Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Persoane Disponibil imediat Tip job: Full time

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Gets Bet angajează operator pariuri sportive Beneficii: BONUSURI de performanță - Tichete de masa - Asigurare medicala - Cursuri GRATUITE de specializare - Oportunități de PROMOVARE - Loc de muncă stabil, aproape de casă - Colegi tineri și ambițioși - Program de lucru FLEXIBIL Responsabilități: - Informează clienții în legătură cu promoțiile și regulile jocurilor aflate în desfășurare - Incasează banii pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice - Acceptă și validează biletele de pariere - Întocmește zilnic documentele contabile primare - Creează un mediu plăcut pentru jucători Candidata sau candidatul ideal: - persoană loială, corectă, serioasă - dornică să se dezvolte profesional într-un domeniu aflat într-o creștere fără precedent - determinată să lucreze în echipa liderului - interesată de construirea unei cariere

  • 12

    S.C. Top Master Ltd S.R.L. distribuitor de accesorii pentru constructii, instalatii si bricolaj angajeaza operator facturare/date Daca esti o persoana organizata, perseverenta si iti place sa iti desfasori activitatea intr-un mediu profesional abia asteptam sa ne cunoastem. Ce asteptari avem de la tine: studii medii finalizate abilitati numerice cunostinte operare Excel abilitati de comunicare cunoasterea sistemului WinMentor reprezinta avantaj Ce ar trebui sa faci: operarea si emiterea facturilor pe baza comenzilor intocmirea, introducerea si operarea diverselor documente ofera informatii si suport colegilor din departamentul vanzari diverse raportari cu caracter contabil Ce iti oferim noi: training si consiliere transport la locul de munca atmosfera de lucru placuta alaturi de o echipa tanara si competitiva pachet salarial motivant ( salariu fix+bonusuri ) prime de Paste si Craciun cadou aniversar team buildinguri anuale si dezvoltare personala

  • 89

    Angajam personal relatii clienti ,barbati si femei, minim 19 ani, cunostine calculator, munca de birou, secretariat. Avem nevoie de persoane rezistente la stres, abilitati de comunicare., sociabili, usor adaptabili, dornici sa invete. Experienta in domeniul muncii de birou este un avantaj dar nu obligatoriu, se poate si fara diploma de bacalaureat. Program de lucru fix 8 ore( 9-17).sambata-duminica liber..Relatii la telefon numai intre orele 9-17 luni-vineri:

  • 5

    Oferim salar lunar 1500 net/ luna plus comision vânzări acesta reprezinta procentaj din comisioanele obținute în urma vânzărilor. Nu necesita experienta semnificativa în domeniu. Permisul categoria B constituie un avantaj. Se cere : cunoaștere operare pc, promovare pe diferite platforme ale ofertelor agenției, o buna organizare, atenție la detalii,fire proactiva. Pt detalii sau CV la adresa [email protected]

  • 183

    Angajam Reprezentanti vanzari call-center- limba romana pentru promovarea serviciilor VODAFONE Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program full-time 09-18, Luni-Vineri Bonusuri de performanta; Tichete de masa (20 RON/tichet) Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi;

  • 26

    Avem nevoie de o fată care să lucreze pe postul de secretară pentru firmă de cursuri de calificare. Programul este de Luni până Vineri de la ora 08:00 dimineața până la 17:00 după-masa, zona Piața Traian. Mai multe dedtalii la :

  • Caut loc de munca ca sofer, dispecer transport sau agent vânzări, mentionez ca am experiență și in 3, 5 t

  • 1

    Angajam cu contract de munca pe perioada nedeterminata, in conditii avantajoase, Asistent Manager cu experienta si vechime in domeniu de min. 1 an. Dorim o persoana punctuala, responsabila cu studii superioare economice sau juridice. Abilitati: comunicare, operare PC. CV- ul complet din care sa reiasa studiile, abilitatile si experienta in munca, pe mail:

  • 4

    Tobacco Shop cauta coleg sau colega pentru functia de director vanzari ! Atributii:-coordonarea punctelor de lucru participarea activa la inventarierea periodica instruirea angajatilor din subordine intocmirea de rapoarte si situatii privind vanzarile Cerinte: cunostinte contabilitate primara, disponibilitate la program flexibil si deplasari la punctele de lucru din tara Avantaj: permis de conducere cat.B. Se ofera Salariu mnotivant, tichete de masa, bonusuri! Trimite CV la sau suna la de luni pana vineri in intervalul orar: 9-17 P de luni pana vineri in intervalul orar: 9-17

