Anunțuri
Muncitori productie - depozit - logistica-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
LTHD Corporation angajeaza operatori echipamente industriale ( frezare CNC),cu experienta de minim 2 ani. Program de luni pana vineri, 2 schimburi (07:00-15:30 si 15:00-23:00) Puteti trimite CV la adresa . Telefon de contact - 0727737545
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Promovat
În cadrul depozitului logistic Kaufland din Ploiești, Șos. Ploiești - Târgoviște, DN 72, km 8 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 0372 090 504 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale Posibilitatea de a beneficia de transport gratuit până la depozit Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii generale Flexibilitate în privința unui program de lucru în schimburi Rezistenţă la stres și responsabilitate față de atribuții Capacitate de a face faţă unui ritm alert și a unui volum mare de lucru Sarcinile tale Pregătești comenzile de marfă sosite de la magazinele Kaufland Așezi manual pe palet sacii, lădițele, baxurile, cutiile, mărfurile din zonele alocate Îți poți desfășura activitatea la departamentul mărfuri alimentare-nealimentare, fructe și legume + 9 + 12 sau produse proaspete -1 -2 Ești responsabil de depozitarea corectă a paleților în cadrul departamentului Participi la activități de curățenie și inventar
-
Promovat
Angajam operatori productie sau muncitori necalificati doar barbati- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Epix Trade angajează pentru magazinul și depozitul din Constanța persoană care să ocupe poziția de lucrător comercial (operator depozit manipulant marfă). Cerințe post: - studii medii finalizate - experiență în muncă minim 1 an - seriozitate, atenție la detalii, atitudine pozitivă, integritate - capacitate de organizare și eficiență la locul de muncă - avantaj: cunoștințe tehnice generale, permis de conducere cat. B Descriere post: - Recepţionează și verifică marfa potrivit instrucţiunilor de cantitate și calitate și se asigură că toate produsele sunt depozitate conform procedurilor interne - Împachetează produsele și pregăteşte coletele pentru expediere, conform standardelor solicitate și verifică conformitarea cu documentele de livrare - Contribuie la respectarea normelor și condițiilor specifice de depozitare a produselor - Asigură ordinea şi a curăţenia la locul de muncă - Este responsabil de siguranța și aranjarea optimă a stocului de marfă din magazine si depozit - Manipulează marfa în magazin și în depozit - Participă la operațiuni de încărcare descărcăre a mărfii - Asigurarea prezenţei şi coerenţei informaţiilor referitoare la preţ - Oferirea de ajutor clienţilor la manipularea produselor voluminoase, după caz; - Participă la efectuarea inventarelor periodice Beneficii: - Salariu în funcție de experiență + bonus performanță - Bonuri de masă - Program de lucru de luni până vineri 08:30-17:00 (30 min. pauză de masă) - Mediu de lucru plăcut Despre noi: Suntem firmă importatoare care deține atât magazin de retail, cât și magazin online ce comercializează produse specifice domeniului nautic. Te așteptăm în echipa noastră!
-
Promovat
Angajam personal curățenie în Deva, pentru clinica medicala. se lucrează 8H, in doua schimburi interval orar - 06:00>14:00 - 14:00>22:00 de luni până vineri. Oferim: Salariu atractiv și bonuri de masa. Dacă sunteți interesați așteptăm telefonul dumneavoastră: 0722 588 497.
-
Promovat
Angajam personal curățenie în Oradea se lucrează 5H, interval orar - 16:00>21:00 de luni până vineri. Oferim: Salariu atractiv; bonuri de masa; decont de transport pe OTL. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 07********21 între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Cerințe: Experienta minima 1 an - obligatoriu; Responsabilitate, seriozitate, implicare. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă; Concedii conform legislației; Salariu motivant. Responsabilități: Sudura containere din tabla de 1 mm.
