Anunțuri
Muncitori productie - depozit - logistica-
Acest anunț nu mai este valabil.
Îți propunem anunțuri similare din aceeași categorie.
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte: Experienta anterioara de minim 3 ani Cunostinte de desen tehnic si verificari repere fabricate (experienta in utilizarea instrumentelor de masura); Cunostinte de tolerante; Candidatul ideal: Persoana dinamica, deschisa, adaptabila, flexibila; Atitudine proactiva, gandire analitica şi capacitate de sinteza; Abilitati de comunicare, lucru in echipa, organizare. Responsabilitati ; 1. Execută toate lucrările în conformitate cu documentația de execuție, competențele tehnice și planul de producție, anunțând neconformitățile. 2. Execută operații pregătitoare cum ar fi: debitarea materialului, curățarea, debavurarea, îndreptarea, trasarea, fretarea, operații de prelucrare prin așchiere (pilire, polizare, găurire, strunjire, frezare, filetare), prin deformare plastica la rece (îndoire, ambutisare, perforare, decupare, torsionare); 3. Realizează probele de funcționare în prezența controlorului de calitate, pentru completarea Rapoartelor control, reglare și testare; 4. Verifică, conform documentației tehnice și a normelor de calitate, toate piesele care vor fi supuse asamblării, înainte de a începe această operațiune si anunță șeful direct în cazul neconformităților; 6. Identifică, înainte de asamblare, toate elementele de montaj (șuruburi, piulițe, șaibe, adaptoare etc), informează șeful direct în cazul lipsei sau neconformității pieselor. 7. Depozitează imediat ansamblurile, subansamblurile și piesele finalizate pe rafurile special amenajate și etichetate conform comenzii de producție și informează șeful direct de finalizarea lucrării. 8. Demontează ansamble și subansamble respectând și înregistrând ordinea operațiilor, astfel încât montajul să se realizeze facil, în cazul în care nu există desen de montaj (reparații capitale). 9. Returnează șefului direct piesele, consumabilele și subansamblele ce nu au fost folosite în procesul de asamblare, în maxim 8 h de la finalizarea ansamblului. 10. Protejează, înainte de depozitare, suprafețele funcționale ale pieselor și subansamblurilor conform instrucțiunilor în vigoare. 11. Utilizează echipamentele, sculele, bancurile de lucru, bancurile mobile de lucru, dulapurile de scule, etc doar în scopurile în care au fost realizate, conform instrucțiunilor în vigoare. 13. Identifică corect înainte de începerea execuției, SDV-urile pe baza desenelor de execuție ale lucrărilor planificate; 14. Identifică, înainte de începerea execuției, materialele și semifabricatele necesare în funcție de tipul lucrării de executat, fișa tehnologică și desenul de execuție. 15. Verifică zilnic, cu atenție, starea echipamentului de lucru și informează imediat șeful direct în cazul constatării defecțiunilor. Lunar verifica fisele de inventar si casează articolele deteriorate.
-
Promovat
Angajam PICKER Salariul tau este de 3200 lei NET (in mana) Tichete de masa 700 LEI (35 lei pe zi lucrata) Bonusuri de sarbatori Transport GRATUIT Se lucreaza 5 zile pe saptamana si 2 zile libere cu un program in 2 schimburi (06:30- 15:15 13:15 - 22:00). Punctul de lucru este in Stefanestii de jos, Ilfov
-
Promovat
Manpower recrutează în Arad desenator cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată! Descriere generală a postului: - un desenator este responsabil pentru crearea de desene și schițe precise în conformitate cu cerințele și specificațiile proiectelor sau a sarcinilor date. Responsabilități: - interpretarea cerințelor și specificațiilor proiectului pentru a crea desene și schițe precise; - utilizarea software-ului de proiectare asistată de calculator AUTOCAD sau a altor instrumente de desen digital pentru a crea și edita desenele; - crearea desenelor detaliate, inclusiv planuri, elevații, secțiuni și perspective, în funcție de nevoile proiectului; - colaborarea cu echipa de proiectare și cu alte departamente pentru a asigura consistența și coerența desenelor în cadrul proiectului; - revizuirea și actualizarea desenelor în conformitate cu feedback-ul și schimbările cerute; - respectarea standardelor și reglementărilor relevante în domeniul desenului tehnic și al proiectării; - comunicarea