Anunturi
Administratie doar cu poze Companii Nivel de studii: Calificat Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil imediatCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Judete
Sterge toate filtrele 4 Anunturi Afiseaza anunturile-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
Elaborarea devizului In faza de ofertare: - In baza unei documentații tehnice, managerul de proiect determina resursele necesare realizării echipamentului si efectuează o estimare de preț si termen de execuție pentru echipamentul cerut. - Estimarea sa tehnica si financiara(buget de proiect) se bazează pe tarife si timpi oferite atât de furnizorii externi cat si pe baza evaluării resurselor si capacitaților proprii ale companiei. Gestionarea proiectului In faza de comanda: - Pregătirea documentației tehnice pentru lansarea proiectului - Elaborarea si monitorizarea bugetului - Elaborarea si monitorizarea planificării de realizare a proiectului - Repartizarea sarcinilor intre diverse servicii (compartimente interne) - Coordonarea diferitelor servicii interne și externe implicate în realizarea proiectului - Gestionarea directă a punctelor critice in derularea proiectului( piese critice) - Suport continuu in relația cu colaboratori externi si interni implicați in proiect - Centralizarea si difuzarea informațiilor legate de proiect către toate serviciile implicate - Gestionarea relației cu clientul la nivel tehnic - Managerul de proiect are obligația sa tina sub control bugetul, planificarea si calitatea astfel încât sa garanteze satisfacția clientului Competente : - Citirea desenului tehnic (in principal piese mecanice) - Cunoștințe solide in domeniu mecanic ( prelucrări, mecano-sudura, asamblări, etc) - Cunoștințe generale din domeniu electric/automatizări - Analiza caietului de sarcini (solicitarea clientului) - Redactarea dosarelor tehnice - Redactarea ofertelor comerciale - Monitorizarea și coordonarea colaboratorilor interni si externi - Rigoare organizatorica Utilizare PC - Cunoștințe foarte bune Excel - Cunoștințe de baza Autocad - Cunoștințe de baza Solid Works Experiența minima Candidatul sa fi lucrat deja în unul din domeniile de mai jos : - Manager de proiect in industrie - Birou proiectare mecanica - Tehnolog prelucrare si mecano-sudura Candidatul trebuie sa cunoască limba engleza sau franceza
-
5
Cunostinte proiectare arhitectura; Experienta de minim 0-1 ani in proiectare in cadrul unui birou de proiectare; Cunostinte in folosirea programelor de specialitate din domeniul proiectarii pentru arhitectura; (Autocad, Arhicad) Abilitati de comunicare si de lucru in echipa; Organizat, responsabil, punctual; Preocupat de perfectionare profesionala; Descrierea jobului Se va detalia in cadrul interviului. Descrierea companiei PROJECT-ANK UTILT este un birou tanar de proiectare, cu o vastă experiență în domeniul proiectarii a echipei de conducere din cadrul acesteia. Obiectivul principal al biroului este de a crea un colectiv bine pregatit din punct de vedere profesional inclusiv prin participarea la cursuri de specializare, considerand ca o arhitectura de calitate reise din gradul de pregatire al arhitectilor si a coordonatorilor de proiect. Activitatea biroului de proiectare se desfasoara intr-un mediu armonios, profesionist unde imbinam latura creativă si functionala a unuia dintre cele mai complexe programe de arhitectura, din viziunea noastră. Colectivul de Proiectare pe care l-am creat și pe care dorim să îl crestem, s-a format ca o echipa de lucru eterogena si interdisciplinara foarte bine inchegata, acest lucru reprezentand un mare avantaj, deoarece membrii echipei isi cunosc rolul precum si rolurile celorlalti membri, acestia interactionand intre ei pentru atingerea obiectivelor stabilite. Asteptam CV si portofoliul tau in vederea stabilirii unei intalniri de cunoastere. Salariu: 6500 - 8500 RON/ brut pe lună in functie de competente
-
2
Responsabilitati: Vei introduce date in tabele, vei optimiza fluxul de lucru si informatii din cadrul companiei, vei mentine legatura prin email dar si telefonic cu partenerii, vei întocmi facturi simple si vei face deconturi. Indosariere si arhivarea contractelor si facturilor din partea partenerilor, clientilor și a celorlalti angajati Vei asigurara protocolul in cadrul intalnirilor la birou Vei face rezervari avion, camere hotel, autoturisme pentru deplasarile colegilor in tara si strainatate Cerinte: Cunoștințe contabilitate primară - deconturi, cunoașterea platformei Smart Bill pentru intocmirea facturilor simple si a aplicatiei BTUltra Reprezinta un avantaj daca ai mai lucrat pe platforma Bursa de Transport - operatiunile sunt foarte simple si pot fi invatate foarte usor Cunoștințe medii Office redactarea si formatarea unui document, creare tabele, sortare date, funcții și pivoți de bază pentru diverse calcule matematice simple Limba engleză fluent obligatoriu, scris și vorbit vei comunica zilnic prin email și telefonic cu partenerii noștri // Munca se desfășoară la sediul nostru din București, sector 4 (zona Tineretului), program luni-vineri 9: min pauză) // Se decontează transportul - abonament metrou / alte mijloace de transport în comun
-
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
- Salveaza cautarea