-
Firma de productie angajam muncitori necalificati ( barbati). Se lucreaza L-V de la orele 08-16. Oferim transport din zona Gara Oradea si Zona Rogerius. Salarul de incadrare este de 3300 lei + bonuri de masa in valoare de 35 lei. Informatii la sediul firmei SC RECOLO SRL din Strada Matei Corvin nr 404 zilnic de L-V intre orele 08-15.30. Publi24_1709633140
-
Suntem in cautarea unui coleg,dornic de munca,cu sau fara experienta in domeniu ! Salariu atractiv si posibilitatea de a creste in cariera
-
Compania noastra cauta un Sef echipa dedicat si pasionat, care sa se alature echipei noastre din departamentul de Montaj. Daca esti o persoana organizata, responsabila si iti place sa lucrezi in echipa, aceasta pozitie ar putea fi potrivita pentru tine. Responsabilitati principale: - Coordoneaza si supervizeaza echipa de montaj pentru a asigura respectarea termenelor si a standardelor; - Colaboreaza strans cu departamentele interne pentru a asigura buna desfasurare a proiectului; - Rezolva situatiile care se ivesc si propune solutii alternative; - Asigura intocmirea la timp a diferitelor documente necesare; - Raporteaza catre superiori situatiile curente si eventualele probleme intampinate in cadrul echipei. Cerinte: - Studii medii sau superioare in domeniul: tehnic, economic, comunicare - relatii publice; - Experienta anterioara in coordonarea unei echipe de montajj; - Experienta in utilizarea calculatorului: Pachet Office; - Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze si germane; - Capacitate de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si abilitati multitasking; - Permis auto categ B; - Disponibilitate in deplasari constante pe teritoriul Romaniei. Daca esti o persoana motivata, dornica sa se implice activ si sa contribuie la succesul echipei noastre, te asteptam sa aplici pentru pozitia de Sef echipa - Montaj. Alatura-te noua si fii parte dintr-o echipa unita, orientata catre excelenta!
-
Hesper angajeaza muncitor calificat procese mec,electrician,ing.tehnico comercial,ing.mec.mentenanta
HESPER S.A. este o societate comerciala pe actiuni si are ca obiect principal de activitate producerea de pompe hidraulice . Societatea angajeaza electrician, ingineri pentru serviciul vanzari-marketing-export dar care sa aiba si experienta in IT si inginer mentenanta masini unelte cnc,,muncitori calificati si necalificati,femeie de serviciu Pachetul de salarizare oferit pentru acest post este ; salariu fix tichete de masa bonusuri de Paste,Ziua Femeii,ziua copilului,Craciun prime la concediu de odihna si altele in confomitate cu prevederile contractului colectiv de munca la nivel de societate Asteptam cu mare interes cv-urile pe care dorim sa ne fie transmise pe e-mail iar telefonul la care putem fi contactati este
-
Promovat
Suntem în căutarea de persoane muncitoare și atente la detalii pentru a se alătura echipei noastre de reimpachetare. Dacă sunteți rapid, precis și vă place munca într-un mediu dinamic, atunci sunteți persoana pe care o căutăm! Responsabilități: Reimpachetarea produselor conform standardelor companiei Etichetarea corectă a produselor Asigurarea calității produselor reimpachetate Respectarea regulilor de siguranță și a procedurilor companiei Cerințe: Abilitatea de a lucra într-un ritm rapid Atent la detalii și precis în lucrul cu produsele Capacitatea de a lucra în echipă Disponinilitate de lucru in 3 schimburi Beneficii: Salariul: 3550 lei brut, majorare dupa 6 luni 3750 brut Tichete de masa: 35 lei Bonus de prezenta: 350 lei brut Spor de noapte: 25% Prime de sarbatori Plata orelor suplimentare: 175% Mai multe detalii la telefon: 0729 800 746