eficientă cu colegii și cu clienții pentru a clarifica cerințele și a obține aprobările necesare; - gestionarea și organizarea fișierelor și documentelor de desen pentru a asigura accesibilitatea și integritatea acestora. Cerințe: - cunoștințe solide de desen tehnic și familiaritate cu principiile și practicile de proiectare; - abilități excelente de utilizare a software-ului AUTOCAD și a altor instrumente de desen digital; - capacitatea de a interpreta și de a aplica corect cerințele și specificațiile proiectului; - atent la detalii și capacitatea de a produce desene precise și bine structurate; - abilități bune de comunicare și colaborare în echipă; - flexibilitate și capacitatea de a gestiona multiple proiecte simultan; - experiență anterioară în domeniul desenului tehnic sau al proiectării reprezintă un avantaj; - diplomă sau certificare relevantă în domeniul desenului sau al proiectării poate fi cerută de anumite angajatori; - permis de conducere Cat. B. Beneficii: - salariu competitiv; - contractul va fi semnat direct cu firma angajatoare pe o perioadă nedeterminată; - tichete de masă; - transportul se decontează într-o anumită limită; - mediu de lucru placut; - posibilitatea de dezvoltare profesională. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
-
Promovat
Angajam gestionar Cerințe: -cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) - bune abilitati de comunicare si organizare -vedere buna -experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership -persoana ordonata, onesta, muncitoare -cunostiinte limba Engleza (comunicare) -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B reprezinta un atu -permis stivuitorist reprezinta un atu -experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu -cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanic reprezinta un atu Condiții: -lucru in doua schimburi -bonuri de masa -prime sarbatori -posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu -loc de munca stabil Responsabilități: -verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine -intocmeste rapoarte de activitate personal din subordine -coordoneaza activitatea pe schimbul alocat -instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client -se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru -realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului -verifica fluxul de lucru
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerinte - studii tehnice/inginerie absolvite; - pasiune si cunostinte solide in domeniul tehnic-electronic; - dispus pentru deplasari in tara; - permis auto obligatoriu - categoria B; - limba engleza - nivel conversational; - peste 1 an experiență în IT Hardware, inginerie, service/reparatii, specialisti/tehnicieni, telecomunicatii; - punctual, responsabil, sincer, cu spirit de echipa, organizat; - dexteritate. Responsabilitati / Realizari - prestarea de munca de teren in Bucuresti si in tara ce presupune interventii hardware si software asupra echipamentelor comercializate, precum si intretinerea acestora, in conformitate cu instructiunile si procedurile de lucru; - mentenanta tehnica periodica prin recunoasterea si schimbarea pieselor defecte; - dezasamblarea pieselor vechi si asamblarea pieselor noi; - configurarea, testarea si verificarea jocurilor instalate; - service, depanare si intretinere aparatura si echipamente comercializate; - mentinerea unei relatii profesionale cu partenerii companiei. Alte Informatii: Salariu atractiv si competitiv; Bonusuri in functie de performanta; Loc de munca in cadrul unei companii aflate in plina ascensiune; Activitati de teambuilding si petreceri in cadrul echipei; Mediu de lucru placut si relaxant. Va informam ca prin aplicatia dumneavoastra transmisa pentru aceasta pozitie, va exprimati consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal prezente in CV-ul dumneavoastra. De asemenea, va aducem la cunostinta ca in conformitate cu Legea 677/2001 privind prelucrarea datelor cu caracter personal, aveti dreptul de informare, dreptul de a accesa/de a actualiza datele cu caracter personal, dreptul de a va opune in orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal si de a solicita stergerea informatiilor dumneavoastra din bazele noastre de date.
