Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii nostri din Electromontaj au nevoie de forte noi si cauta colegi cu urmatoarele abilitati: - Scoala profesionala liceu, - Experienta de minim 3 ani pe un post similar, - Cunostinte tehnice specifice meseriei (conform incadrarii din fisa postului inclusiv citirea unui plan de executie) - Capacitate organizatorica, asumarea raspunderii pentru calitatea lucrarilor executate, - Capacitatea de a lucra in echipa, obiectivitate in aprecierea efortului individual, respect fata de colegi, favorizarea la locul de munca a climatului neconflictual, - Capacitatea fizica de a raspunde la efort si respectarea programului de lucru, - Capacitatea de rezolvare a unor sarcini suplimentare, disponibilitatea de schimbare a locului de munca (deplasarea la lucrarile sucursalei sau in cadrul altor sucursale). Ce vei face la noi? - Montarea echipamentului primar si a circuitelor secundare; - Participarea la toate activitatile de reparatii si intretinere planificate in conformitate cu prescriptiile tehnice de specialitate; - Executarea lucrarilor pe partea de circuite secundare in posturi de transformare si statii electrice conform schemelor electrice; - Echiparea tablourilor electrice de protectie conform schemelor din proiect; - Identificarea si amenajeazarea traseelor si amplasamentelor electrice conform proiectului; - Executarea lucrarilor de constructii montaj, revizii tehnice si reparatii a instalatiilor electrice conform proiectului; Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
Responsabilitate, punctualitate, echilibru stăpânire de sine, Lucru cu publicul; Aprovizionare marfa ; Deservire clienti Gestionare marfa Urmarire stocuri marfa; Să fii amabil ă și orientată către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Să fii punctual ă și rezistent ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate Descrierea jobului Vei asigura că vitrinele sunt aranjate și pline de marfă; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; Vei oferi suport clienților în magazin. Contract individual de munca Tichete de masa in valoare de 600 lei Sporuri salariale atractive, bonusuri in functie de performanta; Prime de sarbatori OFERIM SALARIU DE 3500 NET PE LUNA. SE LUCREAZA O SAPTAMANA PROGRAMUL PIETII: LUN-IVINERI 7-7, SAMBATA 7-16, DUMINICA ORA14. SAPTAMANA URMATOARE ESTE LIBERA, LUCRATI 2 SPATAMANI SI 2 LIBERE. Povestea Valcom 50 a inceput cu multi ani in urma, fiind fondata pe valori si principii solide. Toate produsele noastre sunt facute dupa retete proprii, vechi si apreciate, de mai bine de 30 de ani. Valcom 50 este companie românească cu activitate în domeniul produc iei de preparate din carne, cu capacitate de peste câteva zeci de tone pe an. De peste 30 de ani, Valcom 50 produce mezeluri de familie create i certificate la standarde de calitate: salamuri, cârna i, specialită i, semipreparate, precum i carne proaspătă de porc. Produsele Valcom 50 sunt comercializate în peste 20 magazine proprii i prin intermediul distribu iei proprii cat si distributie in tara.
-
Promovat
Cautam operatori utilaje pentru: - cilindru asfalt HAMM 120i, cilindru gumat asfalt GRW, cilindru asfalt 3 tone, cilindru terasaemnte HAMM H18i Cerinte: - experienta anterioara pe utilaje; - cunostinte minime in domeniul mecanic; - pregatire de specialitate: atestat sau certificare relevanta. Beneficii: salariu motivant + tichete de masa + asigurare medicala privata + cazare
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Angajez meseriasi și salahorii in construcții civile și industriale Rigipsari( montatori pereți și tavane din gips carton) Aplicare glet și lavabila Șantierul este in Ungaria Salari motivante între 1500-2500 euro
-
GICA IMPORT EXPORT ITALIA S.R.L. Firma care activeaza in sectorul pneumatic si hidraulic, cu Sediu Central in ARAD si filiale in TIMISOARA - BRASOV - CLUJ NAPOCA - SEBES ALBA CAUȚA: NR. 3 AGENȚI DE VÂNZĂRI: UN AGENT PENTRU JUDETUL BRASOV UN AGENT PENTRU JUDETUL CLUJ NAPOCA UN AGENT PENTRU JUDETUL TIMISOARA Sunt necesare următoarele caracteristici: - Experienta ca agent de vanzari sau comercial - Studii medii sau superioare de preferință (dar nu obligatorii) în sectorul mecanic, pneumatic sau hidraulic. - Cunostinte practice (de preferinta, dar nu obligatorii) in mecanica, pneumatica, hidraulica. - Engleza scrisa si vorbita de la nivelul B1 in sus. - Limba italiana (de preferat, dar nu necesar). Oferim - Salariu fix atractiv. - Ticket de masă. - Rambursări la evenctuale transferuri. - Mașină companiei. - Laptop - telefon.