-
Operatori CNC Montatori subansamble Tehnicieni electromecanici Sudori Operator depozit Tip : full time Locatie : Sibiu CV: CV-uri pe adresa de email: lauradanielau at yahoo.com
-
HESPER S.A. este o societate comerciala pe actiuni si are ca obiect principal de activitate producerea de pompe hidraulice . Societatea angajeaza gestionar magazie scule, electrician, ingineri pentru serviciul vanzari-marketing-export dar care sa aiba si experienta in IT ,inginer mentenanta masini unelte cnc,,muncitori calificati si necalificati,. Pachetul de salarizare oferit pentru acest post este ; salariu fix tichete de masa bonusuri de Paste,Ziua Femeii,ziua copilului,Craciun prime la concediu de odihna si altele in confomitate cu prevederile contractului colectiv de munca la nivel de societate Asteptam cu mare interes cv-urile pe care dorim sa ne fie transmise pe e-mail iar telefonul la care putem fi contactati este
-
Angajam Operator circular in pachet pentru debitare PAL MDF PFL in fabrica de productie mobilier Program: 08:30 - 17:00 Contract de munca pentru perioada nedeterminata Flexibilitate, seriozitate Salariu motivant: 4.500 Lei + bonusuri
-
cautam Ambalator pentru Arad program:3 schimburi Sarcini: - Sorteaza, verifica produsul finit de defecte si il inlocuieste pe linia de productie. Cerinte: - Barbati, apti fizic - atentie la detalii Beneficii: - salariu 3150 net (in mana) -tichete de masa 40 lei zi -ore suplimentare platite 200% -transport asigurat pe ruta Sanmartin-Macea-Curtici-Sofronea -Arad
-
Cautam Mecanic Intretinere pentru o fabrica noua in Arad Sarcini: - Executa asupra utilajelor operatii de ajustare, intretinere si reparare - Inlocuieste componente defecte, piese uzate si regleaza mecanisme de directive, franare, oprire-pornire a utilajelor. - Responsabil pentru efectuarea mentenantei atat zilnice cat si periodice si a reviziilor generale. Cerinte: - Experienta in domeniul tehnic, mecanic - Capacitati de organizare, planificare - Cunostiinte minime operare PC - Cunostiinte limba engleza sau germana constituie avantaj Program - un singur schimb Beneficii: - Salariu motivant - Tichete de masa 40 lei zi - Ore suplimentare platite 200% - Bonusuri de performanta, prezenta, Craciun Transport asigurat pe ruta Sanmartin-Macea-Curtici-Sofronea-Arad
-
Manpower recrutează pentru un client din Lugoj, o fabrică de mase plastice, operatori preparatori motivați și dedicați pentru a se alătura echipei. Oferta noastră: Salariu de 3400 lei brut lunar Tichete de masă în valoare de 30 lei Bonusuri: Prima lunară de calitate de 200 lei pentru operatori preparatori Prime de Paste, Crăciun, 8 Martie și pentru recomandări Spor de 25% pentru munca de noapte și 200% pentru orele suplimentare Program de lucru în 3 schimburi: Schimbul 1: 06:00 - 14:00 Schimbul 2: 14:00 - 22:00 Schimbul 3: 22:00 - 06:00 Transport asigurat din Lugoj Cerințe: Experiență anterioară într-o fabrică de mase plastice constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilitatea de a lucra în echipă și de a respecta termenele limită. Motivație și dorință de a învăța și de a se dezvolta într-un mediu industrial.