-
OFERIM: Loc de munca stabil Salariu in functie de performante Al 13-lea salariu Tichete de masa Transport Posibilitati de dezvoltare si promovare CERINTE: Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi Organizam interviuri in fiecare zi lucratoare la orele 9,30 Ne gasiti in Satu Mare, str.Fagului, nr.35 Contact:
-
Ai o calificare de Lacatus , Electrician sau Matriter? Iti doresti sa aplici cunostintele si sa te dezvolti mai mult? La noi ai aceasta posibilitate! Alaturate echipei noastre de profesionisti in cadrul atelierului de intretinere utilaje. Oferim: Salariu atractiv Tichete de masa de 30 ron Spor de noapte Ore suplimentare platite dublu Al 13-lea salariu Transport Asigurare Oportunitati de dezvoltare si promovare Satu Mare, str.Fagului, nr.35 Telefon sau e-mail:
-
Cautam Mecanic Intretinere pentru o fabrica noua in Arad Sarcini: - Executa asupra utilajelor operatii de ajustare, intretinere si reparare - Inlocuieste componente defecte, piese uzate si regleaza mecanisme de directive, franare, oprire-pornire a utilajelor. - Responsabil pentru efectuarea mentenantei atat zilnice cat si periodice si a reviziilor generale. Cerinte: - Experienta in domeniul tehnic, mecanic - Capacitati de organizare, planificare - Cunostiinte minime operare PC - Cunostiinte limba engleza sau germana constituie avantaj Program - un singur schimb Beneficii: - Salariu motivant - Tichete de masa 40 lei zi - Ore suplimentare platite 200% - Bonusuri de performanta, prezenta, Craciun Transport asigurat pe ruta Sanmartin-Macea-Curtici-Sofronea-Arad
-
cautam Ambalator pentru Arad program:3 schimburi Sarcini: - Sorteaza, verifica produsul finit de defecte si il inlocuieste pe linia de productie. Cerinte: - Barbati, apti fizic - atentie la detalii Beneficii: - salariu 3150 net (in mana) -tichete de masa 40 lei zi -ore suplimentare platite 200% -transport asigurat pe ruta Sanmartin-Macea-Curtici-Sofronea -Arad
-
-
Suntem în căutarea unui mecanic specializat în camioane, pasionat de domeniul auto și cu abilități tehnice remarcabile. Indiferent dacă ai experiență sau ești la început de drum în repararea și întreținerea camioanelor, te invităm să aplici pentru postul nostru vacant. cerinte: - Atitudine proactivă și dorința de a învăța și de a se dezvolta profesional. - Capacitatea de a lucra în mod independent sau în echipă oferim: -Pachet salarial atractiv, în funcție de experiență și performanțe. -Program pe un singur schimb Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o companie dedicată excelenței! Aplica acum!
-
angajam Operator instalatii Sarcini: - Reglarea și ajustarea echipamentelor si masinilor pentru producție conform specificatiilor de productie - Executarea lucrărilor de întretinere si reparație a echipamentelor si masinilor de productie - Monitorizarea fluxului de productie si ajustarea echipamentelor si masinilor în consecintă Cerinte: - Cunostiinte operare PC - CUnostiinte minime limba Engleza - Capacitati de organizare, planificare - Se ofera formare la locul de munca - Disponibilate munca pe 4 schimburi Beneficii: - Salariu motivant - Tichete de masa 40 lei zi - Bonusuri de performanta, prezenta - Ore suplimentare platite 200% Transport asigurat pe ruta Sanmartin-Macea-Curtici-Sofronea-Arad
-
Angajam Mecanic Intretinere Sarcini: - Executa asupra utilajelor operatii de ajustare, intretinere si reparare - Inlocuieste componente defecte, piese uzate si regleaza mecanisme de directive, franare, oprire-pornire a utilajelor. - Responsabil pentru efectuarea mentenantei atat zilnice cat si periodice si a reviziilor generale. Cerinte: - Experienta in domeniul tehnic, mecanic - Capacitati de organizare, planificare - Se ofera formare la locul de munca Program - un singur schimb Beneficii: - Salariu motivant - Tichete de masa 40 lei zi - Bonusuri de performanta, prezenta, Craciun
-
cautam Manipulant Marfuri pentru Sebes sarcini: - descarca piesele din mijloacele de transport intern si le aseaza pe fiecarei in locatia prestabilita - asigura alimentarea liniilor de asamblare cu piese Cautam persoane serioase, cu disponibilitate de a lucra pe 3 schimburi transport asigurat pe rutele: Cugir-Vinerea-Sibot-Balomir-Sebes Salistea Deal-Salistea-Tartaria-Sebes Alba Iulia-Acmariu-VUrpar-Vintu de Jos-Pianu de Sus- Sebes
-
cautam Operator asamblare in Sibiu cerinte: -minim 8 clase -seriozitate -disponibilitate de a lucra in 2-3 schimburi - disponibilitate de a lucra la inaltime beneficii: -salariu peste medie -bonuri de masa 40 lei zi -ore suplimentare platite 200% -prime de sarbatori -prima de concediu 2000 lei net -prima de performanta lunara 650 lei net -mediu de lucru placut -transport decontat
-