-
Companie de distributie medicamente, angajeaza personal cu domiciliul in Bucuresti pentru postul de Lucrator comercial - pentru depozit produse farmaceutice - cu permis de conducere categoria B (si experienta in condus auto), pentru punctul de lucru din OTOPENI, jud. Ilfov. Postul presupune in principal: - Preluarea, pregătirea şi recepţionarea produselor farmaceutice achiziţionate, cu respectarea normelor de bună practică de distribuție angro a medicamentelor; - Depozitarea marfurilor receptionate in zonele de stocare si la raft; - Alte sarcini legate de activitatea de depozit cum sunt: Colectarea produselor farmaceutice de la raft, conform comenzilor primite; Verificarea produselor farmaceutice colectate (lot, BBD), conform comenzilor primite; Participarea la inventarele periodice anuale. Asigurarea securitatii si integritatii bunurilor produselor din depozit. Program de lucru: 2 ture, 8:30 ore zi (inclusiv cu pauza), astfel: Luni - Vineri: Tura I 6:30 - 15:00; Tura II 14:30 - 23:00 Salariu net motivant + tichete de masa de 30 lei zi lucrata (aproximativ 600 lei luna) Alte beneficii: - abonament servicii medicale in reteaua de clinici MedLife; - abonament fitness in reteaua de sali SanoPass Fit; - transport asigurat de companie. Locul de munca este in: Otopeni, str. Avram Iancu. Rugam sunati in intervalul orar 08:30 - 17:00 sau lasati mesaj pe whatsapp, daca ne contactati dupa ora 17:00!
-
Închiriez peugeout 206 cc pentru glovo,tazz etc 70ron pe zii sau 2200 lei pe lună plata la săptămână
-
Daca esti o persoana ambitioasa, dedicata, pasionata de vanzari si iti doresti sa te alaturi echipei noastre in care iti poti dezvolta propria afacere alaturi de un brand puternic din tara, atunci esti persoana potrivita pentru noi. Cautam colaboratori pentru promovarea si vanzarea produselor financiare din 3 domenii de activitate atat de necesare oamenilor, prin cele 4 companii din grupul nostru si anume: - Asigurari - orice tip de asigurare din Romania prin Destine Broker de Asigurare si Reasigurare - Credite - orice tip de credit, leasing auto si imobiliar prin Destine Boker de Creditesi Destine Leasing - Turism - orice tip de pachetturistic, zboruri, cazari in Romania si strainatate prin Destine Holidays - Imobiliare - orice intermediere, vânzare cumpărare și închiriere imobilelor, terenuri, spatii comerciale Va puteti adauga o noua competenta prin cursuri de calificare profesionala furnizate de noi in domeniul asigurarilor si posibilitatea de a va dezvolta o cariera intr-un domeniu esential in Romania. Cerinte: Studii medii sau superioare; Seriozitate; Dorinta de dezvoltare personala - de a absorbi cunostinte noi Nu in ultimul rand este necesara dorinta puternica de a castiga bani. Oferta (bonusuri, beneficii): -Veti avea acces in cea mai avansata platforma online (pentru emitere si invatare) - Sistem de comisionare foarte atractiv - Seminarii si cursuri gratuite - Reteta afacerii - Program flexibil: part-time sau full-time - Posibilitatea de lucru in orice localitate din tara - Posibilitatea de a avansa in cariera - Posibilitatea de a dezvolta o echipa - se primeste comision pentru incasarile echipei - Traininguri de dezvoltare profesionala si personala gratuite, materiale online gratuite, platforma online
-
Cerinte: Disponibilitate efort fizic Munca pe schimburi Seriozitate Responsabilitate post: Preluare produse finite de pe banda Paletizare manuala
-
Echipa Profi este în creștere! Angajăm noi colegi pentru magazinul partener din orașul Pantelimon. Ce ne dorim? - Persoana organizată și punctuală; - Disponibilitate pentru program de lucru în ture, full time; - Este necesară experienta anterioară în acest domeniu; - Seriozitate și dorința de a avansa în acest domeniu Funcții disponibile: - Lucrător comercial - Casier - Șef de tură Descrierea jobului: -Aprovizionarea magazinului; -Etichetarea și aranjarea produselor la raft; -Prezentarea și comercializarea produselor; -Asigurarea unei imagini plăcute a magazinului; -Amabilitate si promptitudine in relatia cu clientul; -Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat; -Verificarea si inregistrarea termenelor de valabilitate. Ce îți oferim noi? Un mediu de lucru plăcut Oportunități de dezvoltare și promovare O echipă tânără și veselă Beneficii conform politicilor interne Pachet salarial motivant plus tichete de masa, program 8 ore Pentru mai multe detalii te incurajăm să ne suni sau haide să facem cunoștință în magazin. Adresa magazinului este Strada Mioriței 40a, Pantelimon, Ilfov