-
Angajam tamplar cu experienta pentru fabrica de productie mobilier din PAL MDF Program: 08:30 - 17:00 Contract de munca pentru perioada nedeterminata Flexibilitate, seriozitate Salariu motivant: 5.500 LEI + bonusuri
-
angajam Operator instalatii Sarcini: - Reglarea și ajustarea echipamentelor si masinilor pentru producție conform specificatiilor de productie - Monitorizarea fluxului de productie si ajustarea echipamentelor si masinilor în consecintă Cerinte: - Cunostiinte operare PC - CUnostiinte minime limba Engleza - Capacitati de organizare, planificare - Se ofera formare la locul de munca - Disponibilate munca pe 3 schimburi Beneficii: - Salariu 3500-4000 net - Tichete de masa 40 lei zi - Bonusuri de performanta, prezenta - Ore suplimentare platite 200% Transport asigurat pe ruta Sanmartin-Macea-Curtici-Sofronea-Arad
-
Angajam Mecanic Intretinere Sarcini: - Executa asupra utilajelor operatii de ajustare, intretinere si reparare - Inlocuieste componente defecte, piese uzate si regleaza mecanisme de directive, franare, oprire-pornire a utilajelor. - Responsabil pentru efectuarea mentenantei atat zilnice cat si periodice si a reviziilor generale. Cerinte: - Experienta in domeniul tehnic, mecanic - Capacitati de organizare, planificare - Se ofera formare la locul de munca Program - un singur schimb Beneficii: - Salariu motivant - Tichete de masa 40 lei zi - Bonusuri de performanta, prezenta, Craciun
-
Cerințe: Experiență anterioară în domeniul strunjirii și cunoștințe solide despre mașinile de strunjire; Abilități excelente de citire și interpretare a desenelor tehnice și a schemelor; Responsabilități: Operați mașinile de strunjire pentru a crea piese metalice conform specificațiilor; Interpretarea desenelor tehnice și a schemelor pentru a determina setările necesare ale mașinii; Verificarea calității pieselor fabricate și ajustarea mașinii pentru a obține rezultate optime; Întreținerea și curățarea regulată a mașinilor de strunjire pentru a asigura funcționarea corectă; Beneficii: Program flexibil: 7:00- 15:30 sau 7:30- 16:00; Pachetul Salariul: 5000 Lei Net; Decontare transport; Contract pe o perioada nedeterminata. Prin transmiterea candidaturii dvs. pentru acest job sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru desfășurarea procesului de recrutare.
-
Cerinte: Studii superioare tehnice, de preferinta in domeniul mecanic, masini si utilaje; Capacitate de organizare; Abilitati de lider de echipa; Persoana dinamica, energica, implicata; Discernamant si capacitate de a rezolva problemele; Atitudine pozitiva, proactiva si orientata catre obtinerea de rezultate; Gandire analitica, spirit de observatie, atentie distributiva; Bune cunostinte de operare PC (Word, Excel); Experienta de minim 3 ani intr-un departament tehnic, de productie si minim 1 an cu atributii manageriale; Disponibilitate de a lucra in schimburi; Responsabilităti: Asigura si incurajeaza calitatea lucrului in echipa; Gestioneaza intreaga capacitate de productie; Intocmeste si raspunde pentru atingerea planului de productie prestabilit; Intocmeste raportul asupra stadiului lucrarilor; Coordoneaza direct echipa de productie pentru executarea lucrarilor atribuite; Asigura livrarea la timp a comenzilor, conform obiectivului trasat; Colaboreaza cu toate departamentele pentru eficientizarea activitatii in aria sa de expertiza Alocarea eficientă a tuturor resurselor necesare (materiale, utilaje, resurse umane etc.); Îți vom oferi: Pachet salarial motivant, tichete de masa si transport; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Inducție și pregătire profesională de specialitate; Dezvoltare profesională într-un mediu dinamic, alături de o echipă bine pregătită; Descrierea companiei: Suntem o afacere de familie înființată în anul 1995 din dorința de a aduce în casele oamenilor mobilier de calitate la prețuri competitive. Producem mobilier în serie din PAL melaminat pentru sufragerii, dormitoare, camere de copii și tineret, birouri, bucătării și holuri. Piesele de mobilier sunt vândute dezasamblate în cutii, fiind însoțite de scheme și instrucțiuni clare de montare și de accesoriile necesare. Am început cu o echipă de 6 persoane și un spațiu de producție de 100 m2, iar astăzi ne mândrim cu o echipă de 100 de persoane specializate în toate etapele procesului de producție, ce dispune de un spațiu de 15.000 m2 și dotările tehnice necesare pentru a răspunde oricărei cerințe. În urmă cu 4 ani am lansat haaus.ro, magazinul online cu ajutorul căruia produsele noastre ajung direct la clientul final. Ce ne-am propus: Piața în care acționăm se află în ascensiune, și odată cu aceasta ne dorim să creștem și noi. În perioada următoare ne-am propus să investim în oameni și în utilajele pe care le folosim. Astfel, vrem să angajăm oameni motivați, care apreciază calitatea, munca în echipă și care își doresc să crească odată cu noi.