  • Responsabilități principale: Are un prim contact cu potențialii noi beneficiari, pe care îi informează cu privire la serviciile oferite, la drepturile și obligațiile lor și îi sprijină, dacă se realizează potrivirea între beneficiar și UnLoc, în procesul de includere în serviciile sociale furnizate. Contribuie la evaluarea inițială a beneficiarilor (observații, scale, teste, interviuri, chestionare, etc) și stabilirea, împreună cu aceștia și echipa multidisciplinară, a planului personal de viitor (care include planificarea obiectivelor individuale și rezultatele care se doresc a fi obținute). Participă la evaluările periodice. Planifică și implementează, împreună cu beneficiarul, activitățile din planul personal de viitor pentru cei care este manager de caz. Promovează independența beneficiarilor în toate ariile de sprijin. Sprijină beneficiarii UnLoc în toate aspectele legate de psihopedagogie, inclusiv înscriere la cursuri de formare profesională / alte activități educaționale. Oferă îndrumare, atenție și consiliere beneficiarilor, pentru a-și înțelege și depăși dificultățile personale și sociale. Dezvoltă materiale de lucru, pentru sesiuni individuale și de grup. Îi ajută să-și dobândească noi abilități, care să le faciliteze accesul la oportunități de ocupare și angajare. Efectuează reevaluări periodice în vederea înregistrării progreselor sau modificărilor semnificative în sfera adaptabilității vocaționale. Observă comportamentul beneficiarilor și formulează sugestii de reacție, acțiune și instruire pentru colegi și alți profesioniști. Consiliază colegii, beneficiarii și familiile lor (acolo unde este cazul) cu privire la activitățile profesionale / educaționale / pedagogice. Oferă explicații cu privire la intervențiile folosite. Sprijină restul echipei în desfășurarea de activități ocupaționale. Se asigură că toată documentația legată de fiecare beneficiar este actualizată și completă, conform responsabilității postului, standardelor de calitate și procedurilor interne. Face recomandări coordonatorul serviciului cu privire la fiecare beneficiar în parte, pe baza consultării cu ceilalți membri ai echipei multidisciplinare. Acordă asistență în situații de urgență, respectă procedurile legate de astfel de situații și informează coordonatorul serviciului cu privire la orice situație de urgență / neobișnuite. Colaborează cu instituțiile ce au atribuții legate de prestațiile sociale, cu serviciile publice de asistență socială (locale, județene, naționale), cu alte organizații neguvernamentale și companii. Lucrează cu voluntarii implicați în munca cu beneficiarii, după ce le asigură formarea inițială. Reprezintă UnLoc în relații cu terții, cu ocazia evenimentelor naționale sau europene și la solicitările exprese ale coordonatorului serviciului. Realizează rapoarte și statistici, în funcție de necesarul intern și extern de raportare și informare. Se implică în consultările publice legate de dezvoltarea de politici publice în domeniul serviciilor sociale, acolo unde este relevant. Participă la cursuri de formare și oferă, la rândul său, formare colegilor și altor profesioniști din domeniu. Asigură vizibilitatea muncii sale și serviciilor oferite de UnLoc, cu respectarea prevederilor legale și a confidențialității informațiilor, contribuind astfel la campaniile de conștientizare și schimbare de mentalități. Își însușește și respectă legisla ia în vigoare cu privire la serviciile sociale, dizabilitate, sănătate și securitate în muncă ; Respectă regulamentul de organizare și funcționare, prevederile din fișa postului, procedurile de lucru și aplică în toate aspectele muncii sale prevederile codului etic. Primește și soluționează și alte sarcini trasate de conducerea FAS și coordonatorul UnLoc, cu respectarea cadrului legal. Calificări și abilități necesare:: Studii superioare de specialitate. Calitatea e membru în colegiul psihologilor e un avantaj. Bună cunoaștere a cadrului legal din domeniul serviciilor sociale, drepturile omului și al dizabilității. Experiența anterioară în lucrul cu persoanele cu dizabilități este un plus. Angajament dovedit față de persoanele vulnerabile (voluntariat, luări publice de poziție, locuri de muncă anterioare, experiențe personale, etc.) și motivație de a lucra alături de persoane cu dizabilități. Empatie. Capacitate de analiză și sinteză a informațiilor obținute în urma evaluărilor circumstanțelor individuale ale fiecărui beneficiar. Abilitatea de a coordona echipe de sprijin al beneficiarilor. Abilitatea de a lucra eficient sub presiune, atât individual, cât și în echipă. Reziliență. Onestitate, exibilitate, inovație, dinamism, perseverență. Abilități de comunicare și consiliere argumentată. Inteligență emoțională. Discreție și respect față de caracterul confidențial al datelor cu care intră în contact. Dorința de a contribui, cu propriile idei și sugestii, la dezvoltarea