cautam Operator Productie in Sibiu cerinte: - seriozitate - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi - calificare in domeniul textil beneficii: - salariu peste medie - bonuri de masa 40lei zi - ore suplimentare platite 200% - spor de noapte 35% - mediu de lucru placut - transport asigurat - bonus de productivitate
-
cautam Ajutor Pregatire Productie pentru Sibiu cerinte: -minim 10 clase -persoana serioasa, dezghetata, cu capacitate de invatare -disponibilitate de a lucra pe 2 sau 3 schimburi beneficii: -salariu peste medie -bonuri de masa 40lei zi -ore suplimentare platite 200% -prime de sarbatori -prima de concediu 2000 lei net -prima de performanta lunara 650 lei net -mediu de lucru placut -spor de noapte -transport decontat sau asigurat
-
Angajam muncitori necalificați pentru ambalare etichetare, la un abator din Germania. AJUTĂM CU TRANSPORTUL BENEFICII: -salariu net cuprins intre 1.800 - 2.000 -contract de munca -asigurare medicală -spor de noapte 25 % -duminica și zilele de sărbătoare legale plătite cu 25% in plus -alocații pentru persoanele care au copii minori 219 -concediu plătit 24 zile pe an -bani de concediu -al 13-le-a salariu -primă de Crăciun -instruire și formare profesională -nu percepem nici un fel de comision de angajare -echipament de lucru gratuit Descrierea postului : -post la banda , etichetare,ambalare -programul de lucru este de 6 zile pe săptămâna ,8 ore cu posibilitatea de a se face ore suplimentare -disponibilitatea de a lucra pe ture (zi și noapte )l -cazare in camere de 2 persoane camera de cuplu Cerințe : -persoane serioase, bărbați,femei sau cupluri obișnuite sa lucreze in 2 schimburi cu vârsta cuprinsă între 18-55 de ani -cazier curat -apți de munca MODALITĂȚI DE PLATA : -plata salariului se efectuează prin transfer bancar FIRMA SE OCUPA DE TOATE ACTELE NECESARE -cont bancar -asigurare de sănătate - Anmeldung Drumul din România pana in Germania este de 150 care este suportat de firma și vi se va retrage din primul salariu . Avem plecări săptămânale din toate zonele tarii. Pentru informații suplimentate sunați la numărul de telefon
-
Promovat
Cautam Lucratori depozit Sortatori produse energici, priceputi si dornici de o noua provocare profesionala, care sa se alature echipei PPT de la Depozitul logistic din comuna Maracineni, sat Argeselu, jud.Arges. In acest rol veti lucra de luni pana vineri in intervalul orar 8.00 - 17.00, cu o ora pauza de masa, si veti efectua sarcini legate de sortarea, ambalarea si incarcarea descarcarea marfurilor textile care vor fi comercializate in toata reteaua de magazine PPT din tara. Esti interesat a? Ne poti suna direct la nr.de telefon: 0763.679.134 sau ne poti trimite aici datele tale de contact pentru a fi sunat a. Ce oferim: Salariu fix si bonus lunar de prezenta; Tichete de masa; Zile de concediu suplimentare, in functie de vechimea in companie; Transport asigurat pe ruta Pitesti-Maracineni-Argeselu-Mioveni-Mihaesti; Bonus de recomandare. Profilul pe care il cautam: Persoana muncitoare, energica si atenta la detalii; Atitudine cooperanta si usor adaptabila; Punctualitate, determinare si responsabilitate. In cateva cuvinte, responsabilitatile acestui rol: Efectueaza activitati de sortare si ambalare a marfurilor; Sortează si grupeaza produsele pe coduri de articole şi le grupează în vederea expedierii sau depozitării; Pregateste marfa in vederea efectuarii livrarii; Verifică etichetele produselor şi le scanează; Participa la activitati de manipulare a marfurilor textile si de curatenie a locului de munca; Ofera suport la efectuarea inventarului in depozit. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Recrutam REPREZENTANT VANZARI in Oradea pentru o companie digitala globala, care are scopul de a facilita magazinelor online transportul produselor catre clienti, prin multiple servicii de livrare. CERINTE: - Studii medii; - Experienta in domeniul vanzari; - Limba engleza la nivel conversational; - Bune cunostinte de operare PC si cunoasterea pachetului Microsoft Office; - Permis de conducere cat. B; - Bune abilitati de comunicare, negociere si organizare. RESPONSABILITATI: - Prospectarea pietei in gasirea de noi clienti; - Negocierea, intocmirea si transmiterea ofertei catre client; - Identificarea si analizarea trendurilor din piata de profil; - Propunerea si implementearea strategilor de adaptare si de dezvoltare a oportunitatilor de business in zona alocata. BENEFICII: - Salariu intre 3500-4000 ron net + comision, in functie de experienta; - Masina de serviciu, telefon; - Oportunitatea de a lucra intr-o companie internationala aflata in plina dezvoltare; - Posibilitati reale de dezvoltare a carierei profesionale; - Traininguri si suport de pregatire si perfectionare profesionala.
