Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Companii Carnet conducere: B Disponibil imediat

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Angajez secretara

    Firma in domeniu constructilor,din Timisoara angajeaza secretara cu permis auto,cunostinte operare pc,excel word,munca de birou si de teren se conduce masina firmei cind este cazul pe teren pt constatari lucrari incheiat contracte,se ofera contract de munca perioada nedeterminata,masina de serviciu cazare salariu atractiv,cer si ofer seriozitate maxima.

  • Angajez asistenta manager

    Cerinte' Bune cunostinete de operare Pc[WORD,EXCEL] -Dexteritate in completarea de informatii. -Bune abilitati de comunicare,relationare. -Capacitatea de a lucra in echipa si pe teren.- -Suport pt echipa pe teren.-. -Cerinte solicitate de managementul companiei.. -OFERIM-mediu de lucru placut,birou cu gradina si zona de relaxare. -Salariu fix+prema de prezenta,preme de sarbatori. -Contract de munca pe perioada nedeterminata,oferim masina de serviciu cine nuu are autoturism.- -Obligatoriu permis auto,experienta la condus. -Trimiteti CV dumneavoastra la aceasta adresa sau sunati la numarul de la anunt.

  • Asistent Manager

    Candidatul ideal va avea: -Cunostinte avansate pachet MS Office -Cunostinte avansate lb. engleza; -Abilitati extinse de comunicare, prezentare. -Salariu: 4000 brut

  • 6

    Tehnician proiectant arhitectura sau arhitect stagiar sau Arhitect cu drept de semnatura

    Studii de sp cialit te in dom niul arhitecturii; Experi nta de minim 0-1 ani in pr i ctare in c drul unui dep rtament de arhit ctura; Cunostinte in f losirea progr m l r de specialitate din domeniul proiectarii pentru arhitectura; (Autocad, Autodesk Revit, Arhicad) Abilitati de comunicare si de lucru in echipa; Se asigura stagiul necesar obtinerii dreptului de semnatura(daca este cazul); Organizat, responsabil, punctual; Preocupat de perfectionare profesionala; Diploma de arhitect obtinuta. Descrierea jobului Se va detalia in cadrul interviului. Descrierea companiei PROJECT-ANK UTILT este un birou tanar de proiectare, cu o vastă experiență în domeniul proiectarii a echipei de conducere din cadrul acesteia. Obiectivul principal al biroului este de a crea un colectiv bine pregatit din punct de vedere profesional inclusiv prin participarea la cursuri de specializare, considerand ca o arhitectura de calitate reise din gradul de pregatire al arhitectilor si a coordonatorilor de proiect. Activitatea biroului de proiectare se desfasoara intr-un mediu armonios, profesionist unde imbinam latura creativă si functionala a unuia dintre cele mai complexe programe de arhitectura, din viziunea noastră. Colectivul de Proiectare pe care l-am creat și pe care dorim să îl crestem, s-a format ca o echipa de lucru eterogena si interdisciplinara foarte bine inchegata, acest lucru reprezentand un mare avantaj, deoarece membrii echipei isi cunosc rolul precum si rolurile celorlalti membri, acestia interactionand intre ei pentru atingerea obiectivelor stabilite. Asteptam CV si portofoliul tau in vederea stabilirii unei intalniri de cunoastere. Salariu: 5000 - 8000 RON/ brut pe lună

  • Operator contabilitate primara

    Candidatul Ideal Sediul firmei și postul sunt locate în Marginea, județul SV. - Atenție la detalii, gândire logică - Abilitate de calcul - Cunostințe operare PC (MS Office), internet - Seriozitate, responsabilitate, meticulozitate și disponibilitate de a învăța - Bune capacități de comunicare și relaționare (angajați, colegi, colaboratori) - Adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă - Limba engleză - nivel mediu (conversațional + scris/citit) * Reprezintă un avantaj cunoștințele și/sau experiența în lucrul cu programul Sumal. Descrierea jobului - Primește comenzile și emite avize și facturi conforme - Arhivează facturile și avizele, precum și alte documente ce stau la baza emiterii acestora - Solicită, înregistrează și raportează zilnic / săptămânal / lunar bonurile de consum și menține evidența stocurilor - Lucrează cu documente casă, bancă - Ține evidența plăților la clienți, întocmește comenzi la furnizori - Gestionează și menține la zi înregistrările contabile primare și pregatește dosarul de final de lună pentru supervizarea contabilă externă - Tine evidența și urmărește îndeaproape procesul de achizitie/livrare de material lemnos - Menține bune relații de lucru și colaborare cu furnizorii, clienții, colaboratorii externi / instituții și cu ceilalți angajați ai firmei

  • 2

    Operator vanzare magazin online

    Abilitati: Persoană atenta la detalii; Viteza d lucru si eficienta ridicata; Cunostinte operare PC (word, excel); Abilitati d comunicare si claritate in exprimare (atat verbal cat si in scris); Abilitati d organizare (organizarea sarcinilor d pe lista to-do list); Abilitati d orientare virtuala (sa stie sa caute rapid informatiile in mediul online). Persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii; Reprezinta un bonus la angajare experienta similara la un alt magazin online. Descrierea jobului Aptitudini de comunicare excelente; Experienta in vanzari online; Cunostinte de operare PC ((word excel); Capacitatea de a solutiona eficient solicitarile si reclamatiile clientilor; Abilitati de invatare rapida si de gestionare a mai multor sarcini in acelasi timp; Responsabilitati: Preluarea comenzilor plasate de clienti pe site, telefonic sau chat; Consultanta si suport clientilor; Solutionarea solicitarile clientilor, retururile si reclamatiile; Adauga produse noi si actualizeaza informatiile din platforma online a magazinului; Emiterea AWB-urilor si facturilor în baza comenzilor primite. Beneficii Loc de munca stabil; Ore suplimentare platite (cand si daca este cazul); Sambata si duminica libere; Bonusuri pentru performanta si implicare; Discount partener pentru achizitionarea produselor companiei; Oportunitate de dezvoltare profesionala.

  • Salveaza cautarea