  • 23

    Ești dinamică, proactivă, multitasking, pregătită de tot felul de provocări?! Ți-ai dori să faci parte dintr-una din cele mai faine echipe? Te așteptăm! Avem nevoie de recepționer/ă și îți așteptăm CV-ul la adresa: Pentru informații și detalii suplimentare:

  • Experienta in administrare dosare personal: Contracte de munca, acte aditionale, Decizii incetare, Revisal, Adeverinte personal, pontaj.

  • 8

    conditii pentru angajare: - absolventa de studii superioare in domeniu - experienta in domeniu juriidic in cadrul unei societati comerciale - relationeaza cu institutiile si reprezinta societatea in relatia cu ele - experienta in imobiliare constituie avantaj - poate reprezenta in instanta si reprezenta societatea in rezolvarea unor probleme de natura juridica Se ofera - loc de munca stabil - salariu (care se negociaza la interviu) - program de lucru 8h

  • SC Algida Center SRL, importator de legume si fructe, angajeaza Sales Manageri Assistant (2 posturi). Sediul este in Sindrilita, comuna Ganeasa, Ilfov dar se asigura transport din/in Bucuresti. Postul NU este de agent vanzari, nu presupune munca de teren. Ne dorim persoane determinate sa invete, responsabile, serioase, dornice sa lucreze intr-o atmosfera dinamica si bazata pe spirit de echipa. Experienta nu este obligatorie. Pentru personele ce locuiesc in zona Voluntari - Afumati distanta reprezinta un avantaj. Mai multe detalii la telefon .

  • Candidatul Ideal - excelente abilitati de comunicare in limba romana si optional limba engleza - orientat spre client, adaptabil, sociabil cu spirit de echipa, calm, punctual - foarte organizat, ambitios, dornic sa invete lucruri noi, proactiv - abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii - experiența în utilizarea calculatorului (internet, Microsoft Office - nivel mediu) si a canalelor de comunicare (email, WhatsApp, telefon) - experienta in call center / relatii cu clientii constituie un avantaj Program flexibil de 12 ore (10:00-22:00, luni-duminica) unde se lucreaza 5 zile intr-o saptamana si 2 in cealalta Descrierea jobului preia apelurile telefonice venite din partea clientilor si ofera prompt si in mod profesionist informatiile solicitate de acesta; Efectueaza apeluri (outbound) zilnice in functie de KPI stabiliti de catre superiorul direct in vederea indeplinirii obiectivelor individuale identifica problemele semnalate de clienti si oferira solutii in conformitate cu procedurile de lucru sau directioneaza cazul catre departamentul specializat pentru rezolvare; inregistreaza interactiunea cu clientul in baza de date asigurandu-se ca transmite toate informatiile relevante cazului rezolvat; comunica cu clientii si departamentele companiei, telefonic si in scris, pentru solutionarea rapida a solicitarilor aparute; creaza si actualizeaza permanent in baza de date informatiile specifice clientiilor companiei completeaza si transmite situatii, rapoarte, informari in conformitate cu procedurile de lucru. Mentine o relatie stabila intre companie si directorii zonali, agentii din locatii si clientii finali construind un canal de comunicare solid Beneficii: - contract de munca pe perioada nedeterminata - pachet salarial atractiv adaptat domeniului - bonuri de masa (dupa 3 luni) - bonusuri in functie de performanta - posibilitati reale de dezvoltare in cariera - training si formare continua la locul de munca - echipa tanara, dinamica si placuta, motivata de la care poti invata - team building-uri si petreceri decontate de companie - posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamica si plina de oportunitati - mediu de lucru atractiv la sediul central din Nord City Tower - Bd Pipera 1/VII

  • 1

    Firma autorizata de "Terapii Complementare" angajeaza Asistent manager (secretara), cunostinte lb. Engleza cu permis categoria B si posibilitate de program prelungit.

  • 12

    Angajam: - personal curățenie scari de bloc; - personal evacuare pubele și curățenie curte; - personal pentru curatarea parcării subterane cu echipament mecanizat.

  • Salveaza cautarea