștri, vă încurajăm să aplicați. Vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. actualizat la adresa de e-mail Vă mulțumim pentru interesul dvs. față de acest post. Așteptăm cu nerăbdare să primim aplicația dvs. Cu sinceritate, Echipa de recrutare Hotel President
-
Promovat
SC TTR INTERNATIONAL TRANSPORT SRL angajeaza soferi pe comunitate camioane cu prelata diurna este 2700 Euro pe luna se primește salariu în fiecare luna și se primește avans pană la salariu de 300 EUR pe săptămână se sta pe comunitate 6 săptămâni camioane euro 6 MAN și Scania se tranzitează cel mai des tarile Germania Austria Italia se lucrează la program plecările sunt din Reșița cu microbuzele firmei pentru mai multe detalii sunați la nr de telefon
-
Angajez Tinichigiu Auto și Pregătitor Auto salariul pleacă de la 6000 și poate ajunge la 9000 roni în funcție de cunoștințele fiecăruia.
-
Magazinul Parfois din Iulius Mall Timișoara își întregește echipa. Căutăm o colegă comunicativă, statornică și cu spirit de echipă pentru că prețuim înțelegerea și prietenia. Ce se oferă? -Mediu de lucru plăcut -Salariu fix +tichete de masă -Bonusuri în funcție de performanță -Decont transport -Reducere de angajat la achiziția articolelor brandului -Seriozitate (salariul și bonusurile se primesc fără întârzieri). Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV sau un mesaj cu datele de contact.
-
Inginer - Sef de Santier, Lacatusi mecanici, Sudori, Operator CNC SC HEFEX SRL angajeaza: Inginer - Șef de Șantier Lacatusi mecanici Sudori Operator CNC
-
MLO CONSTRUCT angajeaza in conditii avantajoase dulgheri zidari cât si muncitori necalificati. Lucrari doar in jurul orasului Bistrita.
-
Salon Beauty Amour angajează cosmeticiană cu experiență de cel puțin 1 an în salon de înfrumusețare. Cerințele obligatorii vizează diploma de calificare, obținută în urma unui curs de cosmetică acreditat, o diplomă de absolvire a unui curs de igienă, în termen de valabilitate și cunoștințe temeinice de epilat, pensat, tratamente faciale. Ne-am dori o colegă punctuală și cu abilități bune de comunicare, care să completeze o echipă foarte dinamică și de succes. Vârsta nu contează și, deși nu sunt obligatorii, cursurile de specializare ( machiaj, laminare gene, etc.) reprezintă un avantaj și ne arată că iubești ceea ce faci. Programul este de trei zile pe săptămână, alternativ: L-Mi-V - 9-20 cu Ma-J 9-20 + S9-17. Salariul este constituit din procent de 50% din încasări. Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și vrei un loc în care să te afirmi într-un salon cu vechime și personal înalt calificat, te așteptăm cu drag.
-
SC TMG face recrutări de personal pentru obiectivele:Ștrand Arad și Registrul Comerțului,salariu atractiv! Oferim și pretindem seriozitate! Informații doar la telefon!
-
Sign &Print Total vrea să își mărească echipa și e în căutare de oameni dornici de a învăța lucruri noi pentru orașul nostru , se caută oameni tineri , serioși și fără vicii . Sign&Print angajează operatori mașini industriale, salariu atractiv plus bonusuri, mai multe detalii la tlf
-
Dacă aveți nevoie de o mână de ajutor la făcut cumpărături, nu ezitați să mă contactați. Pentru persoane invarsta sau pers care nu au timp de cumparaturi datorita timpului liber scurt! Programul, frecventa saptamanala si costurile le stabilim impreuna. Ofer seriozitat, încredere si RAPIDITATE
-
CERINTE: -Seriozitate, disponibilitate pentru incarcarea-descarcarea, sortarea si presarea deseurilor, -Experienta anterioara constituie un avantaj. OFERTA: -Contract de munca, -Tichete de masa de 30 lei/zi si posibilitati de promovare, -Transport asigurat in functie de domiciliu. Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la telefon .
-
Angajăm Personal Curățenie Producție Responsabilități: - Execută zilnic și conform programului de muncă stabilit, igienizarea și curățenia atât în producție cât și în birourile administrative; -Spală și curăță zilnic grupurile sanitare și asigură materialele igienico-sanitare necesare; -Asigură curățenia periodică a vestiarelor și a dușurilor; -Respectă standardele de curățenie și igienă stabilite de companie.
-
Cerințe: - Abilitate de a analiza și interpreta informații tehnice (desen tehnic, măsurători); - Bune abilități de comunicare; - Expereința în domeniul administrativ - constituie un avantaj; - Bune cunoștințe de operare PC (Microsoft Office - Excel, ERP); - Cunoștințe de limbă engleză mediu avansat; Responsabilități: - Realizarea controlului vizual și dimensional pentru reperele executate în fabrică; - Colectarea datelor și redactarea rapoartelor de calitate 8D; - Realizarea rapoartelor în ceea ce privesc rebuturile interne și externe; - Inspectarea produselor în conformitate cu standardele de calitate și siguranță; - Măsurarea timpilor de producție;
-
Angajăm în Brașov - Controlor Calitate Cerințe: - Cunoștințe de desen tehnic; - Cunoștințe în utilizarea instrumentelor de măsurare (micrometru, alezometru, șubler); - Urmărirea și verificarea tuturor condițiilor de calitate ale pieselor; - O bună capacitate de organizare și atenție la detalii; - Disponibilitate de a lucra în trei schimburi. Beneficii: - transport asigurat; - tichete de masă în valoare de 30 de lei; - prime de randament; - prime de fidelitate; - Card Medlife.
-
TMG GUARD angajează Agenți de Securitate pt. Obiectivul Ștrand Arad și Registrul Comerțului,salariu atractiv! Oferim și pretindem seriozitate! Informații suplimentare doar la telefon!
-
Service auto Oradea - Activ Service pana la 3.5 tone Servicii de mecanica auto! lucrari de intretinere periodice mecanica lucrari de reparatii generale lucrari de intretineri si reparatii complexe ale motoarelor lucrari de intretineri si reparatii complexe ale sistemului de rulare si franare lucrari de intretineri si reparatii la sistemul de suspensii, articulatii lucrari de intretineri si reparatii la axe de tractiune lucrari de intretineri si reparatii la cutii de viteze, la diferentiale lucrari de intretineri si reparatii la instalatii de aer, instalatii electrice Asigurarea rapida a pieselor de schimb necesare lucrarilor de service sau pieselor auto solicitaterevizie Sistemele electrice si electronice ale unei masini sunt diagnosticate si interpretate cu ajutorul unui program creat special pentru diagnoza, rulat pe un computer si conectat printr-o interfata speciala de comunicare intre laptop si masina.