Anunțuri
Administratie Companii Nivel de studii: Calificat Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil imediat Tip job: Full time-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
SC FIROGAL SRL angajeaza Inspector resurse umane. ATRIBUTII PRINCIPALE - Intocmirea contractelor de munca si a documentelor de angajare, a actelor aditionale si a celor de incetare activitate si operarea lor in Revisal - Emiterea diverselor adeverinte necesare angajatilor -Oferirea de suport proceselor de salarizare (pontaje, cereri concediu, concedii medicale ) -Administrarea si arhivarea dosarelor de personal -Intocmirea de diferite situatii ce tin de personal la solicitarea Directorului general -Atributii de secretariat (tehnoredactare, printare, scanare, arhivare etc) - Raspunde la telefon, e-mail, printeaza documentele sosite prin email -Operare in programul de contabilitate SAGA . CERINTE - Obligatoriu curs Resurse umane, experienta in folosirea programului Revisal -Minim 3 ani experienta in domeniu -Cunostinte utilizare pachet Office -Constituie avantaj experienta anterioara in lucrul cu programul Saga -Constituie aavantaj detinerea permisului de conducere categ. B Program de lucru: Luni-Vineri cu pauza de masa Respectarea zilelor libere legale. Salariu negociabil in functie de experienta . Asteptam CV-urile in aplicatie sau pe Whatsapp la nr:
-
-
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Nu este necesara experienta (dar este un avantaj), ci doar dorinta de a invata, de a munci si de a dezvolta o cariera de succes. Pentru interviu te rog sa ne contactezi la telefon sau sa ne trimiti un CV. Salariul incepe de la 500 euro si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online