Anunțuri
Administratie Persoane Disponibil din: 2021-05-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez om cu experienta in resurse umane cu desfasurarea activitatii in Romania ,precum si sudori argon si lacatusi tevari cu experienta pentru lucrari in Italia.
-
Promovat
Dacă sunteți o persoană cu abilități excelente de comunicare, atenție la detalii și empatie față de nevoile pacienților, vă încurajăm să aplicați pentru postul de receptionist in cadrul Centrului de Oncologie Neolife. Oferim servicii medicale de cea mai înaltă calitate, iar rolul dumneavoastră în cadrul centrului nostru va fi esențial pentru a asigura o experiență pozitivă pentru pacienții noștri. Vă veți alătura unei echipe dedicate de profesioniști în domeniul sănătății, contribuind la îmbunătățirea vieților pacienților noștri și la promovarea unui mediu care încurajează speranța și încrederea.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Secretara part full time. Poate fi si cu studiile neterminate, liceu facultate. Se cauta o tanara de maxim 39 ani fara obligatii, dezinvolta, volubila, pozitiva, disponibila la insotire in rare deplasari de 1-2 zile in afara localitatii in interes de servici pt cunoastere clienti furnizori si uneori la prgr prelungit.Se va depune aici sau pe whapp CV cu poza recenta, studii,eventuale locuri de munca si alte informatii considerat necesare. Salarizare ff buna negociabila.
-
Societate profesional notariala din Sectorul 3, angajam operator PC. Cerinte: - cunostinte operare Word, Excel, email - viteza de tehnoredactare - capacitate de a lucra in echipa dar si individual - cunostiintele de drept reprezinta un avantaj Asteptam CV urille dvs. la adresa de email spn.schuster aron gmail punct com
-
Firma cu sediu in Bucurestii Noi sectorul 1 angajam cu contract perioada Nedeterminata instalatori tehnico-sanitari cu experienta in domeniu instalatiilor sanitare. Se cere experienta, seriozitate, fara vicii (consum alcool). Salariu atractiv se negociaza dupa proba de lucru! Program de Luni-Vineri de la 7.30-16.30. Pentru interviu sunati la .
-
Certificat de calificare arhivar; Experienta de minim 3 ani in domeniul arhivare documente si utilizarea informatiilor din documentele arhivate ; Expertiza in intocmirea adeverintelor de sporuri si venituri din salarii. Scrisorile de intentie si CV-urile pot fi depuse la sediul societatii sau prin posta electronica : . Persoanele selectate vor fi anuntate in vederea sustinerii interviului probei de lucru. Relatii suplimentare la sediul societatii sau la telefon .
-
Angajez persoana cu experienta in vanzari, facturare/relatii-client/furnizor. De preferat o persoana care locuieste in zona - punct de lucru Tamadau Mare.
-
Ne mărim echipa! Angajăm: - operator facturare (introducere facturi, corespondență e-mail) și - operator introducere date în WMS (warehouse management system) Pachet salarial de la 4100 RON NET în funcție de experiența Transport decontat
-
-
Angajăm Șef tură cu experiență pentru magazin Partener Profi Sector 6 ,Bd Iuliu Maniu Ce vei face tu pentru noi? Vei atinge obiectivele propuse; Vei pune bazele unei echipe unite si iti vei dezvolta colegii din punct de vedere profesional; Te vei asigura ca sunt respectate politicile comerciale ale companiei; Vei imbunatati indicatorii de performanta ( CA, piederi, stocuri, fluctuatie si costuri personal, audit ) Salariul cuprins între 3500-4000 de Contract de muncă,program 8 h Detaliile salariale se stabilesc în urma interviului în persoană
-
Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.
-
Cautam colaboratori pt. bursa pe partide de fotbal (exchange, trading). Operatori PC. Activitatea se va desfasura de la domiciliu. Valabil pentru toate judetele. Vi se va asigura suma de bani, necesara pt. a incepe activitatea. Primul venit, primul servit. Cautam pt. inceput 5 colaboratori. Cerinte: PC si conexiune la internet. Informatii suplimentare la tel: 0_7_6_5_3_4_4_8_6_9 , zilnic intre orele 08:00 - 18:00
-
Căutăm o persoană pentru a fi integrată în echipa noastră la sediul nostru din Arad: Această persoană va avea responsabilități în domeniul biroului relațiilor cu clienții, administrarea documentelor, cercetări comerciale de piață conform cerințelor managementului și furnizarea de rapoarte solicitate de conducere. Cunoașterea limbii italiene este un criteriu esențial pentru această poziție. Sediul se află în Uta Park, Arad, și este ușor accesibil prin mijloacele de transport.
-
Se cauta tinere comunicative, descurcarete si cu aspect placut ca asistente manager. Nu este necesara experienta (utilizare PC nivel de baza), se furnizeaza training de speciialitate, programul este flexibil existand si posibilitatea de part time. Se ofera remuneratie motivanta si posibilitate de promovare. Trimiteti CV+poza recenta pentru ca aplicatia sa fie luata in considerare.
-
Firma organizare evenimente și publicitate angajează asistenta manager Recepție, salariul atractiv.
-
firma mixta publicitate angajeaza asistent manager. Corespondenta, prezentare oferte, reprezentare, agenda zilnica. Salariul atractiv, carte de munca, ultracentral, 4000 ron
-
Firma organizare evenimente angajează tânără curățenie firma, împărțire flyere, eventual recepție.Se poate oferi cazare. Salariul atractiv, posibilitate de promovare.
-
Promovat
Angajez om cu experienta in resurse umane cu desfasurarea activitatii in Romania ,precum si sudori argon si lacatusi tevari cu experienta pentru lucrari in Italia.
-
-
Angajăm operator calculator cu experiență în domeniu pentru birou notarial în zona Cotroceni. Detalii la telefon
-
Angajez secretar birou, tehnoredactare documente. Contract de munca, program 8 ore. Solicit obligatoriu curriculum vitae pe adresa de Relatii la .
-
Caut persoana dinamica (studenta sau cu studii superioare) pentru pozitia de asistenta pe probleme tehnice si administrative in cadrul unui start-up nou infiintat, in domeniul opticii tehnice. Activitatile vor fi atat de natura tehnica, constand in organizarea si intretinerea atelierului/ laboratorului + activitati propriu-zise de pregatire si montaj a componentelor optice cat si de natura administrativa, constand in participarea la pregatirea si implementarea proiectelor pentru accesare de fonduri pe programe de finantare nationale (gen, fonduri stucturale sau start-up nation) si / sau fonduri europene dedicate cercetarii. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV. In primele doua luni, colaborarea va fi in regim de "intership".