-
Companie din domeniul confectii metalice, angajam in sucursala din Constanta: Muncitori necalificati cu ceva experienta in domeniul confectii metalice Lacatusi confectii metalice si strungari cu sau fara experienta Angajarile se fac pe baza unui interviu la sediul firmei. Posturile de lucru sunt stabile in hala din Constanta, suntem aici din 2005. Suntem o firma serioasa si dorim oameni seriosi. Muncitorii necalificati trebuie sa fi activat in domeniul prelucrari metalice. Oferim salariu competitiv si comensurat cu exprienta de la 4000 RON net in mana, in sus. La necalificati salariul incepe de la 3500 RON net in mana, in functie de experienta. Incepatorii daca sunt selectati, vor beneficia de training in meseria lacatus confectii metalice. Aceste salarii se renegociaza dupa perioada de proba de 3 luni. Salariile se maresc la inceputul fiecarui an la toata firma. Se acorda tuturor bonusuri de productie considerabile in fiecare luna, NU "doar pe hartie", bonusuri care pot sa atinga valoarea a inca unui salariu. Transport gratuit pe o raza de 40 km in jurul orasului Constanta sau din orasul Fetesti, Medgidia, Se lucreaza in hala din zona industiala din orasul Constanta. Transportul in comun in sau afara orasului este deasemenea decontat. Angajarile se fac numai pe baza unui interviu in persoana la sediul firmei din Strada Industriala nr. 13, incinta ERCO , Constanta Sunati la angajari, Adriana , pentru a va programa la interviu intre 8.30 AM si 15.30 PM. Alege sa faci cariera intr-o meserie stabila si cu viitor, intr-o companie stabila si cu viitor! Te asteptam!
-
Mpc angajeaza lucratori depozit in Joita (Giurgiu), Asiguram transport din urmatoarele zone: MIOVENI (PRIMARIE) -PITESTI (PARCARE HOTEL RAMADA)-- MC DONALDS PITESTI-LIDL PRUNDU-PRUNDU LICEU Beneficii : Salariu incepand de la 3.100 lei Net Spor de 25% pentru orele lucrate de noapte Spor de 25% pentru zilele de weekend Bonus de productivitate dupa terminarea perioadei de probă Orele lucrate in timpul zilelor de sarbatoare legală se platesc dublu. Transport asigurat Program de lucru: Schimbul 1: 08:30-17:30; Schimbul 2 : 17:30-02:30; Se lucreaza 8h zi + 1h pauza. Activitati principale : Receptie marfa (descarcarea mărfurilor) Aprovizionarea rafturilor Picking Scanare si coletare Activitati specific depozitului indicate de catre managerul de echipa. Pentru detalii suplimentare va rugăm să ne contactați telefonic sau WhatsApp la sau trimite-ne CV-ul tău pe adresa de e-mail și te contactăm noi!