-
Salariu între 5000-5500 lei în funcție de experiența Tâmplărie Sănătoasă de la BDM Systems Angajează Montatori de Tâmplărie PVC Despre Noi: La Tâmplărie Sănătoasă de la BDM Systems, ne mândrim cu furnizarea de soluții inovatoare și de înaltă calitate în domeniul tâmplăriei PVC Rolul Tău: - Instalarea tâmplăriei PVC în locații diverse, asigurându-te că fiecare proiect este finalizat la cele mai înalte standarde de calitate - Colaborarea strânsă cu echipa pentru a respecta termenele limită și cerințele clienților - Mentinerea unei atmosfere placute in cadrul echipei - Sa se respecte indicatiile de montaj oferite din companie Ce Căutăm: - Experiență în montarea tâmplăriei PVC - Atitudine proactivă și o abordare serioasa muncii - Abilitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă - Disponibilitatea de a învăța și de a se adapta la metodologii noi Ce Oferim: - Un pachet salarial atractiv, negociabil în funcție de experiență. In functie de experienta salariul poate varia intre 3500 si 4500 de lei, cu posibilitate de bonusuri suplimentare in functie - Un mediu de lucru plăcut Dacă sunteți interesați să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să ne apelati sau se ne scrieti pe Whatsapp
-
Cautam persoane serioase, care se bazeaza pe un loc de munca stabil in depozitul nostru din zona Crangasi-Giulesti. Exista perioada de proba. Suntem o firma ce comercializeaza produse alimentare coreene si japoneze impachetate. Cateva dintre responsabilitatile cerute: - Pregatirea marfii pentru magazine (produse uscate congelate refrigerate) - Receptie de marfa - Asezarea marfii pe categorii (Acestea sunt numai cateva dintre responsabilitatile majore) Acesta este un post ce necesita munca fizica. Salariul mentionat (2600) este salariul de inceput, exista posibilitati de crestere.
-
Responsabilitati Diagnosticarea si rezolvarea deficien elor de func ionare a echipamentelor frigorifice; Activitati de mentenanta si revizie tehnica a echipamentelor frigorifice; Efectuarea de montaje de echipamente in parametrii de calitate, conform cartii tehnice a utilajelor; Redactarea corecta a tuturor documentelor solicitate (raport de service, fisa de instalare si altele). Cerinte Studii medii/superioare tehnice (electrice, electromecanice, instalatii termice); Cunostinte tehnice in domeniile: mecanica, instalatii electrice, frig comercial; Certificat calificare de Frigotehnist - avantaj; Aptitudine de invatare rapida a softurilor specifice echipamentelor; Cunostinte de operare PC; Gandire logica, capacitate de diagnoza tehnica rapida; Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru interventii de urgenta in caz de avarie. Oferim Mediu de lucru stabil si placut, alaturi de o echipa profesionista Tichete de masa Tichete cadou (Paste si Craciun) Asigurare sanatate/ servicii medicale Bonus recomandare colegi Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in firma Zile libere pentru evenimente deosebite
-