-
Rog seriozitate si atenție sporită la citirea anunțului: Numele meu este Avram Marius si angajăm 24 de muncitori necalificați, femei si bărbați, cu vârsta cuprinsa între 18 si 55 de ani, pentru ambalat si etichetat ciocolata la o fabrica de ciocolata în Germania. Plecarea oficiala, este pe data de 29 martie 2024 împreună cu restul grupului, unde vă voi însoții personal, dar se poate pleca si mai repede cu mașină personală, după realizarea contractului. Răspund la telefon în intervalul: Luni - sâmbătă: 10:00 - 18:00 Duminică: 10:00 - 16:00 In caz de interes sporit pentru acest loc de munca, vă rog sa insistați cu apelurile până răspund, deoarece sună foarte multe persoane. Atenție, sunt persoană fizică, supervizor la fabrică si am primit sarcina de a angaja 24 de persoane. Munca este una de dificultate ușoară spre medie, fără normă, si fără efort fizic. Programul de lucru este de la 08:00 la 20:00 (12 ore) cu pauză de masă de la 12:30 la 13:00 Firma oferă (obligații specificate si in contract) : - Transport cu autocarul, care se va retrage din prima luna de salarizare (120 euro) - Cazare gratuită (trebuie plătite doar utilitățile in marja 100-300 euro) - Se oferă bani în avans pentru nevoi personale (mâncare, etc) : 300 de euro, care se retrag din prima luna de salarizare. - Se oferă 2,192.2 lunar net, bani pe care ii primiti in mana, din care se vor retrage banii de transport + utilitățile + banii împrumutați pentru nevoi personale. Calcul salarizare: 8.30 x 12 ore = 99.6 la zi. 99.6 x 22 de zile = 2,192.2 la lună lucrată fără sâmbete si duminici. Peste salariul net de 2,192.2 la lună, se poate lucra si sâmbăta si duminica, care sunt plătite EXTRA, la negru (bani specificați nici unde in contract) si se oferă cash la finalul zilei. Cazarea, este realizată in apartamente de 2 camere, 2 persoane per camera, baie si bucătărie la comun, pe fiecare apartament. Cazarea este gratuită, din punct de vedere al chiriei, dar trebuiesc plătite utilitățile(Curent electric, apă curentă, gaze naturale) , care se vor împărții la 4 persoane. Apartamentele, sunt utilitate cu toate cele necesare unei vieți modeste. Mașină de spălat rufe, frigider, cabină de duș, centrală termică individuală pe fiecare apartament. Am ținut foarte mult, la igiena voastră, așa că, am optat pentru saltele noi, in tiplă, lenjerie noua si veselă noua. Acte necesare (necesare la plecare) - Copie de Buletin (carte de identitate) legalizata la notar - ștampilă conform cu originalul. - Adeverință de la medicul de familie precum ca sunteți apt fizic si psihic de munca in strainatate ( ATENȚIE trebuie sa fie specificat pe adeverinta "in strainatate") in original. - Cazier judiciar Mentionez ca daca una dintre persoanele care urmeaza sa plece are dosarul incomplet la întâlnirea pentru plecare , RAMANE ACASA. Mentionez ca nu se percep taxe de mediere sau alte taxe inventate ,nu sunt firma , sunt persoana fizica un simplu angajat care lucrez in acest depozit de 5 ani si care am primit sarcina de a aduce 24 de oameni la munca, las la latitudinea fiecaruia dupa ce lucreaza si primeste salariul sa decida daca merit sau nu o mica atentie , iar ca implicare financiara sunt necesarii 100 de lei de persoana pentru inregistrarea contractului la ITM (inspectoratul teritorial de munca) acesti banii se platesc in mod direct catre ITM,fiind un contract european de munca trebuie inregistrat la ITM sa se faca dovada ca persoana angajata nu are pensie sau alt loc de munca pe perioada contractului, se face contract de munca de 3 luni de zile cu posibilitate de prelungire pe o perioada nedeterminata unde salarizarea se renegociaza in mod direct cu angajatorul.
-
Firma Asevi România, producatoare de detergenți de uz casnic, căutăm un tehnician de întreținere foarte competent și motivat care să se alăture echipei noastre. Candidatul va contribui la asigurarea funcționării eficiente și fiabile a unității de producție prin întreținere eficientă și rezolvarea problemelor. Responsabilitati principale: Efectuați întreținerea și îmbunătățirile preventive și corective ale utilajelor în timp util pentru a garanta funcționarea corectă și rezolvarea incidentelor; Diagnosticați și rezolvați problemele mecanice, electrice și hidraulice în timp util pentru a minimiza timpul de nefuncționare; Colaborează strâns cu departamentul de producție pentru a oferi instruire sau asistență; Cerințe: Minim 1 an experiență demonstrată în întreținere într-o fabrică de producție sau similar; Cunoștințe solide de electricitate, electronică, pneumatică și hidraulică; Familiarizare cu sistemele automate de control și PLC-uri; Păstrați uneltele și instrumentele de lucru organizate și în stare perfectă; Abilități de rezolvare a problemelor, inițiativă și disponibilitatea de a învăța cunoștințe noi; Abilități de comunicare și lucru în echipă. Se apreciaza gradul tehnic in intretinere industriala, electromecanica sau conexe.