Responsabilitati Urmareste permanent echipamentele si instalatiile frigorifice monitorizate; Inregistreaza evenimentele si centralizeaza in rapoarte/ baze de date interne pe fiecare magazin in parte; Aplica procedurile de escaladare conform regulilor interne; Transmite imediat orice document rezultat din monitorizarea instalației frigorifice; La solicitarea beneficiarilor, transmite grafice de temperatură; Menține relații de parteneriat foarte bune cu echipa de întreținere a magazinului monitorizat; Comunică permanent cu superiorul cu privire la starea magazinelor monitorizate și orice intervenție externă asupra parametrilor prescriși. Cerinte Studii superioare tehnice (de preferat: instalatii termice, automatica, mecanica); Cunostinte tehnice in domeniu frigului comercial (avantaj); Disponibilitate de a lucra in ture; Cunostinte avansate de MS Office; Cunostinte limba engleza si italiana; Gandire logica, capacitate de diagnoza tehnica rapida; Atentie la detalii si atentie distributiva; Rabdare si autodisciplina; Abilitati de relationare cu clientii; Domiciliul in Bucuresti. Programul de lucru se desfasoara in ture, astfel: - tura de zi: 12 ore lucrate, 24 ore libere;. - tura de noapte: 12 ore lucrate, 48 ore libere. Oferim: - Mediu de lucru stabil si placut, alaturi de o echipa profesionista - Tichete de masa - Tichete cadou (Paste si Craciun) - Asigurare sanatate/ servicii medicale - Bonus recomandare colegi - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in firma - Zile libere pentru evenimente deosebite
-
În cadrul magazinului Kaufland din Turda, Calea Victoriei, nr. 39 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Te invitam in echipa noastra! Avem nevoie de controlori calitate ! (activitatea se desfasoara pe schimburi, I si II) Sigma Services International ofera servicii de control in domeniul calitatii, inca din anul 2008 (la nivel national). Ce-ti oferim? Seriozitate si stabilitate financiara; Pachet salarial format din salariu fix +tichete de masa; Contract de munca pe durata determinata; Prime de Sarbatori (Tichete cadou) Transport asigurat sau decontat partial, dupa caz; Instruire la locul de munca; Ce iti cerem? Seriozitate Sinceritate si onestitate Disponibilitate pentru deplasari de scurta si medie durata, in orasele din tara (perioada cuprinsa intre 3-5 zile). (Se asigura cazare, transport si diurna) Experienta de minim 3 luni in cadrul fabricilor producatoare de componente auto, constituie un avantaj Detinere permis auto, cat B-constituie avantaj. Descriere activitate Activitatea se desfasoara in cadrul diferitelor fabricilor producatoare de componente (industria automotive, electronica,etc.) si consta in verificarea retusarea pieselor dar poti fi activitati de productie, in functie de solicitarile clientilor,.
-
Descrierea postului: Ca angajat în vânzare aveţi responsabilitatea ca suprafaţa de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună şi atractivă asupra clienţilor noştri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele şi alte mijloace de transport uşurează deplasarea unor cantităţi mari de marfă. În cadrul raionului sunteţi, împreună cu ceilalţi colegi, parteneri de discuţie pentru clienţii noştri. Oferiţi informaţii despre sortimentuI de care vă ocupaţi, având la dispoziţie un sistem informatic performant. Cerințe: Lucraţi cu plăcere în colectiv şi impresia pe care o lăsaţi în relaţiile cu clienţii noştri este de amabilitate şi competenţă. Puteţi să lucraţi rapid şi conştiincios şi sunteţi oricând gata să vă oferiţi ajutorul. Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
-
În cadrul magazinului Kaufland din Mediaș, Șos. Sibiului, nr. 81 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
VeryClean isi mareste echipa! Cautam casier pentru weekend (sambata si duminica) pentru noua noastra locatie Cosmopolis- Ilfov! Beneficii: -Pachet salarial atractiv -Training si suport in vederea insusirii procedurilor interne -Bonus performanta
-
Suntem in cautare de ajutor bucatar cu experienta si diploma, pentru o gradinita privata din sectorul 6, cu pitici intre 1an si 6 luni si maxim 6 ani, care sa ajute la servirea mesei, in bucatarie la pregatirea bucatelor, la curatenie si la spalat vase. Prezinta un avantaj experienta de lucru in cantina scolara. Pentru mai multe detalii, va rog sa ne contactati la nr de telefon
-
Angajam consilier vestimentar...mai multe detalii în magazinul nostru din calea Mărășești 11...Pasha men's wear Bacău.